Skoči na vsebino

Plastika na Mazdi CX 30


Priporočeno sporočilo

G. 

pred 21 minutami je g.Wankel napisal:

Gospod Vušnik je legenda (poznam od prej), obenem pa nam je za zgled kako ravnati, ko je na drugi strani najbolj zatežen lastnik Mazde v osrednji Evropi.

 

Jaz vem, da tega odgovora ne bi tako flegmatično sestavil 🙂

 

G. Vušnik je tudi po mojih izkušnjah zelo dober strokovnjak, ki nam pomaga s koristnimi nasveti, vendar pa ne drži besede. Že dobro leto čakam, da me pokliče, da greva na kavo. 😃

 

image.png

  • Haha 4
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To so pogovorne fraze - ko bi ti vedel kolikokrat sem tudi sam na povabilo odgovoril, da velja, ko bo čas. In verjemi pri tem današnjem tempu tega časa enostavno ni. Kdor dela v takih branžah to ve in tudi ve, da je povabilo na kavo le in samo še ena pogovorna fraza več.

 

Kako odgovoriti na frazo s kavo - enostavno ni vljudno je odbit in zato pač ostanejo taka povabila odprta hočeš nočeš. Razen, če si upokojenec pol pa izgovor ni. 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je Boss napisal:

To so pogovorne fraze - ko bi ti vedel kolikokrat sem tudi sam na povabilo odgovoril, da velja, ko bo čas. In verjemi pri tem današnjem tempu tega časa enostavno ni. Kdor dela v takih branžah to ve in tudi ve, da je povabilo na kavo le in samo še ena pogovorna fraza več.

 

Kako odgovoriti na frazo s kavo - enostavno ni vljudno je odbit in zato pač ostanejo taka povabila odprta hočeš nočeš. Razen, če si upokojenec pol pa izgovor ni. 🤣

 

Se strinjam. V konkretnem primeru pa je po mojem vendarle šlo za malo drugačno zgodbo, ki je temeljila na predhodnem razgovoru po telefonu in nekih dodatnih okoliščinah, ki niso vezane samo na Mazdo. V vsakem primeru g. Vušnika razumem (ločevanje posla in družbe), čeprav mu je lahko žal. 😃 Razumem ga tudi, ko mora za zaščito interesov Mazde na zoprna konkretna vprašanja lastnikov odgovoriti tako, da nič ne pove, čeprav dobro ve😃

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je DragoK napisal:

V vaše posle se ne mešam odgovoril ni je korektno kot vsi drugi  Mazd CX30  Plastika je ......... . 

Meni se zdi da ste vi tu noter da se malo zajebavate po mojem se potnate sem pač zašel v napačno ulico vseeno fajn bodite.

Ni ali je odgovoril konkretno? 😃

 

Poleg tega, da me zanimajo odgovori na tehnična vprašanja, vztrajam na tem forumu tudi zato, da in ker se imam fino. Temu ne bi rekel, da "se zajebavam", me pa tudi mene počasi čudijo tvoje reakcije, ko izgleda, da praviloma razumeš stvari le na najslabši način. 😏

 

Da pa se človek v neki družbi ima fino (pa naj gre za družino, kolektiv ali ta forum), lahko marsikaj naredi tudi sam s svojim pozitivnim odnosom, da kdaj zadevo pogleda tudi s pozitivne plati, da komu nesebično pomaga, ga ne žali, kdaj tudi kaj požre, .... :) 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce bi pisal v “normalnem” nacinu in vi res zelel samo prikazati, kaj je ZATE problem, ne bi zalil kar vsepopvprek tistih, ki se ne strinjajo s teboj… Sele en mesec si registriran tukaj, pa kot kaze poznas vse tukaj na forumu… 

  • Všeč 1
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je DragoK napisal:

A si res tako butast da ne veš razločit če hoče negdo komu  samo kaj pokazat  ali pa da hoče iz nekoga brit norca . 

Sem bil nekoč v službi, kjer smo imeli uradne ure in so ljudje prihajali k nam s takimi in drugačnimi težavami. Prihajali so tudi tako imenovani "pacienti", redne stranke, običajno ob polni luni, z nemogočimi težavami, na katere jim mi nismo mogli pomagati. ... Lahko si jih samo poslušal kakšne pol ure, na koncu so zadovoljni odšli, pa se čez mesec ali dva spet vrnili ...

  • Všeč 4
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Jest napisal:

Ce bi pisal v “normalnem” nacinu in vi res zelel samo prikazati, kaj je ZATE problem, ne bi zalil kar vsepopvprek tistih, ki se ne strinjajo s teboj… Sele en mesec si registriran tukaj, pa kot kaze poznas vse tukaj na forumu… 

 

Kaj ce kr zapremo to temo?

En je itak tolk znerviran zarad plastik da se ne da imet z njim nobene debate, unih par ki resno odgovarjajo tudi ne bo nic bolel, ostali pa itak trolajo/mo

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Matick napisal:

 

Kaj ce kr zapremo to temo?

En je itak tolk znerviran zarad plastik da se ne da imet z njim nobene debate, unih par ki resno odgovarjajo tudi ne bo nic bolel, ostali pa itak trolajo/mo


Potem bo pa spet nova tema, kjer bo jamranje, zakaj se je stara zaprla ;) 

  • Haha 7

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je DragoK napisal:

Veš res škoda časa ste kar ste!!

Kaj naj v salonu?

To se morejo zavedat ljudje, preden jo kupijo.

Jaz imam svoja avta. Lahko ti povem, da na vseh i20n sklopka poka. Odgovor isti kot pri tebi. Ni rešitve Hyundai-ja in Hyundai Slovenija, v garanciji ne smemo drugih posegov delat.

So pa veselo vsekali 1h pregleda uvozniku na račun in meni dali kopijo naloga.

 

Pač živiš s tem, če te preveč moti greš naprej.

Hvala za tvoje obvestilo, mogoče bo komu prav prišlo. Drugače pa gre življenje naprej.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 4
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je DragoK napisal:

Veš res škoda časa ste kar ste!!

Ja, obrobe niso takšne, kot bi morale biti. 

Zadovoljen? 

In, kaj zdaj? 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Shrek napisal:

In, kaj zdaj? 

 

Jaz predlagam, da se Mazdi CX-30 odvzame status premijskega vozila. Kdor je za naj da prst gor.

  • Všeč 8
  • Haha 2
  • Jezen 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

🖕 

 

Sem vedel...vsega je @Alex kriv....hec,hec😂 😉

 

Drugače pa-resno...me vse skupaj spominja na sceno,ko se razvajen otrok v trgovini valja po tlek in kriči,ker mu mamica ne kupi liziko🙄

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo ti dragi Drago si še zame naporen s tvojimi izpadi histerije. 😬

Ti bom dal en podoben primer iz glasbenih voda. Ljudje še vedno množično kupujejo Gibson "custom made" kitare, (to so kitare, narejene "ročno" in stanejo po 5000€ in gor vse do 9000€. In zadnjič pride en tak srečen kupec do mene, da "popraviva" fret buzzing (to je izraz, ko stisneš prečko na določenem polju  in ti struna ne vibrira prav ampak malo udarja po naslednji prečki). Rekel je, da je kitaro reklamiral, poslal nazaj k prodajalcu in dobil nazaj s precej podobno "težavo" z razlago, da je to pač normalno. 

Preizkusili smo vse, od popuščanja šipke v vratu, do napenjanja, brušenja prečke a problema nisva rešila 100%.

Sprijaznil se je s tem, saj je drugače to še vedno "premium"vinsko rdeča, vrhunska kitara, ki ji vrednost samo raste in raste. Kaj hočem povedati? 

Če bi bil kolega kot naš prijatelj Drago, bi na vseh kitarski forumih raztrobil, da je to zanič kitara, da je bil na vseh koncertih po Evropi in v zaodrju in da so vse enako slabe. 

Drago, uživaj v vožnji z vrhunskim avtom in občasno popij kak metin anti stress čajček. 🤗

  • Všeč 11
  • Ljubim 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.

  • Zadnja sporočila

    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
    • Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...      Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?     Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.