Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 39 minutami je DonFelipe napisal:

Misliš da se je poznalo na oprijemu?

Ja, nekak boljši občutek je bil na ful ovinkasti cesti kot, da bi bil na tirnicah ali nalepljen na cesto, težko se opiše ta občutek.... :whatever:

Te dni sem se vsako jutro vozil čez te iste ovinke z letnimi pri +2 do +5 in mi je nos rahlo drsel iz ovinka, danes pa je bilo kot sem opisal že zgoraj.... :bravo:

Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Ja, nekak boljši občutek je bil na ful ovinkasti cesti kot, da bi bil na tirnicah ali nalepljen na cesto, težko se opiše ta občutek.... :whatever:

Te dni sem se vsako jutro vozil čez te iste ovinke z letnimi pri +2 do +5 in mi je nos rahlo drsel iz ovinka, danes pa je bilo kot sem opisal že zgoraj.... :bravo:

Drselo ti je, ker imamo gor montirane famozne Bridgestonke. Tako, kot greš z zimskimi, bi moral it tudi z letnimi. 

 

 

Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

Drselo ti je, ker imamo gor montirane famozne Bridgestonke. Tako, kot greš z zimskimi, bi moral it tudi z letnimi. 

 

Tako je in to je dejstvo...

 

@Bini če ti avto drsi iz ovinka je to fejst in zelo narobe. Ampak to ni fora letnih ali zimskih gum ampak očitno težav, ki jih imajo dotične gume.

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 30 minutami je Alex napisal:

Drselo ti je, ker imamo gor montirane famozne Bridgestonke. Tako, kot greš z zimskimi, bi moral it tudi z letnimi. 

Ne to je na službenem in letnih Danlopkah....🥴☹️ 

Pa malo bolj na šarf se pelje te ovinke,M6 me težko spremlja ,ker je prevelik avto za tako ozko cesto.....😁

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 12 minutami je Matick napisal:

Kere bridgestonke pa mate na avtih? Da vem cesa se izogibat

Prvovgradne na Mazdah cx30 so tele. 

WWW.TYREREVIEWS.COM

Will the Bridgestone Turanza T005 suit your car? Find the best tyre for your car read 105 reviews for the...

 

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Prvovgradne na Mazdah cx30 so tele. 

WWW.TYREREVIEWS.COM

Will the Bridgestone Turanza T005 suit your car? Find the best tyre for your car read 105 reviews for the...

 

Na koncu T005 je še A! ( T005A ).....🥴 Mogoče tisti " A " vse pokvari.....😁

Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je Bini napisal:

Na koncu T005 je še A! ( T005A ).....🥴 Mogoče tisti " A " vse pokvari.....😁

Ja, najbrž res. Verjetno pomeni "aquaplaning" for free. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

40€ je kazen za neupoštevanje predpisov glede zimske opreme.

Če pa povzročiš zastoj zaradi tega pa je predpisana globa 500€.

 

V vsakem primeru si ob peneze.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 58 minutami je FuManchu napisal:

40€ je kazen za neupoštevanje predpisov glede zimske opreme.

Če pa povzročiš zastoj zaradi tega pa je predpisana globa 500€.

 

V vsakem primeru si ob peneze.


Kar se mi zdi butasto… Avstrijci imajo to bolje… sicer velja v obdobju od 1.11. do 15.4. ampak samo, ce so na cesti zimske razmere… Torej, ce bo recimo 20.12. recimo temperatura 25 stopinj celzija, o snegu ali brozgi na cestisccu pa ne duha ne sluha… bos ori nas placal kazen, ce te dobijo z letnimi pnevmatikami in brez verig v prtljazniku… pri severnih sosedih pa ne bo globe… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

 Verige niso tako velik strošek, da jih nebi imel v prtljažniku. Jaz jih občasno s seboj vozim tudi po tem, ko v nekem smiselnem vremenskem obdobju prešaltam na zimske pnevmatike, pač kot backup na zahtevnejših zimskih turah.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

To je res, kar praviš, ampak kakšen je smisel verig pri +10 na suhi cesti sredi Ljubljane? :nevem: Namreč tam te bodo policaji jagal in iskal dlako v jajcu, ko bodo pa prave zimske razmere, kjer bi z vso pravico izločali in kaznovali neustrezno opremljena vozila, jih pa ne bo niti blizu. To je pač v primerjavi z Austrijo, tipičen primer inkasantstva.

33112_1.png

Napisano
pred 17 urami je Alex napisal:

Ja, najbrž res. Verjetno pomeni "aquaplaning" for free. 😊

Oznaka A na gumah Bridgestone (in večini ostalih) pomeni "asymetric", torej asimetrični profil tekalne površine.

Kar sicer pomaga pri zagotavljanju oprijema, je pa seveda oprijem odvisen tudi od same zmesi, ta pa je pri "touring" gumah, oznaka T, precej trda in namenjena predvsem nabiranju kilometrov in manj športni vožnji.

 

Sicer pa tisti, ki morate vsak dan in v vsakem vremenu na cesto, ne komplicirajte in preprosto namestite zimske gume.

Napisano
pred 12 urami je Jest napisal:


Kar se mi zdi butasto… Avstrijci imajo to bolje… sicer velja v obdobju od 1.11. do 15.4. ampak samo, ce so na cesti zimske razmere… Torej, ce bo recimo 20.12. recimo temperatura 25 stopinj celzija, o snegu ali brozgi na cestisccu pa ne duha ne sluha… bos ori nas placal kazen, ce te dobijo z letnimi pnevmatikami in brez verig v prtljazniku… pri severnih sosedih pa ne bo globe… 

Škoda, da nisem prej tvojega posta prebral. Jaz pa hitim z zimskimi zdej k sm vsak vikend v Avstriji 😀

Podpis.png

 

Napisano
pred 26 minutami je dvorjan napisal:

Oznaka A na gumah Bridgestone (in večini ostalih) pomeni "asymetric", torej asimetrični profil tekalne površine.

Kar sicer pomaga pri zagotavljanju oprijema, je pa seveda oprijem odvisen tudi od same zmesi, ta pa je pri "touring" gumah, oznaka T, precej trda in namenjena predvsem nabiranju kilometrov in manj športni vožnji.

 

Sicer pa tisti, ki morate vsak dan in v vsakem vremenu na cesto, ne komplicirajte in preprosto namestite zimske gume.

 

Ne bo držalo, ker je to simetrična guma in ta A pomeni, da je delano za ASEAN trg.

 

PAULTAN.ORG

It seems like ages since this writer tried a new Bridgestone tyre, but the moment I met the new Turanza T005A, I knew we would get along...

 

Sem pa danes, ko je dež namenoma peljal malo bolj na šarf, da bi videl kje so limiti in osebno res nimam nobenih pripomb. Guma drži tudi v ovinku in pospeševanju že v samem ovinku, kjer je znano, da najprej zdrsne, če se to počenja.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Oznaka A na gumah Bridgestone (in večini ostalih) pomeni "asymetric", torej asimetrični profil tekalne površine.

Kar sicer pomaga pri zagotavljanju oprijema, je pa seveda oprijem odvisen tudi od same zmesi, ta pa je pri "touring" gumah, oznaka T, precej trda in namenjena predvsem nabiranju kilometrov in manj športni vožnji.

 

Sicer pa tisti, ki morate vsak dan in v vsakem vremenu na cesto, ne komplicirajte in preprosto namestite zimske gume.

Ne bo držalo. To smo že razčistili, da navadna T005 in T005A  nista isti gumi. "A" ne pomeni asimetrik.😉

Tu jecrazlaga:

Both of the tyres in this comparison are made by Bridgestone, which is a brand from Japan. The first tyre test of Bridgestone Turanza T005 was done in 2018, compared to when was the Bridgestone Turanza T005A first tested. When it comes to comparison, eu labels can be also interesting - 82% of Bridgestone Turanza T005 has A wet grip rating, whereas 75% of Bridgestone Turanza T005A has B rating. We also know where Turanza T005 is made - Hungary/Poland/France/Italy.

In še 

 

Večina bi mislila, D jei model, iz katerega domnevno izhaja, to je T005, podoben v vzorcu tekalne plasti in značilnostih delovanja T005A. Vendar ni in človek bi bil presenečen, ko bi videl, kako različni so v vzorcu tekalne plasti.

Turanza T005A, ki je bila  predstavljena 2018 na malezijskem trgu, je bila zasnovana in razvita tako, da ustreza splošnim željam lastnikov premium in luksuznih avtomobilov v regiji Asean. Zato je "A" del njegovega imena, vendar se prodaja tudi v Koreji, Indiji in Hong Kongu.

T005 je na splošno namenjen evropskim in drugim trgom, kjer so zahteve glede zmogljivosti pnevmatik drugačne. To pojasnjuje, zakaj je T005 izbran kot OE (Originalna oprema) oprema za Lexus LS in Audi A7 Sportback... 

Se pravi, da je ta naša nesrečna guma turanza T005A narejena za drugačne zahteve, kot za evropski trg, kjer so zahteve večje. 

Narejena je za tiho, udobno vožnjo. Posledično so nekje po poti izgubili oprijem v mokrem, kar tudi sami priznavajo. 

 

 

 

 

 

Napisano (urejeno)

2.5€ na matico pri MATSPORT. Sicer jih ne bi kupil, ampak so bile tiste priložene zraven platiš slabše kvalitete in je pri eni navoj pobralo. No vsaj črne bodo za črna platišča 😅

Šifra matic je D90-ZNNI
 

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Kaj mora na platiščih pisati, da vem, da so primerne za zimske razmere (da jih sol ne razžira)? Kupil sem rabljena platišča, na njih letne gume, pozabil pa sem preveriti, če so okej za čez zimo 😶

Napisano
pred 5 minutami je TiEn napisal:

Vsako platišče ti bo zdržalo čez zimo.

 

Mislim da ne bo držalo. V spletnih trgovinah so prav neke oznake za platišča, primerne za zimo (proti koroziji soli...). Je pa res, da sem kupil originalna Mazdina platišča in mogoče so vsa ta platišča tako za zimske kot letne razmere? Potem si lahko oddahnem....

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.