Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Spet ena izmed unih preko Velebita....za dol zaprto zarad razminevanja vse do Zadra. Zdajle iz Splita upamo da bo AC odprta ker piha burja untri p m....na sajbo smo dobili ze vreco, vejo in torbico :) res dobr da nisem z avtobusom...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

F*k o*f pa saj niti -10 ne bo v naslednjih 10 dneh!

 

Severe Weather Alerts - Medvode, Medvode
  •  
    Yellow Warning for Extreme Low Temperature Yellow Warning for Extreme Low Temperature in effect from Wednesday, 12:00 AM CET until Wednesday, 8:59 AM CET. Source: Slovenian Environment Agency

 

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

F*k o*f pa saj niti -10 ne bo v naslednjih 10 dneh!

 

Severe Weather Alerts - Medvode, Medvode
  •  
    Yellow Warning for Extreme Low Temperature Yellow Warning for Extreme Low Temperature in effect from Wednesday, 12:00 AM CET until Wednesday, 8:59 AM CET. Source: Slovenian Environment Agency

 

Gledam zdele kamero na Golteh in ?e se ?e malo otopli, jim bo ?e umetnega pobralo :P

 

http://www.golte.si/slo/smucisce/spletne-kamere

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi sam nisem najbolj prepri?an samo v Osimskem sporazumu se okoli tega mislim da  niso dogovarjali. Obstaja pa Videmski sporazume iz dveh desetletij prej kot osimski, kjer pa je bilo dolo?eno glede prometnih povezav in obmejnega pasu, ki naj bi potekal od Trbi?a, do Novigrada, ?e se ne motim.

 

Je pa vpra?anje, ?e vinjete spadajo pod dolo?be tega sporazuma (direktno itak ne) - po moje je vzrok nekje drugje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Z brezvinjetnim na?inom pod Markovcem se kupujejo glasovi na Primorskem. Tranzit iz Italije v Istro ne gre skozi predor.

Kako da ne? Za Izolo,  Portoro? in Piran gredo italijani  prav skozi predor.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.