Scr3am Napisano 23. junij Prijavi Napisano 23. junij Kaj pa je botrovalo k temu, da imas poceno glavo motorja? Citiraj
Tilen5 Napisano 23. junij Prijavi Napisano 23. junij pred 47 minutami je Scr3am napisal: Kaj pa je botrovalo k temu, da imas poceno glavo motorja? Japonska zanesljivost in kvaliteta mazdinih dizlov. 2 1 Citiraj
Janez007 Napisano 23. junij Prijavi Napisano 23. junij (urejeno) pred 10 urami je Boss napisal: Mazda 3 G120 in G122 sta oznaki za moč v KM za ta dva motorja in to je 120KM in 122KM. Ne vem no, imel si tedva modela pa mešaš vse živo. G120 je bila tretja generacija Mazda 3 2.0 skyactiv-G G122 pa je četrta generacija Mazda 2 2.0 skyactive-G To pa kot kažeš na sliki je bil pa G165 v tretji generaciji G150 pa kot oznaka ni obstajal, saj je bil to še motor izpred Skyacive-G obdobja. Verjetno 2. al pa celo 1. generacija 2.0 motorja DOHC s 150KM. Tako kot si napisal glede generacij evropskih Mazd 3. V čem sem mešal, ko sem napisal na okrajšan način? Tretja generacija je imela bencinski motor 2.0 v izvedenkah G120 in G165. Četrta generacija je imela bencinski motor 2.0 v izvedenkah G122 in G150. Pa še v X izvedbi X180 in X186. Popravljeno 23. junij od Janez007 Citiraj
Scr3am Napisano 23. junij Prijavi Napisano 23. junij pred 54 minutami je Tilen5 napisal: Japonska zanesljivost in kvaliteta mazdinih dizlov. Citiraj
jures Napisano 23. junij Prijavi Napisano 23. junij pred 2 urama je Tilen5 napisal: Japonska zanesljivost in kvaliteta mazdinih dizlov. Navor😆 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.