Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kot bi reku Clarkson ... anyway ... upam, da @Boss še najde moj originalni post,  kjer je poanta v tem ali gume primejo v dežju ali ne, ker z bridgestone sem v krožnih moral zavestno kršit predpise in peljat 50% pod omejitvijo.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 24 minutami je 50keda napisal:

Kot bi reku Clarkson ... anyway ... upam, da @Boss še najde moj originalni post,  kjer je poanta v tem ali gume primejo v dežju ali ne, ker z bridgestone sem v krožnih moral zavestno kršit predpise in peljat 50% pod omejitvijo.

Boss, lansko sezono sem zamenjal bridgestonke, ki so bile na mokrem že res nevarne (govorim o normalni vožnji!), čeprav so imele še cca 5mm profila  za GY Asym6. Razlika je očitna, posebej kar se tiče varnosti na mokrem cestišču.

Napisano

Moram pohvaliti tudi Conti. Prav tako so vrhunske za dež in mokro cesti. So pa GY mslenkodtv boljše na suhem. 

 

 

Napisano

OK, ste me prepričali, bom zamenjal po praznikih.

 

Čist resno vprašanje, a kdo tele Bridgeston 225/45/R19 rabi za kakšen drift ipd. Mu jih šenkam, ker če se ne pojavi kandidat jih pustim pri vulkanizerju.

33112_1.png

Napisano

Prepričvat te nimamo kaj, če se ne počutiš "varno", pač menjaš, jst vem da se z 5 let starimi bridgestonkami nisem. Ker pač nočem, da se zalotim pri situaciji k bo nujno treba krenat/bremzat pa ne bo možno zarad gum, dovolj dolgo sem živel v tem.

Za drift boš bolj težko kej pošenkal, tam se ponavad uporablajo manjše dimenzije, najbolj 18". Js sem si en par prišparal, če bi nujno bo treba menjat, pa še to bom vrjetno po kakem letu odvrgu. Če bi pa slučajn kdo rabu, se pa nej javi tut jst jih šenkam.

Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Moram pohvaliti tudi Conti. Prav tako so vrhunske za dež in mokro cesti. So pa GY mslenkodtv boljše na suhem. 

Se strinjam. Na CX 30 imam Conti 1. vgradnja in so po cca 50kkm še vedno super. 

Napisano
pred 10 urami je Carot napisal:

Se strinjam. Na CX 30 imam Conti 1. vgradnja in so po cca 50kkm še vedno super. 

Eto takrat se še ni šparal..... :prstgor:

Napisano

Hmm saj Bridgestonke niso tak veliko šparanje, kot je verjetno to, da je japonska firma.

 

Sam sem kupil 3.5 leta staro s tovarniškimi Toyo, tisto je tudi bil polom.

Napisano
pred 22 urami je Boss napisal:

OK, ste me prepričali, bom zamenjal po praznikih.

 

Čist resno vprašanje, a kdo tele Bridgeston 225/45/R19 rabi za kakšen drift ipd. Mu jih šenkam, ker če se ne pojavi kandidat jih pustim pri vulkanizerju.

 

Vprašaj @dvorjan.

Napisano

Rav4 tovarniske Bridgestonke dot 23, 50.000km odlicne se, vendar km so tu, profil hujša, držijo pa se odlicno, mal so glasnejse , narocam Rotallo, ob priliki menjam ker vmes je v planu se cca 10.000km do konec maja

 

Ne vem ce ma to kako vezo sam jota je made in japan, mogoce so tud gume za fabrko boljse

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je jures napisal:

Ne vem ce ma to kako vezo sam jota je made in japan, mogoce so tud gume za fabrko boljse

Mazda ima zadaj "A" in te so baje kritične.

Imaš na Toyoti tudi isto?

Popravljeno od godlike
Napisano

Bom pogledal nimam pojma

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Eto takrat se še ni šparal..... :prstgor:

Po moje so na AWD vgrajevali Conti na ostale pa ne

Napisano

Kater A se išče?

20250419_192933.jpg

20250419_192927.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je avto za slovenske ceste :)

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 2 urama je jures napisal:

Kater A se išče?

20250419_192933.jpg

20250419_192927.jpg

Evo, tole so Bridgestonke z A! 

IMG_20250420_004415.jpg

Napisano
pred 9 urami je jures napisal:

Kater A se išče?

20250419_192933.jpg

20250419_192927.jpg


Imam tudi Bridgestone Alenza 001 na CX-60 kot prvo vgradne… in se zaenkrat obnašajo čisto OK… tudi na mokri cesti…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 59 minutami je Jest napisal:


Imam tudi Bridgestone Alenza 001 na CX-60 kot prvo vgradne… in se zaenkrat obnašajo čisto OK… tudi na mokri cesti…

Gume so zelo dobre, kolikor pac SUV sploh muva pa drifta na cesti....vecino gre naravnost.

Zanimivo da se zadnje celo bolj rabijo se mi zdi. Ampak teza baterij v blagem nima veze. Avto je v celoti samo 1.6 tone. Prikloce pa ni tolkrat.

 

Kilometri so tu, jbg bom doma šubler uporabil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 8 urami je Bini napisal:

Evo, tole so Bridgestonke z A! 

IMG_20250420_004415.jpg

To so te s(porne) gume, ja. Ne pa Alenza. Prvič slišim za Alenza. 🤔

 

 

Napisano

Alenza so ze dolgo zunaj za SUVje

Za 'mojo' Rotallo same hvale med komentarji in ponovni nakupi

 

https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnevmatike/rotalla/ru01/235-55-zr19-105y-1396532?adref=%2Favto-pnevmatike-235-55-19%2F%3Fbrands%255B0%255D%3D299

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 10 urami je Jest napisal:

Imam tudi Bridgestone Alenza 001 na CX-60 kot prvo vgradne… in se zaenkrat obnašajo čisto OK… tudi na mokri cesti…

Fantje pravijo, da nimaš prav in da drsijo v mokrem. Jaz sicer tega nisem opazil, ampak so bili sila prepričljivi, tako da bom menjal gume k ne zgledajo niti blizu menjavi.😉

 

Seveda je razlika, če bi zdajle zamenjal za ganz nove, ja je logično, da nove zmagajo, ker vedno po menjavi je občutek boljši... ma sej mora bit,  ker če ne bi bil bi bilo sila čudno in nelogično.

33112_1.png

Napisano

Jaz jih ponavadi menjam takrat, ko sam čutim, da niso več sigurne… 

 

Pri CX-5 so recimo prvovgradne Toyo Proxes po treh letih bile tako slabe na mokri cesti, da sem jih menjal… čeprav je bilo profila več kot dovolj…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 4 minutami je Jest napisal:

Jaz jih ponavadi menjam takrat, ko sam čutim, da niso več sigurne… 

Zdaj so drugi časi, zdaj je svoboda, zdaj moramo biti previdni. 🤪

33112_1.png

Napisano

Oh lala bridgestonke majo se 7mm scaka jim cast

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.