Skoči na vsebino

Prodam Mazda3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je Janez007 napisal:

Iščem, ravno nekaj takega, za 10.000 €. :) 

16k€ :wub:Moja je bla za tak denar pred skoraj tremi leti.... :whatever:

 

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)
pred 16 urami je stonauro napisal:

Potem pa nisi v pravi temi :)

 

Točno v ta pravi temi sem. Tudi sam prodajam skoraj enako Mazdo 3, G120, MT, Revolution, letnik 6/2018, prevoženih 100.000 km.

 

Za 16.900 € kupec mojega avta dobi:

- avto v brezhibnem stanju

- dodaten komplet odličnih Dunlop zimskih gum na Mazda 16" platiščih

- kupon za 1.000 litrov 95 okt bencina

- kleopatrino razkošno kopel in klasično masažo telesa  

WWW.SELECTBOX.SI

Izberite med tajsko, klasično ali zlato masažo, prepustite se sproščujočemu pilingu obraza ali pa razvajanju v Kleopatrini razkošni kopeli.

 

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 4
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

 

Točno v ta pravi temi sem. Tudi sam prodajam skoraj enako Mazdo 3, G120, MT, Revolution, letnik 6/2018, prevoženih 100.000 km.

 

Za 16.900 € kupec mojega avta dobi:

- avto v brezhibnem stanju

- dodaten komplet odličnih Dunlop zimskih gum na Mazda 16" platiščih

- kupon za 1.000 litrov 95 okt bencina

- Kleopatrina razkošno kopel in klasično masažo telesa  

WWW.SELECTBOX.SI

Izberite med tajsko, klasično ali zlato masažo, prepustite se sproščujočemu pilingu obraza ali pa razvajanju v Kleopatrini razkošni kopeli.

 

 

 

Terme Vivat?

 

Tole pa ni fer, za nas ki smo iz drugih koncev slo

Napisano (urejeno)
pred 2 minutama je NevLado napisal:

Terme Vivat?

 

Tole pa ni fer, za nas ki smo iz drugih koncev slo

Zate pa je posebna ponudba: 

https://www.terme-krka.com/si/sl/dolenjske-toplice/paketi/placa-1-bivata-2-v-termah-dolenjske-toplice

 

(ponudba velja le ob nakupu moje Mazde 3 za 16.900€)

 

Če malo preigram številke, zadnjič se je prodala Mazda 6 letnik 2017 G192 Revolution top s 130.000 km za okoli 16.000 €, nova je stala 1,5 x toliko, kot nova Mazda 3 G120. Koliko je realna cena take Mazde 3? Recimo 16.000 €/1,4 =11.500 €. 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Tole bi kar držalo, jaz sem dal za enako 19.5k€ s popusti in kako bi zdaj po skoraj 6tih letih s50kkm lahko dobil 16.9k€...:whatever: (misija nemogoče) 

To je dobro, da držijo naši avti na oglasih visoko ceno ni pa vredu, ker dobivajo hkrati tudi sloves dragega rabljenega vozilo in tako kupce že v štartu odbija od nakupa in sploh ogleda oglasov in zato posledično Mazdo težje prodaš.... :nevem:

Me res zanima za koliko bo šla ta Mazda, ampak to ne bomo v resnici nikoli izvedli :zvizga:

Napisano
pred 54 minutami je Janez007 napisal:

 

Točno v ta pravi temi sem. Tudi sam prodajam skoraj enako Mazdo 3, G120, MT, Revolution, letnik 6/2018, prevoženih 100.000 km.

 

Za 16.900 € kupec mojega avta dobi:

- avto v brezhibnem stanju

- dodaten komplet odličnih Dunlop zimskih gum na Mazda 16" platiščih

- kupon za 1.000 litrov 95 okt bencina

- kleopatrino razkošno kopel in klasično masažo telesa  

WWW.SELECTBOX.SI

Izberite med tajsko, klasično ali zlato masažo, prepustite se sproščujočemu pilingu obraza ali pa razvajanju v Kleopatrini razkošni kopeli.

 

 

 

Jaz jo vzamem za 10.000 eur brez dodatkov. 

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
pred 21 minutami je Bini napisal:

Tole bi kar držalo, jaz sem dal za enako 19.5k€ s popusti in kako bi zdaj po skoraj 6tih letih s50kkm lahko dobil 16.9k€...:whatever: (misija nemogoče) 

To je dobro, da držijo naši avti na oglasih visoko ceno ni pa vredu, ker dobivajo hkrati tudi sloves dragega rabljenega vozilo in tako kupce že v štartu odbija od nakupa in sploh ogleda oglasov in zato posledično Mazdo težje prodaš.... :nevem:

Me res zanima za koliko bo šla ta Mazda, ampak to ne bomo v resnici nikoli izvedli :zvizga:

 

Kolk so ti tvojo ocenil ko si menjov za cx30?

Napisano

Jaz sem bil pri prodaji svoje na začetku tudi nerealen, pa me je trg potem postavil na realna tla. Če gledam za nazaj moja nerealnost ni bila samo plod moje domišljije ampak so krive predvsem postavljene cene oglasov po katerih se načeloma orientiraš.

Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je Bini napisal:

Tole bi kar držalo, jaz sem dal za enako 19.5k€ s popusti in kako bi zdaj po skoraj 6tih letih s50kkm lahko dobil 16.9k€...:whatever: (misija nemogoče) 

To je dobro, da držijo naši avti na oglasih visoko ceno ni pa vredu, ker dobivajo hkrati tudi sloves dragega rabljenega vozilo in tako kupce že v štartu odbija od nakupa in sploh ogleda oglasov in zato posledično Mazdo težje prodaš.... :nevem:

Me res zanima za koliko bo šla ta Mazda, ampak to ne bomo v resnici nikoli izvedli :zvizga:

 

V čem je problem, da svoje Mazde ne upaš prodajat po nižji prodajni ceni? Saj lahko ceno nastaviš še 20% nižje od najnižje oglaševane podobne Mazde in bo bencinarka šla v nekaj dneh. Sloves dragih pa imajo zaradi naše požrešnosti.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 5 minutami je ignacij napisal:

Jaz sem bil pri prodaji svoje na začetku tudi nerealen, pa me je trg potem postavil na realna tla. Če gledam za nazaj moja nerealnost ni bila samo plod moje domišljije ampak so krive predvsem postavljene cene oglasov po katerih se načeloma orientiraš.

Mja, če je 1 let stara nova vredna 30k+, bo težko 7 let stara 20k+

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

V info. Ena taka M3 G120 l. 2018 črna Revolution s 60.000 km od prve lastnice se je prodala januarja za 13.500. Veliko za 6 let star avto, ki je nov stal pri Selmarju cca 19.000 €, v Ljubljani cca 20.000 €.

 

Pred 3,5 leti pa se je taka M3 l 2018 s 40.000 prevoženih prodala za 12.500€. Stara le 2 leti in pol! To so bili časi realnih cen.

 

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Hvala 2
Napisano
pred 20 minutami je Matick napisal:

 

Kolk so ti tvojo ocenil ko si menjov za cx30?

16.5k €, točo 3 leta staro cca 20kkm in narejenim 3. rednim servisom... Je pa "skoraj" doma ostala.😉

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Terme Vivat?

 

Tole pa ni fer, za nas ki smo iz drugih koncev slo

 

 

Saj zato pa kupis njegovo trojko, da se bos tja lahko zapeljal :P ... 

  • Všeč 2
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Glede na to, da ste se razpisali pa zaenkrat samo špekulirali, odgovorite sledeče:

 

Zakaj ni vredna 16k eur? Ta letnik s podobnimi kilometri so cene tam tam, nove se prodajajo za 8000 eur in več naprej.

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je primorc85 napisal:

Glede na to, da ste se razpisali pa zaenkrat samo špekulirali, odgovorite sledeče:

 

Zakaj ni vredna 16k eur? Ta letnik s podobnimi kilometri so cene tam tam, nove se prodajajo za 8000 eur in več naprej.

 

Zato, ker v Sloveniji za to ceno zelo verjetno ne boš našel kupca. Če pa ga boš za to ceno prodal, to pomeni, da boš imel veliko srečo oziroma slabo informiranega kupca.

 

Koliko bi bila po tvoji logiki vredna Mazda 6 G192 AT Revolution top letnik 2017, s 130.000 km, ki je nova stala cca 33.000 €, danes pa podobna sodobnejša stane cca 49.000 €? Da pomagam, prodana je bila za cca 16.500€ (Upam, da nisem zamešal številk ... @ignacij).

 

https://www.mazda.de/konfigurator/MAZDA6/5WGN/#

 

image.png

 

Vse ostale logike ... nov je toliko, zakaj moj ni potem vsaj toliko in toliko vreden, niso pomembne. To se najbolj vidi pri nepremičninah, ko nekdo kupi parcelo za 100.000 €, v novo zgradbo vloži 300.000 €, potem pa ugotovi, da vsega skupaj ne more prodati niti za 300.000 €.

 

vrednost=ocena cene ... v tem primeru govorim o realizirani ceni, ki jo narekuje trg (tržne razmere, ponudba, povpraševanje, kupna moč, ...) in ne logika, sploh pa ne logika prodajalca, če že logika, je treba stvar gledat z vidika logike kupca, njegove računice, ki se ji mora prodajalec prilagoditi, če želi avto prodati.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je primorc85 napisal:

Zakaj ni vredna 16k eur?

Če si izračunaš nakupno in sedaj prodajno ceno tvoje, je cca. 4000€ cenejša kot nova. Torej je v 5 letih izgubila 20% cene?

In pa ne moreš primerjat cene tega modela z novejšim modelom.

Napisano
pred 2 urama je primorc85 napisal:

Glede na to, da ste se razpisali pa zaenkrat samo špekulirali, odgovorite sledeče:

 

Zakaj ni vredna 16k eur? Ta letnik s podobnimi kilometri so cene tam tam, nove se prodajajo za 8000 eur in več naprej.

Jaz sem ti že tako napisal zakaj iz mojega primera. Nova 20k,stara 3k manj.... 🥴

Ti dam še jaz jurja, če bo za 17k€ šla....👍😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.