Skoči na vsebino

Gume


qwerty

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 4,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Sem se včeraj zvečer peljal iz Zreč pri 6 st/C  in sem spoznal občutke, ki jih je opisal Alex, Bridgestonke so bile na mokri in mrzli cesti kot usnjeni čevlji na asfaltu.... 🫣🥴

Bom kmalu menjal za zimske... :nevem:

Danes zjutraj v istih pogojih z službenim Pasatom na Yokohami popolnoma druga pesem.... 👌😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

N1INFO.SI

Le še dobre tri tedne nas loči do datuma, ko bomo morali letne pnevmatike menjati za zimske. Preverili...

Mogoče pa tile nasveti še pridejo komu prav.. 😉👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Bini napisal:
N1INFO.SI

Le še dobre tri tedne nas loči do datuma, ko bomo morali letne pnevmatike menjati za zimske. Preverili...

Mogoče pa tile nasveti še pridejo komu prav.. 😉👍

Pamet v glavo, mal bolj počasi z letnimi ko je proti nuli, pa ne bo nobenih nesreč.

 

Če pa prišponaš 90 v ovinek ki gre iz suhega dela ceste na zastrto in vlažno cesto ti pa samo bog lahko pomaga.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 51 minutami je NevLado napisal:

Pamet v glavo, mal bolj počasi z letnimi ko je proti nuli, pa ne bo nobenih nesreč.

 

Če pa prišponaš 90 v ovinek ki gre iz suhega dela ceste na zastrto in vlažno cesto ti pa samo bog lahko pomaga.

Nebo ti pomagal, verjemi.... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
pred 15 urami je Prometej napisal:

Zdravo!

 

Na trojko sem dal celoletne gume, pa imam viška komplet Nexen Nfera SU4 (215-45-18). Na Makomi so mi jih dali gor ob nakupu konec maja, z njimi sem naredil ene 10k km. Spredaj imajo 6 mm profila, zadaj 6-7. Cena za forumase 220 evrov. 
 

lp, Dejan

 

 

 

 

IMG_5581.jpeg

IMG_5579.jpeg

IMG_5580.jpeg

IMG_5578.jpeg

Super gume.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Jaka32 napisal:

Premehke. Jaz sem jih zlizal v 2 sezonah. Pa mislim da še ene par forumašev tule gor.

Za pol cene mišelink... bolše! Imam vsaj skos frišne gume. No, jaz jih še nisem zlizal, bomo videli kako bo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je NevLado napisal:

Za pol cene mišelink... bolše! Imam vsaj skos frišne gume. No, jaz jih še nisem zlizal, bomo videli kako bo.

 

Zanimivo. Jaz imam zimske Michelin PA4, pa jih bom letos peto sezono peljal in je profila še 5-6 mm.

Delam približno enako km poleti in pozimi.

Bom verjetno za naslednjo sezono tudi kupil Michelin, vredne svojega denarja.

 

Letne imam sedaj Goodyear UP, bomo videli če se bodo bolje odrezale od Nexenk.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men se niso zdele slabe gume, nekje zlata sredina, sploh če gledam ceno. Sem bil recimo dosti bolj razočaran na Toyo Proxes. So bile pa po občutku tu tu s Falkencami, ki sem jih malo pred prodajo prejšnje trojke dal tja gor. Če bi jo mel doma še malo dlje, sem razmišljal o premontaži, ampak sem potem z vožnjo ugotovil, da so nexence dejansko kar ok, daleč od šrota ob prihodu na naš trg ...

1 hour ago, Jaka32 said:

 

Zanimivo. Jaz imam zimske Michelin PA4, pa jih bom letos peto sezono peljal in je profila še 5-6 mm.

Delam približno enako km poleti in pozimi.

Bom verjetno za naslednjo sezono tudi kupil Michelin, vredne svojega denarja.

 

Letne imam sedaj Goodyear UP, bomo videli če se bodo bolje odrezale od Nexenk.

 

Pa se ti zdijo še vedno isto mehke? Jaz sem mel pred leti Michelinove alpinke, sicer super guma, drži po snegu tud ko tirnica, samo eno tretje, sploh pa četrto leto pa rata glasna in trda, drsiš na vsakem malo rosnem rondoju ...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Prometej napisal:

Pa se ti zdijo še vedno isto mehke? Jaz sem mel pred leti Michelinove alpinke, sicer super guma, drži po snegu tud ko tirnica, samo eno tretje, sploh pa četrto leto pa rata glasna in trda, drsiš na vsakem malo rosnem rondoju ...

 

Znano, zato jaz osebno ne bi Michelink nikoli kupoval. Mel enkrat na službenem pa je na mokrem asfaltu pri bivših cestninskih hiškah vrtelo v prazno kot bi mel vsaj 700KM pod pokrovom so ble pa zgolj 3 sezone vožene Michelin Alpin na kolesih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Prometej napisal:

Men se niso zdele slabe gume, nekje zlata sredina, sploh če gledam ceno. Sem bil recimo dosti bolj razočaran na Toyo Proxes. So bile pa po občutku tu tu s Falkencami, ki sem jih malo pred prodajo prejšnje trojke dal tja gor. Če bi jo mel doma še malo dlje, sem razmišljal o premontaži, ampak sem potem z vožnjo ugotovil, da so nexence dejansko kar ok, daleč od šrota ob prihodu na naš trg ...

 

Pa se ti zdijo še vedno isto mehke? Jaz sem mel pred leti Michelinove alpinke, sicer super guma, drži po snegu tud ko tirnica, samo eno tretje, sploh pa četrto leto pa rata glasna in trda, drsiš na vsakem malo rosnem rondoju ...

Jup, zato pa pravim da se bolj splača na 2 leti menjat Nexen, kot na 4 leta Michelin :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mam michelinke, potrjujem trdoto po dveh sezonah in odnašanje v mokrih krožiščih. Čeprav ne vem a kaka guma ne odleti na mokrih krožiščih v ljubljanskem BTC centru, ker je asfalt kot šajba. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je samSimon napisal:

Mam michelinke, potrjujem trdoto po dveh sezonah in odnašanje v mokrih krožiščih. Čeprav ne vem a kaka guma ne odleti na mokrih krožiščih v ljubljanskem BTC centru, ker je asfalt kot šajba. 

Primacy 4. So nad 30°C in 180km/h kot da bi po ledu vozil. Od novega.

Nemci imajo iste izkušnje.

4 leta jih vozim. Letos se je začel pojavljat slabši oprijem v krožnih. Ni krizno še in daleč od tega, kak je drsel Toyo Proxxes.

pred 10 urami je Jaka32 napisal:

 

Zanimivo. Jaz imam zimske Michelin PA4, pa jih bom letos peto sezono peljal in je profila še 5-6 mm.

Delam približno enako km poleti in pozimi.

Bom verjetno za naslednjo sezono tudi kupil Michelin, vredne svojega denarja.

 

Letne imam sedaj Goodyear UP, bomo videli če se bodo bolje odrezale od Nexenk.

PA4 ali A4?

Ker Pilot Alpin so nizkopresečnih dimenzij.

Jaz imam PA5.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zimske so samo Michelin Alpin (pilot sport so letne)....jaz imam v dimenziji 225/50 r17 Alpin 6, pred tem pa sem imel Alpin 5 in z obema sem bil zelo zadovoljen, vozil bp 4.sezone, tako da meni se zdi ta guma zelo dobra...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Gume

Imam Michelin Pilot Alpin 4. Na kratko Michelin PA4.

In ja, kot so drugi opazili/dejali, so v četrtem in letos v petem letu malo bolj trde na suhem oziroma mokrem. Vozim 10 km/h manj pa je problem rešen. Ampak v snegu in v plundri so pa kot traktorske, še nisem obstal. Ne v južnem snegu, ne v "ledenem prahu".

Link: 

WWW.LIDERPNEVMATIK.SI

Pnevmatike Michelin Pilot Alpin PA4 215/45 R18 93V XL, FSL, MO, 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Prejšnji vikend smo šli na morje, pa sem prišel tik pred oranžno lučko na Vinico.. imel sem poln avto (3je odrasli in 2 otroka).. natočim na Vinici v 5 minutah in pičimo dol, nakar sopotnica ugotovi, da je doma pozabila iqosa... ja nič, zapeljem dol na Delnicah in gremo na Petrol. Dež lije kot iz škafa. Na moji levi avstrijski par z električnim MG, polno naloženim, zadaj še 2 električni kolesi na thuletu. Na sredinskem zaslonu sem videl tistih 10% v rdečini. Vsak monotono bulita v svoj telefon in čas teče in teče. Otroci mi pijejo žiuce, čakamo sopotnico, da opravi registracijo iqosa (dobesedno registrirat se moraš ob nakupu). Če bi vsakič, ko sem slišal "a bomo že šli" dobil 5 centov, in potem še 10 eur za vsakič ko je en drugmu od otrok prlimou focen, bi danes verjetno že vozil novo Mazdo6. Po 15 minutah odrinem naprej in bolj kot kadarkoli sem si zaželel, da v mojem življenju ne bom v podobni situaciji kot soseda v MG in z zadnjimi sedeži polnimi otrok.
    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.