Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj me trenutno  bega pri teh novih assimetric 6. Ne vem, ali imam samo občutek, ali so bočnice malo mehkejše kot pri assimetric 5.🤔

Gume so isto napumpane. Mogoče so pa  res na račun večjega udobja??... Jih moram še malo po ovinkih prav sprobat, da dobim realno sliko. So pa velikooo bolj tihe, kar je super. 👍

Ko grem prvič v Ljubljano ali na daljšo pot jih bom podrobneje "preučil". 😊

 

 

Napisano
pred 38 minutami je Alex napisal:

Nekaj me trenutno  bega pri teh novih assimetric 6. Ne vem, ali imam samo občutek, ali so bočnice malo mehkejše kot pri assimetric 5.🤔

Gume so isto napumpane. Mogoče so pa  res na račun večjega udobja??... Jih moram še malo po ovinkih prav sprobat, da dobim realno sliko. So pa velikooo bolj tihe, kar je super. 👍

Ko grem prvič v Ljubljano ali na daljšo pot jih bom podrobneje "preučil". 😊

Če so športne in se držijo ceste in so zraven še udobne je to čisto super samo, da jih nebo pobiralo po robovih.... 👌👍😉

Napisano (urejeno)

Hči menjala na M3 zimske Falken za nove letne  Falken in pravi, da se bolje peljejo kot prejšnje Mišelinke.... 🤗😉

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 18 urami je Alex napisal:

Nekaj me trenutno  bega pri teh novih assimetric 6. Ne vem, ali imam samo občutek, ali so bočnice malo mehkejše kot pri assimetric 5.🤔

Gume so isto napumpane. Mogoče so pa  res na račun večjega udobja??... Jih moram še malo po ovinkih prav sprobat, da dobim realno sliko. So pa velikooo bolj tihe, kar je super. 👍

Ko grem prvič v Ljubljano ali na daljšo pot jih bom podrobneje "preučil". 😊

 

Kolk pumpaš? Mal eksperimentiri s tlakom pa boš prec videl kako se spreminjajo vozne lastnosti. Če so bočnice res tako mehke kot praviš bo treba tlak zvišat.

33112_1.png

Napisano
pred 32 minutami je Boss napisal:

 

Kolk pumpaš? Mal eksperimentiri s tlakom pa boš prec videl kako se spreminjajo vozne lastnosti. Če so bočnice res tako mehke kot praviš bo treba tlak zvišat.

2,6 bar. Toliko sem pumpal tudi prej. 🤔

 

 

Napisano

Pr hladnih? Ne vem poskusi še za 0,2 dvignit. Za test pa boš videl. Jaz bi recimo probal do 3.0... pa sej kaj razlagam, sej boš sam videl.

33112_1.png

Napisano
pred 19 urami je Bini napisal:

Hči menjala na M3 zimske Falken za nove letne  Falken in pravi, da se bolje peljejo kot prejšnje Mišelinke.... 🤗😉

 

Uau, kakšno strokovno mnenje

 

 

Napisano
pred 11 urami je g.Wankel napisal:

 

Uau, kakšno strokovno mnenje

Res pametna izjava.... 🫤

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
dne 19. 3. 2024 ob 23:11 je Bini napisal:

Hči menjala na M3 zimske Falken za nove letne  Falken in pravi, da se bolje peljejo kot prejšnje Mišelinke.... 🤗😉

Primacy?

Napisano

14 let star model.

Pilot Sport 3 release date 2010.

 

Kolko let pa jih je imela gor?

Napisano

Od novega avta 18-23,cca 30kkm in vožene poleti. Lani se so začele lupit po robovih profila (sem že nekaj stani nazaj objavil) in so imele še 4mm profila.... 😔😠😩

Napisano

Tak kot moje Bridgestone-ke. 5-6mm profila in se cotajo. 5 zim vožene in 50k ima avto skup prevoženih.

 

Potem pa valda, da če se cotajo, je občutek na novih boljši 🙂

Napisano

jest sem michelinke lani spomladi upokojiv. 
Po 4ih letih in nekih 60kkm z njimi, so cist prevec drsele, ceprov je bilo profila dost

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Jp... :nevem:

js se za to neb sekiral. veliko robe narejene na kitajskem je bolše kvalitete kot pa kje drugje po svetu. vse je važno od končne kontrole.

Napisano
pred 11 urami je TBA napisal:

js se za to neb sekiral. veliko robe narejene na kitajskem je bolše kvalitete kot pa kje drugje po svetu. vse je važno od končne kontrole.

Saj tudi gledam tako na te stvari 👍To je stvar lastnika- proizvajalca kje kako stvar naredi ne pa mene.... 😉

Tako kot je npr: Mazda v Mehiki, Mercedes v prc, Suzuki na Madžarskem, Falken v Turčiji, Sava na Poljskem itd, itd.. :nevem: Če kupim samo tisto kar je pri nas narejeno bom tanko piskal. Stvari morajo biti kvalitetne glede na moja pričakovanja in to je to.... 👍😉

Napisano
pred 2 urama je MarkoSolnir napisal:

Menjal gume in pozabil zimske malo izprazniti, preden sem jih pospravil... Kakšna je "škoda", če jih do naslednje zime pustim polne? Sem že malo pozabil, zakaj jih je fajn izprazniti...

Kolikor vem so lahko normalno polne.... 👍😉

Napisano

Jaz mislim da lahko dam zimske dol kod obim avto od popravila,.. pa upam da ne bo v LJ več snega 😅

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)

Jaz sem včeraj dal nazaj letne Michelin Pilot Sport 4 in opazil, da so po 2 sezonah!! (in cca. 20k km oz. max.25k km) že kar boge, tako da za še eno sezono bodo, potem pa bye bye.....3.sezone komaj :) 

Popravljeno od sportman333
  • Začuden 1
  • Žalosten 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.