Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav!

 

Na forumu sem že dolgo, zadnjih 10 let pa ne, ker sem takrat zadnjo Mazdo prodal. Ogrevam se za nakup Mazde cx60, letnik 2023 iz uvoza, do 50k km, opremo Homura.

 

Letno naredim dobrih 30kkm, v službo pa dnevno cca 100km (50+50). Doma imam možnost polnilnice.

 

1. Ne morem se odločit, nakupna cena z uvozom je podobna (nekje med 37 in 39k eur), ali naj gledam dizel ali PHEv? Kratkoročno morda dizel, čez 5 let pa bodo lahko še bistveno višje dajatve za dizle. Ali je res realno, da bi imel ob umirjeni vožnji z dizlom porabo pod 6 l? Vem, da me čaka 500 eur pri registraciji namesto 200 :)

2. Ali je kak haklc glede uvoza in garancije? Zakaj menim, da je točno ta kombinacija zame zmagovalna? Ker bom natanko čez 3 leta odpeljal svojih 150kkm z avtom oziroma bo avto star 5 let, ko garancija poteče.

3. Kako je s takim avtom in uveljavljanjem update-a podvozja? Berem, da so bile težave z nastavitvami tako pri eni kot drugi različici... Ali je možno, da bi avto iz tujine v garanciji popravili?

4. Je še kak haklc, ki sem ga pozabil? V igri so še Kia Sorento PHEV, potem pa se počasi konča. Za pod 40k tudi novo ne dobiš prav nič!

 

Hvala za mnenja,

 

 

A.

Napisano
pred 19 minutami je mazda3fan napisal:

Pozdrav!

 

Na forumu sem že dolgo, zadnjih 10 let pa ne, ker sem takrat zadnjo Mazdo prodal. Ogrevam se za nakup Mazde cx60, letnik 2023 iz uvoza, do 50k km, opremo Homura.

 

Letno naredim dobrih 30kkm, v službo pa dnevno cca 100km (50+50). Doma imam možnost polnilnice.

 

1. Ne morem se odločit, nakupna cena z uvozom je podobna (nekje med 37 in 39k eur), ali naj gledam dizel ali PHEv? Kratkoročno morda dizel, čez 5 let pa bodo lahko še bistveno višje dajatve za dizle. Ali je res realno, da bi imel ob umirjeni vožnji z dizlom porabo pod 6 l? Vem, da me čaka 500 eur pri registraciji namesto 200 :)

2. Ali je kak haklc glede uvoza in garancije? Zakaj menim, da je točno ta kombinacija zame zmagovalna? Ker bom natanko čez 3 leta odpeljal svojih 150kkm z avtom oziroma bo avto star 5 let, ko garancija poteče.

3. Kako je s takim avtom in uveljavljanjem update-a podvozja? Berem, da so bile težave z nastavitvami tako pri eni kot drugi različici... Ali je možno, da bi avto iz tujine v garanciji popravili?

4. Je še kak haklc, ki sem ga pozabil? V igri so še Kia Sorento PHEV, potem pa se počasi konča. Za pod 40k tudi novo ne dobiš prav nič!

 

Hvala za mnenja,

 

 

A.

Pokliči na pooblaščenca in se zmeni za testno vožnjo. Dizli so super, porabo lahko zbiješ komot pod 5 litrov, AMPAK naj bi že imeli prve težave s pokanjem glav. PHEV je trotl ziher 2.5 motor, ki je v mazdah že od 2013, je pač dodan zdravn štrom. Pod črto je odvisno od tebe, kako rad stiskaš gas do podna ;)

 

Ko uvažaš avto ga kupi izključno pri pooblaščencu, pa naj ti dajo zadnji izpis iz servisne knjige, kjer gor piše o garanciji - pa tudi serijsko lahko vneseš v app in preveriš. Če so konec 2023, bo imela tako ali tako že 6 let garancije.

 

Vsak avto ti bodo popravili tudi pri nas, dokler ima veljavno garancijo! 

Napisano (urejeno)

Jaz sem testiral oba, kupil pa nobenega. Dizel se po mojem mnenju lepše vozi, samo jaz si ga glede na mazdino zgodovino ne bi upal kupiti. Tako kot je napisal @NevLado pa je 2.5l preverjena zadeva.

 

Obvezno pojdi na testno vožnjo, meni je bil voznikov sedež pretrd, kar je bil eden izmed razlogov, da ga nisem kupil.

 

 

 

Popravljeno od ignacij
Napisano

Prvi PHEV so imeli zelo "poskočno" podvozje, ki naj bi bilo pri dizlih že bolj uglajeno. Teža baterij tukaj pač igra svojo vlogo in zato je nekoliko lažje prilagodit manj masivnega dizla kot PHEV.

 

Kaj vzet? Po moje v bistvu tistega, ki bo najbolje izkoriščal tvoje potovalne navade. V principu takole bi se sam odločil. Če so krajše vožnje, dnevno nekaj deset kilometrov potem PHEV absolutno. Če pa bo kilometrov več kot 60-70 na dan bi pa vseeno vzel dizla. Ne samo zarad porabe ampak kot celoten paket, ki vključuje tudi udobje, ker tako kot pravi @ignacij, če je avto pretrd bodo daljše vožnje bolj muka kot užitek.

33112_1.png

Napisano

Če boš dirkal z njim, potem pač SUV ni prava izbira. Kolikor sem testiral oba, me pri normalni vožnji ni nič zmotilo, zadeva je težka in tako se obnaša tudi na cesti.

Napisano

Glej, si se pač nasral in kaj zdaj a boš kar naprej jamral.... 🤔

 

Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Glej, si se pač nasral in kaj zdaj a boš kar naprej jamral.... 🤔

 

Glih toliko lahko jamram, kot ti slik od kave in opive zalimaš :)

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

A manj se ne da, mislm... človk spije neki kafeta u živlej' ane 😅 Ej, ampak odkar ti je riknila si res mal hejter postal 😁

Napisano (urejeno)
pred 1 minuto je samSimon napisal:

A manj se ne da, mislm... človk spije neki kafeta u živlej' ane 😅 Ej, ampak odkar ti je riknila si res mal hejter postal 😁

Bi lahko rekli mulci "hejter4lajf"

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je 50keda napisal:

Če boš dirkal z njim, potem pač SUV ni prava izbira. Kolikor sem testiral oba, me pri normalni vožnji ni nič zmotilo, zadeva je težka in tako se obnaša tudi na cesti.

 

Ne vem, kar nekaj ljudi na tem forumu živi v iluziji in sanja o športni dinamični vožnji. V teh iluzijah prednjačijo CX-30 ownerji 😇

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano

Hehe nismo se prav razumeli. Sem družinsko človek in potrebujem velik avtomobil, ne pa hitrega. Za podvozje sem vprašal ker so tudi razni tuji novinarji ma yt izpostavljali kot problem..pa sem vprašal, če je to prava deformacija ali zgolj šminka 😉

Napisano
pred 11 minutami je mazda3fan napisal:

Hehe nismo se prav razumeli. Sem družinsko človek in potrebujem velik avtomobil, ne pa hitrega. Za podvozje sem vprašal ker so tudi razni tuji novinarji ma yt izpostavljali kot problem..pa sem vprašal, če je to prava deformacija ali zgolj šminka 😉

Boš dobil 100 in en odgovor o vsem mogočem, le to, kar sprašuješ ne. 😉

 

 

Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Boš dobil 100 in en odgovor o vsem mogočem, le to, kar sprašuješ ne. 😉

Vidim da se po 17 letih odkar sem bil nazadnje prisoten ni kaj dosti spremenilo 😂😂

Napisano

Ampak je bilo res nekaj rečenega na temo zadnjih amortizerjev pri CX-60. Menda so nekatere izvedenke bile malo skokice, ampak so to potem zrihtali, če se ne motim.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Poznam ljudi (predvsem desno usmerjenih), ki zaradi omejene širine uma ne presegajo delitve levo desno. No, tebe ne poznam, si pa med njimi.
    • Pozdravljeni,    Na mazdi 6, 2013, G145 se mi pri prvem speljevanju, ko je avto mrzel dogaja, da avto "buta", ko pohodim sklopko in jo ponovno spustim, težava izgine in avto spelje normalno. Dogaja se bolj pogosto, ko so zunanje temperature nižje. Kot bi bilo nekaj narobe s sklopko ali menjalnikom. Včasih se mi pri vožnji tudi zatika v 4. prestavo ( bom menjal olje v menjalniku na naslednjem servisu). Ko je avto ugasnjen, se sliši škripanje, ko se pohodi sklopko.   Je imel kdo podobne težave? Avto ima 122k km, se mi zdi malo prezgodaj za menjavo sklopke. Bolj sumim na potisni ležaj in košaro, vendar če bo potrebno bom menjal komplet.   Lp Ale
    • Starejša je veliko lepša 👍
    • Sem pozabil pripisati... Tranzienti-to je tisto,za kaj so močnostni kondenzatorji v napajalnem delu ojačevalnika...ko trafotu zmanjka,za pokritje zahtev končne stopnje (za tisti drobcen trenutek,ko je nenadni impulz)...da lahko končna tisti trenutek črpa še iz kondenzatorja...in za to je važen podatek max.amperaže kondenzatorja. Seveda pa enkrat zmanjka...za to ni nikoli premočna končna in njeno napajanje. In ko zmanjka nastopi t.i.clipping,kar pa je dejansko enosmerni tok doveden kretnici zvočnika...in,ker je enosmerni,nima frekvence,na osnovi katere bi lahjo kretnica "vedela",kam mora "poslati" signal. In ce je kretnica bolj tako-tako,hitro faše visokotonec...beri Janezov prispevek. Torej-zvočnik boš veliko prej "poslal rakom žvižgati" z presibkim,kot pa z premočnim ojačevalcem.   Temu se je v 80'ih reklo silwesterparty-sindrom😄   Alex se po mojem ne rabi tega bati,če ima Rotela🧐   Je pred kakimi dvemi leti prijatelj na moj nasvet kupil predojacevalec Rotrl RC-1572MK-II...je gonil novega-hudega Technics-vinilkota,preko mojega equalizerja Sony SEQ-711,in ene hude Harman Kardon PA-2200 (komplet restavrirana) na Nubert nuLine-34 zvočnikih... In lih pred kratkim je tudi na moj nasvet kupil Rotel RB-1582 MKII...ker-samo 1x se živi🥺 To je pa že tako hudo,da zmore Nuberte spraviti na mejo zmogljivosti...seveda,k ima Rotel več sinusne moči,kot Nuberti končne obremenljivosti😲💪 Aja...equalizerja tudi ne potrebuje več😅
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.