Skoči na vsebino

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imel sem od vipave do nove gorice AC

Pol sm eno leto in pol delal v ajd sem imem 14km po regionalni, zdej delam 40km AC + regionalna. Premalo za dizla ampak ko sm avto kupoval je bilo prvotno mišljeno da bom v novi gorici delal še naprej.

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 10 minutami je Enos napisal:

Pa zdaj imam Mazdo CX-5 175 AUT DIZEL letnik 2014. Moja poraba na racunalniku kaze cca 9-10l sicer zelo vec mestne voznje. Sicer moje relacije so kar kratke tam cca 20km, med vikendom pa tudi kaksna daljsa cca 100km. 

Kako mislis da skrajsam interval na 10000km glede olja? In kaj mislis z neprekinjanjem regeneracije? 

Hvala za odgovore vnaprej 

 

Hm, vidim, da voziš dizla, poznaš ga pa ne prav dobro. 

1. Če delaš le po 20 km na dan res ne bo prava izbira dizel. 

2.Regeneracije se izvajajo pri določenem številu prevoženih kilomertrov( odvisno od vožnje, stila, dolge-kratke vožnje). Takrat poraba naraste, zvok je bolj globok. Takrat se vbrizga dodatna kičina goriva, da se sežejo saje v dpf filtru. Če med to regeneracijo ugasneš vozilo, se regeneracija zaustavi, gorivo pa se pomeša z oljem. Posledi"no se nivo olja dvigne, kvaliteta olja pa je vse slabša. 

Zato je potrebna menjava olja na vsakih 10000 kilometrov, da imaš mir. 

 

 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Hm, vidim, da voziš dizla, poznaš ga pa ne prav dobro. 

1. Če delaš le po 20 km na dan res ne bo prava izbira dizel. 

2.Regeneracije se izvajajo pri določenem številu prevoženih kilomertrov( odvisno od vožnje, stila, dolge-kratke vožnje). Takrat poraba naraste, zvok je bolj globok. Takrat se vbrizga dodatna kičina goriva, da se sežejo saje v dpf filtru. Če med to regeneracijo ugasneš vozilo, se regeneracija zaustavi, gorivo pa se pomeša z oljem. Posledi"no se nivo olja dvigne, kvaliteta olja pa je vse slabša. 

Zato je potrebna menjava olja na vsakih 10000 kilometrov, da imaš mir. 

 

 

Ja saj pravim na letni ravni naredim cca 15-20k. Imam pa veliko vec mestne voznje ja. Z zdajsnim nisem imel tezav oz parkrat sem delal regejeracijo dpf-ja. Tako da nvm bencinarjev v rangu tega denarja in letnika v bistvu sploh ni(automatic). 

Mislis da bi imel probleme potem ce bi vzel dizla ali bi pac res moral biti pozoren na vsake 10000km? 

Napisano
pred 26 minutami je Enos napisal:

Pa zdaj imam Mazdo CX-5 175 AUT DIZEL letnik 2014. Moja poraba na racunalniku kaze cca 9-10l sicer zelo vec mestne voznje. Sicer moje relacije so kar kratke tam cca 20km, med vikendom pa tudi kaksna daljsa cca 100km. 

Kako mislis da skrajsam interval na 10000km glede olja? In kaj mislis z neprekinjanjem regeneracije? 

Hvala za odgovore vnaprej 

@Enos, in ti nas sprašuješ? 😃 

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

@Enos, in ti nas sprašuješ? 😃 

Haha pa nisem nekaj zelo vesc v avtomobilih pac kar preberem tukaj mi zelo pomaga, ampak vidim da je veliko vec ljudi na strani bencinarjev in sem potem malo zmeden glede vsega 🙂samo to je razlog in seveda vec mnenj bolje je 🙂 

Stvar je tudi v tem da pri svojem bi moral vloziti cca 1000€( kar realno nebom dobil nazaj ce ga prodam) in mi za zamenjavo ponuja v redu denar in tudi zaradi tega bi sel v nakup. Ker pa ponavljam bencinarjev ni na razpolago(aut) sem primoran gledat dizle 🙂

Napisano (urejeno)
pred 26 minutami je Enos napisal:

Haha pa nisem nekaj zelo vesc v avtomobilih pac kar preberem tukaj mi zelo pomaga, ampak vidim da je veliko vec ljudi na strani bencinarjev in sem potem malo zmeden glede vsega 🙂samo to je razlog in seveda vec mnenj bolje je 🙂 

Stvar je tudi v tem da pri svojem bi moral vloziti cca 1000€( kar realno nebom dobil nazaj ce ga prodam) in mi za zamenjavo ponuja v redu denar in tudi zaradi tega bi sel v nakup. Ker pa ponavljam bencinarjev ni na razpolago(aut) sem primoran gledat dizle 🙂

Na enakem sem bil leta 2019, kupil dizla, pa ga čez leto in pol prodal, ko sem našel bencinarja. Od takrat nobene DPF lučke. Meni je všeč, da čim manj obiskujem servise. :)

 

Na treh Mazda servisih so mi svetovali, naj kupim bencinarja. Je pa res, da sem vedel za 2 mehanika pooblaščenih servisov, ki sta oba vozila dizla. 😃 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Meni se zdi 2.5 G192/G194 najboljša opcija, če greš lepo nežno je res umirjen, če tiščiš maš fore še pa še, edino od 130 ko šaltaš v četrto pospešuje bolj počasi, ker je dooooooolga

 

Se pa pozna razlika m6/cx5 G192, ker oblika avta naredi svoje pri pospeških, sploh na R19.

Napisano
pred 2 minutama je Shrek napisal:

Pa si siguren, da ne bo treba jurja na novega dat? 

Glede na to da je st sasije preverjena in so servisi redno narejeni po mojem mnenju nebi smel vlagat. Je pa res da se nikoli neve, ampak po informacijah naj nebi bilo treba.

pred 4 minutami je Janez007 napisal:

Na enakem sem bil leta 2019, kupil dizel, ter jo potem čez leto in pol prodal, ko sem našel bencinarko. Od takrat nobene DPF lučke. :) 

 

Na treh Mazda servisih so mi svetovali, naj kupim bencinarja. Je pa res, da sem vedel za 2 mehanika pooblaščenih servisov, ki sta oba vozila dizla. 😃 

No sedaj me razumes v kakem problemu sem 🙂meni je tudi svetoval serviser na Mazdi(pred bauhausom pri tistih skladiscih imajo tudi pooblasceni servis oz se en prostor od Mazde BTC)naj vzamem bencinarja samo kaj ko jih ni v ponudbi automatikov sploh ne. 

Nimam pa namena imeti avta dolgo 2 oz. max 3 leta in v tem obdobju racunam na nekje 50000km in zato bi v trenutni situaciji vzel pac dizla. 

Napisano
pred 3 minutami je Enos napisal:

Glede na to da je st sasije preverjena in so servisi redno narejeni po mojem mnenju nebi smel vlagat. Je pa res da se nikoli neve, ampak po informacijah naj nebi bilo treba.

 

Kakšnih informacijah? Edino na kar se lahko zaneseš, je garancija.

 

Sicer pa kot si rekel, nikoli se 100% ne ve. Lahko imaš tudi srečo in naslednjih 100.000 km preživiš samo z rednimi servisi. Lahko pa kupiš bencinarja, pa boš imel z njim več stroškov, kot s tem dizlom. Vse je možno. Ampak po statistiki je z Mazdinimi bencinskimi motorji manj težav kot z dizelskimi.

 

Napisano
pred 27 minutami je Enos napisal:

Glede na to da je st sasije preverjena in so servisi redno narejeni po mojem mnenju nebi smel vlagat. Je pa res da se nikoli neve, ampak po informacijah naj nebi bilo treba.

No sedaj me razumes v kakem problemu sem 🙂meni je tudi svetoval serviser na Mazdi(pred bauhausom pri tistih skladiscih imajo tudi pooblasceni servis oz se en prostor od Mazde BTC)naj vzamem bencinarja samo kaj ko jih ni v ponudbi automatikov sploh ne. 

Nimam pa namena imeti avta dolgo 2 oz. max 3 leta in v tem obdobju racunam na nekje 50000km in zato bi v trenutni situaciji vzel pac dizla. 

Ha, ha, servis v BTC... 😄😄Tej kekci se pa res za stopijo v avte. 😊

 

 

Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

 

Kakšnih informacijah? Edino na kar se lahko zaneseš, je garancija.

 

Sicer pa kot si rekel, nikoli se 100% ne ve. Lahko imaš tudi srečo in naslednjih 100.000 km preživiš samo z rednimi servisi. Lahko pa kupiš bencinarja, pa boš imel z njim več stroškov, kot s tem dizlom. Vse je možno. Ampak po statistiki je z Mazdinimi bencinskimi motorji manj težav kot z dizelskimi.

 

Mi je serviser na Mazdi preveril zgodovino in rekel da so bili servisi redno delani. Je pa res da ob nakupu bi ga spet dal na pregled vseh stvari. Bomo videli glede nakupa vse je še v zraku 🙂

Napisano
pred 17 minutami je Janez007 napisal:

 

Kakšnih informacijah? Edino na kar se lahko zaneseš, je garancija.

 

Sicer pa kot si rekel, nikoli se 100% ne ve. Lahko imaš tudi srečo in naslednjih 100.000 km preživiš samo z rednimi servisi. Lahko pa kupiš bencinarja, pa boš imel z njim več stroškov, kot s tem dizlom. Vse je možno. Ampak po statistiki je z Mazdinimi bencinskimi motorji manj težav kot z dizelskimi.

 

Po statistiki tudi samo eden zadene na lotu. Pa se zgodi, da lahko zadaneš prav ti defekt ega benzinarja. A ni bilo kar nekaj generalnih na benzinarjih delanih tu na tem forumu? 😉

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Po statistiki tudi samo eden zadene na lotu. Pa se zgodi, da lahko zadaneš prav ti defekt ega benzinarja. A ni bilo kar nekaj generalnih na benzinarjih delanih tu na tem forumu? 😉

Sigurno. Vendar če imaš dizla, imaš v roki tri listke za srečen dobitek, pri bencinarju pa samo enega. 😃

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Sigurno. Vendar če imaš dizla, imaš v roki tri listke za srečen dobitek, pri bencinarju pa samo enega. 😃

Veš tisti štos. V vreči p.. k iz vlečeš ponavadi k... c. 😉

 

 

 

Napisano

Mnenja so razlicna... en zagovarja eno, drugi drugo ... Odlocit se bos moral pa sam :) ... Jaz sem imel prej tri dizelske sestice, pa sem sel potem na CX-5 G194 ... pet let vozil brez problemov... Tudi prej z dizli ni bilo nekih vecjih problemov... samo sem jih imel prakticno od novega in vem, kako so bili vzdrzevani in vozeni  ... 

  • Všeč 4
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
2 hours ago, Janez007 said:

@SpEkTr, zakaj si zamenjal prejšnjo dizel Mazdo s sedanjo? Koliko je imela prevoženih?

 

Predvsem sem hotel novejšo in automatika, mela je pa mislim da ccan 125 tisoč če se ne motim. Sedajle jih ima pa kolikor vidim okoli 180 tisoč.

Napisano
pred 1 minuto je Jest napisal:

Tudi prej z dizli ni bilo nekih vecjih problemov... samo sem jih imel prakticno od novega in vem, kako so bili vzdrzevani in vozeni  ... 

Kolikor mi spomin pravi, so ti morali na mk3 menjati odmično - kako to ni večji problem?!

Napisano
pred 1 minuto je Jest napisal:

Mnenja so razlicna... en zagovarja eno, drugi drugo ... Odlocit se bos moral pa sam :) ... Jaz sem imel prej tri dizelske sestice, pa sem sel potem na CX-5 G194 ... pet let vozil brez problemov... Tudi prej z dizli ni bilo nekih vecjih problemov... samo sem jih imel prakticno od novega in vem, kako so bili vzdrzevani in vozeni  ... 

Se popolnoma strinjam. Naj se človek sam odloči in s to odločitvijo naj živi. 

Da ne bomo potem mi tukaj krivi, ki smo mu svetovali, pa bo potem kaj narobe. 

Oziroma bo razočaranje. 

 

 

Napisano
pred 16 minutami je dvorjan napisal:

Kolikor mi spomin pravi, so ti morali na mk3 menjati odmično - kako to ni večji problem?!

 

 

Ampak to me ni nic kostalo... in to ni bila posledica slabega vzdrzevanja ampak je bila tovarniska napaka ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mazda ima digitalno servisno knjižico. Super. Ampak ne pomaga dosti, ker ni podatkov o vseh posegih določenega vozila, najbolj pomembnih, kritičnih posegih. Menjava odmične gredi iz servisne zgodovine ni razvidna, ali se motim? Je pa to zelo pomemben zgodovinski podatek. 

Napisano

Jah, po tej logiki so vsi avti v garanciji odlični avti. 😃

 

Pa čeprav so limone.

 

Enos, da skrajšam: če je prioriteta visoka zanesljivost in nizki stroški, potem naj bo bencinska CX-5, če pa imaš raje nekaj več užitkov v vožnji in malenkost nižjo porabo, pa dizelska.

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je dvorjan napisal:

Jah, po tej logiki so vsi avti v garanciji odlični avti. 😃

 

Pa čeprav so limone.

 

Enos, da skrajšam: če je prioriteta visoka zanesljivost in nizki stroški, potem naj bo bencinska CX-5, če pa imaš raje nekaj več užitkov v vožnji in malenkost nižjo porabo, pa dizelska.

Torej Mazde dizli so za drzne, adrenalina potrebne voznike. :) 

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.