Skoči na vsebino

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imel sem od vipave do nove gorice AC

Pol sm eno leto in pol delal v ajd sem imem 14km po regionalni, zdej delam 40km AC + regionalna. Premalo za dizla ampak ko sm avto kupoval je bilo prvotno mišljeno da bom v novi gorici delal še naprej.

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 10 minutami je Enos napisal:

Pa zdaj imam Mazdo CX-5 175 AUT DIZEL letnik 2014. Moja poraba na racunalniku kaze cca 9-10l sicer zelo vec mestne voznje. Sicer moje relacije so kar kratke tam cca 20km, med vikendom pa tudi kaksna daljsa cca 100km. 

Kako mislis da skrajsam interval na 10000km glede olja? In kaj mislis z neprekinjanjem regeneracije? 

Hvala za odgovore vnaprej 

 

Hm, vidim, da voziš dizla, poznaš ga pa ne prav dobro. 

1. Če delaš le po 20 km na dan res ne bo prava izbira dizel. 

2.Regeneracije se izvajajo pri določenem številu prevoženih kilomertrov( odvisno od vožnje, stila, dolge-kratke vožnje). Takrat poraba naraste, zvok je bolj globok. Takrat se vbrizga dodatna kičina goriva, da se sežejo saje v dpf filtru. Če med to regeneracijo ugasneš vozilo, se regeneracija zaustavi, gorivo pa se pomeša z oljem. Posledi"no se nivo olja dvigne, kvaliteta olja pa je vse slabša. 

Zato je potrebna menjava olja na vsakih 10000 kilometrov, da imaš mir. 

 

 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Hm, vidim, da voziš dizla, poznaš ga pa ne prav dobro. 

1. Če delaš le po 20 km na dan res ne bo prava izbira dizel. 

2.Regeneracije se izvajajo pri določenem številu prevoženih kilomertrov( odvisno od vožnje, stila, dolge-kratke vožnje). Takrat poraba naraste, zvok je bolj globok. Takrat se vbrizga dodatna kičina goriva, da se sežejo saje v dpf filtru. Če med to regeneracijo ugasneš vozilo, se regeneracija zaustavi, gorivo pa se pomeša z oljem. Posledi"no se nivo olja dvigne, kvaliteta olja pa je vse slabša. 

Zato je potrebna menjava olja na vsakih 10000 kilometrov, da imaš mir. 

 

 

Ja saj pravim na letni ravni naredim cca 15-20k. Imam pa veliko vec mestne voznje ja. Z zdajsnim nisem imel tezav oz parkrat sem delal regejeracijo dpf-ja. Tako da nvm bencinarjev v rangu tega denarja in letnika v bistvu sploh ni(automatic). 

Mislis da bi imel probleme potem ce bi vzel dizla ali bi pac res moral biti pozoren na vsake 10000km? 

Napisano
pred 26 minutami je Enos napisal:

Pa zdaj imam Mazdo CX-5 175 AUT DIZEL letnik 2014. Moja poraba na racunalniku kaze cca 9-10l sicer zelo vec mestne voznje. Sicer moje relacije so kar kratke tam cca 20km, med vikendom pa tudi kaksna daljsa cca 100km. 

Kako mislis da skrajsam interval na 10000km glede olja? In kaj mislis z neprekinjanjem regeneracije? 

Hvala za odgovore vnaprej 

@Enos, in ti nas sprašuješ? 😃 

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

@Enos, in ti nas sprašuješ? 😃 

Haha pa nisem nekaj zelo vesc v avtomobilih pac kar preberem tukaj mi zelo pomaga, ampak vidim da je veliko vec ljudi na strani bencinarjev in sem potem malo zmeden glede vsega 🙂samo to je razlog in seveda vec mnenj bolje je 🙂 

Stvar je tudi v tem da pri svojem bi moral vloziti cca 1000€( kar realno nebom dobil nazaj ce ga prodam) in mi za zamenjavo ponuja v redu denar in tudi zaradi tega bi sel v nakup. Ker pa ponavljam bencinarjev ni na razpolago(aut) sem primoran gledat dizle 🙂

Napisano (urejeno)
pred 26 minutami je Enos napisal:

Haha pa nisem nekaj zelo vesc v avtomobilih pac kar preberem tukaj mi zelo pomaga, ampak vidim da je veliko vec ljudi na strani bencinarjev in sem potem malo zmeden glede vsega 🙂samo to je razlog in seveda vec mnenj bolje je 🙂 

Stvar je tudi v tem da pri svojem bi moral vloziti cca 1000€( kar realno nebom dobil nazaj ce ga prodam) in mi za zamenjavo ponuja v redu denar in tudi zaradi tega bi sel v nakup. Ker pa ponavljam bencinarjev ni na razpolago(aut) sem primoran gledat dizle 🙂

Na enakem sem bil leta 2019, kupil dizla, pa ga čez leto in pol prodal, ko sem našel bencinarja. Od takrat nobene DPF lučke. Meni je všeč, da čim manj obiskujem servise. :)

 

Na treh Mazda servisih so mi svetovali, naj kupim bencinarja. Je pa res, da sem vedel za 2 mehanika pooblaščenih servisov, ki sta oba vozila dizla. 😃 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Meni se zdi 2.5 G192/G194 najboljša opcija, če greš lepo nežno je res umirjen, če tiščiš maš fore še pa še, edino od 130 ko šaltaš v četrto pospešuje bolj počasi, ker je dooooooolga

 

Se pa pozna razlika m6/cx5 G192, ker oblika avta naredi svoje pri pospeških, sploh na R19.

Napisano
pred 2 minutama je Shrek napisal:

Pa si siguren, da ne bo treba jurja na novega dat? 

Glede na to da je st sasije preverjena in so servisi redno narejeni po mojem mnenju nebi smel vlagat. Je pa res da se nikoli neve, ampak po informacijah naj nebi bilo treba.

pred 4 minutami je Janez007 napisal:

Na enakem sem bil leta 2019, kupil dizel, ter jo potem čez leto in pol prodal, ko sem našel bencinarko. Od takrat nobene DPF lučke. :) 

 

Na treh Mazda servisih so mi svetovali, naj kupim bencinarja. Je pa res, da sem vedel za 2 mehanika pooblaščenih servisov, ki sta oba vozila dizla. 😃 

No sedaj me razumes v kakem problemu sem 🙂meni je tudi svetoval serviser na Mazdi(pred bauhausom pri tistih skladiscih imajo tudi pooblasceni servis oz se en prostor od Mazde BTC)naj vzamem bencinarja samo kaj ko jih ni v ponudbi automatikov sploh ne. 

Nimam pa namena imeti avta dolgo 2 oz. max 3 leta in v tem obdobju racunam na nekje 50000km in zato bi v trenutni situaciji vzel pac dizla. 

Napisano
pred 3 minutami je Enos napisal:

Glede na to da je st sasije preverjena in so servisi redno narejeni po mojem mnenju nebi smel vlagat. Je pa res da se nikoli neve, ampak po informacijah naj nebi bilo treba.

 

Kakšnih informacijah? Edino na kar se lahko zaneseš, je garancija.

 

Sicer pa kot si rekel, nikoli se 100% ne ve. Lahko imaš tudi srečo in naslednjih 100.000 km preživiš samo z rednimi servisi. Lahko pa kupiš bencinarja, pa boš imel z njim več stroškov, kot s tem dizlom. Vse je možno. Ampak po statistiki je z Mazdinimi bencinskimi motorji manj težav kot z dizelskimi.

 

Napisano
pred 27 minutami je Enos napisal:

Glede na to da je st sasije preverjena in so servisi redno narejeni po mojem mnenju nebi smel vlagat. Je pa res da se nikoli neve, ampak po informacijah naj nebi bilo treba.

No sedaj me razumes v kakem problemu sem 🙂meni je tudi svetoval serviser na Mazdi(pred bauhausom pri tistih skladiscih imajo tudi pooblasceni servis oz se en prostor od Mazde BTC)naj vzamem bencinarja samo kaj ko jih ni v ponudbi automatikov sploh ne. 

Nimam pa namena imeti avta dolgo 2 oz. max 3 leta in v tem obdobju racunam na nekje 50000km in zato bi v trenutni situaciji vzel pac dizla. 

Ha, ha, servis v BTC... 😄😄Tej kekci se pa res za stopijo v avte. 😊

 

 

Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

 

Kakšnih informacijah? Edino na kar se lahko zaneseš, je garancija.

 

Sicer pa kot si rekel, nikoli se 100% ne ve. Lahko imaš tudi srečo in naslednjih 100.000 km preživiš samo z rednimi servisi. Lahko pa kupiš bencinarja, pa boš imel z njim več stroškov, kot s tem dizlom. Vse je možno. Ampak po statistiki je z Mazdinimi bencinskimi motorji manj težav kot z dizelskimi.

 

Mi je serviser na Mazdi preveril zgodovino in rekel da so bili servisi redno delani. Je pa res da ob nakupu bi ga spet dal na pregled vseh stvari. Bomo videli glede nakupa vse je še v zraku 🙂

Napisano
pred 17 minutami je Janez007 napisal:

 

Kakšnih informacijah? Edino na kar se lahko zaneseš, je garancija.

 

Sicer pa kot si rekel, nikoli se 100% ne ve. Lahko imaš tudi srečo in naslednjih 100.000 km preživiš samo z rednimi servisi. Lahko pa kupiš bencinarja, pa boš imel z njim več stroškov, kot s tem dizlom. Vse je možno. Ampak po statistiki je z Mazdinimi bencinskimi motorji manj težav kot z dizelskimi.

 

Po statistiki tudi samo eden zadene na lotu. Pa se zgodi, da lahko zadaneš prav ti defekt ega benzinarja. A ni bilo kar nekaj generalnih na benzinarjih delanih tu na tem forumu? 😉

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Po statistiki tudi samo eden zadene na lotu. Pa se zgodi, da lahko zadaneš prav ti defekt ega benzinarja. A ni bilo kar nekaj generalnih na benzinarjih delanih tu na tem forumu? 😉

Sigurno. Vendar če imaš dizla, imaš v roki tri listke za srečen dobitek, pri bencinarju pa samo enega. 😃

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Sigurno. Vendar če imaš dizla, imaš v roki tri listke za srečen dobitek, pri bencinarju pa samo enega. 😃

Veš tisti štos. V vreči p.. k iz vlečeš ponavadi k... c. 😉

 

 

 

Napisano

Mnenja so razlicna... en zagovarja eno, drugi drugo ... Odlocit se bos moral pa sam :) ... Jaz sem imel prej tri dizelske sestice, pa sem sel potem na CX-5 G194 ... pet let vozil brez problemov... Tudi prej z dizli ni bilo nekih vecjih problemov... samo sem jih imel prakticno od novega in vem, kako so bili vzdrzevani in vozeni  ... 

  • Všeč 4
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
2 hours ago, Janez007 said:

@SpEkTr, zakaj si zamenjal prejšnjo dizel Mazdo s sedanjo? Koliko je imela prevoženih?

 

Predvsem sem hotel novejšo in automatika, mela je pa mislim da ccan 125 tisoč če se ne motim. Sedajle jih ima pa kolikor vidim okoli 180 tisoč.

Napisano
pred 1 minuto je Jest napisal:

Tudi prej z dizli ni bilo nekih vecjih problemov... samo sem jih imel prakticno od novega in vem, kako so bili vzdrzevani in vozeni  ... 

Kolikor mi spomin pravi, so ti morali na mk3 menjati odmično - kako to ni večji problem?!

Napisano
pred 1 minuto je Jest napisal:

Mnenja so razlicna... en zagovarja eno, drugi drugo ... Odlocit se bos moral pa sam :) ... Jaz sem imel prej tri dizelske sestice, pa sem sel potem na CX-5 G194 ... pet let vozil brez problemov... Tudi prej z dizli ni bilo nekih vecjih problemov... samo sem jih imel prakticno od novega in vem, kako so bili vzdrzevani in vozeni  ... 

Se popolnoma strinjam. Naj se človek sam odloči in s to odločitvijo naj živi. 

Da ne bomo potem mi tukaj krivi, ki smo mu svetovali, pa bo potem kaj narobe. 

Oziroma bo razočaranje. 

 

 

Napisano

Kolk ste vi smešni...ne kupiš avta in nimaš problemov, simple as that

  • Všeč 1
  • Haha 3

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 16 minutami je dvorjan napisal:

Kolikor mi spomin pravi, so ti morali na mk3 menjati odmično - kako to ni večji problem?!

 

 

Ampak to me ni nic kostalo... in to ni bila posledica slabega vzdrzevanja ampak je bila tovarniska napaka ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mazda ima digitalno servisno knjižico. Super. Ampak ne pomaga dosti, ker ni podatkov o vseh posegih določenega vozila, najbolj pomembnih, kritičnih posegih. Menjava odmične gredi iz servisne zgodovine ni razvidna, ali se motim? Je pa to zelo pomemben zgodovinski podatek. 

Napisano

Jah, po tej logiki so vsi avti v garanciji odlični avti. 😃

 

Pa čeprav so limone.

 

Enos, da skrajšam: če je prioriteta visoka zanesljivost in nizki stroški, potem naj bo bencinska CX-5, če pa imaš raje nekaj več užitkov v vožnji in malenkost nižjo porabo, pa dizelska.

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je dvorjan napisal:

Jah, po tej logiki so vsi avti v garanciji odlični avti. 😃

 

Pa čeprav so limone.

 

Enos, da skrajšam: če je prioriteta visoka zanesljivost in nizki stroški, potem naj bo bencinska CX-5, če pa imaš raje nekaj več užitkov v vožnji in malenkost nižjo porabo, pa dizelska.

Torej Mazde dizli so za drzne, adrenalina potrebne voznike. :) 

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.