Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 urami je Jaka32 napisal:

 

Sem dvignil na 2.5. Bo pač rit malo bolj trpela na luknjah na cesti.

Bil sem v Šentjurju pri Celju pri tistem, ki ni Avto Krka. Ne spomnim se več. Je pa prišla ena frajla s poškodovanim ventilčkom in so kar naenkrat vsi mehaniki bili bolj poskočni (drugače so se vlekli kot megla, še hodit se jim ni dalo) in seveda se jih je sukalo 5 okoli nje in tistega ventilčka, tudi tisti moj, ki mi je delal optiko. Čeprav so vsi imeli druge stranke in drugo delo. Nikoli več tja k slinavcem!! 

To je pri MULEJ vulkanizerstvo, bili so včasih ok👌 Sedaj pa imajo preveč dela in se več ne trudijo! 🫤

Sodelavec je šel pred 14dnevi k njim na optiko, ker mu je na Passatu spredaj po notranji strani zimske u nulo pobralo zunaj pa še 5mm po 45kkm(Nexenke).Bomo videli kaka bo obraba, poročam čez nekaj mesecev... 👍😉

 

Napisano
pred 23 urami je Jaka32 napisal:

Ja, jaz nisem mehanik ampak spredaj je malo v minusu, vendar še vedno manj kot tovarniških 59

 

Če bi imel gume napumpane na več, bi opazil manjšo razliko

 

Najboljše da kak @Brane pokomentira.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Vedno tole zagovarjam. Najdražja je pnevmatika, ki jo pobere prehitro. Kaj je torej boljše - pnevmatika, ki zdrži 40kkm in stane 100€ ali tista, ki naredi 70kkm in stane 150€?

 

WWW.ZURNAL24.SI

S premijsko pnevmatiko v avtu ne boste le bolj varni temveč se boste z njo tudi najceneje vozili.

 

 

 

 

Aja pa še za @Alex in ostale, ki ste kupili GY F1 6 Asy. 40€ se da nazaj dobit v gorivu.

 

WWW.GOODYEAR.EU

Ob nakupu štirih katerihkoli letnih ali celoletnih pnevmatik Goodyear v dimenziji 16'' ali več vam podarjamo darilno kartico Petrol za gorivo v...

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 44 minutami je Boss napisal:

Vedno tole zagovarjam. Najdražja je pnevmatika, ki jo pobere prehitro. Kaj je torej boljše - pnevmatika, ki zdrži 40kkm in stane 100€ ali tista, ki naredi 70kkm in stane 150€?

Odkar vozim avte, nisem niti ene obrabil do meje.

 

Najbližje sem bil s Dunlop Sportmax TT, pa sem jo vrezal na s steklom. Ca 3cm rez, pri 3-3.5mm profila.

 

Ostalo slabo drži, se cota itd... tako da naj se rabijo, kolikor se želijo.

 

Važn mi je oprijem in zavorna pot.

 

Mogoče se bojo Pirellike izrabile kot prve. Sploh ker so mi jih izdobavli s 6mm profila samo.

pred 6 minutami je Shrek napisal:

To je reklamno sporočilo. Continental je boljša guma. 

Prvi stavek se strinjam.

Drugi pa nikoli več na moj avto 🙃

Popravljeno od godlike
Napisano

Ko pa pride do nakupa, mamo pa klele gor cele debate glede cen pnevmatik in kolk se da pršparat. Očitno pač ni vseeno al kako? :nevem:

  • Všeč 4
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Ko pa pride do nakupa, mamo pa klele gor cele debate glede cen pnevmatik in kolk se da pršparat. Očitno pač ni vseeno al kako? :nevem:

Saj se ve katere gume so zanič katere so dobre in katere sforsirano dobre in predvsem precenjene..... :whatever:

Napisano (urejeno)

In razlika je 50-100eur za conti/michelin/gy ki so res hude gume....napram vsem ostalim še vedno dobrim gumam....za 4.leta...torej max.25eur na leto...koliko pa doplačate za kavo, pivo, itd...ccccc

Popravljeno od sportman333
Napisano

Za nekoga je to veliko, če je brez pomena.... :nevem: 

Slaba-dobra vredu, dobra-zelo dobra pa 🤔

Guma ni vse pri vožnji, so pa vse gume testirane in homologirane... 😉

Napisano
pred 8 urami je sportman333 napisal:

In razlika je 50-100eur za conti/michelin/gy ki so res hude gume....napram vsem ostalim še vedno dobrim gumam....za 4.leta...torej max.25eur na leto...koliko pa doplačate za kavo, pivo, itd...ccccc

Mi smo lani res ujeli hud deal s tistimi Nexenkami na liderju, jaz sem zelo zadovoljen in jih bom vzel spet naslednjič.

Napisano
pred 11 urami je sportman333 napisal:

In razlika je 50-100eur za conti/michelin/gy ki so res hude gume....napram vsem ostalim še vedno dobrim gumam....za 4.leta...torej max.25eur na leto...koliko pa doplačate za kavo, pivo, itd...ccccc

 

 

Razlika je lahko tudi vecja.. odvisna od dimenzije ...

 

Ce recimo primerjam za svojo dimenzijo 235/50 R20 100 W ...

 

Pri drazjih so recimo Goodyear EfficentGrip Performance je recimo 307€ po gumi, Michelin Pilot Sport 256€, Goodyear Eagle F1 Asymetric 220€ ... pri cenejsih pa recimo Falken Azensis 178€ ali Hankook Ventus S1 188€ ... najcenejse so pa neke cudne znamke :) ... RoadX SU01 150€, Dynamo MSU01 155€ Davanti Protoura Sport 162€ ... 

 

Torej je razlika med "znanimi" znamkami med drazjimi in cenejsimi recimo da okoli 100€ po gumi ... ali 400€ za komplet ... 

 

Cene sem vzel vse pri enem dobavitelju in sicer Gume-direkt.com ... 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 16. 4. 2024 ob 17:01 je Shrek napisal:

To je reklamno sporočilo. 

 O tveganju in neželjenih učinkih se posvetujte s svojim kleparjem ali avtoličarjem.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)

Tolko imamo debat o gumah, pa noben še ni omenil najboljšega proizvajalca za po mokrem ali blatnem:

lythumb.png

Popravljeno od godlike
  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

Živjo. Kaj ste naredili z letnimi lastniki Mazde3? 

 

Homologirana je izključno samo 215/45r18 Y razred... zlatarska dimenzija že po defaultu. Y razred pa naredi rariteto.

 

Kaj dajete gor, da je dobra in da je znotraj homologacije? 

Toyo, ki so gor, so edine gume, ki mi zdrsijo na točno določenem ovinku z vsemi gumami in avti, v 20 letih...

Napisano
pred 2 minutama je phoinix napisal:

Živjo. Kaj ste naredili z letnimi lastniki Mazde3? 

 

Homologirana je izključno samo 215/45r18 Y razred... zlatarska dimenzija že po defaultu. Y razred pa naredi rariteto.

 

Kaj dajete gor, da je dobra in da je znotraj homologacije? 

Toyo, ki so gor, so edine gume, ki mi zdrsijo na točno določenem ovinku z vsemi gumami in avti, v 20 letih...

 

Nexen N'fera SU4, dobre za dve leti. Precej mehke in jih pobira. Ne bi bile v redu za tretje leto, čisto zlizan profil.

Goodyear eagle F1 asymmetric 3. Sedaj imam te, pa kot kaže, bodo za 4 sezone.

 

Zgolj zanimivost, zimske Michelin pilot alpin PA4 mi držijo že 4 polna leta in še bodo za naslednjo zimo.

Delam pa enako km pozimi in poleti, cca. 14.000-15.000 na gume.

Napisano

Se pravi 30 jurjev, no sej to je nekako pričakovano pomoje, meni bodo zdržale precej dlje. Je pa tut odvisno od stila vožnje, ovinkov ipd...Bomo videli, po 1 sezoni so skoraj še kot nove pri meni :) - tam okoli 5 tisoč imajo za seboj.

Napisano (urejeno)

Pa imate Y hitrost? :)  more bit za 300 km/h sicer je brez veze... glede na proizvajalca. Sem gledal Goodyear F1 Asy3, pa je samo do V. 

Popravljeno od phoinix
Napisano
pred 2 urama je phoinix napisal:

Živjo. Kaj ste naredili z letnimi lastniki Mazde3? 

 

Homologirana je izključno samo 215/45r18 Y razred... zlatarska dimenzija že po defaultu. Y razred pa naredi rariteto.

 

Kaj dajete gor, da je dobra in da je znotraj homologacije? 

Toyo, ki so gor, so edine gume, ki mi zdrsijo na točno določenem ovinku z vsemi gumami in avti, v 20 letih...

Če hočeš dobro gumo je za naše cx30 Conti top guma. Gelipter jih ima gor in jih ne more prehvaliti. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 27 minutami je Alex napisal:

Če hočeš dobro gumo je za naše cx30 Conti top guma. Gelipter jih ima gor in jih ne more prehvaliti. 

Conti je premium👍🤣, ni to za vse avtomobile....

Popravljeno od sportman333

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.