Skoči na vsebino

Nakup CX5 165 manual

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Glavni razlog, da doma zadnja leta kupujemo Mazde bencinarke (rabljene) in ne kakšne druge znamke:

- japonska izdelava (pojem kakovosti ostaja v glavi še izpred nekaj 10 let, vendar po mojem ne drži več ... ) 

- zunanja oblika in enostavna notranjost, še vedno gumbi za najbolj uporabljene funkcije

- enostaven neproblematičen motor velike kubature (doda piko na i dobremu občutku vožnje - nižji obrati, nižji nivo hrupa)

 

Druga racionalna izbira-znamka bi bila Škoda, vendar ne izpolnjuje zgornjih atributov. Pa cenovno je preblizu VW, čeprav kakovostno ne zaostaja.

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 13 urami je samSimon napisal:

Po levem pasu torej 9L, tko k moj dinozaver 😅

Jaz imam 8,1 avg za zadnjih 13kkm, pa sem dosti po levem pasu :D 

Napisano

Danes mi je pa starejsi gospod na pocivaliscu Povir polepsal dan s svojo skoraj novo, belo CX5ko Lj registracij😃😍

Sva rekla 3,5 besed...takoj sem boljse volje in dan je lep😃

Hvala prijazen gospod kdorkoli ze si😃

Bo, bo, se malo...🥰

Napisano

Jaz imam zadnje leto tako cx-5, kot jo ti želiš (G165,manual, FWD). Povprečna poraba 7,3. Dnevno relacija 2X50km večina po avtocesti 130-135km/h. Pri tvoji hitrosti bo pomoje pod 7.

  • Všeč 4
  • Ljubim 2
Napisano
pred 18 urami je stonauro napisal:

Jaz imam zadnje leto tako cx-5, kot jo ti želiš (G165,manual, FWD). Povprečna poraba 7,3. Dnevno relacija 2X50km večina po avtocesti 130-135km/h. Pri tvoji hitrosti bo pomoje pod 7.

To je pa lepa poraba☺️

Koliko pa imas zavarovanja ce ni skrivnost?

Hvala

 

pred 18 urami je stonauro napisal:

Jaz imam zadnje leto tako cx-5, kot jo ti želiš (G165,manual, FWD). Povprečna poraba 7,3. Dnevno relacija 2X50km večina po avtocesti 130-135km/h. Pri tvoji hitrosti bo pomoje pod 7.

 

Napisano

Kako je pa kej s pospeški s tem G165? Meni osebno je pomembno, da se da prehiteti šleparja recimo, ko je potrebno.

 

 

Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je MazdaBoy napisal:

da se da prehiteti šleparja ...

 

Prehitiš ga z vsakim avtom (recimo), bolj je pomembno, ali rabiš zalet in dolgo ravnino, ali "dok si rekao keks". 😄

Popravljeno od etcho
  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano (urejeno)

Če sklepam po Mazdi 6 z enakim motorjem in nižjo težo in uporom, bolj slabi. Vendar se da, ko se navadiš pa je OK (prestaviš 2 prestavi nižje, da se zavrti v obrate 4.000 in več).

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jaz ne vem, kaj je narobe s 165 motorjem. 5 let se vozim z njem, pa lahko prehitevam, če se kdo vozi POD omejitvami. Drugače pa, saj je brez veze prehitevat, ker je vedno kdo pred tabo. Kako bi se vozili, če bi imeli na 90 blokado, al pa na 100, kot jo imam jaz na tovornjaku oziroma avtobusu. 

Napisano
pred 32 minutami je ignacij napisal:

Kupi 2.5l motor če se hočeš normalno vozit in prehitevat, 2.0l je bolj len.

 

Imaš možnost tudi več kot 2.5l motor, stvar domišljije. 😁

 

image.jpeg

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Jaz ne vem, kaj je narobe s 165 motorjem. 5 let se vozim z njem, pa lahko prehitevam, če se kdo vozi POD omejitvami.

Nič ni narobe, razen to da je len, oz. drugace povedano nima dovolj navora v nizkih obratih.

Napisano

A nima visokih obratov, če se že rabi moč? Pač, treba se vozit motorju primerno. Voznik vozi avto. Drugače pa, tak brez veze prehitevat. Probaj se na svoji relaciji vozit enkrat na polno, da prehitevaš vse pred sabo, drugič pa v koloni z varnostno razdaljo. Če je pa prazna cesta je pa isto vozit en in drug motor. 

Napisano
pred 57 minutami je Shrek napisal:

A nima visokih obratov, če se že rabi moč? Pač, treba se vozit motorju primerno. Voznik vozi avto. Drugače pa, tak brez veze prehitevat. Probaj se na svoji relaciji vozit enkrat na polno, da prehitevaš vse pred sabo, drugič pa v koloni z varnostno razdaljo. Če je pa prazna cesta je pa isto vozit en in drug motor. 

V bistvu imaš prav. Recimo ko sem bil mulc in sem vozil 101-ko nisem nikoli pomislil, da imam samo 55 konjičkov  in da jih potrebujem več. In glih tako sem z njo prišel v Dubrovnik, pa na Sardegno, Avstrijo... 

Nato sem imel prvega Peugeota 306, motor 1.4 , 75 konjičkov, s katero sem prevozil pol Evrope do Amsterdama. 

Res je. Avtomobili so bili lažji, a tudi hitrosti na cestah in avtocestah prav tako manjše. Da se z vsakim avtom dan danes voziti hitro in varno. 

 

 

Napisano
pred 5 urami je MazdaBoy napisal:

Kako je pa kej s pospeški s tem G165? Meni osebno je pomembno, da se da prehiteti šleparja recimo, ko je potrebno.

Zadeva te s svojo poskočnostjo ne bo pretirano FASCINIRALA, to si lahko prepričan, se pa da prehiteti vseeno :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

m1983 ti samo kupi in uživaj, na pomurki do Maribora sploh ne rabiš take moči. Tovornjaki so tak na svoje pasu na levem pa 110 ni nobena hitrost, če pa te kdo zjebe pač dol menjaš.

 

Jaz vem da če grem z mojo do Lendave ali na Madžarsko je poraba na Pomurki stalo zelo nizka

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 12 urami je Shrek napisal:

Kako bi se vozili, če bi imeli na 90 blokado, al pa na 100, kot jo imam jaz na tovornjaku oziroma avtobusu.

Tak kot tovornjakarji. Zasedli bi dve špuri, en bi puzal mimo, zadaj bi bilo 15 avtov vrste......

Napisano

In to po lokalnih cestah po levi vozijo, da ne moreš prehitevat. 

Poglej raje, koliko osebnih avtov kampira na levem pasu AC. 

Pridi z mano na kako furo, da vidiš kaki pacienti so vozniki. 

Sam sem govoril o vožnji z avtom po LOKALNIH cestah. Za prehitevanje na AC pa ne rabiš takega navora, da tovornjaka prehitiš. 

Napisano

Spritmonitor pravi povprečje 7.44, tako da je to kar točen podatek. Kam se boš pa ti uvrstil boš pa ti vedel, glede na relacije, hitrost, način vožnje ipd...Je pa ta podatek dobra referenca.

Napisano

G165 je čisto spodoben motor za vožnjo. Če ga pa voziš kot dizla pa sigurno ne bo šel nikamor. Je le treba prestaviti ene dve prestave nižje pred pospeševanjem. 

Napisano

Sem se spogledoval z njo, zunaj lepa, vendar me je, poleg tega da je SUV in mi je bil tudi prtljažnik nekako manj uporaben kot na karavanu, najbolj zmotila stara armaturka.

Napisano
dne 23. 1. 2025 ob 22:30 je ignacij napisal:

najbolj zmotila stara armaturka.

In potem si izbral šestko 🙄.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.