Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

v?eraj bil na politi?nem shodu SDS na Blego?u :vskalo:

 

Kje si ?ou gor ?

 

Spal v doma?i postelji in se naspal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nobenga s pu?ko naokoli?

 

Baje so res vse okrog pregledal, ker se je ljubljeni vodja zbal, da bi mu kdo lahko stregel po ?ivljenju, ker se je ?e za?el primerjati s Krambergerjem. Opico sicer ni imel s sabo jih je blo pa dovolj okrog odra, tako da je podobnost Ivana s pokojnim Ivanom zgolj zlonamerna. :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje si ?ou gor ?

Na? 3mese?nik zaenkrat zmore hribe samo v vozi?ku zato smo ?tartali s ?rnega kala. Ne ve? kako debelo sem buljil, ko so se nekje na sredi poti za?eli nasproti spu??ati motorizirani retardiranci. Nekdo je celo upo?asnil avto in nam z rokami signaliziral, kao da ne?esa ni in naj obrnemo. ?ele pri ko?i sem povsem dojel njegove geste, pa? je hotel povedat da je uradnega dela zborovanja konec da se nebi brez potrebe mu?ili v klanec :vskalo:

 

V izogib sre?anjem z ljudmi, ki prav preve? ne sodijo v hribe, smo se z Blego?a do ?rnega kala raje spustili po ju?ni strani kjer pa je bila pot ?e za chariota kar resen zalogaj (dobr da ni videla kak?na s socialne slu?be, bi nam otroka uzel). No, na tisti poti so bili vsaj normalni ljudje ki v hribe hodijo zaradi sebe in ne zaradi nekih prosulih politi?nih idej in branjevk, ki le te prodajajo.

 

Mentalne higijene na son?ni strani Alp politiki nikoli niso premogli prav veliko. Ena od njihovih zelo "inteligentnih" je tudi ta, da prodajajo svoje ideje prav povsod, kot romuni trompetengold :hudicek: .

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ob 2:17 dobil sina! :dudek:. 53cm, 3120g. :jupiii::jupiii:

 

?estitke. :pepsi:

 

Na? 3mese?nik zaenkrat zmore hribe samo v vozi?ku zato smo ?tartali s ?rnega kala. Ne ve? kako debelo sem buljil, ko so se nekje na sredi poti za?eli nasproti spu??ati motorizirani retardiranci. Nekdo je celo upo?asnil avto in nam z rokami signaliziral, kao da ne?esa ni in naj obrnemo. ?ele pri ko?i sem povsem dojel njegove geste, pa? je hotel povedat da je uradnega dela zborovanja konec da se nebi brez potrebe mu?ili v klanec :vskalo:

 

V izogib sre?anjem z ljudmi, ki prav preve? ne sodijo v hribe, smo se z Blego?a do ?rnega kala raje spustili po ju?ni strani kjer pa je bila pot ?e za chariota kar resen zalogaj (dobr da ni videla kak?na s socialne slu?be, bi nam otroka uzel). No, na tisti poti so bili vsaj normalni ljudje ki v hribe hodijo zaradi sebe in ne zaradi nekih prosulih politi?nih idej in branjevk, ki le te prodajajo.

 

Mentalne higijene na son?ni strani Alp politiki nikoli niso premogli prav veliko. Ena od njihovih zelo "inteligentnih" je tudi ta, da prodajajo svoje ideje prav povsod, kot romuni trompetengold :hudicek: .

 

Ok pol se skor ?ez moj prag peljal. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK, moja naredi tok dobro jabol?no pito, da bi jo ?e jaz posilil....zgleda bolj nikakvo (pita) sam v ustih se pa kar topi

 

dobro vnov?uje zagorske korenine, jo moram spomniti da ?e dolgo ni obnovila znanja na pjani nevesti in zagorskih ?truklih :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj naj povem, avto k avto, brezvezen, slaba konkurenca na dolini, prestavljat ni treba, samo gas in to je to, pa smernike seveda.

 

Pa skoz poslu?am, " a ti je treba tolk hi.., a se ne more? normaln pelat, men je slabo, zakaj mor? met tak avto, lej kera poraba, a ti 260 konj ni dost :hudicek: , kaj ?e bi ti tole prodal pa se raje z mikro vozu,......." Lampa , kdo pa drug ?

 

obeta se mi voznja z 6 MPS (pristina-tirana-pristina) :danzoman:

 

Sporo? kak?ni so ob?utki v cca 80 km, me res zanima komentar.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok narobe sem napisal cca 700 v obe strani(google maps).

Pa nau? pozabu tankat vmes med 500 - 650 km. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

niso v stiku s stanjem na terenu :D

sploh glede casa potovanja....manj kot 4 ure je ce peljes normalno

 

Jaz sem rabil Skopje - Pri?tina 2,5 ure leta 2001...sam ve? razdaljo in zakaj tak ?as :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.