Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Carot napisal:

Za M6 se ravno se odločam med Conti7 (jih imam sicer 6 na CX-30 in niso slabe) ter GY A6. Kaj priporočate? Bridgstonke pa so po 4-letih postale nevozne, čeprav imajo še dovolj profila.

Michelin Pilot Sport, če le dobiš dimenzijo. Z zadnjim modelom določenih dimenzij ni več.

Potem bi rekel GY AS6.

 

GY AS6 je primerljiv s Conti Sport Contant. Premium Contact ne spada v športni razred, kar pa GY spada.

Popravljeno od godlike
Napisano

@Boss Ceprov nisem vozu po zbitem in zmrznjenem snegu, bi kar reku da imas prov, ker na testih so imele za sneg boljsi rezultat kot se pa dejansko na cesti pokaze

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Ko sprobaš poročaj. Jaz sem tud fan GY in so mi ble njihove gume vedno top. Govorim o letnih, ker zimske nekak ne prepričajo in so mi Dunlop boljše.

Bom. Temeljito. V vseh pogojih in hitrostih. 

 

 

Napisano

Ste že menjali gume? Včeraj sem slišal priporočila na 24 ur, da počakamo še 14 dni. Sam brez priporočil menjam 1.maja oz. kak dan prej.

 

 

Napisano

i20n menjal danes.

 

Vedno menjam en avto okoli 15. 3., drugega pa, ko te očistim in pospravim. Tak nekje 14 dni zadaj.

 

Letos bom Forda porihtal do 15. 4. Načeloma so zadnje leto in bi jih lahko malo potegnil. Po drugi strani pa pri 20°C in nad 190km/h (nemški avtobahn) postane zadeva zelo "zanimiva". Tudi za to rad menjam kar hitro.

Napisano
pred 6 urami je MazdaBoy napisal:

Ste že menjali gume? Včeraj sem slišal priporočila na 24 ur, da počakamo še 14 dni. Sam brez priporočil menjam 1.maja oz. kak dan prej.

🫤Misliš aprila🤔

Jaz bom tam nekje konec meseca. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Vedno, ko sem jih menjal marca je bil sneg kmalu😁

  • Všeč 2
  • Haha 3

N7rRRL1.jpg

Napisano
dne 14. 3. 2024 ob 18:57 je Alex napisal:

Bom. Temeljito. V vseh pogojih in hitrostih. 

Poročaj, jaz bom tudi naslednje leto kupoval, in mogoče dam te GY tudi med kandidate....

Napisano

Jaz sem naročen jutri, v ponedeljek na menjavo gum na 6-ki. Na cx30 bom še malo počakal. 

pred 11 urami je sportman333 napisal:

Poročaj, jaz bom tudi naslednje leto kupoval, in mogoče dam te GY tudi med kandidate....

Itak, da bom. 😊Jih bom primerjal tudi s sedanjimi assimetric 5. 

 

 

Napisano
dne 14. 3. 2024 ob 18:57 je Alex napisal:

Bom. Temeljito. V vseh pogojih in hitrostih. 

Lahko že sedaj napovem rezultat? To bodo najboljše gume .... 😀

  • Všeč 1
  • Haha 6
  • Začuden 1
Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

Lahko že sedaj napovem rezultat? To bodo najboljše gume .... 😀


Sem ze hotel napisati nekaj podobnega… pa sem se raje vzdrzal ;) 😅

  • Všeč 4
  • Haha 5

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:
 
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

S katerimi pnevmatikami boste prevozili največ kilometrov?! 

 

 

Vse te gume so top, dokler ne ratajo trde. Pol je pa to vse skp en ku***... še različne plasti nanosov majo, da so tiste prot koncu obrabe še manj obrabljene

 

Jaz sem zadovoljen z Vredesteini zimskimi, bi jih priporočal vsakemu brez merne vesti.

 

Toyo na CX-3 so pa ratale mal drajsalica prot koncu življenjske dobe.

Napisano
pred 11 urami je Janez007 napisal:

Lahko že sedaj napovem rezultat? To bodo najboljše gume .... 😀

A si čarodej? 😉

pred 51 minutami je NevLado napisal:

Vse te gume so top, dokler ne ratajo trde. Pol je pa to vse skp en ku***... še različne plasti nanosov majo, da so tiste prot koncu obrabe še manj obrabljene

 

Jaz sem zadovoljen z Vredesteini zimskimi, bi jih priporočal vsakemu brez merne vesti.

 

Toyo na CX-3 so pa ratale mal drajsalica prot koncu življenjske dobe.

Tudi sam bi priporočal Vtedestein zimske. Jih imam na 6-ki in  so najboljše zimske gume, kar sem jih imel do sedaj. 

pred 11 urami je Janez007 napisal:

Lahko že sedaj napovem rezultat? To bodo najboljše gume .... 😀

Najbrž, da ja glede na razne teste, kjer kar po vrsti zmagujejo. Bomo pa videli v živo, če so res tako dobre. 

 

 

Napisano

Kadar je subjektiven občutek v igri je vedno težko tudi objektivno ocenit oziroma določit, katere so najboljše. Mi, ki nismo testerji navadno to primerjamo z gumami, katere smo imeli prej in že tukaj se zaplete. Ja gume, ki jih damo dol so nekaj let rabljene z kar nekaj 10kkm prevoženimi in z bolj zrabljenim profilom, kar je minus v mokrem itd itd.

 

Torej, ko gume zamenjaš je 99,99% možnost, če kupuješ isti rang gum kot predhodnje, da bodo po filingu boljše, oziroma celo mnogo boljše. Ker pa nismo v poziciji, da bi lahko sprobali še recimo vsaj 10 kompletov drugih gum je pač subjektivni občutek, da so to pač najboljše gume pa al si Alex, Bini, Boss al pa kdorkoli drug.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Kadar je subjektiven občutek v igri je vedno težko tudi objektivno ocenit oziroma določit, katere so najboljše. Mi, ki nismo testerji navadno to primerjamo z gumami, katere smo imeli prej in že tukaj se zaplete. Ja gume, ki jih damo dol so nekaj let rabljene z kar nekaj 10kkm prevoženimi in z bolj zrabljenim profilom, kar je minus v mokrem itd itd.

 

Torej, ko gume zamenjaš je 99,99% možnost, če kupuješ isti rang gum kot predhodnje, da bodo po filingu boljše, oziroma celo mnogo boljše. Ker pa nismo v poziciji, da bi lahko sprobali še recimo vsaj 10 kompletov drugih gum je pač subjektivni občutek, da so to pač najboljše gume pa al si Alex, Bini, Boss al pa kdorkoli drug.

To, kar si napisal je vse res.

No, spomnim se, da so assimetric 5 držale fenomenalno tako po suhi kot mokri cesti. Motil me je pa večji hrup s ceste. 

Tukaj bom pa lahko ocenil, če so to kaj izboljšali. 

 

 

Napisano

Mene pa vse gume držijo na cesti. Na bus in tovornjak dobim kar dobim in se peljem. Za osebni avto pa kar kupim, me pripelje od točke A do točke B. 

Kar se tiče oprijema...kako se ve, da če dotični guma na avtu drži, da pa guma drugega proizvajalca takrat tam nebi imela oprijem...? 

Bla bla bla. 

To pomeni, da vsi ostali avti tam odletijo iz ceste... 

Napisano
pred 2 urama je Shrek napisal:

Mene pa vse gume držijo na cesti. Na bus in tovornjak dobim kar dobim in se peljem. Za osebni avto pa kar kupim, me pripelje od točke A do točke B. 

Kar se tiče oprijema...kako se ve, da če dotični guma na avtu drži, da pa guma drugega proizvajalca takrat tam nebi imela oprijem...? 

Bla bla bla. 

To pomeni, da vsi ostali avti tam odletijo iz ceste... 

To je pa res z eno razliko, da pred izletom s ceste avto drsi in ni nujno da si odletel s ceste a to je za pametne ne za voznike brez glave in občutka.... :nevem:

Napisano
pred 13 urami je Boss napisal:

Kadar je subjektiven občutek v igri je vedno težko tudi objektivno ocenit oziroma določit, katere so najboljše. Mi, ki nismo testerji navadno to primerjamo z gumami, katere smo imeli prej in že tukaj se zaplete. Ja gume, ki jih damo dol so nekaj let rabljene z kar nekaj 10kkm prevoženimi in z bolj zrabljenim profilom, kar je minus v mokrem itd itd.

 

Torej, ko gume zamenjaš je 99,99% možnost, če kupuješ isti rang gum kot predhodnje, da bodo po filingu boljše, oziroma celo mnogo boljše. Ker pa nismo v poziciji, da bi lahko sprobali še recimo vsaj 10 kompletov drugih gum je pač subjektivni občutek, da so to pač najboljše gume pa al si Alex, Bini, Boss al pa kdorkoli drug.

Naši občutki glede ocene kakovosti gum so v vsakem primeru subjektivni.

Do objektivnih zaključkov se lahko pride le na osnovi dobro pripravljenih (ponovljivih-preverljivih) meritev.

Napisano
pred 46 minutami je Janez007 napisal:

Naši občutki glede ocene kakovosti gum so v vsakem primeru subjektivni.

Do objektivnih zaključkov se lahko pride le na osnovi dobro pripravljenih (ponovljivih-preverljivih) meritev.

Točno tako pa še te meritve nekateri vstrajno zanikajo, da so kao kupljeni itd.... :nevem:

Jaz še vedno mislim, da gume ki so do cca 10 na testih so dobre za nas amaterje.... 🤔🤗😉

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Naši občutki glede ocene kakovosti gum so v vsakem primeru subjektivni.

Do objektivnih zaključkov se lahko pride le na osnovi dobro pripravljenih (ponovljivih-preverljivih) meritev.

 

Če navajaš, da imaš obćutek, da držijo bolj, da majo boljše pojemke, da so tišje, da manj porabijo in ja prvi občutki so vedno subjektivno ocenjeni. Ampak po drugi strani pa se vseeno da vsaj del zadev dokaj objektivno ocenit. Recimo mokra cesta v dežju in pripelješ ne vem s 60km/h pa je pri starih že začelo spuščati v ovinku, nove pa odpeljejo z isto hitrostjo kot po tirnicah, tudi porabo se da hitro primerjat, sploh pri daljšiem časovnem obdobju. Tudi zavorno pot lahko primerjaš. Hočem povedat, da je v večino ocena res samo subjektivna ampak, da vseeno lahko vsaj nekaj objektivnosti potegneš ven tudi sam brez nekih softiciranih meritev.

 

Seveda pa moraš bit res nevtralen pri tem in ne iskat samo tisto kar ti paše, neprijetne zadeve pa pomest pod preprogo. In pa kar je najbolj pomembno, bi moral zavestno kar nekaj časa pred menjavo stare gume preverjat v takih situacijah, ki sem jih omenil in enako narest tudi z novimi. Tu pa se vzpostavi vprašanje a kdo to res naredi. Če ne naredi potem smo spet nazaj v polju subjektivnosti.

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

 

Če navajaš, da imaš obćutek, da držijo bolj, da majo boljše pojemke, da so tišje, da manj porabijo in ja prvi občutki so vedno subjektivno ocenjeni. Ampak po drugi strani pa se vseeno da vsaj del zadev dokaj objektivno ocenit. Recimo mokra cesta v dežju in pripelješ ne vem s 60km/h pa je pri starih že začelo spuščati v ovinku, nove pa odpeljejo z isto hitrostjo kot po tirnicah, tudi porabo se da hitro primerjat, sploh pri daljšiem časovnem obdobju. Tudi zavorno pot lahko primerjaš. Hočem povedat, da je v večino ocena res samo subjektivna ampak, da vseeno lahko vsaj nekaj objektivnosti potegneš ven tudi sam brez nekih softiciranih meritev.

 

Seveda pa moraš bit res nevtralen pri tem in ne iskat samo tisto kar ti paše, neprijetne zadeve pa pomest pod preprogo. In pa kar je najbolj pomembno, bi moral zavestno kar nekaj časa pred menjavo stare gume preverjat v takih situacijah, ki sem jih omenil in enako narest tudi z novimi. Tu pa se vzpostavi vprašanje a kdo to res naredi. Če ne naredi potem smo spet nazaj v polju subjektivnosti.

No, stare sem res preizkušal do novembra, a točno vem recimo, pri koliko na uro "spustijo" v krožišču na mokri cesti. Tako, da bom lahko direktno primerjal z starimi in novimi. 

Tudi kar se tiče krupnosti bom takoj slišal, ali so enako hrupne ali kaj tišje, kot obljubljajo. Je pa res, da imajo GY to slabo lastnost, da rade stransko razpokajo.

 

 

Napisano

Sam sigurno nisem dober primerek za testiranje. Še z nobenimi gumami me ni odneslo - OK, razen enkrat v ovinku z OPEL ASCONO z zadnjim pogonom  in na cesti nekaj cm svežega snega - sem se na srečo rešil in peljal naprej.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.