Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Če boš dirkal z njim, potem pač SUV ni prava izbira. Kolikor sem testiral oba, me pri normalni vožnji ni nič zmotilo, zadeva je težka in tako se obnaša tudi na cesti.

Napisano

haha še vendno jim pokajo glave ? jajca premijska pa taka

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Glej, si se pač nasral in kaj zdaj a boš kar naprej jamral.... 🤔

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Glej, si se pač nasral in kaj zdaj a boš kar naprej jamral.... 🤔

 

Glih toliko lahko jamram, kot ti slik od kave in opive zalimaš :)

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

A manj se ne da, mislm... človk spije neki kafeta u živlej' ane 😅 Ej, ampak odkar ti je riknila si res mal hejter postal 😁

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 1 minuto je samSimon napisal:

A manj se ne da, mislm... človk spije neki kafeta u živlej' ane 😅 Ej, ampak odkar ti je riknila si res mal hejter postal 😁

Bi lahko rekli mulci "hejter4lajf"

Popravljeno od Tilen5

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je 50keda napisal:

Če boš dirkal z njim, potem pač SUV ni prava izbira. Kolikor sem testiral oba, me pri normalni vožnji ni nič zmotilo, zadeva je težka in tako se obnaša tudi na cesti.

 

Ne vem, kar nekaj ljudi na tem forumu živi v iluziji in sanja o športni dinamični vožnji. V teh iluzijah prednjačijo CX-30 ownerji 😇

Popravljeno od g.Wankel
  • Všeč 2
  • Haha 4

 

 

Napisano

Hehe nismo se prav razumeli. Sem družinsko človek in potrebujem velik avtomobil, ne pa hitrega. Za podvozje sem vprašal ker so tudi razni tuji novinarji ma yt izpostavljali kot problem..pa sem vprašal, če je to prava deformacija ali zgolj šminka 😉

Napisano
pred 11 minutami je mazda3fan napisal:

Hehe nismo se prav razumeli. Sem družinsko človek in potrebujem velik avtomobil, ne pa hitrega. Za podvozje sem vprašal ker so tudi razni tuji novinarji ma yt izpostavljali kot problem..pa sem vprašal, če je to prava deformacija ali zgolj šminka 😉

Boš dobil 100 in en odgovor o vsem mogočem, le to, kar sprašuješ ne. 😉

 

 

Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Boš dobil 100 in en odgovor o vsem mogočem, le to, kar sprašuješ ne. 😉

Vidim da se po 17 letih odkar sem bil nazadnje prisoten ni kaj dosti spremenilo 😂😂

Napisano

Ampak je bilo res nekaj rečenega na temo zadnjih amortizerjev pri CX-60. Menda so nekatere izvedenke bile malo skokice, ampak so to potem zrihtali, če se ne motim.

Napisano

Tisto je bilo čisto na začetku…. In so potem menjali nekaj… da je malo bolje… ampak se vedno bi lahko bolje… če je slaba cesta, ni fajn občutek… ali pa čez “ležeče policaje” … Je bilo podvozje pri moji prejšnji CX-5 boljše…

 

Menda eni menjajo vzmetenje in dajo Kona ali nekaj podobnega… Sam se nisem odločil, ker je to dodatni strošek … in nevem če je jurja dovolj…

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

No to je pravi odgovor lastnika... dejasnko je dejstvo to, da Mazda je znala podvozje narest veliko bolje v svojih prejšnjih modelih. Kle je pač problem to, da se ne pogovarjamo o avtu, ki ima nekje dobrih 1500kg, ampak o SUV-u z baterijo, ki tehta 2100kg prazen.

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Glede podvozja je bilo veliko kritik na račun trdote, za modelno leto 2025 pa so vzmetenje posodobili.

 

Na različnih tujih forumih sem bral, da so jim vzmetenja menjali v garanciji.

 

Pojdi se najprej zapeljat, da vidiš če ti avto sploh odgovarja, nato pa se na Mazdi servisu pozanimaj kako je z odpravo različnih napak.

 

Meni so na mazdi Močnik menjali veliko stvari v garanciji brez problema, tako da imam s tem dobre izkušnje.

Popravljeno od ignacij
Napisano

Bo treba it probat kaksno letnik 2025 ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
dne 11. 8. 2025 ob 18:37 je mazda3fan napisal:

Hehe nismo se prav razumeli. Sem družinsko človek in potrebujem velik avtomobil, ne pa hitrega. Za podvozje sem vprašal ker so tudi razni tuji novinarji ma yt izpostavljali kot problem..pa sem vprašal, če je to prava deformacija ali zgolj šminka 😉

Živjo,

 

ti dam odgovor iz prve roke:

imam CX-60 PHEV iz dec 2022, uvožen iz Nemčije. Menjal sem zadnje amortizerje, Mazda Slovenija zamenjala v garanciji "po pritožbi", izvedeno pri Avtotehni. Je zdaj boljše.

Ampak to je SUV. Že ko sem iz M6 prešaltal na CX30 je bilo udobje v vožnji/lega na cesti opazno slabše. S CX60 o polaganju ovinkov ne boš niti razmišljal, ko se boš vsedel vanj. Je pa "SUV udobje" na višjem nivoju kot CX30.

 

Pa garancije na CX-60 naj bi bilo 6 let, vsaj v Nemčiji. V Avtotehni, kjer servisiram in so mi naredili že nekaj upgradov/updatov se nekako niso natančno izjasnil glede tega, jaz pa nisem preveč spraševal, saj imam še nekaj let garancije tudi če jih je 5.

 

Napisano
dne 11. 8. 2025 ob 13:10 je mazda3fan napisal:

Pozdrav!

 

Na forumu sem že dolgo, zadnjih 10 let pa ne, ker sem takrat zadnjo Mazdo prodal. Ogrevam se za nakup Mazde cx60, letnik 2023 iz uvoza, do 50k km, opremo Homura.

 

Letno naredim dobrih 30kkm, v službo pa dnevno cca 100km (50+50). Doma imam možnost polnilnice.

 

1. Ne morem se odločit, nakupna cena z uvozom je podobna (nekje med 37 in 39k eur), ali naj gledam dizel ali PHEv? Kratkoročno morda dizel, čez 5 let pa bodo lahko še bistveno višje dajatve za dizle. Ali je res realno, da bi imel ob umirjeni vožnji z dizlom porabo pod 6 l? Vem, da me čaka 500 eur pri registraciji namesto 200 :)

2. Ali je kak haklc glede uvoza in garancije? Zakaj menim, da je točno ta kombinacija zame zmagovalna? Ker bom natanko čez 3 leta odpeljal svojih 150kkm z avtom oziroma bo avto star 5 let, ko garancija poteče.

3. Kako je s takim avtom in uveljavljanjem update-a podvozja? Berem, da so bile težave z nastavitvami tako pri eni kot drugi različici... Ali je možno, da bi avto iz tujine v garanciji popravili?

4. Je še kak haklc, ki sem ga pozabil? V igri so še Kia Sorento PHEV, potem pa se počasi konča. Za pod 40k tudi novo ne dobiš prav nič!

 

Hvala za mnenja,

 

 

A.

Še to glede baterijskega dosega - meni se giblje okrog

40km pozimi

50km poleti

Če je več avtoceste, se zmanjša, če so samo regionalke, je doseg večji. Pred 14 dnevi sem naredil rekordnih 67km, pa je še klima delala in avto polno naložen.

Verjetno ti še kdo lahko iz prve roke pokomentira.

Napisano

Hvala za izkušnje vseh. Ja lahko da je 6 let a mene bolj omejuje tistih 150 ki jih bom naredil po cca 3 letih, ce kupim do dve leti in 50k km.

Napisano
pred 14 urami je MPero napisal:

Živjo,

 

ti dam odgovor iz prve roke:

imam CX-60 PHEV iz dec 2022, uvožen iz Nemčije. Menjal sem zadnje amortizerje, Mazda Slovenija zamenjala v garanciji "po pritožbi", izvedeno pri Avtotehni. Je zdaj boljše.

Ampak to je SUV. Že ko sem iz M6 prešaltal na CX30 je bilo udobje v vožnji/lega na cesti opazno slabše. S CX60 o polaganju ovinkov ne boš niti razmišljal, ko se boš vsedel vanj. Je pa "SUV udobje" na višjem nivoju kot CX30.

 

Pa garancije na CX-60 naj bi bilo 6 let, vsaj v Nemčiji. V Avtotehni, kjer servisiram in so mi naredili že nekaj upgradov/updatov se nekako niso natančno izjasnil glede tega, jaz pa nisem preveč spraševal, saj imam še nekaj let garancije tudi če jih je 5.

 

null

image.jpeg

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

null

image.jpeg

Sem se režal ko sem bral ja :D

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 3 urami je Tilen5 napisal:

Sem se režal ko sem bral ja :D

A bi moral biti tiho, ker trenutno večina na forumu vozi CX30?

😁😉🤷

  • Všeč 1
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.