Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 27 minutami je godlike napisal:

10cm svežega snega, sem tudi jaz moral ESP ugasnit, da sem lahko prišel na Roglo.

 

ABS je za laika super. Ko sem na R4 skočil na bremzo, me je neslo direkt v predhodnika, da sem lahko se izognil, sem moral bremzo spustit, volan obrnit in jo spet pohodit. Ustavil sem se vzporedno z njim. Takšne reakcije večina ni zmožna v paniki in tam reši ABS. 🙂

Točno tako je kot si opisal! 

Napisano
pred 11 urami je jures napisal:

Dokazano: ABS zmanjsa zavorno samo v enem primeru - na ravnem zaviranju na suhi cesti (mocno zmanjsa), ker je takrat trenje med gumo in cesto vecje od trenja med 'drsenjem' blokirane gume

 

V vseh ostalih primerih pa jo podaljsa. Na ledu, pesku, snegu, mokri cesti, kot tudi na suhi v primeru krmarjenja med zaviranjem, saj se trenje zmanjsa med gumo in cesto med krmarjenje.

 

Mas ogromno teh testov.

 

V snegu pravilom ne izklopis samo abs ampak tud tcs, ce hoces kam priti

Tako je samo pri ABS brez ASR in drugih elekronskih stabilnostnih sistemov. Ko gledaš vse skupaj v kompletu si pa nula v primerjavi s tehniko..... 🥴Tudi jaz ASR izklopim v snežnih razmerah ko gre avto po snegu in nima stika z podlago in to zat, da se dokoplje do podlage kjer je običajno pesek ali sol, drugače ti motor zmanjša navor na pogonska kolesa in tako posledično obstaneš.... :nevem:

Je pa res, da moraš biti za te manevre v snegu brez teh pomagal malo bolj izkušen in pogumen voznik😉

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je jures napisal:

Alex ti si fenomen, pri tebi se svet vrti drugace :) :)

Tud jaz sem ze v snegu z motorjem sel preko dolomitev po asfaltu brez problema. Prelazi so soljeni, spucani...ce pada sneg se ne pomen da vozis po snegu

 

Pridi na nas klancek pa pozimi preden ga kmet zorje spelji na glavno....sem pisal lani da sem sosedo vlekel ven karoq 4x4 pa je zlezla postrani s ceste glih zato ker se ni mogla prenakniti sntcs nikamor

 

To je osnova zimske voznje drugace tcs vedno mece ven gas.

Yota ma gumb Trial ki v bistvu vse to priredi za voznika (tud manj obcutljiv gas) kadar gres na pesek, off ali sneg

A si ti kdaj šel čez prelaz, ko je snežilo? Dokler ga ni na cesti vsaj 10 cm ni nikogar blizu. Nato prelaz zaprejo.Šele pozneje ga spucajo. Tako, da ne tii meni, da je vedno asfalt. Tam čez hodim od leta 86 vsako leto. 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

ESP, TCS, ABS, ASR, ESC, XDS....

 

Edina tipka ki kaj izklaplja pri mojem avtu je tipka za izklop ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles. Le ta omeji tudi delovanje ESC - elektronski nadzor stabilnosti.

 

Izklopa ABS-a nimam. Izklop ABS-a je smiseln samo v primeru globokega snega ali mehkega peska ko blokirana kolesa pred seboj rinejo kajlo materjala, ki poveča trenje - krajša zavorna pot. V vseh ostalih primerih podlag blokirana kolesa podaljšajo zavorno pot. Izklop tudi ne pomaga pa k izboljšanju vodljivosti ampak ravno obratno. 

  • Všeč 3
  • Ljubim 3

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Pravkar je Mraušk Mčk napisal:

ESP, TCS, ABS, ASR, ESC, XDS....

 

Edina tipka ki kaj izklaplja pri mojem avtu je tipka za izklop ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles. Le ta omeji tudi delovanje ESC - elektronski nadzor stabilnosti.

 

Izklopa ABS-a nimam. Izklop ABS-a je smiseln samo v primeru globokega snega ali mehkega peska ko blokirana kolesa pred seboj rinejo kajlo materjala, ki poveča trenje - krajša zavorna pot. V vseh ostalih primerih podlag blokirana kolesa podaljšajo zavorno pot. Izklop tudi ne pomaga pa k izboljšanju vodljivosti ampak ravno obratno. 

Končno en pameten odgovor. 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Mraušk Mčk napisal:

ESP, TCS, ABS, ASR, ESC, XDS....

 

Edina tipka ki kaj izklaplja pri mojem avtu je tipka za izklop ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles. Le ta omeji tudi delovanje ESC - elektronski nadzor stabilnosti.

 

Izklopa ABS-a nimam. Izklop ABS-a je smiseln samo v primeru globokega snega ali mehkega peska ko blokirana kolesa pred seboj rinejo kajlo materjala, ki poveča trenje - krajša zavorna pot. V vseh ostalih primerih podlag blokirana kolesa podaljšajo zavorno pot. Izklop tudi ne pomaga pa k izboljšanju vodljivosti ampak ravno obratno. 

To je to, že tisočkrat dokazano.... :nevem:

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Mraušk Mčk napisal:

ESP, TCS, ABS, ASR, ESC, XDS....

 

Edina tipka ki kaj izklaplja pri mojem avtu je tipka za izklop ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles. Le ta omeji tudi delovanje ESC - elektronski nadzor stabilnosti.

 

Izklopa ABS-a nimam. Izklop ABS-a je smiseln samo v primeru globokega snega ali mehkega peska ko blokirana kolesa pred seboj rinejo kajlo materjala, ki poveča trenje - krajša zavorna pot. V vseh ostalih primerih podlag blokirana kolesa podaljšajo zavorno pot. Izklop tudi ne pomaga pa k izboljšanju vodljivosti ampak ravno obratno. 

Asr = tcs (traction control system) oz proti zdrsavanju odvisno od firme. Knof mamo pa vsi enak avto z dvem vijugam spodaj. Misliva enako....ce se ne motim izklopi tudi abs.

 

Nikjer nisem rekel da izklop veca vodljivost 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

... ... ... ... ... Izklop ABS-a je smiseln samo v primeru globokega snega ali mehkega peska ko blokirana kolesa pred seboj rinejo kajlo materjala, ki poveča trenje - krajša zavorna pot. V vseh ostalih primerih podlag blokirana kolesa podaljšajo zavorno pot. Izklop tudi ne pomaga pa k izboljšanju vodljivosti ampak ravno obratno. 

Tudi v primeru poledenele ceste, listja na cesti, peska na cesti, skratka v primeru vsega na cesti. Edino, kar si še nisem prišel na čisto, je globoka voda na cesti...

Izklop ne pomaga k izboljšanju vodljivosti, to je res. Ampak v bistvu tega niti ne potrebuješ, ker se do ovire že ustaviš...

 

 

Pred eno uro je Alex napisal:

Končno en pameten odgovor. 

Buahahahaha, ej, @Alex, a na obali sonce seka, pa ti je u glavo užgalo?

 

 

Pred eno uro je Bini napisal:

To je to, že tisočkrat dokazano.... :nevem:

Dokazano na poligonu. Ampak cesta ni poligon. Poligon se da prilagoditi, da dobiš rezultate, kakršne želiš. Na poligonu tudi avto porabi 4,5 litra na 100 km. Realni promet po cestah je pa nekaj povsem drugega. In ogromna razlika je med avtocesto in "cesto" na planoti. In že tisočkrat dokazano me je "stikalo, ki ga ni" rešilo, da nisem kam pribil. V bistvu na našem BTjcu ABS priklopimo samo za tehnični, drugače je vedno odklopljen. Sploh žena. Ona ne bo speljala iz garače, preden ne ugasne ABSa.

 

Tu po hribih ABSu pravimo "peder-bremze" - ker so narejene za to, da tistega pred seboj napičiš v rit...

 

 

Mimogrede, ste vedeli, da dirkalniki za rally nimajo ABSa? Le zakaj, če je tako dober?

 

Ste vedeli, da ima Scania (tovornjak, ne @scania), ki ima pogon na vse osovine, že tovarniško stikalo za izklop ABSa? Skandinavci že vedo, zakaj...

Enako stikalo imata tudi MB 1633 4x4 in MB ACTROS 1840 4x4...

 

Mercedes sprinter 312 4x4 iz leta 2002 - čim je voznik vklopil štirikolesni pogon, se ABS sam izklopil...

 

Glejte, pišite, kar želite, briga me. Pri meni na BTjcu je ABS večinoma izklopljen - razen, ko pridemo v dolino in na avtocesto. Pa še tam se zgodi, da ga pozabimo prižgat... 

 

Zdaj grem pa iskat letne gume za BTjca in se nimam več časa tu prekladat z vami okoli peder-bremz...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

A si ti kdaj šel čez prelaz, ko je snežilo? Dokler ga ni na cesti vsaj 10 cm ni nikogar blizu. Nato prelaz zaprejo.Šele pozneje ga spucajo. Tako, da ne tii meni, da je vedno asfalt. Tam čez hodim od leta 86 vsako leto. 

 

Alex kot sem rekel ti si fenomen. Ce je 10cm na cesti to ni sneg, toliko ga imamo tud v mestu preden pride plug... 10cm za suv ali navaden avto ni nic.

 

To je kot pred bajto ko gres z avtom pluziti...

20240119_110157.jpg

20240119_121938.jpg

pred 10 minutami je Slivka napisal:

Tudi v primeru poledenele ceste, listja na cesti, peska na cesti, skratka v primeru vsega na cesti. Edino, kar si še nisem prišel na čisto, je globoka voda na cesti...

Izklop ne pomaga k izboljšanju vodljivosti, to je res. Ampak v bistvu tega niti ne potrebuješ, ker se do ovire že ustaviš...

 

 

Buahahahaha, ej, @Alex, a na obali sonce seka, pa ti je u glavo užgalo?

 

 

Dokazano na poligonu. Ampak cesta ni poligon. Poligon se da prilagoditi, da dobiš rezultate, kakršne želiš. Na poligonu tudi avto porabi 4,5 litra na 100 km. Realni promet po cestah je pa nekaj povsem drugega. In ogromna razlika je med avtocesto in "cesto" na planoti. In že tisočkrat dokazano me je "stikalo, ki ga ni" rešilo, da nisem kam pribil. V bistvu na našem BTjcu ABS priklopimo samo za tehnični, drugače je vedno odklopljen. Sploh žena. Ona ne bo speljala iz garače, preden ne ugasne ABSa.

 

Tu po hribih ABSu pravimo "peder-bremze" - ker so narejene za to, da tistega pred seboj napičiš v rit...

 

 

Mimogrede, ste vedeli, da dirkalniki za rally nimajo ABSa? Le zakaj, če je tako dober?

 

Ste vedeli, da ima Scania (tovornjak, ne @scania), ki ima pogon na vse osovine, že tovarniško stikalo za izklop ABSa? Skandinavci že vedo, zakaj...

Enako stikalo imata tudi MB 1633 4x4 in MB ACTROS 1840 4x4...

 

Mercedes sprinter 312 4x4 iz leta 2002 - čim je voznik vklopil štirikolesni pogon, se ABS sam izklopil...

 

Glejte, pišite, kar želite, briga me. Pri meni na BTjcu je ABS večinoma izklopljen - razen, ko pridemo v dolino in na avtocesto. Pa še tam se zgodi, da ga pozabimo prižgat... 

 

Zdaj grem pa iskat letne gume za BTjca in se nimam več časa tu prekladat z vami okoli peder-bremz...

Kar se tice poligona je popolnoma res. Idealen asfalt, pripravljen si na bremzanje itd itd.

 

Moj motor se na poligonu ustavi pri 100 na uro vsaj 10-15m prej kot drugje (z absom :) )

 

V Maroku sem 14 dni vozil z izklopljenim tako tcs kot abs (!), tako na asfaltu, pesku kot puscavi. Zakaj, moja stvar iz izkusenj, ne bi spet sel v kokica debate

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Bini napisal:

Točno tako je kot si opisal! 

Abs ne resi. ABS omogoca...se vedno je na soferju. To je velika razlika

 

Samo r4 s tabularkami (alpetour?) ne mores primerjat ravno z danasnjim materialom :)

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 15 minutami je Slivka napisal:

..... ABS priklopimo samo za tehnični, drugače je vedno odklopljen. Sploh žena. Ona ne bo speljala iz garače, preden ne ugasne ABSa.

 

Kje lahko izklopiš ABS, normalno kolikor vem ni nobenega gumba v vozilu, vsaj novejši in ni možno več izklopiti in verjetno tudi ni dovoljeno odklopiti, to je varnostni sistem avta... ?

Napisano
pred 30 minutami je GoB napisal:

Kje lahko izklopiš ABS, normalno kolikor vem ni nobenega gumba v vozilu, vsaj novejši in ni možno več izklopiti in verjetno tudi ni dovoljeno odklopiti, to je varnostni sistem avta... ?

Varovalko cukni ven. 😃

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Ne vem kako kdo izklaplja ABS ampak jaz ga ne morem. 

Pred eno uro je Slivka napisal:

Ona ne bo speljala iz garače, preden ne ugasne ABSa.

 

 

Zdaj pa jaz prav ničesar več ne razumem. Do sedaj sem bil prepričan, da je ABS asistenčni pripomoček ki pomaga pri zaustavljanju, ne za speljevanje. 

 

Ne, ne morem izklopit ABS-a.

ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles - se pa ne spomnim kdaj sem ga nazadnje izklopil - pri 4WD je opazno manj potrebe po izklopu. 

 

Različne znamke imajo pri svojih avtih asistenčne sisteme različno naštelane. Pri nekaterih avtih so baje annoying tečni. Take se splača izklapljat.

 

V mojem avtu ESC - elektronski nadzor stabilnosti še vedno dopušča driftanje - v snegu v zavoju zahodim gas, pa mi zadnji konec glih prav odnese ven. Dokler bo tako ne izklapljam ničesar. 

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
dne 17. 3. 2025 ob 20:01 je Alex napisal:

Danes sem naročil Conti PremiumContakt 7 za cx30. Jutri pridejo in jih damo gor. Itak je zime konec

 

Res je ...

 

WWW.RTVSLO.SI

Po temeljitejšem pregledu sadovnjakov so strokovnjaki Kmetijsko-gozdarskega zavoda Nova Gorica ugotovili, da je Primorsko prizadela huda pozeba. Ocenjujejo, da bo med deset in sto odstotki manj sadja...

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 2 urama je jures napisal:

Samo r4 s tabularkami (alpetour?) ne mores primerjat ravno z danasnjim materialom :)

R4 sem še vozil leta 2012. Semperit zimske, Uniroyal letne.

Napisano
pred 19 minutami je godlike napisal:

R4 sem še vozil leta 2012. Semperit zimske, Uniroyal letne.

Takrat je bla se zima :)

Je pa katra sla po snegu bolje ko marsiker nemc. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 1 uro je Mraušk Mčk napisal:

driftanje - v snegu v zavoju zahodim gas, pa mi zadnji konec glih prav odnese ven.

 

Ahahahaha

Podpis.png

 

Napisano
pred 4 urami je jures napisal:

Alex kot sem rekel ti si fenomen. Ce je 10cm na cesti to ni sneg, toliko ga imamo tud v mestu preden pride plug... 10cm za suv ali navaden avto ni nic.

 

To je kot pred bajto ko gres z avtom pluziti...

20240119_110157.jpg

20240119_121938.jpg

Kar se tice poligona je popolnoma res. Idealen asfalt, pripravljen si na bremzanje itd itd.

 

Moj motor se na poligonu ustavi pri 100 na uro vsaj 10-15m prej kot drugje (z absom :) )

 

V Maroku sem 14 dni vozil z izklopljenim tako tcs kot abs (!), tako na asfaltu, pesku kot puscavi. Zakaj, moja stvar iz izkusenj, ne bi spet sel v kokica debate

To ni nič. Pri nas na obali je pozimi toliko slane. 😉

pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

Res je ...

 

WWW.RTVSLO.SI

Po temeljitejšem pregledu sadovnjakov so strokovnjaki Kmetijsko-gozdarskega zavoda Nova Gorica ugotovili, da je Primorsko prizadela huda pozeba. Ocenjujejo, da bo med deset in sto odstotki manj sadja...

 

Ha, zjutraj je res malo bolj hladno, ko grem domov iz službe je pa v avtu ki je na soncu 30°C. Sicer pa imam še eno raketo, ki sliši na ime diesel-power. Na njej ne bom še zamenjal zimskih, jih bom skuril do konca. Tako, da je to situacija win-win. 

 

 

Napisano
pred 26 minutami je Alex napisal:

To ni nič. Pri nas na obali je pozimi toliko slane. 😉

Ha, zjutraj je res malo bolj hladno, ko grem domov iz službe je pa v avtu ki je na soncu 30°C. Sicer pa imam še eno raketo, ki sliši na ime diesel-power. Na njej ne bom še zamenjal zimskih, jih bom skuril do konca. Tako, da je to situacija win-win. 

Sem si raketo malo drugače predstavljal .... raketa s starimi zimskimi gumami na primorskem razbeljenem asfaltu ... ruska ruleta, ne raketa 😃

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Sem si raketo malo drugače predstavljal .... raketa s starimi zimskimi gumami na primorskem razbeljenem asfaltu ... ruska ruleta, ne raketa 😃

A greva en giro, jaz z raketo na izrabljenih zimskih, ti na tvojih "novih" zimskih  z dinotom od Ljubljane do Kopra in nazaj. Kdor pride zadnji plača kosilo in pijačo

😊

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

IMG_20250320_175009.jpg

IMG_20250320_175455.jpg

1000008085-01.jpeg

Pravkar sem dobil sveže pečene Conti, letnik 1 teden 2025, made in France, XL varianta (trše bočnice) 

Vir informacij za Janez007 :

Alex-ob telefon. 😉

pred 4 urami je Mraušk Mčk napisal:

Ne vem kako kdo izklaplja ABS ampak jaz ga ne morem. 

 

Zdaj pa jaz prav ničesar več ne razumem. Do sedaj sem bil prepričan, da je ABS asistenčni pripomoček ki pomaga pri zaustavljanju, ne za speljevanje. 

 

Ne, ne morem izklopit ABS-a.

ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles - se pa ne spomnim kdaj sem ga nazadnje izklopil - pri 4WD je opazno manj potrebe po izklopu. 

 

Različne znamke imajo pri svojih avtih asistenčne sisteme različno naštelane. Pri nekaterih avtih so baje annoying tečni. Take se splača izklapljat.

 

V mojem avtu ESC - elektronski nadzor stabilnosti še vedno dopušča driftanje - v snegu v zavoju zahodim gas, pa mi zadnji konec glih prav odnese ven. Dokler bo tako ne izklapljam ničesar. 

 

 

Tudi sam spoznavam na tem forumu kar nekaj novih "trikov" za vožnjo v snegu, blatu, po mokrem, na suhi cesti. Cela znanost. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 42 minutami je etcho napisal:

Cena za kos?

140€/kos

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.