Skoči na vsebino

Mazda CX5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

o nee... pomanjšan CX-60  🙁

 

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Cx 5  prej ni bila nek biser oblikovanja, sedaj bo vseeno malo lepša. Ampak škoda, izgleda, da bo zopet nek dino 3. 1 .1 noter. Namesto, da bi dali končnon kak normalen, dober, turbo motor v njo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Pa, recimo temu bat, čeprav ni. Ne spomnem se izraza za ta "trikotnik". Bat trikotne oblike? 😊

Popravljeno od etcho
Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

Pa, recimo temu bat, čeprav ni. Ne spomnem se izraza za ta "trikotnik". Bat trikotne oblike? 😊

 

Vem 😀

Sm mislu da je fora kot "tekočina za blinkerje" ali pa "bat zajla" 😀

Podpis.png

 

Napisano
dne 24. 1. 2025 ob 6:38 je etcho napisal:

Ne spomnem se izraza za ta "trikotnik"

Rotor? 🤔

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Ali so to zaenkrat vse slike nove Mazde CX-5 ali obstojijo že kakšne nove, photoshopi me ne zanimajo........

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 2 urama je MazdaBoy napisal:

Nova CX-5, notri pa dino baby motor 👍

 

Screenshot 2025-06-10 at 10.33.19.png

 

 

 

Je kot Honda.... 🤔🥴

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je MazdaBoy napisal:

Nova CX-5, notri pa dino baby motor 👍

 

Screenshot 2025-06-10 at 10.33.19.png

 

 

 

Render. Upam, da ne bodo zopet stlačili not metuzalema. Kaj za vraga ne morejo narediti enega normalnega, močnega, turbo benzinarja? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Mogoce pa zato, ker si eden izmed redkih, ki noce priznati, da ta motor le ni tako slab ... 

 

 

  • Všeč 4
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Jest napisal:

Mogoce pa zato, ker si eden izmed redkih, ki noce priznati, da ta motor le ni tako slab ... 

 

 

Pa dobro, druge znamke gredo naprej in stalno izboljšujejo motorje, le mazda nariše novo obliko, ki je všečna a vedno srtpa noter istega dinota. Leta 2050, ko bodo drugi imeli nvodikove motorje, bo verjetno v mazdi še vedno isti dino motor. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Tudi ta motor NI enak, kot je bil... ga tudi stalno izboljšujejo. Če bi Mazda delala, tako kot večina ostalih, bi delali majhne mlinčke s tremi cilindri z malo prostornine in turbino... Tako pa se na srečo ne gredo tega "downsizinga" ampak so raje ubrali pot "rightsizinga" ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 53 minutami je Jest napisal:

Tako pa se na srečo ne gredo tega "downsizinga" ampak so raje ubrali pot "rightsizinga" ... 

Mazda je daleč od rightsizinga.

Rightsizing je 1.4/1.5 turbo mlinček namesto 1.0, pri istih konjih.

 

Ne moreš rečt 2.5 in 140 konjev, da je to rightsizing. Korejci so leta 1997 že imeli 1.8 in 130 konjev, pa takrat pojem downsizing še ni obstajal.

Oni dejansko delajo largesizing. Namesto 2.0 kar na 2.5 s podobno konjažo. Tudi novi dizl je krepko velik.

Delajo na vztrajnosti in termalni učinkovitosti. Koncept pije vodo vsem, razen @Alex. Če se spomnim, je Mazda rekla, da bo dodala turbino, ko bo potencial atmosferca izkoristla so konca.

 

Napisano
pred 4 minutami je godlike napisal:

Mazda je daleč od rightsizinga.

Rightsizing je 1.4/1.5 turbo mlinček namesto 1.0, pri istih konjih.

 

Ne moreš rečt 2.5 in 140 konjev, da je to rightsizing. Korejci so leta 1997 že imeli 1.8 in 130 konjev, pa takrat pojem downsizing še ni obstajal.

Oni dejansko delajo largesizing. Namesto 2.0 kar na 2.5 s podobno konjažo. Tudi novi dizl je krepko velik.

Delajo na vztrajnosti in termalni učinkovitosti. Koncept pije vodo vsem, razen @Alex. Če se spomnim, je Mazda rekla, da bo dodala turbino, ko bo potencial atmosferca izkoristla so konca.

 

... no, in takrat bodo mazdini benzinarji pravi motorji. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Čaki tu pa nekaj ne štima, rabiš dizelco z 400+ Nm navora da se da v Vrhniški klanc 160 pelat ... hkrati pa ugašaš iStop ker se premikaš v koloni ...      @GregorV z iStopom pa podobno kot večina tu, če imaš avtomatski menjalnik imaš tako ali tako lastno izbiro kdaj se avto ugaša z količino pritiska na bremzo. Je pa tako, da te nove CX-30 mislim, da poganjajo motor preko altenatorja? Nimajo več kot to imamo mi pri starejših, kjer ti zaganjač zmeraj zalaufa motor, zato se z namernim izklaplanjem nebi preveč matral.
    • Od kje ti to si ga mel? Jaz sem imel 2.....boljsega avtomatika ni.
    • Imam enega sodelavca, ki je zagovornik teorije, da je Zemlja ravna plošča in ne krogla. In je danes spet nekaj začel s to teorijo (se niti ne spomnim, kaj je sploh bil povod) in meni butne skozi glavo, pa bleknem: - "Samo ta tvoja teorija pa res ima en resen argument, ki mu ni za oporekat..." On je kar obstal, vsi ostali so buljili vame, ker česa takega ni nihče pričakoval, jaz pa nadaljujem: - "..., ker če si glup ko kurac, ti je vse ravno..."     Od prisotnih so se krohotali vsi razen enega. Ki je gledal, kot da ni pri pravi - samo mu tega nisem upal omenit...
    • Pri mojem Volvu Xenon žarnico zamenjaš v minuti ali dveh 👍. Samo v kompletu rezervnih žarnic jo pa ni. Celo luč držita dva plehka!  
    • I stop imam izklopljen...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.