Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni majstri! Moja mazda 6 2.0d 2nd gen z 398kkm se kar melje ko tank z original sklopko in vztrajnikom… zadnje case pa se slisi nekaksno klokotanje, predvsem ko stisnem samo sklopko (neha ko jo spustim) in predvsem ko je avto ogret… pri hladnemu tega klokotanja ni… vcasih je bolj slisno vcasih zelo malo… sklepam da je vztrajnik? Drugace avto ni ne trese pri speljevanju, tudi sklopka prime normalno… je pa res da je ta zvok klokotanja na momente kar glasen, sploh ko po kaki malo bolj dinamicni voznji parkiram in stisnem sklopko! Hvala za ideje, ce je vztrajnik sem

pred tocko preloma najbrz ;) lp

Napisano

Vidim, da si dober voznik, da ti je zdržala tako dolgo🤗 Ponavadi jo menjajo cca 100kkm prej. Verjetno je to, to in bo potrbno menjat cel komplet, ko se ravno razdira.... :nevem:

Napisano

Pa še dizel je... joj jo, kolk bodo eni zdaj žalostni. 😭

33112_1.png

Napisano

Zakaj bi bli zalostni? 😁 avto je drgac v nulo, original vzmetenje, izpuh, turbina, prva lezaja menjana 10kkm nazaj, zadnja original… pelje se super 😅 kolegi me ze malo j**** ampak jaz ga nocem zamenjat, super je 😅 no bomo vidli kak bo z vztrajnikom, glede na to da se ga slisi samo ko je avto segret bo se trajal recimo 😁

Napisano

To je fora za dolgoletne člane, ki pravijo da Mazdini dizli skupaj padejo samo, da jih grdo pogledaš. Zato jih bo tvojih 400kkm kar močno udarilo po prepričanju - je pa res, da verjetno 800.000km pa vseeno ne boš naredil 😂

33112_1.png

Napisano
pred 54 minutami je Boss napisal:

Pa še dizel je... joj jo, kolk bodo eni zdaj žalostni. 😭

Ti dizli še niso bli čist zaprti.... 🤗😉

Napisano

Ne, nisem menjal. Leta nazaj imel Passata, pa so bili taki simptomi... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • È ja, Boss spreminja počasi svoja prepričanja. Še malo in tudi kak SUV ne bo več tako slaba rešitev, kot je trenutno. 😊
    • Super, hvala za informacijo.   Si ne bi nikoli mislil, ampak dejansko zveni logično.
    • Pa sej se brskalnik ne motijo med seboj. Zakaj ne bi imeli več nameščenih vzporedno. Večino imam najraje Firefox seveda z addblockerjem. Poleg Firefoxa pa seveda tudi Brave po moje že kake 4 leta. 
    • Sori vsem, da je trajalo, da vam odgovorim.    Avtoličar iz MS je imel takoj odgovor na tole uganko: razbarvanje je povzročila prevleka proti toči. Ker smo jo dali na rahlo moker avto, je bila voda ujeta pod prevleko, na vročini je zavrela in uničila barvo.💀  Reakcijo razbarvanja pa je nato sprožil prvi dež, ko je razgret avto stal na soncu.    Rešitev je paroprepustna prevleka.    Avto je bilo treba v celoti prebarvat.    Se pa to najpogosteje zgodi na rdečih lakih. Go figure.    Mogoče bo informacija komu v pomoč    LP   J       Go figure. 
    • A to misliš, tega, ki je imel jajca in je odkorakal skupaj z ostalimi slo delegati iz izrednega zasedanja KPJ? Razumem, si bil premlad takrat pa se ne spomniš. Nič ne de.   Edina stranka, ki še ima aktivne komunjare v svojih vrstah in je preprečevala, da bi se naredila lustracija. Ne bit zavedeni, da obstajajo speobrnjeni komunisti, obstajajo le oportunisti. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.