Skoči na vsebino

Kupim: Mazda 6, bencin, od 2010 naprej (najraje 3. generacija)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 33 minutami je Bini napisal:

In koliko bo interesa.... :nevem:

 

Malenkost več kot za trojki ... nastavljena (realna, nerealna) cena kar vpliva na število ogledov.

 

Za M6 G145:

image.png

 

Za M3 G120 Takumi (dirkalnik v primerjavi z M6 G145):

image.png

 

Za M3 G120 Revolution:

image.png

 

 

image.png

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Postopek kako prodaš avto na avto.net je čisto enostaven. Objaviš oglas z višjo ceno in čakaš. Potem odvisno od klicev in števila ogledov začneš nižati ceno, dokler vaba ne prime. Pri neki ceni se ogledi povečajo in število klicev tudi. Tam čakaš malo dlje in seveda se najde nekdo, ki avto prvi odpelje. Trg vse uredi in ti sam najde pravo ceno...

Je pa to možno, če se ti ne mudi in če ne potrebuješ TAKOJ denarja za nov avto. Pa če nisi diler, seveda. Takrat veljajo druga pravila, ki jih jaz ne poznam. 😬🤣

Napisano (urejeno)

Vsak avto ima svojega kupca. 

Popravljeno od Shrek
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Na mestu avtorja te teme, bi vsekakor iskal 3. generacijo 6-ke, ne bi vzel "dvojke"

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
12 hours ago, Z M A J said:

Na mestu avtorja te teme, bi vsekakor iskal 3. generacijo 6-ke, ne bi vzel "dvojke"

 

Res je, strmim k 3. generaciji, če je le mogoče, je pa trenutno trg šestk tretje generacije bencinarjev konkretno omejen. 😅

Napisano (urejeno)
pred 35 minutami je APoplas napisal:

 

Res je, strmim k 3. generaciji, če je le mogoče, je pa trenutno trg šestk tretje generacije bencinarjev konkretno omejen. 😅

Saj ni čudno, da jih ni. So benzinark prodali v Slo. mogoče 9%.Nekaj je razbitih, nekaj jih imajo vintage intuziasti. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
dne 24. 8. 2024 ob 7:15 je Shrek napisal:

Vsak avto ima svojega kupca. 

narobe, ker to ni res.... stavek zavaja.

 

Če pa rečeš: "za ustrezno ceno ima vsak avto svojega kupca".

33112_1.png

Napisano

Ne, ne drži. 

Meni lahko ponudiš denar in BMW, pa ga nočem. 

  • Haha 3
  • Začuden 2
  • Zmeden 2
  • Ljubim 2
Napisano
dne 25. 8. 2024 ob 8:55 je APoplas napisal:

 

Res je, strmim k 3. generaciji, če je le mogoče, je pa trenutno trg šestk tretje generacije bencinarjev konkretno omejen. 😅

 

do 250000km je na avto.net ena 2. generacije in ena 3 generacije obe prvi lastnik. V katerem časovnem okvirju pa potrebujete avto?

Napisano
pred 12 urami je Shrek napisal:

Ne, ne drži. 

Meni lahko ponudiš denar in BMW, pa ga nočem. 

Pa sej ti nisi edini kupec, ki obstaja. Verjemi, da bo tud še tko sklumpan BMW najdu svojega če... mislim kupca, samo cena bo morala biti ustrezna.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Pa sej ti nisi edini kupec, ki obstaja. Verjemi, da bo tud še tko sklumpan BMW najdu svojega če... mislim kupca, samo cena bo morala biti ustrezna.

V Sloveniji vsak bmw najde svojega kupca. Tudi, če je letnik 1970.

 

 

Napisano
pred 30 minutami je MazdaBoy napisal:

Ja lej, bmw je marka, hočeš nočeš 😁

 

G30 bi mel takoj 😍

Podpis.png

 

Napisano
On 8/26/2024 at 10:38 AM, brdavs said:

 

do 250000km je na avto.net ena 2. generacije in ena 3 generacije obe prvi lastnik. V katerem časovnem okvirju pa potrebujete avto?

Pozdravljeni. Do 250.000 sem zasledil 4 Mazde - eno 1. generacije ter 3 2. generacije (ena izmed njih je omenjena tudi v tem forumu). Tretje generacije na žalost nisem kje zasledil, sem morda katerega izpustil zaradi nastavljenih filtrov?

Vprašanje glede časovnega okvirja pa ne razumem povsem - je to mišljeno letnik avta od katerega do katerega iščem, ali čas nakupa avtomobila, od kdaj do kdaj ga bom kupoval? :)

Napisano
pred 3 urami je APoplas napisal:

Pozdravljeni. Do 250.000 sem zasledil 4 Mazde - eno 1. generacije ter 3 2. generacije (ena izmed njih je omenjena tudi v tem forumu). Tretje generacije na žalost nisem kje zasledil, sem morda katerega izpustil zaradi nastavljenih filtrov?

Vprašanje glede časovnega okvirja pa ne razumem povsem - je to mišljeno letnik avta od katerega do katerega iščem, ali čas nakupa avtomobila, od kdaj do kdaj ga bom kupoval? :)

 

2. generacija:od leta 2007 do 2012

3. generacija: od 2012 do danes

Vaši filtri so bili v prvi objavi: Mazda 6, od. l.2010, bencin, do 250000km, do 12000€.

 

torej: bela za 5100 in črna za 14150.

 

Več informacij kot navedete - več možnosti za uspeh... V kolikor poveste recimo imam časa 2leti... bo mogoče v tem času kdo prodal, ki ni v oglasu...

 

Kaj pa sedaj vozite?

 

lp

 

Napisano
20 hours ago, mazda6_2011 said:

 

2. generacija:od leta 2007 do 2012

3. generacija: od 2012 do danes

Vaši filtri so bili v prvi objavi: Mazda 6, od. l.2010, bencin, do 250000km, do 12000€.

 

torej: bela za 5100 in črna za 14150.

 

Več informacij kot navedete - več možnosti za uspeh... V kolikor poveste recimo imam časa 2leti... bo mogoče v tem času kdo prodal, ki ni v oglasu...

 

Kaj pa sedaj vozite?

 

lp

 

Trenutno na avto.netu filtriram od letnika 2008 dalje ter do 10.000€, zato omenjam tudi prvo generacijo. Na voljo so 3 2. Generacije - bela 2011, ki jo prodajate vi, črna 2009 ter siva 2009 (limunzina). 14.150€ je izven iskalnega niza, zato se omenjen oglas ne prikazuje. 
 

Trenutna situacija je premaknila časovni okvir na iskanje v tem trenutku, čeprav razmišljam tudi o nakupu začasnega vozila in kasneje nakupu iskanega. 
 

Trenutno “vozim” tretjo serijo BMW, ki pa je trenutno v okvari. 

Napisano

Pozdravljen,

 

Bencinska mazda 6 je super izbira. Tiho in mirno delovanje (brez tresenja in hrupa kot pri dizlu). Glede na to, da se jih večina prodaja z nad 250000km (ena celo z 382000) se ponaša tudi z zanesljivim delovanjem.

Je veliko prostornejša kot bmw 3 in ima učinkovit motor (povprečna poraba pod 10L/100km, relacije 8).

 

Glede na opremo xenon, gretje sedežev, tempomat, parkirni senzorji, senzor mrtvega kota etc tudi najcenejši.

 

lp

 

 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je brdavs napisal:

Pozdravljen,

 

Bencinska mazda 6 je super izbira. Tiho in mirno delovanje (brez tresenja in hrupa kot pri dizlu). Glede na to, da se jih večina prodaja z nad 250000km (ena celo z 382000) se ponaša tudi z zanesljivim delovanjem.

Je veliko prostornejša kot bmw 3 in ima učinkovit motor (povprečna poraba pod 10L/100km, relacije 8).

 

Glede na opremo xenon, gretje sedežev, tempomat, parkirni senzorji, senzor mrtvega kota etc tudi najcenejši.

 

lp

 

 

 

 

 

"povprečna poraba pod 10/100 km". 😎

Sicer pa od kod mnenje, da dizli tresejo? Saj ni to golf II ki je ropotal kot traktor. Na avtocesti pri avtocestni hitrostih sploh ni neke razlike v hrupu med benzinarko in  dizelco. Edino na mestu je mogoče dizel malo bolj hrupen, ko je mrzel. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

"povprečna poraba pod 10/100 km". 😎

Sicer pa od kod mnenje, da dizli tresejo? Saj ni to golf II ki je ropotal kot traktor. Na avtocesti pri avtocestni hitrostih sploh ni neke razlike v hrupu med benzinarko in  dizelco. Edino na mestu je mogoče dizel malo bolj hrupen, ko je mrzel. 

Tudi bencinski so tišji in mirnejši kot leta 1986. V prostem teku misliš, da motor ne deluje. Tisti liter višja poraba ni moteča, posebej kadar slišiš, kakšna je cena rednega in izrednega vzdrževanja dizelskega motorja.

 

Lp

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi danes en mini trening, me je pa prepihalo ko budalo.   project_20250617_2103411-01 (1).mp4  
    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.