uklopko Napisano včeraj ob 08:45 Prijavi Napisano včeraj ob 08:45 Pozdravljeni. Zanima me, ali je že kdo doma očistil DPF filter. Govorim o mehanskem čiščenju s spiranjem z vodo in dodanim čistilom , peno, ipd.?( You tube res ponuje velik tega pa vseeno me zanima slovenska verzija) Predvsem pa mi je všeč verzija pri kateri ni potrebno odstranit filtra in se preko odprtine od lambde sonde vbrizga čistilo. Drugače nimam nekih težav, avto ima lepih 300kkm in DPF nekaj čez 900 ciklov, pa nisem nedeljski voznik. Me pa moti, da se mi regeneracija dogaja sedaj že pri cca 32% namesto 60% oz. 3x do 4x na tank ali od 120-180 prevoženih km (prej pri 250-300) Sicer tester pokaže, da je vse v najlepšem redu. Sem prepričan, da se to še komu dogaja p.s. če tema že obstaja se opravičujem .... sem nov na forumu Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Boss Napisano včeraj ob 19:28 Prijavi Napisano včeraj ob 19:28 pred 10 urami je uklopko napisal: sem nov na forumu dobra Uroš, dobra 🤣 Pri tolk km bi jaz osebno dal to delat enmu profiju, ki se ukvarja s tem DPF filtri. Sploh, če imaš namen avto še met nekaj časa. Unga pri Sežani neki hvalijo, kaj že, aja Strajnar. Citiraj
samuel Napisano pred 15 urami Prijavi Napisano pred 15 urami Pozdravljen, jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji: EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati. Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje). Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev. Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,... Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi: čiščenje sesalnega kolektorja menjeva sita oljne pumpe menjava podložk injektorjev preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner) Wynns Off Car DPF Cleaner (18985) | Leader in lubricants and additives WWW.MISTEROIL.EU 5L Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku): 1. Car idling for about 5 minutes 2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen. 3. Idling for 10 min 4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye. 5. Let it work for about 1.5 hours 6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up. 7. Rinsing with two liters of water 8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe. 8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter. 9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes. 10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds. 11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid. Testiranje, če je kovinska cevka zamašena: Še števec kolegove mazde (stanje april 2024) lp, Samo 2 2 Citiraj
Bini Napisano pred 15 urami Prijavi Napisano pred 15 urami Dokaz, da tudi dizli grejo z malo več skrbi in truda..... 😉 Citiraj
Slivka Napisano pred 14 urami Prijavi Napisano pred 14 urami Pri vsem skupaj se je za vprašat, a se splača. Mislim, nakup kemikalije in potem štiri ure dela... In še vedno ne veš, kaj se bo izcimilo ven... Ne vem, če je bistveno ugodneje kot da ga snameš in odpelješ k Strajnarju. Čiščenje in pregled katalizatorja od enega Fiata pred okoli pol leta je bilo 80€... En dan peljal tja, drugi dan šel iskat... Drugo je, če je uničen in mora narediti novega, to traja kakšen dan več... Pa okoli 300€ več te košta... V glavnem, ko ga dobiš nazaj, je definitivno dober. 3 Citiraj
samuel Napisano pred 14 urami Prijavi Napisano pred 14 urami Sam bi vsekakor tu še 1x ponovil, če je potrebno. Sem razmišljal tudi, da ga snamem, vendar je malo več kot mačji kašelj v primerjavi s čiščenjem. Bi pa na njegovem mestu najprej preveril, če je težava res dpf. lp, Samo 1 Citiraj
SpEkTr Napisano pred 12 urami Prijavi Napisano pred 12 urami Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,.. Citiraj
uklopko Napisano pred 11 urami Avtor Prijavi Napisano pred 11 urami Matr tok enih info. za preprostega vrtnarja ki vozi Mazdo. Ok po vrsti. Same parametre bom malo spremljal, da vidim kam pridem s tem. Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to. Avto drugače dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča avto spet vleče (je to normalno ?) Če se vozim po AC dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto vklopi tudi po samo 120km prevoženih od zadnje r. Ni pravila ali konstante - kakor kdaj. Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako. -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR očiščene pa nove podložke Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa mislim da ni visoka dobrih 7 litrov z mojo težjo nogo.) Razumem, da je najbol ziher sneti in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj . Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
dvorjan Napisano pred 11 urami Prijavi Napisano pred 11 urami Pri tem kilometrih raje razmisli o obnovi šob ... 1 Citiraj
samuel Napisano pred 11 urami Prijavi Napisano pred 11 urami Zdravo, ja tudi vrtnar je fajn, če zna še kaj drugega povrtat :p. Preglej in spremljaj malo parametre EXHPRES1, DP_DPF, PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če se ti regenarecija ob višji brzini sproži toliko prej, potem zna biti, da je kovinska cevka zamašena, glej EXHPRES1. Da bi občutno pobralo moč ob regeneraciji ni običajno, sem mi je pa to že zgodilo. Tudi sam nisem mehanik, no šravfam sicer že od časov yugecov in apn-nov, toda Mazda te prisili, da postaneš, drugače "tošl" nastrada :). lp, Samo 3 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.