Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Wankli niso zgre?ena investicija - pri takratnih cenah bencina in takratnih eko standardih. Tudi turbomlin?ki niso bili zgra?ena investicija pri takratnih eko standardih. Ko bo pa naprimer po novih standardih (hipoteti?no)  turbomlin?ek potreboval DPF, mazdin bencinar pa ne, bo pa kar naenkrat stvar 180? zasukana.

 

V Skandinaviji to?no tisti avtomobili, ki so bili ob nakupu subvencionirani iz ekosklada  (zaradi ni?jega CO2) kar naenkrat ne smejo v mesta ker so dizli. Spra?ujem se, ali ne bo neko? tudi ta trenutno ultimativna re?itev - elektri?na mobilnost - spoznana za ekolo?ko sporno. 

 

Zakaj recimo pomorski promet z vsemi svojimi izpusti v okolje zgleda neproblemati?en.

 

Trenutno eden mojih glavnih pomislekov glede ekologije - imam 2 otroka v Eko vrtcu in ne vem na kak?en na?in je lahko ustanova pridobila naziv eko. Vrtec je zgrajen v kurilnici daljinskega ogrevanja in mora imeti zaprta okna da saje ne letijo v igralnice, otro?kega igri??a se seveda ne da zapreti.

 

Bencinski atmosferski Skyactiv prav tako producirajo saje, kot turbo-polnjeni konkurenti.

 

Elektricna mobilnost je ze ekolosko sporna. :D

Elektricna vozila resujejo en sam problem: ni ti treba tankat ogljikovodikov v avto, ampak ga filas z elektriko, to pa lahko pridobivas na razlicne nacine. Nafte bo namrec "zmanjkalo". Beri: cena nafte bo rasla tako dolgo, da bojo alternativni energenti cenejsi in bojo vsi stroski, povezani z uporabo elektricnih motorjev, manjsi kot cena uporabe sinteticnih goriv.

 

Pojma nimam o pomorskem prometu. Vsekakor ni neproblematicen, ampak predstavlja le drobtinico v hlebcu porabe fosilnih goriv in posledicno v izpustih. Alternative so nekoliko bolj omejene. Lahko gres na veter, vesla, premog ali pa jedrski reaktor. Slednji so (tudi pri stereotipno tehnicno natancnih japoncih) odlicna platforma za salabajzerijo. Premog onesnazuje se bolj kot dizel. Torej, vesla ali jadra? :D

 

Ekologija ni isto kot okoljevarstvo. Se pa zal v tem kontekstu "eko" uporablja bolj za marketing kot za sporocanje neke uporabne informacije. Ekologija je le veda o interakcijah zivih bitij (ne samo zivali) med sabo in neizivim okoljem v katerem zivijo. Ljudje si na nek nacin zelimo ohraniti interakcije med nami in nasim okoljem (vse, kar ni clovek, zivo ali nezivo), ob tem pa radi ignoriramo svoj vpliva na to okolje. Ta trud, da okoli nas vse ostane tako, da nas ne ubije, je "ekologija" za slehernika. Verjetno "eko" ni zascitena oziroma regulirana beseda in si jo lahko nabije na celo vsak, ki se mu zdi, da bo tako zasluzil nekoliko vec.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bencinski atmosferski Skyactiv prav tako producirajo saje, kot turbo-polnjeni konkurenti.

 

Elektricna mobilnost je ze ekolosko sporna. :D

Elektricna vozila resujejo en sam problem: ni ti treba tankat ogljikovodikov v avto, ampak ga filas z elektriko, to pa lahko pridobivas na razlicne nacine. Nafte bo namrec "zmanjkalo". Beri: cena nafte bo rasla tako dolgo, da bojo alternativni energenti cenejsi in bojo vsi stroski, povezani z uporabo elektricnih motorjev, manjsi kot cena uporabe sinteticnih goriv.

 

Pojma nimam o pomorskem prometu. Vsekakor ni neproblematicen, ampak predstavlja le drobtinico v hlebcu porabe fosilnih goriv in posledicno v izpustih. Alternative so nekoliko bolj omejene. Lahko gres na veter, vesla, premog ali pa jedrski reaktor. Slednji so (tudi pri stereotipno tehnicno natancnih japoncih) odlicna platforma za salabajzerijo. Premog onesnazuje se bolj kot dizel. Torej, vesla ali jadra? :D

 

Ekologija ni isto kot okoljevarstvo. Se pa zal v tem kontekstu "eko" uporablja bolj za marketing kot za sporocanje neke uporabne informacije. Ekologija je le veda o interakcijah zivih bitij (ne samo zivali) med sabo in neizivim okoljem v katerem zivijo. Ljudje si na nek nacin zelimo ohraniti interakcije med nami in nasim okoljem (vse, kar ni clovek, zivo ali nezivo), ob tem pa radi ignoriramo svoj vpliva na to okolje. Ta trud, da okoli nas vse ostane tako, da nas ne ubije, je "ekologija" za slehernika. Verjetno "eko" ni zascitena oziroma regulirana beseda in si jo lahko nabije na celo vsak, ki se mu zdi, da bo tako zasluzil nekoliko vec.

Turbomlin?ki naj bi proizvajali precej manj?e delce, zato pa toliko ve?. ?kodljivi niso miligrami delcev ampak ?tevilo le teh.

 

?e na Jadranu z lahkoto iz peska nabira? plasti?en granulat mestoma presenetljivo veliko - surovina za izdelavo plastike je bil tovor na tovornih ladjah in ga je polno v svetovnih morjih - tudi to je izpust v okolje. In raznih pi.. od tovora ali pa od vzdr?evanja je kolikorho?e?, balastne vode so pri tem malenkost. 17% kolikor naj bi bil v bodo?e dele? poga?e CO2 ladijskega prometa ni drobtinica, sploh pa ladje plujejo na ?veplo - ceneno slabo rafinirano gorivo ga ima kolikor ga ho?e?.

Ladijski promet je del prometa ki ne pla?uje davkov, dale? od o?i svinja kolikor ho?e. Medtem pa nam po?tenim dr?avljanom vsak ki ima 5 minut cajta lahko nabije eko davke za vsako malenkost.

 

?e ?lovek nebi izumil umetnih gnojil, mi tukaj nebi re?evali sveta - nam ga nebi bilo treba ker nas bi bilo kar nekajkrat manj. Noben alternativen na?in pridobivanja energije ne more stre?i rasti ?tevila porabnikov ki se mno?ijo kot podgane. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Revna mesanica povzroci nastajanje dusikovih oksidov. Vzrok so visoke temperature pri izgorevanju ogljikovodikov (bencina/dizla) ter vec kot dovolj zraka v katerem je poleg kisika se dusik. Ta dusik se oksidira. Da se znebis teh dusikovih oksidov rabis drazji katalizator.

Saje nastanejo zaradi vbrizgavanja goriva, ne pa zaradi razmerja zrak/gorivo. Ce gorivo vbrizgavamo, se ne zmesa dobro z zrakom (ne izhlapi), ampak ostajajo v mesanici kapljice goriva. Ta lokalna visja koncentracija goriva nima dovolj kisika, da bi popolnoma izgorela, zato ostaja neizgoren ogljik (saje). Bolj ko razbijes kapljice, manjse so in manjse (skodljivejse) so saje, ki nastanejo. Zanje bomo uporabljali pa DPF.

 

Ce prav berem drugi odstavek: EU ima prevec bencina in premalo dizla. Za lokalne bencinarje je to plus, ane? Minus je za ameriske bencinarje, ker bojo sle cene gor, ko bencina EU ne bo vec izvazala, ampak ga bo raje lokalno prodajala.

 

Eh mislil sem prav, napisal pa narobe... prebogata me?anica je eden od vzrokov za nastajanje saj in tukaj je vzrok je v razmerju zrak/gorivo, ker ?e je ravno prav bo najbolj idealno zgorevanje in saj bo malo. ?e pa je goriva preve? in zraka premalo pa ta ne bo zgorel ter se bo ogljik pojavljal kot saje. Precej je odvisno od injektorjev, ker ?e so slabi in ne razpr?ijo goriva dovolj je to ?e bolj o?itno je pa seveda tudi res, da zaradi na?ina delovanja diesel motorjev in vbrizga goriva v trenutku velikega tlaka je dejansko premalo ?asa, da bi se idealno pome?ala zrak in gorivo. Pri bencinarju je dosti la?je saj je vbrizgano gorivo lahko nekoliko dlje ?asa v cilindru predno ga v?ge iskra.

 

 

Druga?e sem pa z drugim odstavkom mislil naslednje - amerika ima porabe diesel goriv majhno in zaradi destilacije goriv, ko iz enega litra dobijo toliko deci posameznih goriv jim pa? diesel ostaja. ?e bi ga morali vre?i stran bi to takoj dvignilo ceno litra goriva saj bi "odpadek" diesla bil vra?unan v ceno bencina. Sre?a trenutno za njih in za nas je, da je v evropi zgodba pa rahlo obrnjena. Mi pa imamo vi?ke bencina in ker ta vi?ek lahko zamenjamo z amerikanci za diesel se ne nam in ne njim prakti?no cene ne zvi?ajo saj "odpadnege" goriva ni.

 

Dokler je to v ravnovesju je cena spodobna, ?e pa v Evropi pribijemo diesle na kri? in se trend obrne bomo imeli tako kot amerikanci vi?ke diesla, ki pa ga v tem primeru ne bomo mogli nikomur prodati. Se pravi bi cena diesla morala pasti, ker ?e vedno bi bilo bolje prodati ceneje kot pa vre?i stran. Se tem bi spet naredili nefer situacijo saj bi se razlika vceni prevalila na breme porabnikov bencina. Najbolje bi seveda bilo, da bi Eu z regulativo spravila porabo na tak nivo, da vi porabili ves bencin in ves diesel ter, da ne bi rabili barantati. To se da naredit recimo tako, da ukine? uporabo prodajo motorjev v najmanj?ih avtomobilih, ker je tam najmanj smotrno in taki avtomobili se tudi najve? uporabljajo v mestih ter delejo manj kilometrov. Nekaj podobnega velja za luksuzne avtomobile, kjer diesel lahko zamenja? s hibridno tehniko in ne bo? ne vem kako procentualno podra?il avto.

 

In ko ujame? najbolj?e razmerje si zmagal, ?e pa bodo bebci ukinili vse povpreko bo pa veselica, ko bodo ?la goriva gor za 40-50% zaradi vi?kov posamezne destilacije.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Elektricna mobilnost je ze ekolosko sporna. :D

Elektricna vozila resujejo en sam problem: ni ti treba tankat ogljikovodikov v avto, ampak ga filas z elektriko, to pa lahko pridobivas na razlicne nacine. Nafte bo namrec "zmanjkalo". Beri: cena nafte bo rasla tako dolgo, da bojo alternativni energenti cenejsi in bojo vsi stroski, povezani z uporabo elektricnih motorjev, manjsi kot cena uporabe sinteticnih goriv.

 

Pojma nimam o pomorskem prometu. Vsekakor ni neproblematicen, ampak predstavlja le drobtinico v hlebcu porabe fosilnih goriv in posledicno v izpustih. Alternative so nekoliko bolj omejene. Lahko gres na veter, vesla, premog ali pa jedrski reaktor. Slednji so (tudi pri stereotipno tehnicno natancnih japoncih) odlicna platforma za salabajzerijo. Premog onesnazuje se bolj kot dizel. Torej, vesla ali jadra? :D

 

Za elektri?no mobilnost v tem trenutku niti pribli?no nimamo dovolj kapacitet proizvodnje elektrike. Alternativni viri kot so veterna energija, son?a so pa tako nestanovitni, da je nujno potrebno imeti stalne vire za pasovno porabo, ki so v tem trenutku lahko le JE in TE - ja ta grozna nuklearka v Kr?kem in ?e bolj grozni TE?. Vse ostalo je pre?voh in tudi polaj vetrnic in solarnih panelov ne zmorejo zagotoviti te konstantnosti. Tudi HE imajo podoben problem, sicer precej manj?i ampak spet so odvisne od koli?ine vode in zagotavljanja ustreznega pretoka. So pa idealne (sploh tiste z akumulacijskim jezerom) za neke vrste ogromnih akumulatorjev energije.

 

 

Sicer pa je tukaj eno bolj treznih predavanj, ki bi si ga moral vsak pogledat in ugotovit zakaj obnovljiva energija ni vedno zelena energija.

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e na Jadranu z lahkoto iz peska nabira? plasti?en granulat mestoma presenetljivo veliko - surovina za izdelavo plastike je bil tovor na tovornih ladjah in ga je polno v svetovnih morjih - tudi to je izpust v okolje. In raznih pi.. od tovora ali pa od vzdr?evanja je kolikorho?e?, balastne vode so pri tem malenkost. 17% kolikor naj bi bil v bodo?e dele? poga?e CO2 ladijskega prometa ni drobtinica, sploh pa ladje plujejo na ?veplo - ceneno slabo rafinirano gorivo ga ima kolikor ga ho?e?.

Ladijski promet je del prometa ki ne pla?uje davkov, dale? od o?i svinja kolikor ho?e. Medtem pa nam po?tenim dr?avljanom vsak ki ima 5 minut cajta lahko nabije eko davke za vsako malenkost.

 

Hja flota 100.000 tovornih ladij na svetu z ?veplom svinja 2.000x huje kot vsi diesel avtomobili na svetu. Tam je brez regulativ in uporabljajo domalo napol odpadno gorivo, ki je tako gosto, da lahko celo hodi? po njemu, ?e ga prej ne segreje?.

 

Nas pa gnjavijo za vsak g CO2. ?e pa vzamemo v obzir ?e ves letalski promet potem se vidi kako dvoli?na je ta eko vojna, ki dejansko ni vojna za vse, ampak samo za nekatere medtem, ko drugi veselo svinjajo prakti?no brez regulativ. Na TV-ju pa poslu?a? modrovanja o tem, da je CO2 strupen in podobne cvetke.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sure. Stavim karton vina da se v naslednjih 2 letih ne zgodi nic, pritozbe na sodbe ipd, nekje vmes mogoce tozilstvo se kaj zajebe in bo mr. B lahko tozil drzavo.

Anyone can give up, it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone else would understand if you fell apart, that's true strength.

 

Casual Gearheads

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa smo spet selektivni. Ne pozabit, da je najprej bil notranji minister v Demosovi vladi, kjer se je potrudil, da sta skupaj z Jan?o preprodajala oro?je in za dober biznis s Hrvati je tudi kot minister popustil, da so hr?ki postavili mejni prehod na Slo strani. Takrat so govorili da za?asni, danes pa vidimo, da je to hrva?ka izkoristila za prisvajanje ozemlja. ?e celo Google Maps ve, kje je bila prvotna meja med dr?avama leta 1990. Pa da nadaljujem njegove najve?je svinjarije in sicer je takrat izbrisal 25.000 ljudi za kater je treba danes pla?evat od?kodnine.

 

Pa da ?e malo osvetlimo - leta 1993 je bil poslanec DSS in ta stranka se zdru?i z LDS, saj mu je bilo ponujeno podpredsedni?ko mesto. Tam vztraja v upanju, da bo nasledil Drnov?ka. Ko se to ne zgodi zapusti podpredsedni?ki in ministerski polo?aj in Janko Kosmina ga pripelje kot naslednika v Istrabenz. Tam pa upam, da vemo kaj se je zgodilo najprej leta 2005 v Jan?evi pisarni, kjer je ?lo za deal Mercator, Istrabenz, Delo in Ve?er. Jan?a je rabil vpliv v medijih, Bav?ar pa lastni?tvo nad Istrabenzom. To so posku?ali izvest leta 2007 s krajo in prekup?evanjem z delnicami v navezi z bratoma Su?inski in pod patronatom predsednika vlade, ki je izpolnjeval uslugo iz leta 2005, da bo lahko Bav?ar sprivatiziral Istrabenz.

 

A posle, sve je i?lo nizbrdo in Bav?ar je danes znan kot rabelj primorskega gospodarstva in sploh Istrabenza, ki ga je uni?il. Ampak ?al ga za tisto ne morejo nedvoumno obsoditi tako, da je edino bilo goljufanje z delnicami in delanj ?kode/kraje Istrabenzu.

 

Torej kaj ima vse to veze z LDS ne vem in Bav?ar bo pla?al z arestom za svinjarije iz ?asa njegove gospodarske udele?be in mahinacij s takratnim predsednikom vlade Jan?o.

 

 

Aja, kaj ima pa Primc zraven - verjetno ni potrebno biti znanstvenik in genij, ?e se samo spomnimo Odbor 2014 in borbo Primca za za??ito lika in dela Janeza Jan?e ter pritiske na pravosodno vejo oblasti s sve?karjenjem pred sodi??em. Ker je Bav?ar tako kot Jan?a osamosvojitelj in heroj za sve?karski klan in je pri svinjarijah in krajah tam tam, pa? Mrau?ki M?k pri?akuje, da bo Primc isto organiziral take proteste kot je za ?asa Jan?evega sojenja. Brez skrbi, tudi Bav?ar ima dost denarja, da bo pla?al 50?+sendvi? na glavo protestnika na dan, kot je to po?el Jan?a. Aja seveda pa Bav?ar je itak nedol?en in mu je vse podtaknil Ku?anov klan. Jebat ga, Ernest Petri?, Jan Zobec niso ve? na US, Klemen Jakli? pa bo premalo, da se spravi Bav?arja iz zapora.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem mislil, da se o Bav?arju pogovarjamo, ker trenutno je on na vrsti za Dob.

 

Nisem pa vedel, da Primc organizira proteste pred sodi??em za vsakega, ki pla?a. Se pravi ho?e? razlo?iti, da ?e da Jankovi? 50?+sendvi? na protestnika, da bodo tudi za njega vzklikali v podporo? :ne vem: . Ja to bi bilo nekak po?teno, se strinjam. :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko za?nete na?tevati taglavne barabe v de?eli pod Alpami sem ?e posebej vesel, da sem zbral pogum in se odselil :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz nisem prvi Primca omenjal in ti nekaj Jan?o omenja? - ?eprav naj bi se menda o Bav?arju pogovarjali.

 

Ja jebat ga Jan?a in Bav?ar imate ogromno skupnega in enega brez drugega danes v politiki ne bi bilo. Pa? isti ti?i skup letajo, Primc pa pade zraven kot ata (pa? no?e biti star?, ker da je to pedrsko) na mamo in je pravi angel za??itnik JJ-a. Se pravi je fejst povezano, ker se samo spra?ujemo ali bo organiziral akcijo ?e za branjenje lika in dela Bav?arja - lepo bi blo. Kaj pa ima Janko z vi?a tuki zraven pa mi ni nikakor jasno zato pa sem vpra?al, ?e bi ga Ale?ek tudi branil pred sodi??em, ?e pla?a 50? po glavi protestnika na dan - aja pa ?e za sendvi? se morajo zmenit.

 

Bi bil pa ?e skrajen ?as, da neki oprejemljivega najdejo pri Jankovi?u, da gre na sodi??e in se tam izka?e a je kriv al ne - jebat ga sinko od Brezigarce je bil premal sposoben (?e pride? gor preko nepotizma ?e ne pomeni, da si dober) tako, da bi bilo res dobro, da najdejo bolj?ega to?ilca in da se ga za kaj obto?i - noraTV ima, po njihovih navedbah, ?e danes cel kup dokazov za Zokijevo dosmrtno ?uzo, kar je nekako logi?no sej so v slu?bi resnice, a ne? :lol:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam ?tafete mladosti pa ni bilo oziroma tistih prireditev na ?tadionu, k so ble tako lepe, da so se ti kar u?ke orosile, tudi ne. Baje tudi v Lepeni letos ne bo ni?... vsi so me izneverili.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam ?tafete mladosti pa ni bilo oziroma tistih prireditev na ?tadionu, k so ble tako lepe, da so se ti kar u?ke orosile, tudi ne. Baje tudi v Lepeni letos ne bo ni?... vsi so me izneverili.

ma? jutri v etno selu v Kumrovecu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.