Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Točno tako, to že iz Alfe vemo..... 👍

Vedno grem na kofe in šele nato polnim na vrednost, ki vem, da je idealna.... :nevem:

Napisano (urejeno)

Tako kot sem že napisal v drugi temi, mazda je dobla F1 Asymmetric 6 in kaj tam nisem povedal je, da tulijo pri 85 km/h in  95 km/h danes stestiram še višje hitrosti ;)

 

Aja pa lepijo nenormalno vsako smet mi zdej pobirajo, huj k zimske :D

 

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 1 uro je 50keda napisal:

Tako kot sem že napisal v drugi temi, mazda je dobla F1 Asymmetric 6 in kaj tam nisem povedal je, da tulijo pri 85 km/h in  95 km/h danes stestiram še višje hitrosti ;)

 

Aja pa lepijo nenormalno vsako smet mi zdej pobirajo, huj k zimske :D

 

Zato pa tulijo, ker so mehke. Asymmetric so vedno bile bolj glasne, tudi F1 tuli.... 🫣

Napisano
pred 50 minutami je Bini napisal:

Zato pa tulijo, ker so mehke. Asymmetric so vedno bile bolj glasne, tudi F1 tuli.... 🫣

Ne vem no. Na moji 6-ki nisem glih opazil, da bi bile preveč glasne. So veliko bolj tihe kot assimetric 5, ki sem jih imel prej gor. Je pa res, da so vse te ultra športne gume bolj glasne kot recimo turne gume. 

 

 

Napisano

Pa glih to naj bi bila velika prednost GY F1 Asy. 6, da so med najtišjimi gumami sploh. @50keda kolk pa si tole polnil? Lahko, da je premalo pa se po zunanjih robovih vozi in ker je tam narezano oddaja zvok. To je stalni problem GY F1 (smreka profil) od prve generacije  naprej. Sem jih mel na 3.0 in 2.8 zadaj, da so se obrabljale pravilno in bile fenomenalne gume. Verjetno ene najboljših ever.

 

Tudi kasnejše Asymetric sem pumpal, kar precej okoli 2.8. Pač UHP gume.

33112_1.png

Napisano

Vsake gume bodo tihe, če jih boš polnil blizu 3.0,ker se ne vozijo enakomerno po celi površini.... :nevem:

Jaz sem imel pred veliko leti tisto pvo generacijo teh gum in so bile glasne za popizdit. 😤

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Pa glih to naj bi bila velika prednost GY F1 Asy. 6, da so med najtišjimi gumami sploh. @50keda kolk pa si tole polnil? Lahko, da je premalo pa se po zunanjih robovih vozi in ker je tam narezano oddaja zvok. To je stalni problem GY F1 (smreka profil) od prve generacije  naprej. Sem jih mel na 3.0 in 2.8 zadaj, da so se obrabljale pravilno in bile fenomenalne gume. Verjetno ene najboljših ever.

 

Tudi kasnejše Asymetric sem pumpal, kar precej okoli 2.8. Pač UHP gume.

Jaz jih na 6-ki pumpam na 2.6 in so čisto v redu. Tudi gume GY assimetric 5 sem imel isto in so se lepo obrabile po celem profilu. 

Tudi robov ni pobiralo. 

 

 

Napisano

Gume so pravilno napumpane, če se obrabljajo po celi površini. Lahko je 2,5 ali pa 2,9. Jaz jih minimalno 2,8. Zdaj sem na turi in s polnim avtom in imam na 3. 

Napisano

Moje naslednje gume na toyoti bojo rotalla, absolutno. Vceraj 1100km dez, sneg na taurenu, ne trese do 200 na uro aba popolnoma nič, avto priliman na cesto. Res da ma nove amortizerje pa zglobe, ampak gume 1A

Tihe, vodljive, probal zaviranje in manevriranje na pocivaliscu pri 0C.

 

No pa poraba oldtimerja 7.8 na bahnu kjer sem vozil 150 na odprtem ni slaba. 2 osebka pa polno robe za selitev

 

700km z enim tankom :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)

No ni to zdej tuljenje kot pri tovornjaku, se razume. Pač jih je pa slišat v tistem območju, trenutno mam na 2.5 po predhodnem 5 min stanju na mestu.

Sem pa včeraj prevzel drugi set za Z:

2025-03-31-17-43-37-718.webp

Kako veš da so široke gume? Ko moraš v Mazdi6 karavan podret zice da 4 komade not spraviš xD Te so pa že uležane, so 1 leto stare :P

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 50 minutami je 50keda napisal:

Kako veš da so široke gume? Ko moraš v Mazdi6 karavan podret zice da 4 komade not spraviš xD Te so pa že uležane, so 1 leto stare :P

Popravljeno pred 49 minutami od 50k

Ne grejo stoje noter?

V Focusa grejo 235 komot noter.

 

Kje pa so narejene?

Upam, da ne tyre roll-a, ker 245/45 je kar visoka guma za UUHP 🙂

 

Mene to tudi mika drugo leto za črno raketo.

Napisano

Made in Serbia :P Je pa ni visoka, kar je manj ko 45 je totalno neudobno.

 

Me pa zanima, kako dolgo jih bojo še sploh delal. 225/45 ma DOT 2624, 245/45 pa 0824, tk da tele res ne grejo.

Napisano (urejeno)

Za to, ker tak slabo grejo, nimajo naslednika v tej dimenziji.

Mi je pa ful zanimivo da so Pilot Alpin Španija, Nemčija, Primacy 4 Nemčija, UUHP pa Srbija.

 

 

Mogoče to tu na forumu pišem vsaka 2 meseca.

45, je višina v procentu širine. Posledično bolj kot imaš široke gume, višja je  kljub temu, da na vseh piše 45.

 

245 x 0.45 = 110.25mm

 

Moja Mazda2 je imela 195/45.

195 x 0.45 = 87.75mm

 

Je nekaj razlike? Pa je oboje 45 😉

Popravljeno od godlike
Napisano

To je res kar praviš, ampak vseeno tukaj igra tud premer feltne. 245/45R18, če bi imel pa 19 colarke pa bi bil 245/40 R19.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano

Ja vem, da je to presek a.k.a. razmerje med višino in širino. Imam sedaj tudi 245/45 in zato pravim, da so mi še ok. Bom pa videl letos, če se spravim na stezo, kako bo ;)

Napisano

Odlično. Ker večina res ne ve. In potem gledajo kako so moje 215/40 tak nizke.

 

pred 12 minutami je Boss napisal:

To je res kar praviš, ampak vseeno tukaj igra tud premer feltne. 245/45R18, če bi imel pa 19 colarke pa bi bil 245/40 R19.

Zakaj?

 

Menimo se o višini gume in ne o premeru kolesa (guma + felna).

 

235/45R18 na Focusu in 235/45R17 na Mondeotu ima guma usto višino. Samo premer felne in gume se je spremenil.

Napisano
pred 2 minutama je godlike napisal:

Zakaj?

 

Menimo se o višini gume in ne o premeru kolesa (guma + felna).

 

235/45R18 na Focusu in 235/45R17 na Mondeotu ima guma usto višino. Samo premer felne in gume se je spremenil.

 

Sem razumel, da te moti višina bočnice, jaz pa bolj razlgam, da v kolikor je homologirana ta dimenzija, da mu je edina opcija, da vzame 19 colske in s tem zniža bočnico za dober centimeter in še vedno ohrani enak obseg gume.

 

Da pa ne zvrača gume je pa potrebno pumpat kar velik in bohnedej gledat tistih nalepk o priporočljivem tlaku. S tem pa zmanjšaš občutek udobnosti, ki bi ga načeloma višja guma prinesla in na koncu si na tem, da je boljš met 19 colske 😆

33112_1.png

Napisano
pred 31 minutami je Boss napisal:

To je res kar praviš, ampak vseeno tukaj igra tud premer feltne. 245/45R18, če bi imel pa 19 colarke pa bi bil 245/40 R19.

Res je. Dimenzijo 245/40 r 19, imam jaz na 6-ki.Seveda moraš imeti tudi širšo feltno 8,5". Na original Mazdine 19" jih jaz ne bi montiral. Sicer greš do amoak ni v redu. 

 

 

Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

Sem razumel, da te moti višina bočnice, jaz pa bolj razlgam, da v kolikor je homologirana ta dimenzija, da mu je edina opcija, da vzame 19 colske in s tem zniža bočnico za dober centimeter in še vedno ohrani enak obseg gume.

Ne ne.

Razmišljal sem kako se bo uuhp guma obnašala, na tej višini bočnice. Če ne bi bilo boljše uhp vzet. Ker to zna rolat.

Pa če tyre-roll naredi niti več pumpat ne pomaga, ker bočnico zvije noter. Je pa res, da za to moreš bit agresiven, kar bi on z vožnjo po dirkališču celo naj bil.

 

Bo napisal. Te gume bo tak jedlo in  ne bojo za dosti let. 🙂

 

@50keda mene zanima če ti bojo kaj skakale. Meni PZ4 skačejo, ko so hladne in do konca zmotam volan. Tam nad 25°C mora bit zunaj, da hladne ne skačejo. Bog ne daj, da je mrzlo in deževno.

Je pa res, da nimam 0° naklona.....

Napisano

Meni F1 Asymmetric 6 na Mazdi skačejo :D Ravno včeraj, ko sem štartal sem imel ta problem ob začetku vožnje, ka bo kej dans.

 

Ja bom napisal, ko bojo v prometu, še vsaj en teden ne. Ta vikend me ni, potem drug tedn pa mogoče le grem uredit registracijo.

Napisano
pred 6 minutami je 50keda napisal:

Meni F1 Asymmetric 6 na Mazdi skačejo :D Ravno včeraj, ko sem štartal sem imel ta problem ob začetku vožnje, ka bo kej dans.

 

Ja bom napisal, ko bojo v prometu, še vsaj en teden ne. Ta vikend me ni, potem drug tedn pa mogoče le grem uredit registracijo.

Skačejo, ko so preveč napumpane. 

 

 

Napisano
pred 19 minutami je 50keda napisal:

Meni F1 Asymmetric 6 na Mazdi skačejo :D

 

A tko k Domen v Planici, al pa so samo narejene v Sloveniji po metodi kdor ne skače ni Slovenc.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 41 minutami je Alex napisal:

Skačejo, ko so preveč napumpane. 

2.3 stock.

Trenutno, ko je mrzlo, je skupaj potegnilo in so 2.2.

 

Tovarniško ima Chamber -0.5°

Popravljeno od godlike
Napisano

Meni so Conti skakale po avtocesti, ker kot sem že napisal, napumpane na 2,6 segrele so se na 2,8 .Potem so itak pretrde in rade skačejo na naši neravno avtocesti. Tudi vsako luknjico čutiš. 

 

 

Napisano

Imate kaj izkušenj z RFT gumami? Imam na SLK Bridgestone RFT in sicer 17-colke s 45 višine, pa enih 6 let so stare, to je takooo neudobno za vožnjo. Sicer domnevno ne rabiš rezervnega kolesa, pa vseeno tako trda vožnja ni bila niti prej na Z4, pa je imel bistveno nižje pnevmatike; višine 35 pri 255 širine na 18-palčnih platiščih.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.