Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes sem naročil Conti PremiumContakt 7 za cx30. Jutri pridejo in jih damo gor. Itak je zime konec. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Shrek napisal:

Jures...ne znaš vozit. Ko bo Alex stestiral te gume, dobiš informacije iz prve roke. 

 

 

Pa brez zamere, sam hec je...nekaj pa tudi res 😇

Ja pa se realno porabo :). Jaz sem vedno za hec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Pred eno uro je robertk6 napisal:

Hmmmm kaj pa je za tebe povprečna vožnja?  A ti si tudi eden izmed tistih "dinamičnih "voznikov , ki letijo skozi krožišča.

S povprečnimi gumami lahko voziš samo povprečno s slabimi slabo z odličnimi pa čez krožna naravnost.... 😁😉

Napisano

Sam res... sej so vse okrogle pa črne.

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

Sam res... sej so vse okrogle pa črne.

Malo več napiši o teh črnih gumah, mogoče komu pride prav v zadnjem trenutku.... 🤔😉

Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

Malo več napiši o teh črnih gumah, mogoče komu pride prav v zadnjem trenutku.... 🤔😉

 

Kaj naj, vsak se sam odloča kaj bo vzel je pa nekaj res vsak ima drugačne reference kaj gleda na gumah in kako vozi. Se pa vseeno delno strinjam z @jures nova guma je nova guma in načeloma boljša od neke obrabljene pa čeprav je ta obrabljena premijskega izvora.

 

Zato je pa meni vedno žal, da se testi ne delajo, ko so gume stare nekaj let in recimo na polovici življenskega cikla. To bi bila prava primerjava.

  • Všeč 3
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
pred 25 minutami je Bini napisal:

z odličnimi pa čez krožna naravnost.... 😁😉


A takole? 😂🤪🫢
 

image.png

  • Haha 3
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
Napisano
pred 1 minuto je Deeyan napisal:

Ni res, ene majo bele robove 😋

 

Izjeme so zato, da potrjujejo pravilo.

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

 

Kaj naj, vsak se sam odloča kaj bo vzel je pa nekaj res vsak ima drugačne reference kaj gleda na gumah in kako vozi. Se pa vseeno delno strinjam z @jures nova guma je nova guma in načeloma boljša od neke obrabljene pa čeprav je ta obrabljena premijskega izvora.

 

Zato je pa meni vedno žal, da se testi ne delajo, ko so gume stare nekaj let in recimo na polovici življenskega cikla. To bi bila prava primerjava.

Malo si pozabil napisat kolikšna je razlika pri zaviranju najboljše in najslabše nove gume v metrih.:whatever: Kaka je šele razlika pri obeh, ko so stare kake 4 leta..... 🤔

Napisano

Bolj sem mislil v tej smeri, da recimo ena zgonjena 5-6 let stara premijka nima niti približno lastnosti nove, katero so kot tako testirali. Zato pa pravim, da bi bilo fino imet teste tudi skozi življensko obdobje te gume.

 

Zdaj pa nekdo vzame novo kitajsko gumo (vsaj povprečne kvalitete) pa jo ima le dve sezoni in spet menja za novo. Še 1x, škoda da nimamo takih testov, da bi lahko primerjali novo kitajko in 6 let staro premijko s 4 mm profila.

 

 

Je pa res, če oboje kupiš novo pa dileme ni, premijke zmagajo. In če denar ni ovira menjaš vsake dve leti za novo premijko pa si zmagovalec. Ampak to je kar iluzija.

 

Sam čakam na otoplitev, da menjam nazaj na Bridgestonke, počakam na dež pa da vidim na tisti odsekih, kjer je drsela že zimska premijka, kaj bo. Če bom res imel občutek, da ni več OK letijo dol pa čeprav bi glede na profil zdržale še 1x toliko.

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

Malo si pozabil napisat kolikšna je razlika pri zaviranju najboljše in najslabše nove gume v metrih.:whatever: Kaka je šele razlika pri obeh, ko so stare kake 4 leta..... 🤔

 

To pa res ni problem. Odklopim ABS pa kolikor se podaljša zavorna pot zaradi slabih gum toliko se skrajša zaradi odklopljenega ABSa - pa se pogliha...

Napisano
pred 36 minutami je Slivka napisal:

 

To pa res ni problem. Odklopim ABS pa kolikor se podaljša zavorna pot zaradi slabih gum toliko se skrajša zaradi odklopljenega ABSa - pa se pogliha...

Mogoče v snegu ali blatu na mokri cesti pa nikoli.... 🫣🤣😉

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je Bini napisal:

Mogoče v snegu ali blatu na mokri cesti pa nikoli.... 🫣🤣😉

 

Aha, ja, seveda...

 

Kolikor imam jaz izkušnje, se edino na suhem asfaltu ne pozna nobene razlike, na vseh drugih podlagah se pa brez ABSa ustaviš prej kot z ABSom. 

 

Sicer pa, če imaš med nogami toliko kot imaš jezika, lahko sprobava. Vozi za menoj na zelo kratki varnostni razdalji. Ko zahodim zavoro, jo zahodiš tudi ti. Če se ti z ABSon ustaviš prej kot jaz brez ABSa, se itak nimaš česa bati. Če se pa jaz brez ABSa ustavim prej kot ti z ABSom, bo pa to precej odmevno...

Popravljeno od Slivka
Napisano
Pred eno uro je Agerg napisal:

U, pa gremo spet. 😁

na tem forumu je obvezna oprema :)

 

null

image.png

  • Všeč 1
  • Haha 7
  • Ljubim 1
Napisano
pred 14 urami je Slivka napisal:

 

Aha, ja, seveda...

 

Kolikor imam jaz izkušnje, se edino na suhem asfaltu ne pozna nobene razlike, na vseh drugih podlagah se pa brez ABSa ustaviš prej kot z ABSom. 

 

Sicer pa, če imaš med nogami toliko kot imaš jezika, lahko sprobava. Vozi za menoj na zelo kratki varnostni razdalji. Ko zahodim zavoro, jo zahodiš tudi ti. Če se ti z ABSon ustaviš prej kot jaz brez ABSa, se itak nimaš česa bati. Če se pa jaz brez ABSa ustavim prej kot ti z ABSom, bo pa to precej odmevno...

Lahko tale tvoj predlog obrneva, da bom jaz vozil pred tabo z odličnimi letnimi gumami in z ABS, Ti pa z nekimi kitajskimi brez ABS-a..... :bravo:

Napisano
pred 17 urami je Bini napisal:

Lahko tale tvoj predlog obrneva, da bom jaz vozil pred tabo z odličnimi letnimi gumami in z ABS, Ti pa z nekimi kitajskimi brez ABS-a..... :bravo:

 

1. Če mi kupiš kitajske gume, jih bom pa montiral, zakaj pa ne...

 

2. A pa bi se ti upal nastavit pred BTjca, ki ima neke kitajske gume gor? 😈 

Ja, saj mogoče bi bil res jaz kriv, ampak vitlo BTjca ne bi samo "malo opraskalo", bi kar "krepko označilo", kje bi ti pribil noter. In bi ti imel avto pri kleparju, meni na vitlu se pa ne bi niti poznalo...

 

 

 

Čeprav, če bi bilo to jeseni, ko je na cesti listje, pa da dež pada, bi bil pa res zanimiv test, koliko slabe gume bi moral imet na BTjcu brez ABSa, da bi bil enakovreden nekomu z dobrimi gumami in ABSom... Ker v 12ih letih, od kar imam "stikalo, ki ga ni", še nikogar nisem butnil od zadaj. Sem pa že dvakrat gledal razbitine, ki so od blizu spoznale odbijač in vlečno kljuko od BTjca. Po drugem dogodku sem zadaj na odbijač celo dal nalepko "test your airbag here". Zanimivo, od takrat dalje ni nihče več ruknil noter...

Napisano

To glede ABS-a je bilo že tisočkrat znanstveno dokazano kako in kaj, zato se nima smisla tukaj prepričevat kako bi bilo... 😉

Napisano (urejeno)

Dokazano: ABS zmanjsa zavorno samo v enem primeru - na ravnem zaviranju na suhi cesti (mocno zmanjsa), ker je takrat trenje med gumo in cesto vecje od trenja med 'drsenjem' blokirane gume

 

V vseh ostalih primerih pa jo podaljsa. Na ledu, pesku, snegu, mokri cesti, kot tudi na suhi v primeru krmarjenja med zaviranjem, saj se trenje zmanjsa med gumo in cesto med krmarjenje.

 

Mas ogromno teh testov.

 

V snegu pravilom ne izklopis samo abs ampak tud tcs, ce hoces kam priti

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 7 urami je jures napisal:

Dokazano: ABS zmanjsa zavorno samo v enem primeru - na ravnem zaviranju na suhi cesti (mocno zmanjsa), ker je takrat trenje med gumo in cesto vecje od trenja med 'drsenjem' blokirane gume

 

V vseh ostalih primerih pa jo podaljsa. Na ledu, pesku, snegu, mokri cesti, kot tudi na suhi v primeru krmarjenja med zaviranjem, saj se trenje zmanjsa med gumo in cesto med krmarjenje.

 

Mas ogromno teh testov.

 

V snegu pravilom ne izklopis samo abs ampak tud tcs, ce hoces kam priti

V snegu še nikoli nič nisem izklopil, pa sem brez težav prišel v snegu preko vseh prelazov v Dolomitih. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

V snegu še nikoli nič nisem izklopil, pa sem brez težav prišel v snegu preko vseh prelazov v Dolomitih. 😉

Alex ti si fenomen, pri tebi se svet vrti drugace :) :)

Tud jaz sem ze v snegu z motorjem sel preko dolomitev po asfaltu brez problema. Prelazi so soljeni, spucani...ce pada sneg se ne pomen da vozis po snegu

 

Pridi na nas klancek pa pozimi preden ga kmet zorje spelji na glavno....sem pisal lani da sem sosedo vlekel ven karoq 4x4 pa je zlezla postrani s ceste glih zato ker se ni mogla prenakniti sntcs nikamor

 

To je osnova zimske voznje drugace tcs vedno mece ven gas.

Yota ma gumb Trial ki v bistvu vse to priredi za voznika (tud manj obcutljiv gas) kadar gres na pesek, off ali sneg

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ogromno se naucis take voznje v puscavi, zakaj? Ker mas prostora noro in omogoca hitrost ki nese vozilo po mehki podlagi kot da je asfalt, in vidis reakcije elektronke itd.

 

Spoznas da je idealna voznja tam nekje pri 60 na uro, z 1 bar v gumah in brez elektronke. Z elektronko se ne premaknes nikamor.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

10cm svežega snega, sem tudi jaz moral ESP ugasnit, da sem lahko prišel na Roglo.

 

ABS je za laika super. Ko sem na R4 skočil na bremzo, me je neslo direkt v predhodnika, da sem lahko se izognil, sem moral bremzo spustit, volan obrnit in jo spet pohodit. Ustavil sem se vzporedno z njim. Takšne reakcije večina ni zmožna v paniki in tam reši ABS. 🙂

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Ja, samo z ABS lahko pa ti polno bremzaš in še avto vodiš - to je glavna poanta vsega. Tudi tvoja najboljša reakcija tega ne premaga, pa govorite kar hočete - najboljši dirkač z minimalnim reakcijskim časom ne premaga odzivnega časa elektronike, razen kolikor sam sebi piha na dušo. Seveda je pa problem, če gre zdaj večina ljudi, ki je navajena ABS-a, potem v avto brez in pride do takšne situacije. Samo danes avto brez ABS je skoraj tako, kot avto brez varnostnih pasov.

 

Sem pa že večkrat napisal, da je bil ABS razvit v osnovi za bremzanje potniških letal prav z namenom, da se drži trenje na maksimumu tik preden guma zdrsne in s tem skrajša zavorna pot. Tam niso razmišljali o situaciji, kako se bo pilot nekim oviram umikal, ko bo pristajal. Samo skrajšanje zavorne poti.

Popravljeno od Agerg
  • Všeč 1
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.