Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hm, a ni ?e vedno tako, da ?e si napaden, se mora? braniti z vsemi stedstvi, ki so pa? predpisana.Samo drugi problem nastane, ko nima kdo tega pravilno izvajati.

Do neke mere, potem prekora?en silobran pa je ?e te?ava.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Va?no je kaj se prodaja, ne kaj pravi direktiva. Vsi pa goljufajo da glava boli. Kolega je zaaral novega Vivarota, po treh mesecih so mu sporo?ili da je bil zape?aten v luki v Belgiji, kamor je 'priplul', ker je revizija pokazala da so Co2 nad normalo in seveda ne v skladu z deklaracijo...zdaj upa da bo dobil zaaranega tranzita.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Neumni kupci elektri?nih vozi?kov. Pa so pri?li na na?e, da so od vseh ?e najslab?i benzinarji oziroma najbolj umazani. In seveda suvi.Veliko nas je tu na forumu to predvidevalo ?e vnaprej.Tudi proizvajalci se tega zavedajo, a kaj, ko raja z ?rednim nagonom ho?e suve. No, pa naj si jih imajo in naj pla?ujejo kazni.

 

 

Napisano

Neumni kupci elektri?nih vozi?kov. Pa so pri?li na na?e, da so od vseh ?e najslab?i benzinarji oziroma najbolj umazani. In seveda suvi.Veliko nas je tu na forumu to predvidevalo ?e vnaprej.Tudi proizvajalci se tega zavedajo, a kaj, ko raja z ?rednim nagonom ho?e suve. No, pa naj si jih imajo in naj pla?ujejo kazni.

 

Umazani po katerem kriteriju? Je CO2 umazan plin? :) Drugo so seveda turbo bencinarji z DI brez filtra trdnih delcev, ki dejansko so bolj umazani (PM, NOx), kot pa sodobni dizli, predvsem ?e imajo slednji SCR.Tudi mazdini dizli standarda brez SCR ne dosegajo.

 

Zanimivo pa je, da Mazdini bencinarji ne rabijo filtra trdnih delcev za doseganje 6d temp standarda, verjetno so edini proizvajalec, ki jim je to uspelo? Pomanjkanje turba je tu poleg zanesljivosti na dolgi rok o?itno ?e dodatna prednost.

 

Edit: glede na ?lanek je o?itno ra?unica v ena?bi samo CO2, zato sploh ni ?uditi napovedani potezi Bruslja. Tako najla?je poberejo ?e kak?no milijardo ali deset. Stvar je bila seveda iz tega vidika ?e vnaprej zelo predvidljiva: EU pravi: fuj umazani dizli, kupujte bencinarje (ki porabijo liter ali dva ve?), s tem je izpust CO2 vi?ji in zaslu?ili bomo, ker bomo lahko kaznovali proizvajalce, ki prodajajo avte s preve? izpusti CO2. <_<

Napisano

Edit: glede na ?lanek je o?itno ra?unica v ena?bi samo CO2, zato sploh ni ?uditi napovedani potezi Bruslja. Tako najla?je poberejo ?e kak?no milijardo ali deset. Stvar je bila seveda iz tega vidika ?e vnaprej zelo predvidljiva: EU pravi: fuj umazani dizli, kupujte bencinarje (ki porabijo liter ali dva ve?), s tem je izpust CO2 vi?ji in zaslu?ili bomo, ker bomo lahko kaznovali proizvajalce, ki prodajajo avte s preve? izpusti CO2. <_<

 

Najbolje da prepovejo avte pa je to to  :vskalo:  saj kakorkoli obrnejo nekje nastanejo emisije in svinjarija. Pri dizlih, bencinarjih, avtih na elektriko. Razlika je le v tem, da enkrat se spravljajo na ene, drugi? na druge. Ampak fizike se ne da pretentati. Za prestaviti 1200kg iz to?ke A do to?ke B rabimo energijo, in ta energija proizvaja probleme (Co2, trde delce..). Zanima me samo ?e to kam prenaka?ejo potem te milijarde? Lahko bi ljudem, ki imajo slu?bo blizu (2km?) podarili kolo, ?e prodajo avto.  :huh:

Napisano

Ma ta bruseljskoi gnoj udriha po ljudeh, ker je to najla?je in najbolj pompozno. Da bi se pa lotil letalskih prevozov pa turisti?nih kri?ark in ostalih nepotrebnih prevozov, ker je kapitalizem selil proizvodnjo v oddaljene kraje - ne to pa? ne, kapital pustimo pri miru pa naj svinja kolikor ho?e, ljudje naj pa jebejo je?a pa pla?ujejo kazni. A resno kdo misli, da bodo kazni pla?ali proizvajalci? Lepo jih bodo prevalili v vi?jo ceno izdelka, potro?nik naj pa pla?a.

 

V celotnem ?love?kem izpusu Co2 ima osebni promet le 3,5% dele?. Se pravi tudi, ?e vse avte spravimo na polovico izpustov se bo to globalno poznalo le 1,75% pa ?e to se le ve?ino samo evropa ukvarja s tem.

 

A se bruseljska teleta upajo spravit na letalske prevoznike pa recimo re?t, da so upravi?eni samo ?e poslovna potovanja pa potovanja zdomcev domov in nazaj... konec turisti?nih potovanj in raznoraznih izletov, konvencij (naj si organizirajo video konference). Prepoved vseh velikanskih kri?ark, ki so grozljivi onasne?evalci ter vsako selitev proizvodnjo podjetje iz EU na kitajsko, indijo , indonezijo, itd pa? ocarinit po visoki carinski stopnji, da omejimo prevoze z velikimi kontejnerskimi ladjami.

 

Kle si pa? ne upajo, ker se bojijo odgovora kapitala, bodo raje ?e mal pritiskali na navaden folk, ki bo namesto o novem avtu (,ki ima recimo malo vi?ji izpust Co2) razmi?ljal o nakupu nekega rabljenega z bistveno vi?jim izpustom ampak neobremenjenega s tem ekoteroristi?nim davkom.

33112_1.png

Napisano

Umazani po katerem kriteriju? Je CO2 umazan plin? :) Drugo so seveda turbo bencinarji z DI brez filtra trdnih delcev, ki dejansko so bolj umazani (PM, NOx), kot pa sodobni dizli, predvsem ?e imajo slednji SCR.Tudi mazdini dizli standarda brez SCR ne dosegajo.

 

Zanimivo pa je, da Mazdini bencinarji ne rabijo filtra trdnih delcev za doseganje 6d temp standarda, verjetno so edini proizvajalec, ki jim je to uspelo? Pomanjkanje turba je tu poleg zanesljivosti na dolgi rok o?itno ?e dodatna prednost.

 

 

Tudi mazdin 1,8 diesel v CX-3 in Mazdi 3 nima ADBLUE

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Dr?i, pisal sem za 2.2 v FL 6 in CX-5.

 

?e en highlight: pri CX-5 od uvedbe SCR nima ve? dveh izpu?nih cevi, kar je bil po mojem mnenju prepoznavni znak mazd do pred kratkim. Naslednja stopnja bo verjetno dvojna fake blenda. Tako recimo, kot pri novem A6, doti?ni ima maloprodajno ceno 85.000 EUR. Fake blende res izgledajo okusno. :vskalo:

post-5919-0-97771000-1555324652_thumb.jpg

Napisano

Tudi nova superb ima take fake auspuhe, original pa speljane proti asfaltu. Ful sme?no od blizu za videt. :)

 

 

Napisano

To vam iceman zrihta, povoljno :) pa se zgleda kot da je res :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ni mel CE certifikata :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ne Notre Dame no...:(

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pride tko....zal..

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

https://www.24ur.com/novice/slovenija/bi-zascitna-ograja-lahko-preprecila-tragedijo.html

 

?e ena prilo?nost, da se namesto minimalne za??ine uvede cono 30 in kamere za nadzor hitrosti. Kako bo model ?ivel sam s sabo pa samo on ve, ko so pri?le ven prve novice da je pre?ivel en od ?tirih sem najprej pomislil 'pa ja ne voznik'.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Napisano

Pa ne Notre Dame no... :(

Delavci so z varilniki poizku?ali odstraniti zarjavele vijake lesenega podstre?ja.....tega hrastovega na katerega so bili vzdr?evalci cerkve tako ponosni saj je ?lo za zadnjega originalnega ohranjenega na svetu.....dobesedno zadnjega.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Delavci so z varilniki poizku?ali odstraniti zarjavele vijake lesenega podstre?ja.....tega hrastovega na katerega so bili vzdr?evalci cerkve tako ponosni saj je ?lo za zadnjega originalnega ohranjenega na svetu.....dobesedno zadnjega.

 

Geniji..  :vskalo: Les pa verjetno suh kot poper, pa prahu gor, da je zagorelo kot purfl.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Agregat je v osnovi mišljen kot mobilni vir električne energije. Zato ga poskušajo narediti čim lažjega. Dodatna baterija in dodaten razsmernik sta dodatna teža. Dvomim, da boš dobil to, kar si si zamislil...   Mogoče si ogledaš kako deluje otočna sončna elektrarna pa poskusiš dobiti nekoga, ki bi ti prodal otočno sončno elektrarno brez sončnih panelov. Pa namesto sončnih panelov priklopiš gor agregat. Sicer ti manjka še avtomatika za zagon agregata, ampak mislim, da to ne bi smel biti tak problem...   Mogoče bi še lažje sestavil, če bi za osnovo vzel hibridno sončno elektrarno, ki ima poleg razsmernika in zalogovnika že "stikalo" za priklop omrežja, če ni dovolj sonca. Torej bi to mogoče uporabil za priklop agregata, ki bi v tem primeru bil "omrežje"...   Da bi pa baterijo solarnega sistema uporabil kot zagonsko baterijo... Hja, bi bilo za preveriti, kako bi šlo... Namreč, "trakcijske" baterije, kot jih uporablja solarni sistem, lahko dolgo oddajajo elektriko in prenesejo veliko "globino" praznjenja in veliko ciklov, ne zmorejo pa velikih tokov. Pri zagonskih so ti tokovi precej večji, nimajo pa take "globine" praznjenja... Kako močan pa je zaganjač na agregatu? Zmore trakcijska baterija dovolj velik tok, da se bo zaganjač dovolj zavrtel, da zažene motor? Če je večji agregat, je praviloma dizel, ki ima praviloma močnejši akumulator... 
    • Jaz sem skos avte tja vozil, tako moje kot od fotra pa nikoli ni bilo nobene drame. Sem nazaj dobil očiščenega in z zaščitnimi polivinili preko sedežev. Tko, da me tele tvoje izkušnje čist presenečajo.
    • Bom obudil tole temo.   Ali je že kdo na trgu videl agregat, ki bi imel vgrajen komplet baterij, recimo nekje 5 kWh in bi bilo vse skupaj zapakirano kot celota? To mi je všeč kot ideja, ker potem objekt napajaš s stabilno napetostjo iz baterije, motor se pa vklopi, ko je potrebno napolniti baterijo in ni nepotrebnih nihanj napetosti ob povečanju ali zmanjšanju bremena, ker vse napaja baterija. Motor pa lahko dela na lepih idealnih obratih, ko se zažene. Se mi zdi, da en kup potencialnih problemov odpade na ta način. Nekako si shemo zamišljam takole: Motor -> DC generator -> baterija -> razsmernik iz DC na AC. Lahko bi bilo dopolnjeno še z opcijo avtomatskega starta motorja, ko je baterija nekje na 10%, za napajanje starterja se uporabi kar baterija sama. Veliko te DC AC pameti je pa že rešene, ker vse to je že v uporabi pri hibridnih sončnih elektrarnah.   Malo raziskujem trg zaradi ene potencialne ideje, pa me zanima, če je že kdo naletel na kaj podobnega?
    • Jaz bom samo to še komentiral:           Zelo dobro si zapomnite:   mediji vam prikazujejo samo del resnice!               @Boss, mislim, da se tu oba strinjava, kajne?
    • Sem se odpravil v trgovino, da kupim štruco kruha.   Ko sem jo zagledal, sem se v trenutku odločil, da ga ukradem...    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.