Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
dne 17. 2. 2022 ob 20:39 je Alex napisal:

Danes sem tankal super duper maxx nafto. Bomo videli, kako se bo obneslo vse skupaj. Če bo kaj manjša poraba. 🤔

Evo, rezultat je tu. Po prevoženih 550 kilometrih do Dolomitov in nazaj se je poraba s tem super duper dizlom ustavila pri 6,1 l/100. V avtu smo bili štirje odrasli, poln prtljažnik robe in thule na strehi. Po avtocesti sem vozil kulturnih 130 ( tempomat), ostalo po regionalkah - po omejitvah. 

Zadnjič sem z navadnim dizlom, podobno naloženim avtom do Zoncolana (razen prtljažnika, ki je bil prazen) pristal na 6,3l/ 100. S tem, da sem vozil malenkost  počasneje po avtocesti (tempomat na 125km/uro).

Moje mnenje je, da je poraba res malenkost manjša s tem gorivom. Tudi motor, imam vsaj tak občutek, da deluje bolje. 

Ni pa to nekaj, kar bi tankal vsakokrat. No, ko pa vidiš cene navadnega dizla ponekod v Italiji  (tudi 2€/liter je že) je ta naš maxx dizel še vedno dokaj poceni proti njim. 😊

 

 

Napisano

Kaj pa tisti dizel priboljšek,ki si ga nazadnje zlil v gorivo🤔 misliš,da je kaj pripomogel k manjši porabi?

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Kaj pa tisti dizel priboljšek,ki si ga nazadnje zlil v gorivo🤔 misliš,da je kaj pripomogel k manjši porabi?

 

Tudi. Predvsem pa sedaj motor lepše teče, se ga sploh ne sliši. Tudi regeneracije so se podaljšale na 250 km +. 

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

DATACOL- DIZEL 👍

Res je. Ta aditiv prečisti celoten sistem dovoda goriva kakor tudi samega rezervoarja goriva. Skrbi tudi, da v nafti ni vode in posledično le ta ne more zamrzniti, ker se ne more tvoriti parafin. Nisem prodajalec tega, a mene so prepričali z dokazi na predstavitvi. 😉

pred 58 minutami je Slivka napisal:

Tudi pri nas že kakšne tri dni se motorja sploh ne sliši. Ampak nikoli nisem pomislil, da je to zaradi nafte...

 

Kaj je zaribal? 😉

 

 

Napisano

To men liči na neko podobno zgodbo kot tista z metabond. Nekaj časa je pol foruma to vlivalo v olje oz v gorivo, sčasoma je pa potem kar poniknilo. A to še kdo uporablja?

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

To men liči na neko podobno zgodbo kot tista z metabond. Nekaj časa je pol foruma to vlivalo v olje oz v gorivo, sčasoma je pa potem kar poniknilo. A to še kdo uporablja?

Jaz nisem metabonda nikoli uporabljal v nobenem avtu. To pa bom. 

 

 

Napisano
pred 37 minutami je SpEkTr napisal:

To men liči na neko podobno zgodbo kot tista z metabond. Nekaj časa je pol foruma to vlivalo v olje oz v gorivo, sčasoma je pa potem kar poniknilo. A to še kdo uporablja?

 

Jaz sem... težko kaj rečem a je boljši al ne je pa edina stvar, ki se pa res pozna in to je štart mrzlega motorja. Ta zadeva ne steče v karter in ostane na gibljivih delih, tam, kjer mora biti in avto kresene tudi pri oreng minusu kot bi bil ravnokar ugasnjen in ogret. Sem takrat mislil, da bom moral akumulator menjat pa sem to vliv noter pa sem ga menjal nato šele čez tri zime, ker je vsakič še vedno imel čist dovolj moči, da je normalno obrnil motor.

 

Pri trenutni Mazdi pa ga še nisem dal notri, ker je načeloma bolje, da je motor dobro utečen predno se to vliva not,

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Res je. Ta aditiv prečisti celoten sistem dovoda goriva kakor tudi samega rezervoarja goriva. Skrbi tudi, da v nafti ni vode in posledično le ta ne more zamrzniti, ker se ne more tvoriti parafin. Nisem prodajalec tega, a mene so prepričali z dokazi na predstavitvi. 😉

 

Kaj je zaribal? 😉

Ne, nasankal.

 

Pa nasmučal tudi. Saj na koncu šolskih počitnic se ju bo spet slišalo. Oba, 2-literskega in 2,5-literskega turbo dizla.

Najbrž.

Mogoče.

Upam...

 

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je AmpeR napisal:

Kje sem😁?

20220222_092923.jpg

🙊🤩Jo že ni več.... 🙈😉

16455962887047114045452091637563.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano

Letel v kungoto po novo kljucavnico po poti nazaj sem se se vstavil na trojanih da sem nabavil krofe popoldne pa nazaj mazdo sestavil da se zdaj zaklepa. Pa seveda pelu se hcerko na pusta

Uspesen dan 20220226_182840.jpg

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
pred 14 minutami je TiEn napisal:

A sm jst edini k mu niso trojanski krofi sploh baš nekaj ?

Nisi edini. Meni niso prov nič posebnega. Sem jedel že boljše in cenejše.

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.