Skoči na vsebino

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Najprej lepo pozdravljeni vsi,

 

Ker ne vem več kam naj se obrnem, sem se odločil prijaviti na forum in poizkusiti srečo še tukaj. Pred 3 leti sem kupil Mazdo 6, 12/2015, motor 2.2D 110kW s 127000 km. Dobre dve leti mi je služila super, na vidiku ni bilo nobenih problemov. Resnično sem bil zadovoljen z nakupom. Uporabljal sem jo (in jo še vedno) v 95% časa na relaciji Tolmin - Ljubljana - Tolmin, 2x tedensko. Naj poizkusim kar se da jasno napisati kaj vse se je pripetilo v slabem letu. Pri avtomobilskem žargonu nisem najbolj vešč, tako da se opravičujem, če bo kaj od napisanega nerazumljivo:

 

- Najprej se je slabo leto nazaj začela pojavljati napaka motorja, kar je privedlo do:

- Zamenjanega filtra oljne čprlake (pri pospeševanju je avto šel v zasilno delovanje, pumpa zaradi zabasanosti filtra ni uspela doseči zadostnega tlaka)

- Očiščen sesalni kolektor

- Zamenjane podložke injektorjev

- Še enkrat zamenjan filter oljne črpalke (ker ga je vmes še enkrat zabasalo)

- Zaradi napak motorja (koda egr ventilov in dpf filtra) odstranjen DPF in izklopljena egr ventila

- Zaradi ponovitve napake motroja, izklopljen tudi temperaturni senzor

 

Nekaj tednov je bil mir, potem pa se mi je poleg lučke motorja začelo vklapljati tudi SCBS in DSP lučka (izklop sistemov). Motor je izgubil moč, vendar je bil še vedno vozen (ni bil v totalnem zasilnem delovanju, kot v primeru padca tlaka olja). Sledila je nova reprogramacija (ker je en podoben primer z nastavitvami programer baje že imel), katera je dala mir cca 2 meseca. Vse super, mislil sem da je težav končno konec... In ko sem že mislil, da je sezona lučk zares mimo, se je začelo dogajati sledeče:

 

Po določenem času vožnje, ko je mazdica start-stop ready, se mi v prostem teku (ob čakanju na semafor recimo) v 50% primeri začne iz auspuhov močno kaditi. AMPAK! samo v primeru, da stopim s sklopke. Če sklopko držim, do tega ne pride NIKOLI. V 50% primeru ob spuščeni sklopki pride do vklopa start-stopa in takrat seveda ne kadi. Najprej se je ta fenomen začel pojavljati takoj po menjavi olja. Po 2 tednih je mehanik spustil malo olja ven in potem težav ni bilo (za nekaj tednov). Potem se je "kajenje" nadaljevalo nekako naključno. V tem času sem obupal in sem si pač rekel, da bom v prostem teku tiščal sklopko in to bo to. Po 7000 km (od zadnje menjave olja), sem ob dodajanju tekočine za stekla spotoma pogledal še nivo olja. Bil je POD minimumom. Sedaj se ga je dolilo, ampak tej stvari hočem priti do dna. Lahko da je za koga tukaj stvar ekstremno enostavna. Meni in mehaniku stvar ni jasna. Dodatna opažanja, ki bodo mogoče nekomu v pomoč:

 

- Kadar začne (ko sem na mestu) kadit, po 20 sekundah neha in avto večinokrat gre v start-stop

- Ker problem izginja in se zopet pojavi "naključno", težko trdim slednje,a vendar: Ko problem ni bil prisoten po kakšen teden, se je po dolgi vožnji po avtocesti (100 km+) spet pojavila težava kajenja (tak imam občutek). Vožnja v službo Tolmin - Ljubljana - Tolmin vsebuje samo 25km avtoceste v eno smer (Logatec - Ljubljana).

- Avto ima sedaj 195000 km.

 

Iz srca hvala vsem, ki ste sploh bili pripravljeni prebrati zgornji zapis. Posebna zahvala pa vsakemu, ki si bo vzel čas in predstavil kakeršnokoli rešitev/pomoč/predlog/napotitev. Dobi za pir, dva, tri... ma gajbo!

 

Ker drugače me ma, da jo (mazdo, ne gajbe) zapeljem v potok in je to to. 

Hvala in Lp, 

J

 

  • Začuden 1
  • Žalosten 3
Napisano

moje mnenje je, da si dober da si sploh vztrajal z vsemi temi popravili, sam se z avtom zagotovo ne bi tako ukvarjal in bi že bil odprodan....verjetno pa bo na koncu tudi zate najbolje (najceneje) da avto odprodaš in se s tem znebiš nadaljnjih težav....to sicer ni ravno nasvet v smeri odpravljanja napak, je pa smer za odpravo problema :)

Napisano

Druga možnos je pa posvet z zelo dobrim mehanikom Pelkotom, ki ti bo sigurno znal pomagat in svetovat kaj in kako z avtom naprej. Tretje možnosti ne vidim.... :nevem:

Napisano

Uh, tle je bilo pa že toliko napačnih stvari narejenih, da vprašanje kako in kaj. Kontaktiraj miha20 na tem forumu, če ima kako idejo. Najlažje je pa stvari odklapljat, in ne poiskati pravega vzroka recimo. Recimo, zakaj si 2x menjal sito oljne črpalke? To ne more biti normalno, ok lahko se zabije če podložke na injektorjih prebija, ampak piše da so bile zamenjane in se je oljno sito spet zabilo???

 

Pa da popije toliko olja ?? Mam občutek, da nekdo pred teboj ni naredil domače naloge, sedaj pa je kar je. To da je bil odklopljen EGR, ta del razumem, ker imam tudi sam tako. Ni pa prav, da se odklopi še DPF - če so se pojavljale napake, je najbrž zabijalo DPF , takrat bi se moralo ugotoviti zakaj. Ali so injektorji oddelali svoje (kar verjeten scenarij) , ali kak drug banalen vzrok. 

 

Brez da se kdo zakoplje v tvoj primer bo težko kaj pametnega povedal, sploh če bi hotel to rešiti dolgoročno. :(

Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Uh, tle je bilo pa že toliko napačnih stvari narejenih, da vprašanje kako in kaj. Kontaktiraj miha20 na tem forumu, če ima kako idejo. Najlažje je pa stvari odklapljat, in ne poiskati pravega vzroka recimo. Recimo, zakaj si 2x menjal sito oljne črpalke? To ne more biti normalno, ok lahko se zabije če podložke na injektorjih prebija, ampak piše da so bile zamenjane in se je oljno sito spet zabilo???

 

Pa da popije toliko olja ?? Mam občutek, da nekdo pred teboj ni naredil domače naloge, sedaj pa je kar je. To da je bil odklopljen EGR, ta del razumem, ker imam tudi sam tako. Ni pa prav, da se odklopi še DPF - če so se pojavljale napake, je najbrž zabijalo DPF , takrat bi se moralo ugotoviti zakaj. Ali so injektorji oddelali svoje (kar verjeten scenarij) , ali kak drug banalen vzrok. 

 

Brez da se kdo zakoplje v tvoj primer bo težko kaj pametnega povedal, sploh če bi hotel to rešiti dolgoročno. :(

Tudi sam razmišljam, da bi moral kot prvo, najprej obvezno zamenjati mehanika, ker izgleda, da nima prav veliko pojma o mazdinih dizlih. Imam občutek, da je le lepo služil in zraven malo eksperimentiral. 

 

 

Napisano
Citat

Recimo, zakaj si 2x menjal sito oljne črpalke? To ne more biti normalno, ok lahko se zabije če podložke na injektorjih prebija, ampak piše da so bile zamenjane in se je oljno sito spet zabilo???

 

Tukaj sem sam napačno zapisal sosledje dogodkov:

- Najprej se je zabil filter oljne črpalke

- Potem se je napaka še enkrat pojavila (nizek tlak olja)

- Takrat se je potem menjalo vse (podložke, filter in čiščenje kolektorja)

 

EGRja in DPF se je odklopilo, ker je podoben primer in je to odrešilo težave. Meahniku zaupam, saj mi "dvojnega" dela niti ni računal, prav tako tisti, ki je programiral. Obrnil pa sem se na forum, ker mu/nama je zmanjkalo idej :) 

 

Kar je bilo je bilo, potrebujem rešitve. Zaenkrat torej:
 

- Injektorji fuč

- Kliči Pelkota

- Piši "miha20" 

 

Če ima kdo potrpljenje in/ali znanje in bi mi na enostaven način razložil, zakaj pride do kajenja samo če spustim sklopko, ko sem v prostem teku? V povezavi s čim ima to smisel? 

Napisano
pred 3 urami je Mjurie napisal:

Če ima kdo potrpljenje in/ali znanje in bi mi na enostaven način razložil, zakaj pride do kajenja samo če spustim sklopko, ko sem v prostem teku? V povezavi s čim ima to smisel? 

 

Kakšne barve pa je dim? A to fejst kadi, ko je že ogret na delovno temperaturo?

33112_1.png

Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

 

Kakšne barve pa je dim? A to fejst kadi, ko je že ogret na delovno temperaturo?

 

Kadi samo ko stojim na mestu in je avto v leru, pod pogoji:

- start-stop je ready in 

- nogo spustim s sklopke.

Pa še to ne vedno... recimo da v 50%. Kot napisano zgoraj, se mi zdi da je večja verjetnost, da se to zgodi/začne dogajat po daljši vožnji na avtocesti.

 

Dim je bel/siv. Ampak ne prav bel-bel. Zakadi kar konkretno, traja pa 10-20sekund. Potem neha in avto normalno teče naprej, včasih gre pa celo v start-stop (se ugasne). 

Aja, pa preden začne kaditi, obrati za sekundo narastejo, kot da bi dal po gasu (ampak res minimalno... za +200 obratov recimo).

Napisano

Bel oziroma rahlo siv dim je navadno zaradi puščanja hladilne v valje. A ti hladilna kej zginja?

 

A ima ta dim kakšen vonj po zažganem? Sicer bi bil pol temnejše siv ali celo moder, da ti žre olje, kar bi pomenilo, da ga moraš dolivat. Ker nimaš DPF-ja več zdaj vsak dimček prileze na plano tko, da je treba iskat druge indikatorje.

 

Kar se pa tiče sklopke, ki jo omenjaš pa je seveda možno tudi to zakurit, sploh, če ti že drsi in dim je podobne barve samo ne prihaja iz izpušnih cevi. Tko, da brez nekih posnetkov je težko karkoli rečt. Tko, da  tukaj naprej težko ugibam.

33112_1.png

Napisano
pred 22 minutami je Boss napisal:

Kar se pa tiče sklopke, ki jo omenjaš pa je seveda možno tudi to zakurit, sploh, če ti že drsi in dim je podobne barve samo ne prihaja iz izpušnih cevi. Tko, da brez nekih posnetkov je težko karkoli rečt. Tko, da  tukaj naprej težko ugibam.

Samo sklopka ima svoj vonj. Če bi jo bolano kuril bi se dimila, samo bi predvideval, da ne bo dim na zadnji strani avta....

Napisano

Sej sej, zato pa sem napisal, ker omenja sklopko v tej zgodbi ampak nekako ne pada v celoten koncept opisane napake.

33112_1.png

Napisano
pred 39 minutami je Boss napisal:

Sej sej, zato pa sem napisal, ker omenja sklopko v tej zgodbi ampak nekako ne pada v celoten koncept opisane napake.

 

Ravno to me najbolj bega (in ne samo mene, haha). Zakaj pride do dima iz auspuha, če je avto v prostem teku, ko recimo stojim na rdeči luči (in avto noče v start-stop način). Če držim sklopko, dela vse BP! Avto zdaj po 1500km enak nivo olja kot takoj po dolivanju. Dopuščam možnost, da se ga je preveč odlilo stran, ko je prvič prišlo do teh težav.

Sklopka ne drsi, avto lepo menja in kar se tiče tega ni težav. Je možno, da računalnik zmede nekaj, kadar želi preiti v start stop in poizkusi vklapljati regeneracijo ali kaj podobnega? 

Sem upal, da je kdo že imel identični problem. Če ne bo druge, bom pač vedno tiščal sklopko na rdeči luči ali stanju v koloni in to bo to :)

Napisano

Dej posnemi tole situacijo od zunaj, ker tole je dejansko nekaj bolj nenavadnega, saj se do zdaj še ni noben na forumu srečal s čem takim.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 21 urami je Mjurie napisal:

Sem upal, da je kdo že imel identični problem. Če ne bo druge, bom pač vedno tiščal sklopko na rdeči luči ali stanju v koloni in to bo to :)

Pol pa bo potisni ležaj crknil na sklopki 😉

Popravljeno od godlike
Napisano

Copilot pravi takole:

 

Če se beli dim pojavi samo, ko pritisnete sklopko pri toplem motorju, je to lahko znak specifične težave. Tukaj je nekaj možnih vzrokov:

  1. Težave s sklopko: Če je sklopka obrabljena ali poškodovana, lahko povzroči nepopolno izgorevanje goriva, kar vodi do belega dima
  2. Težave z injektorji goriva: Injektorji morda ne delujejo pravilno, kar povzroča prekomerno količino goriva v zgorevalni komori, še posebej pri spremembi obremenitve motorja, kot je pritiskanje sklopke
  3. Težave z brtvo glave motorja: Če je brtva poškodovana, lahko hladilna tekočina vstopa v cilindre, kar povzroča beli dim, še posebej pri spremembah tlaka v motorju

Priporočam, da čim prej obiščete mehanika, da diagnosticira in odpravi težavo. Ali ste opazili še kakšne druge simptome, kot so nenavadni zvoki ali izguba moči?

 

Bijeli dim iz auspuha koji smrdi: 7 najčešćih uzroka (2024) - Autologija

Beli dim iz auspuha pri paljenju kod dizel auta

 

Napisano

@Mjurie, če želiš lahko pišem e-pošto Simonu, dr. Pelku, če ima kakšno idejo kaj matra tvojo Mazdurino? Ponavadi mi hitro odgovori in zadene tarčo težave, v sredino. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 15 minutami je Z M A J napisal:

@Mjurie, če želiš lahko pišem e-pošto Simonu, dr. Pelku, če ima kakšno idejo kaj matra tvojo Mazdurino? Ponavadi mi hitro odgovori in zadene tarčo težave, v sredino. :)

Ja to bi bilo FENOMENALNO. Hvala!

Bom poizkušal ujeti in posneti ta fenomen. Problem je, ker rabim vsaj 10min, da je start-stop sploh pripravljen, potem pride pa še tu faktor naključja. Recimo da gre nekako tako: Če bo na poti v službo (1h30min) zakadila pr prvem semaforju, potem bo zakadila tudi pri naslednjem (seveda s spuščeno sklopko). Če pa pri prvem stanju na mestu start-stop deluje BP in se motor lepo vgasne in nazaj štarta, ko pohodim sklopko, potem bo celotna pot brez problemv :)

Glede težav s sklopko: Sem laik, zato prosim za potrpežljivost. Ne bi v primeru slabe sklopke, začelo takoj kaditi, ko bi jo spustil? Motor ponavadi počaka 5sec in začne kaditi. Prav tako redno opazujem v ogledau in med vožnjo ne kadi (vsaj ne v taki meri kot se zgodi pri mirovanju). 

Napisano
pred 1 uro je Z M A J napisal:

@Mjurie, če želiš lahko pišem e-pošto Simonu, dr. Pelku, če ima kakšno idejo kaj matra tvojo Mazdurino? Ponavadi mi hitro odgovori in zadene tarčo težave, v sredino. :)

Pusti Simona še kak dan okrevat po r. d... 😁😉

Napisano

Kje se pojavi ta dim?

 

Sicer izkušnja z viličarjem, pa vseeno: pri speljevanju obremenjenega viličarja se je vedno sivo-modro kadilo iz njega, ker je spustil semering na glavni gredi in je olje kapljalo h sklopki. Ko se je sklopka pri speljevanju segrela, se je to olje kadilo. In bolj ko je bila mastna, bolj so jo "matrali" in zato se je še bolj kadilo...

 

 

Ampak to se je kadilo iz sredine viličarja, ne iz izpušne cevi...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 18 urami je Slivka napisal:

Kje se pojavi ta dim?

 

Sicer izkušnja z viličarjem, pa vseeno: pri speljevanju obremenjenega viličarja se je vedno sivo-modro kadilo iz njega, ker je spustil semering na glavni gredi in je olje kapljalo h sklopki. Ko se je sklopka pri speljevanju segrela, se je to olje kadilo. In bolj ko je bila mastna, bolj so jo "matrali" in zato se je še bolj kadilo...

 

 

Ampak to se je kadilo iz sredine viličarja, ne iz izpušne cevi...


Dim je iz izpušne cevi 100%. Pri speljevanju se nikoli ne začne kaditi, razen če kadi že od prej, ko sem stal na semaforju naprimer.

Napisano

Dr. Pelko je sicer na dopustu, ampak ga bom že toliko pobezal, da bo tule napisal in svetoval nekaj kar bo odpravilo "kajenje" :)

  • Všeč 1
  • Hvala 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kot je bilo napisano zgoraj je velika verjetnost, da tu ne tesni glava motorja (kar je znan problem pri teh motorjih). Dolij hladilno tekočino FL22 direktno v radiator (kovinski pokrovček nad radiatorjem) in boš hitro videl ali imaš nizek nivo.

Napisano (urejeno)

Kot nalašč je danes delalo (skoraj) vse BP. Najprej 10min vožnje, potem prvi postanek. i-stop se v zadnjem momentu spremeni iz "ready" v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko in snemam, če bo zakadilo. Nič. Ok, nadaljujem vožnjo: Takoj ko speljem, i-stop skoči nazaj v "ready". Čez 5min se spet ustavim in zadnji moment i-stop spet skoči v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko, ne kadi. Speljem, i-stop nazaj v "ready" in ker me zanima, kdaj točno gre iz "ready" v "not ready", čez 1 minuto spet ustavim. Zadnji moment spet gre v "not ready", ampak ko spustim sklopko, gre v start-stop :) Več sreče prihodnjič očitno...

 

pred 18 urami je vzupan3 napisal:

Kot je bilo napisano zgoraj je velika verjetnost, da tu ne tesni glava motorja (kar je znan problem pri teh motorjih). Dolij hladilno tekočino FL22 direktno v radiator (kovinski pokrovček nad radiatorjem) in boš hitro videl ali imaš nizek nivo.


SIcer sem prepozno videl ta komentar, tako da hladilne nisem dolil, sem pa vseeno odprl kovinski pokrovček. Na neuko oko mi je zgledal nivo OK. Tekočina je bila cca 1-2 cm pod nivojem pokrovčka. Ima smisel dolivati? Danes ne utegnem skočit po FL22. 

Laično vprašanje: ne bi v primeru netesnenja glave motorja kadilo v vsakem primeru, tudi med vožnjo? 

Popravljeno od Mjurie
Napisano
pred 2 urama je Mjurie napisal:

Kot nalašč je danes delalo (skoraj) vse BP. Najprej 10min vožnje, potem prvi postanek. i-stop se v zadnjem momentu spremeni iz "ready" v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko in snemam, če bo zakadilo. Nič. Ok, nadaljujem vožnjo: Takoj ko speljem, i-stop skoči nazaj v "ready". Čez 5min se spet ustavim in zadnji moment i-stop spet skoči v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko, ne kadi. Speljem, i-stop nazaj v "ready" in ker me zanima, kdaj točno gre iz "ready" v "not ready", čez 1 minuto spet ustavim. Zadnji moment spet gre v "not ready", ampak ko spustim sklopko, gre v start-stop :) Več sreče prihodnjič očitno...

 


SIcer sem prepozno videl ta komentar, tako da hladilne nisem dolil, sem pa vseeno odprl kovinski pokrovček. Na neuko oko mi je zgledal nivo OK. Tekočina je bila cca 1-2 cm pod nivojem pokrovčka. Ima smisel dolivati? Danes ne utegnem skočit po FL22. 

Laično vprašanje: ne bi v primeru netesnenja glave motorja kadilo v vsakem primeru, tudi med vožnjo? 

Drži, potem to ni problem. S kvalitetnim obd testerjem lahko delaš troubleshooting, kot je napisano v tej temi:

dne 22. 11. 2024 ob 16:34 je vzupan3 napisal:

 

Najbolj kritične vrednosti za Mazda 2.2 motorje 2012-2019:

  1. Brake booster pressure sensor (kar ti pove delovanje vakuumske črpalke): 7,6 kPa.
  2. Engine oil pressure: 160 kPa (@ temperatura motornega olja 70-80 °C in pri prostem teku).
  3. Exhaust pressure sensor: okoli 100 kPa (v prostem teku).
  4. Differential pressure of exhaust gas: pod 0,3 (takoj po regeneraciji).
  5. Correction value of injector 1-4: od -0,7 do +0,7.
  6. Mass air flow (MAF): 5g/s (prosti tek, pri ogretem motorju).
  7. Manifold absolute pressure sensor (MAP): = "Desired Manifold Absolute Pressure".

 

Vir informacij: https://www.youtube.com/watch?v=QWZX8z2MQ4o&t=620s

 

 

Napisano
pred 9 urami je Mjurie napisal:

Kot nalašč je danes delalo (skoraj) vse BP. Najprej 10min vožnje, potem prvi postanek. i-stop se v zadnjem momentu spremeni iz "ready" v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko in snemam, če bo zakadilo. Nič. Ok, nadaljujem vožnjo: Takoj ko speljem, i-stop skoči nazaj v "ready". Čez 5min se spet ustavim in zadnji moment i-stop spet skoči v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko, ne kadi. Speljem, i-stop nazaj v "ready" in ker me zanima, kdaj točno gre iz "ready" v "not ready", čez 1 minuto spet ustavim. Zadnji moment spet gre v "not ready", ampak ko spustim sklopko, gre v start-stop :) Več sreče prihodnjič očitno...

 


SIcer sem prepozno videl ta komentar, tako da hladilne nisem dolil, sem pa vseeno odprl kovinski pokrovček. Na neuko oko mi je zgledal nivo OK. Tekočina je bila cca 1-2 cm pod nivojem pokrovčka. Ima smisel dolivati? Danes ne utegnem skočit po FL22. 

Laično vprašanje: ne bi v primeru netesnenja glave motorja kadilo v vsakem primeru, tudi med vožnjo? 

Počakaj, da se auto shladi, potem očitaj nivo hladilne tekočine !!!

 

Če je še vedno pod MIN, dolij notr destilirano vodo, ne bo konec sveta, če manjka 1 centi.

 

Potem pa kupi FL22 pa ga isto količino dodaj not.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vse je v debelini podkožne tolšče.
    • Jaz imam celo leto 24°C v hiši. Plus minus 1°C. Pozimi me pri manj zebe, več je prevroče. Poleti je pa ravno prav, ko je zunaj kakšnih 30°C. Pa še vlago zbijem poleti, ki je glavni problem.   Zdaj že kar malo čakam na kamin, to je super. Ko je zunaj mrzlo pa ogenj gori.
    • A je to resno vprašanje?   Prvo nedvoumno zaprosilo konec februarja 2022, uradno pa mislim, da septembra istega leta. Pred tem pa je Ukrajina še v začetku tega tisočletja, ko je prvič jasno izrazila interes za vključitev, čeprav bi s tem povozila obljubo o evtralnosti, ki jo je v začetku 90-ih dala zako zahodu kot RF.    Tam nekje med 2008 in 2010 je uradno dobila tudi zagotovilo NATA, da bo postala polnopravna članica.  Po tem so Ukrajinci izvolili Janukoviča, ki je bil manj zahodno usmerjen in je držal Ukrajino kot nevtralno državo, do leta 2014, ko bi moral nadaljevati z oblastjo in nevtralno držo Ukrajine pa zahodu to ni bilo všeč in je skupaj z opozicijo izvedel državni udar ter nasilno menjavo oblasti.   Kar je povzročilo, da so v parlament in v koalicijo prišle neonacistične skupine ali stranke, kot je Azovski bataljon in Desni sektor. Pred letom 2022 jih je zahod obravnaval kot skrajnodesničarski teroristični organizaciji, po februarju 2022 pa jih zahod čez noče prekvalificira v desne demokrate. Če ne verjameš pejt preverit kaj so o njih pisali pred letom 2022 recimo Guardian, New York Times, BBC, pa tudi pri nas Delo, Mladina, Dnevnik. Upam, da so članki še vedno dostopni.  Lahko pa si tudi pogledate izjave teh neonacijev, kaj bodo delali z Rusko manjšino in tudi prvi zakoni o prepovedi uporabe ruščine in drugih pravic manjšin je povzročilo posledično zasedbo Krim, kot zaščitni ukrep in tudi kot varovanje večinskega ruskega prebivalstva    Krim itak vemo da je za časa SZ bil del Rusije do leta 1954, ko ga je Hruščov in takratno vodstvo vzelo Rusiji in dodelilo Ukrajinski socialistični republiki kot del praznovanja 300 letnice osvoboditve Ukrajine izpod Poljske nadvlade. Ja takrat je bilo vseeno, čigavo je kej kot je bilo recimo pri nas vseeno za časa juge a meja med Slovenijo poteka na reki Dragonji ali na reki Mirni.   V glavnem, po tem puču se je začela državljanska vojna med Rusko manjšino in Ukrajinsko državo. Nova prozahodna usmeritev oblasti je z zakonom odpravila nevtralnost in spet obudila željo po članstvu v NATU. Nekje v letu 2017 ali 2018 je parlament članstvo v NATU zastavil kot glavni cilj Ukrajinske zunaje politike. Katerega je z vsemi štirimi podpiral tako NATO sam, kot predvsem ZDA. Stoltenbergove izjave kako se nima ukrajina kej pogovarjat s sosedi a bo čalnica al ne pa so ratale tud dodatni kamenčki v mozaiku.    Kaj bi pomenila Ukrajina v NATU z raketami na pragu Rusije je bil tudi en izmed glavnih povodov, za Ruski napada februarja 2022.   Verjetno vam je vsem znano, da se NATU ne more priključiti država, ki je v vojni oziroma nima urejenih odnosov s sosedi. To je namreč en od glavnih kriterijev članstva. Pri ostalih kriterijih se da zamižat pa gredo skozi kot recimo pri tem, da mora bit demokratična država, pa tržno gospodarstvo, pa nadzor civilne sfere nad oboroženimi silami. Če zamižijo na obe oči in ker smatra zahod Rusijo kot manjvredno državo, Ruse pa kot podljudi bi šlo skozi tudi kot pogoj o varovanju človekovih pravic.   Dejansko je torej Rusija bila skoraj prisiljena v intervencijo, ker samo po enem členu pristopnih pogojev bi lahko ustavila Ukrajino pred vstopom v NATO in namestitvijo jedrskega orožja na mejo z Rusijo. Ja verjamem, da se bost nekateri smejali tej izjavi, ampak zadeva ni smešna.   Ne glejte zadeve samo s strani zahoda, ampak glejte zadevo s strani zgodovine, geopolitičnih želja in zahtev. Vpliv, ohranjanja dolarja kot rezervne valute, nadzor nad energenti, ohranjanje NATA kot organizacije, tako da slikajo Rusijo vedno kot nasprotnika in nikoli partnerja pa čeprav je RF na začetku Putinovega vladanja bila pripravljena stopiti v skupno zavezništvo NATA pa so jo odslovili, ker bi NATO izgubil edini smisel obstoja in to je konstanten strah pred Rusijo, kar vidim tudi v izjavah nekaterih tu na forumu.   Drugače pa ja, zahod je v zgodovini vedno hotel razkosati Rusijo še iz časov carske Rusije in kar nekaj vojn in konfliktov in ekpedicijski vdorov je bilo, da bi razkosali ali vsaj razdelili Rusijo. Ja tud ob padcu carske Rusije in oktobrsko revolucijo so poskušali pomagati belim silam proti boljševikom v državljanski vojni ter tako poskušali povzročiti razpad Rusije. Zanimivo branje o tem na tej diplomski nalogi http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kocar-gal.pdf   In to se vleče praktično do danes pa je medtem Rusija pomagala zaveznikom in ustavila nacistično nemčijo, pa kasneje se je ukinil varšavski pakt in t.i vzhodni blok, pa je razpadla tud Sovjetska Zveza, zahod pa še vedno išče v Rusiji nasprotnika. To pač drži NATO pri življenju pa bi le ta moral ukinit natančno takrat, ko je razpadel Varšavski pakt.   V glavnem še 1x... zgodovina se ni začela februarja 2022, kot se zmotno misli.
    • Jaz imam poleti najraje 21-22°...odvisno,ali kaj delaš,kuhaš,ali polezavaš pred TV...zna biti razlika... Pozimi pa imamo zmeraj na cca.22°. je pa res,da sem tudi pozimi zelo pogosto z kratko majico in nič čez.   Moram pa omeniti taščo...pri starejših je drugače,ker imajo večinoma slabšo cirkulacijo krvi...imajo večinoma raje topleje...tašča ima poleti pogosto na 23-25°...večinoma na 25°...pozimi pa na 23°. Npr. "prijatelj od tašče"k je čist "suhcan in droben",in ima 83 let,ima najraje,da je klima ugasnjena oz. mu je 25° lih komaj za zdržati...pa ima tašča tudi Mitsubishijevo MSZ-LN,ki obrača tok zraka pri hlajenju stran od vira toplote-človeka...pomeni,da nikoli ne piha direkt v ljudi.
    • A maš prikolco prklopljeno?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.