Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Glede na to, da gre za novej?i avto, star manj kot 2 leti in firma krije vse stro?ke, tudi gorivo, potem je to ponudba, katero se ne zavrne. Je res, da zgubim potne stro?ke in bom moral pla?evati boniteto, ampak suma sumarum sem na bolj?em.

 

Ampak mi je hudo za mojo Mazdo. Res kvalitetna vo?nja in upam, da se ?koda vozi pribli?no tako. Je pa tako, da dobim bencinarja in tudi na?in vo?nje se pol spremeni.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se prostora ti?e Mazdo dale? preka?a pa ne samo karavan ampak tudi 5-vratna limuzina, ki je ob zadnjem FL-ju ?isti kristalni dragulj.

 

?koda edino da je ta ?koda ratala zdaj pa ?e prav pasje draga tako, da se pri ekvivalentni opremi kot jo ima ?estica, cena giblje med 40-45 kEUR.


Glede na to, da gre za novej?i avto, star manj kot 2 leti in firma krije vse stro?ke, tudi gorivo, potem je to ponudba, katero se ne zavrne. Je res, da zgubim potne stro?ke in bom moral pla?evati boniteto, ampak suma sumarum sem na bolj?em.

Ampak mi je hudo za mojo Mazdo. Res kvalitetna vo?nja in upam, da se ?koda vozi pribli?no tako. Je pa tako, da dobim bencinarja in tudi na?in vo?nje se pol spremeni.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Tukaj pa res ni za razmi?ljat, niti za sekundo ne. Vzemi avto, ki ti ga dajo prakti?no zastonj, Mazdo prodaj, denar nekam nalo?i in prihrani za ?ase, ko ne bo? ve? imel slu?benega vozila pa bo? takrat spet Mazdo kupil, ?e ne bo prej propadla ali pa se umaknila iz EU v tem kaoti?nem ?asu za avto industrijo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam tako ?e 2 leti kredita za Mazdo, tako da, ?e bi jo prodal, bi popla?al kredit oz. delno, ?e pa? manj dobim za njo.

 

Obstaja pa mo?nost, da dam avto ?eni, vendar me skrbi, kaj bi vo?nja na kratko razdaljo naredila z njo. Ima namre? 7 km do slu?be v eno smer, kar za dizla ni veliko.

 

Ona ima trenutno Mazdo 3 l.2005 in tudi ni ve? rosno mlada in pa ?edalje ve? vzdr?evanja rabi. :D

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zvedel sem, da je ma?ina 1.4, ker se mi za tolk velik avto zdi malo. Moja mazda ob pritisku na gas dobesedno posko?i in me skrbi, da ni to to. Poleg tega nima neke prehude opreme, kar me je ?okiralo, je to, da nima avtomatske klime. Noro...

 

Ima kdo izku?nje s temi 1.4 ma?inami? Hvala.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?koda Superb 2018 - limuzina.

 

Moram se pozanimati kolk konjev ima.

 

EDIT: Sem se pozanimal o konjih in ima jih med 120 in 130, torej predvidevam, da je to 125, kot je omenjeno zgoraj. Je pa nek turbo motor in se zna baje umirjeno dobro peljat, za ostalo pa treba dati v ni?jo prestavo.

Sicer sem sam umirjen voznik, ampak v?asih pa je potrebno, da avto sko?i.

 

Kaj naj re?em, bo razlika in se bo treba navadit, ker dizel mi je v teh letih zlezel pod ko?o.

 

Aja, od avta edini feature je bluetooth telefonija, ostalo je basic.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nogometa?e treba pohvalit za nek povsem nov pristop in borbo do zadnjega sodnikovega ?vig?a. Kek je res ma?ek nogometa! :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kljub bedni vremenski napovedi za pretekle frei 3 dni , na?el cas za kar nekaj kilometrov, gledanje formule , enormno veliko spanja in ostale prijetne socialne interakcije.

 

Vikend pa spet frei :) :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest se ne spomnim kdaj sem bil nazadnje vikend frej. Razen k sm na dopustu.

Ja,saj pri meni je tudi nekako tako.... 1x na mesec , max 2x.... Ampak... Vse bi dal,da bi delal vikende in frei recimo torek-sreda....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaksen pa imaw delovnik? :)

12urni (3tedne v mesecu), 3-4x na teden, ampak mi ponavadi no?ne zje.ejo sistem,da bi imel 2dni v kosu frei, ali pa pa? delam-frei-delam. Kar je po svoje tudi ok.

 

Vsak tretji teden pa imam od ponedeljka do petka 8urne (11h-19h) in potem vikend avtomati?no frei. Ta izmena mi je top ; od 11h do 19h.

 

Mislim,saj nam nikoli ni prav :) ampak,ja.. nasplo?no mi je super urnik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.