Skoči na vsebino

Gume


qwerty

Priporočeno sporočilo

pred 10 urami je Carot napisal:

Za M6 se ravno se odločam med Conti7 (jih imam sicer 6 na CX-30 in niso slabe) ter GY A6. Kaj priporočate? Bridgstonke pa so po 4-letih postale nevozne, čeprav imajo še dovolj profila.

Michelin Pilot Sport, če le dobiš dimenzijo. Z zadnjim modelom določenih dimenzij ni več.

Potem bi rekel GY AS6.

 

GY AS6 je primerljiv s Conti Sport Contant. Premium Contact ne spada v športni razred, kar pa GY spada.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Boss napisal:

Ko sprobaš poročaj. Jaz sem tud fan GY in so mi ble njihove gume vedno top. Govorim o letnih, ker zimske nekak ne prepričajo in so mi Dunlop boljše.

Bom. Temeljito. V vseh pogojih in hitrostih. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ste že menjali gume? Včeraj sem slišal priporočila na 24 ur, da počakamo še 14 dni. Sam brez priporočil menjam 1.maja oz. kak dan prej.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

i20n menjal danes.

 

Vedno menjam en avto okoli 15. 3., drugega pa, ko te očistim in pospravim. Tak nekje 14 dni zadaj.

 

Letos bom Forda porihtal do 15. 4. Načeloma so zadnje leto in bi jih lahko malo potegnil. Po drugi strani pa pri 20°C in nad 190km/h (nemški avtobahn) postane zadeva zelo "zanimiva". Tudi za to rad menjam kar hitro.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je MazdaBoy napisal:

Ste že menjali gume? Včeraj sem slišal priporočila na 24 ur, da počakamo še 14 dni. Sam brez priporočil menjam 1.maja oz. kak dan prej.

🫤Misliš aprila🤔

Jaz bom tam nekje konec meseca. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 14. 3. 2024 ob 18:57 je Alex napisal:

Bom. Temeljito. V vseh pogojih in hitrostih. 

Poročaj, jaz bom tudi naslednje leto kupoval, in mogoče dam te GY tudi med kandidate....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem naročen jutri, v ponedeljek na menjavo gum na 6-ki. Na cx30 bom še malo počakal. 

pred 11 urami je sportman333 napisal:

Poročaj, jaz bom tudi naslednje leto kupoval, in mogoče dam te GY tudi med kandidate....

Itak, da bom. 😊Jih bom primerjal tudi s sedanjimi assimetric 5. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Janez007 napisal:

Lahko že sedaj napovem rezultat? To bodo najboljše gume .... 😀


Sem ze hotel napisati nekaj podobnega… pa sem se raje vzdrzal ;) 😅

  • Všeč 4
  • Haha 5

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Bini napisal:
 
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

S katerimi pnevmatikami boste prevozili največ kilometrov?! 

 

 

Vse te gume so top, dokler ne ratajo trde. Pol je pa to vse skp en ku***... še različne plasti nanosov majo, da so tiste prot koncu obrabe še manj obrabljene

 

Jaz sem zadovoljen z Vredesteini zimskimi, bi jih priporočal vsakemu brez merne vesti.

 

Toyo na CX-3 so pa ratale mal drajsalica prot koncu življenjske dobe.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Janez007 napisal:

Lahko že sedaj napovem rezultat? To bodo najboljše gume .... 😀

A si čarodej? 😉

pred 51 minutami je NevLado napisal:

Vse te gume so top, dokler ne ratajo trde. Pol je pa to vse skp en ku***... še različne plasti nanosov majo, da so tiste prot koncu obrabe še manj obrabljene

 

Jaz sem zadovoljen z Vredesteini zimskimi, bi jih priporočal vsakemu brez merne vesti.

 

Toyo na CX-3 so pa ratale mal drajsalica prot koncu življenjske dobe.

Tudi sam bi priporočal Vtedestein zimske. Jih imam na 6-ki in  so najboljše zimske gume, kar sem jih imel do sedaj. 

pred 11 urami je Janez007 napisal:

Lahko že sedaj napovem rezultat? To bodo najboljše gume .... 😀

Najbrž, da ja glede na razne teste, kjer kar po vrsti zmagujejo. Bomo pa videli v živo, če so res tako dobre. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kadar je subjektiven občutek v igri je vedno težko tudi objektivno ocenit oziroma določit, katere so najboljše. Mi, ki nismo testerji navadno to primerjamo z gumami, katere smo imeli prej in že tukaj se zaplete. Ja gume, ki jih damo dol so nekaj let rabljene z kar nekaj 10kkm prevoženimi in z bolj zrabljenim profilom, kar je minus v mokrem itd itd.

 

Torej, ko gume zamenjaš je 99,99% možnost, če kupuješ isti rang gum kot predhodnje, da bodo po filingu boljše, oziroma celo mnogo boljše. Ker pa nismo v poziciji, da bi lahko sprobali še recimo vsaj 10 kompletov drugih gum je pač subjektivni občutek, da so to pač najboljše gume pa al si Alex, Bini, Boss al pa kdorkoli drug.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

Kadar je subjektiven občutek v igri je vedno težko tudi objektivno ocenit oziroma določit, katere so najboljše. Mi, ki nismo testerji navadno to primerjamo z gumami, katere smo imeli prej in že tukaj se zaplete. Ja gume, ki jih damo dol so nekaj let rabljene z kar nekaj 10kkm prevoženimi in z bolj zrabljenim profilom, kar je minus v mokrem itd itd.

 

Torej, ko gume zamenjaš je 99,99% možnost, če kupuješ isti rang gum kot predhodnje, da bodo po filingu boljše, oziroma celo mnogo boljše. Ker pa nismo v poziciji, da bi lahko sprobali še recimo vsaj 10 kompletov drugih gum je pač subjektivni občutek, da so to pač najboljše gume pa al si Alex, Bini, Boss al pa kdorkoli drug.

To, kar si napisal je vse res.

No, spomnim se, da so assimetric 5 držale fenomenalno tako po suhi kot mokri cesti. Motil me je pa večji hrup s ceste. 

Tukaj bom pa lahko ocenil, če so to kaj izboljšali. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa vse gume držijo na cesti. Na bus in tovornjak dobim kar dobim in se peljem. Za osebni avto pa kar kupim, me pripelje od točke A do točke B. 

Kar se tiče oprijema...kako se ve, da če dotični guma na avtu drži, da pa guma drugega proizvajalca takrat tam nebi imela oprijem...? 

Bla bla bla. 

To pomeni, da vsi ostali avti tam odletijo iz ceste... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Shrek napisal:

Mene pa vse gume držijo na cesti. Na bus in tovornjak dobim kar dobim in se peljem. Za osebni avto pa kar kupim, me pripelje od točke A do točke B. 

Kar se tiče oprijema...kako se ve, da če dotični guma na avtu drži, da pa guma drugega proizvajalca takrat tam nebi imela oprijem...? 

Bla bla bla. 

To pomeni, da vsi ostali avti tam odletijo iz ceste... 

To je pa res z eno razliko, da pred izletom s ceste avto drsi in ni nujno da si odletel s ceste a to je za pametne ne za voznike brez glave in občutka.... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Boss napisal:

Kadar je subjektiven občutek v igri je vedno težko tudi objektivno ocenit oziroma določit, katere so najboljše. Mi, ki nismo testerji navadno to primerjamo z gumami, katere smo imeli prej in že tukaj se zaplete. Ja gume, ki jih damo dol so nekaj let rabljene z kar nekaj 10kkm prevoženimi in z bolj zrabljenim profilom, kar je minus v mokrem itd itd.

 

Torej, ko gume zamenjaš je 99,99% možnost, če kupuješ isti rang gum kot predhodnje, da bodo po filingu boljše, oziroma celo mnogo boljše. Ker pa nismo v poziciji, da bi lahko sprobali še recimo vsaj 10 kompletov drugih gum je pač subjektivni občutek, da so to pač najboljše gume pa al si Alex, Bini, Boss al pa kdorkoli drug.

Naši občutki glede ocene kakovosti gum so v vsakem primeru subjektivni.

Do objektivnih zaključkov se lahko pride le na osnovi dobro pripravljenih (ponovljivih-preverljivih) meritev.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Janez007 napisal:

Naši občutki glede ocene kakovosti gum so v vsakem primeru subjektivni.

Do objektivnih zaključkov se lahko pride le na osnovi dobro pripravljenih (ponovljivih-preverljivih) meritev.

Točno tako pa še te meritve nekateri vstrajno zanikajo, da so kao kupljeni itd.... :nevem:

Jaz še vedno mislim, da gume ki so do cca 10 na testih so dobre za nas amaterje.... 🤔🤗😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Naši občutki glede ocene kakovosti gum so v vsakem primeru subjektivni.

Do objektivnih zaključkov se lahko pride le na osnovi dobro pripravljenih (ponovljivih-preverljivih) meritev.

 

Če navajaš, da imaš obćutek, da držijo bolj, da majo boljše pojemke, da so tišje, da manj porabijo in ja prvi občutki so vedno subjektivno ocenjeni. Ampak po drugi strani pa se vseeno da vsaj del zadev dokaj objektivno ocenit. Recimo mokra cesta v dežju in pripelješ ne vem s 60km/h pa je pri starih že začelo spuščati v ovinku, nove pa odpeljejo z isto hitrostjo kot po tirnicah, tudi porabo se da hitro primerjat, sploh pri daljšiem časovnem obdobju. Tudi zavorno pot lahko primerjaš. Hočem povedat, da je v večino ocena res samo subjektivna ampak, da vseeno lahko vsaj nekaj objektivnosti potegneš ven tudi sam brez nekih softiciranih meritev.

 

Seveda pa moraš bit res nevtralen pri tem in ne iskat samo tisto kar ti paše, neprijetne zadeve pa pomest pod preprogo. In pa kar je najbolj pomembno, bi moral zavestno kar nekaj časa pred menjavo stare gume preverjat v takih situacijah, ki sem jih omenil in enako narest tudi z novimi. Tu pa se vzpostavi vprašanje a kdo to res naredi. Če ne naredi potem smo spet nazaj v polju subjektivnosti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Boss napisal:

 

Če navajaš, da imaš obćutek, da držijo bolj, da majo boljše pojemke, da so tišje, da manj porabijo in ja prvi občutki so vedno subjektivno ocenjeni. Ampak po drugi strani pa se vseeno da vsaj del zadev dokaj objektivno ocenit. Recimo mokra cesta v dežju in pripelješ ne vem s 60km/h pa je pri starih že začelo spuščati v ovinku, nove pa odpeljejo z isto hitrostjo kot po tirnicah, tudi porabo se da hitro primerjat, sploh pri daljšiem časovnem obdobju. Tudi zavorno pot lahko primerjaš. Hočem povedat, da je v večino ocena res samo subjektivna ampak, da vseeno lahko vsaj nekaj objektivnosti potegneš ven tudi sam brez nekih softiciranih meritev.

 

Seveda pa moraš bit res nevtralen pri tem in ne iskat samo tisto kar ti paše, neprijetne zadeve pa pomest pod preprogo. In pa kar je najbolj pomembno, bi moral zavestno kar nekaj časa pred menjavo stare gume preverjat v takih situacijah, ki sem jih omenil in enako narest tudi z novimi. Tu pa se vzpostavi vprašanje a kdo to res naredi. Če ne naredi potem smo spet nazaj v polju subjektivnosti.

No, stare sem res preizkušal do novembra, a točno vem recimo, pri koliko na uro "spustijo" v krožišču na mokri cesti. Tako, da bom lahko direktno primerjal z starimi in novimi. 

Tudi kar se tiče krupnosti bom takoj slišal, ali so enako hrupne ali kaj tišje, kot obljubljajo. Je pa res, da imajo GY to slabo lastnost, da rade stransko razpokajo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam sigurno nisem dober primerek za testiranje. Še z nobenimi gumami me ni odneslo - OK, razen enkrat v ovinku z OPEL ASCONO z zadnjim pogonom  in na cesti nekaj cm svežega snega - sem se na srečo rešil in peljal naprej.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Kako pa si to občutil. Jaz tankam na MOLu, Petrolu in Shellu, pa ne opazim nobene razlike. Mogoce si bom pa vzel čas pa spremljal porabo različnih ponudnikov.
    • Just a moment... ROZETKA.COM.UA Da ne bo kdo rekel,da lažem-kovinsko ohišje menjalnika pri LTju. Tega v cenovni klasi  Akumulatorski vijačnik BS 18 LT BL SE - 602367840 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorski vijačnik BS 18 LT BL SE - 602367840   ...ne boš dobil nikjer🙄 Aja...če gledaš udarni vijačnik-zunaj ne rabiš gledati pri nas 220€-TOP👍
    • A misliš udarni vijačnik ali vrtalnik.   Drugače pri Metabu velja: L/Li-hobi uporaba LT-že za domače entuziaste in profesionalce,obrtnike LTX-obrt in industrija...in za takšnje usekane kot sem jaz.   Še razlaga kratic pri vrtalnikih...in tudi drugem orodju...sicer na prvi pogled izgleda zelo komplicirano,a je ravno nasprotno. Prva kratica zmeraj pomeni vrsta orodja: BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer KS-kreissege...itd   Drua kratica-številka-pomeni napetilost akumulatorja/orodja pri batwrijskih orodjih...   Zactem pa pride lahko ena ali več kratic: BL-brushless Q-quick (hitro snemljiva glava) i-t.i. impuls funkcija-super za odvijačenje vijakov z poškodovanim nastavkom na glavi vijaka,za začetek vrtanja brez točkanja v okrogle cevi in ostalo kovino ter keramiko (za predrtje glazure) brez da ti sveder pobegne. Super je tudi za zarustane vijake...a pazljivo,ker se le ti kljub temu radi odlomijo. SE-Special Edition (black)   Ne smeš pa gledati mojega starega LT-ja,ki se praktično ne razlikuje od takratnega LTXa...takrat je bil LTX identičen z razliko pri motorju...mislim da je tam bil 4- polni motor...veliko močnejši.   Tudi aktualni LT vrtalniki nimajo impuls funkcije,nimajo kovinski vrat z ohišjem menjalnika (LT vseeno znotraj ima kovinsko ohišje menjalnika,vratu pa nima), in tudi. dve LED lučku,elektronska omejitev navora,zaščitna "antikickback" funkcija so rezervirani le za LTX.   Seveda pa se vse pri denarju ustavi...če vse to daš "na kup" in pretehtaš šele vidiš kakšna killer mašina za cvenk je tisti moj tazadnji LTX,k si napisal "za prste pilizati"...tobje razlog,za kaj sem vseeno "čapnil" najprej LTXa,in šele sedaj LTja😁. In sedaj je mogoče malce bolj jasno,za kaj mi je prastari LT tako pri srcu,da mi ni žal cvenka,samo da ne škripne...elekteonski navor,impuls,aluminija k dreka,in še perfektni stroj za levorokega uporabnika...   Zunal so dobri Baumarkteu.de,Lefeld,Gotools,Rubart...pri vseh teh sem že kupoval in vsi so OK...pač samo razlika,kaj imajo,in kaj ne,in seveda PTT Baumarkteu in Rubart imata super PTT ostali slabše...preračunaj. Drugače pa pri nas...odvisno kaj iščeš-Vsegrad in Povše sta zakon.   Če imaš še kako vprašanje-ni problem😉
    • Z družbo najeli luštno hiško za wikend, na planini Dol.
    • Najvišji navor 400 Nm Najv. navor rahljanja 620 Nm   Sem imel kar prav z 400 odvijanja 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.