Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 45 minutami je Bini napisal:

Bejžte od Nexenk, jim zunanje robe pobira.... :nevem: Za pametno ceno mogoče še dobite Dunlop in Kleber pa kake Falken, ostale premijke pa imajo ceno 50€+

Tudi te naše prvovgradne Bridgestonke na cx30 so en polom od gum. Po dveh letih in prevoženih 35000 km so fuč. 

Sploh si ne upam več vozit v dežju, ker spredaj ne drži nič in nos beži takoj ven. Spomladi gredo gor nove Conti 7.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano
pred 12 urami je Alex napisal:

Tudi te naše prvovgradne Bridgestonke na cx30 so en polom od gum. Po dveh letih in prevoženih 35000 km so fuč. 

Sploh si ne upam več vozit v dežju, ker spredaj ne drži nič in nos beži takoj ven. Spomladi gredo gor nove Conti 7.

Pa bi naj bil Bridgestone kao neki "top of top"...on par z Mišlenkami...no ja...vsaki dan se kaj novega naučim...🤨 

Hvala za info.

Napisano
Pred eno uro je skritikrt napisal:

Pa bi naj bil Bridgestone kao neki "top of top"...on par z Mišlenkami...no ja...vsaki dan se kaj novega naučim...🤨 

Hvala za info.

Te naše imajo oznako A na koncu številk in so namenjene Mazdi... 

Mogoče je zato kaj slabša, čeprav pri mei zaenkrat ni bilo problemov. Očitno sem navajen vozit kakšen avto tu in tam s kitajčki, ko pridejo zraven na avtu pri nakupu rabljenega avta..... :nevem:

Napisano
pred 3 urami je skritikrt napisal:

Pa bi naj bil Bridgestone kao neki "top of top"...on par z Mišlenkami...no ja...vsaki dan se kaj novega naučim...🤨 

Hvala za info.

 

Jaz bi vseeno raje prebral kakšne reviewe na spletu kot tu na forumu :)

Ker ti lahko iz MX-5 ND povem, da so prvovgradne Bridgestone sicer noben presežek ampak čisto vredu (z izjemo mehkih bočnic).

 

Seveda, tudi feedback na avtu z double wishboni je drugačen (za moje pojme boljši) kot na strut/torsion beam.

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je g.Wankel napisal:

Jaz bi vseeno raje prebral kakšne reviewe na spletu kot tu na forumu :)

Ker ti lahko iz MX-5 ND povem, da so prvovgradne Bridgestone sicer noben presežek ampak čisto vredu (z izjemo mehkih bočnic).

Tudi sam najprej pogledam teste...a kot nekaj absolutno objektivnega jih ne vzamem...sem se tudi že "opekel" z P6 Cinturato...

So mi mnenja v bistvu bolj važna...na koncu pa itak neko svojo izbiro usekam.

Za teste pa...da vidim,kaj se ponuja,kaj obstaja,k kaj je bilo par let nazaj z ADACom ...vse plačano,sam da se folk nategne...

Tako da teste le infirmativno.

pred 1 uro je g.Wankel napisal:

Seveda, tudi feedback na avtu z double wishboni je drugačen (za moje pojme boljši) kot na strut/torsion beam.

Tukaj se pa absolutno strinjam....saj za neko umirjeno vožnjo ni razlike...sam ko gre "na oštro" npr. po serpentinah čez zaporedne ovinke...na slabi cesti itd...je razlika.

Popravljeno od skritikrt
Napisano
Pred eno uro je skritikrt napisal:

Tudi sam najprej pogledam teste...a kot nekaj absolutno objektivnega jih ne vzamem...sem se tudi že "opekel" z P6 Cinturato...

So mi mnenja v bistvu bolj važna...na koncu pa itak neko svojo izbiro usekam.

Za teste pa...da vidim,kaj se ponuja,kaj obstaja,k kaj je bilo par let nazaj z ADACom ...vse plačano,sam da se folk nategne...

Tako da teste le infirmativno.

Tukaj se pa absolutno strinjam....saj za neko umirjeno vožnjo ni razlike...sam ko gre "na oštro" npr. po serpentinah čez zaporedne ovinke...na slabi cesti itd...je razlika.

To so te gume in mnenja drugih uporabnikov, ker so nekateri toliko pametni, da ne zaupajo forunašem, ki imajo izpit za, avto že 43 let in so zamenjali nešteto znamk in modelov gum na svojih avtih. 

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Bridgestone/Turanza-T005.htm

 

 

 

Napisano

Jaz sem ravnkoar Primacy 4 dal na stock. Z vlkimi okami potegnil ven 5mm kos železa.

 

Gor sem dal strgane Bridgestonke. Bojo do konc novembra ok. Tolko da se zakonodaji zadosti.

Ne bi rad prej novih naročal, sem tak ekstrem pri dimenziji, da me je strah starega DOT-a.

Pridejo pa Michelin Pilot Alpin 5. Sem se lani zaljubil v njih, ker jih imam na i20n tudi. Take zimske še nisem vozil. 🤩

Napisano
pred 6 urami je godlike napisal:

Pridejo pa Michelin Pilot Alpin 5. Sem se lani zaljubil v njih, ker jih imam na i20n tudi. Take zimske še nisem vozil. 🤩

Boš povedal čez dve sezoni a so res tako super.

33112_1.png

Napisano
pred 12 urami je Bini napisal:

Te naše imajo oznako A na koncu številk in so namenjene Mazdi... 

 

Ne, tist A ne pomeni, da so namenjene Mazdi, ampak pomeni, da so izdelane za območje ASEAN-a, kjer so zahteve nekoliko drugačne kot v EU in ja ta guma je nekoliko slabša na mokrem kot tista brez oznake A. Načeloma je pa tako, da Mazde, ki so narejene na Japonskem so opremljene z gumami s to oznako A, ker so pač cenejše in po mnenju finančnikov v Mazdi, zadosti dobre za prvo vgradnjo. 

 

Pol je pa tko, da Alex nori kakšen crap so pa čeprav na premium Mazdi.

  • Všeč 3
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Boš povedal čez dve sezoni a so res tako super.

Seveda.

 

Alpin 6 so bile super 1. leto, potem pa je Alfa šla.

Tudi o Dunlopkah, sem prvi 2 leti imel ful dobro mnenje. Dalje sem pa že pisal....

Nikoli me pa Goodyear ni razočaral.

Napisano
pred 5 minutami je godlike napisal:

Seveda.

 

Alpin 6 so bile super 1. leto, potem pa je Alfa šla.

Tudi o Dunlopkah, sem prvi 2 leti imel ful dobro mnenje. Dalje sem pa že pisal....

Nikoli me pa Goodyear ni razočaral.

 

No mene so pa razočarale zimske Goodyear ... veliko raje imam Dunlop, še bolj pa Continental. Kako se z leti slabšajo opazim spomladi, ko iz njih praskam kamenčke ... Goodyear od teh so opazno najslabše.

Napisano

Jest pomoje nikoli vec ne kupim zimske goodyear, po snegu so zelo slabe.

Verjetno bom letos nove zimske kupil, pa ne vem, ali bojo hankook, ali pa continental

Napisano (urejeno)

Pa a ni za vožnjo v polni sneg najbolj važna globina profila? Nekako se mi zdi, da je v tem primeru ostalo sekundarnega pomena. Sicer je to danes bolj redko, ker iščemo nekaj, kar gre dobro po mokrem in mrzlem, kar je večino časa pozimi. Če je na polno zasneženo, tako ne grem na silo nikamor daleč, ker nima smisla čepeti v gužvi...

Popravljeno od Agerg
Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je Bini napisal:

Hankook so baje dobre, niso pa več tako poceni.... 👍😉


Mislim, vseeno so za mojo 3ko, ene 30-40eur po komadu cenejse kot continental, ampak, glede na to, da so cenovno tm tm z continental, mislim da bi znov kr continental vzet

Dunlop tudi niso slabe, glede na teste

Popravljeno od Matick
Napisano
pred 14 minutami je Matick napisal:


Mislim, vseeno so za mojo 3ko, ene 30-40eur po komadu cenejse kot continental, ampak, glede na to, da so cenovno tm tm z continental, mislim da bi znov kr continental vzet

Dunlop tudi niso slabe, glede na teste

Za enako ceno vzemi Conti.... 🤗👍

Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

 

Ne, tist A ne pomeni, da so namenjene Mazdi, ampak pomeni, da so izdelane za območje ASEAN-a, kjer so zahteve nekoliko drugačne kot v EU in ja ta guma je nekoliko slabša na mokrem kot tista brez oznake A. Načeloma je pa tako, da Mazde, ki so narejene na Japonskem so opremljene z gumami s to oznako A, ker so pač cenejše in po mnenju finančnikov v Mazdi, zadosti dobre za prvo vgradnjo. 

 

Pol je pa tko, da Alex nori kakšen crap so pa čeprav na premium Mazdi.

Tu se pa moram strinjati z Alexom; Bridgestonke na Mazdi (vsaj na moji 6-tki) so po treh letih v dežju postale nevarne, v ovinkih so začele drseti (pri normalni vožnji), čeprav so imele še cca 5 mm profila. Ko sem jih zamenjal z GY Assim. 6 je bilo, kot da se vozim z drugim avtom. Na CX-30 pa sem imel prvo vgradnjo Conti 6 in po 50kkm je vožnja kot z novimi tudi po mokri cesti. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Za enako ceno vzemi Conti.... 🤗👍


Ja, za isto ceno bi rajs conti, ceprov, dunlop so tud tolk :D
pa so boljse na testih kot conti

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
dne 19. 10. 2024 ob 18:28 je Alex napisal:

Tudi te naše prvovgradne Bridgestonke na cx30 so en polom od gum. Po dveh letih in prevoženih 35000 km so fuč. 

Sploh si ne upam več vozit v dežju, ker spredaj ne drži nič in nos beži takoj ven. Spomladi gredo gor nove Conti 7.

 

Ravno danes sem gledal (bolj iz firbca), katere letne dat gor, ko bo čas za menjavo tovarniških. In te (PremiumContact 7) zgledajo obetavne. Bridgestonke po suhem ajde ajde, po mokrem v ovinku malenkost hitreje voziš in si že na limitu zdrs/ne zdrs - spredaj. Ampak, jih bo treba ponucat prej.

Zimske Hankook i-cept evo3 pa čakajo na zimo, da jih preizkusim.

 

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 3 urami je Matick napisal:


Ja, za isto ceno bi rajs conti, ceprov, dunlop so tud tolk :D
pa so boljse na testih kot conti

Nimaš kaj falit, vse od teh so TOP😉

Napisano
dne 11. 10. 2024 ob 20:29 je Bini napisal:

Joj, tele feltne so pa potrbne..🌈🪮

Ne bo @Bini mene "jebal"...kao imaš "grde feltne"🤨🧐🫣😉 

 

Kotni nastavek za bat.masinco in okroglo ščetko gor...in gasa...

Z odstranjevalcem barve,kar je starega kolikor se da dol...orng očistil...tud z nitrojem...oblepil,in pobarval kar čez rjo😯🫣...

Nič bati...gre za Hammerite-genialna barva...sem že nekdaj uporabljal za kovane okenske rešetke in za nosilno konstrukcijo lesene ograje na balkonih....tega obojega ni več,a tudi,ko sem "podiral" ni bilo rjavo.

Je barva za ekstremne razmere,reagira z rjo,in ne poznam boljšega za kaj takega...ne vem,za kaj se nisem spomnil na Hammerite,ko sem zadnjič rihtal te feltne...butelj🫤.

 

In ker sem jaz-spet slike😉 

 

Barval sem z satenasto črno...pride manj glossy,bolj z satenastim sijajem...

IMG_20241013_124327.jpg

IMG_20241013_124338.jpg

IMG_20241015_135342.jpg

IMG_20241015_135346.jpg

IMG_20241021_151109.jpg

IMG_20241021_151643.jpg

IMG_20241021_151720.jpg

  • Všeč 8
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je godlike napisal:

Evo je Mazda forum koristen. Samo nekdo te je moral "v rit brcnit".

Problem je bolj,k sem bil v precepu,kaj narediti...bini gleda in si misli svoje.jaz vesel,k so nove gume,pa bi lahko rekel..."boli me za feltne,saj je za Forda".. pol bi pa ti bil jezen..."ja kako si lako takšen do forda..."☹️

 

Nikol ni prav...sicer ste pa vsi enaki...k da bi pokazal nago babo,pol bi pa vsi gledali ka kakšnem motorju sedi😂🤣...jaz vesel se pohvalim z gumami,a vsi gledate samo feltne😆😉

Popravljeno od skritikrt
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 48 minutami je skritikrt napisal:

Problem je bolj,k sem bil v precepu,kaj narediti...bini gleda in si misli svoje.jaz vesel,k so nove gume,pa bi lahko rekel..."boli me za feltne,saj je za Forda".. pol bi pa ti bil jezen..."ja kako si lako takšen do forda..."☹️

 

Nikol ni prav...sicer ste pa vsi enaki...k da bi pokazal nago babo,pol bi pa vsi gledali ka kakšnem motorju sedi😂🤣...jaz vesel se pohvalim z gumami,a vsi gledate samo feltne😆😉

Bravo TI in JAZ :jupiii:Zmagovalna kombinacija je tu, dobre gume lepe feltne, za FORDA je to dovolj, da nebo faušije.... :bravo:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.