Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz sem si pa ravno danes ogledoval eno e-kolo. Sem kar navdušen in bom najbrž res šel v nakup. Ima 125 ccm in 11 kW in baterijski zagon. Krasna zadeva, res nariše nasmeh na obrazu. Je pa res, kot je napisal predhodnik; danes zjutraj je bilo 11°C, zdaj jih je pa 26. Pa je težko skombinirat, kako se obleč...

  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano
  dne 20. 5. 2022 ob 9:42 je kacnje napisal:

Tudi sam občasno prakticiram. Pa je zoprno. Ker grem še v temu (tudi sedaj) je treba imeti lučko (na glavi) in zadaj. Pa je s tem nekaj dela. Pa zjutraj je hladno (najprej imam spust, pa vzpon, pa spet spust), in se moram kar dobro napravit. Pa se solzi iz oči, da nič ne vidiš 😂
Potem v službi kolo po stopnicah gor ... pa malo poovinkariti po hodniku, da ne zbijem vsega. Za domov pa - po možnosti kratke hlače, saj je zdele že vroče, pa še vzpona imam več, sicer res pridem popolnoma premočen domov. Vsa odvečna oblačila pa zasedejo čisto konkreten nahrbtniček. Aja, ker pa imam kakšen služben opravek (pošta, občina ...) preko dneva, zjutraj težko pridem v trenirki. Oziroma pridem in se preoblečem. Skratka - nekaj sitnosti je, ampak se ne damo.
Res pa mi veliko pomaga dejstvo, da imam e-MTB, sicer bi preveč švical.

Razširi  

Ja je kar zoprno vse to skombinirat. Pa otroci, vrtec, obveznosti, pa še kak šoping.... Ma glede oblačil meni pa ni problem. V rucah sem dal za se preobleč za pisarno/teren (hlače, majica,...) pa še ene kratke hlače in kratka švic majica za povratek. Štartal pa sem v dolgih pohodniških hlačah in dolgi švic majici. Pa obvezno še kak šampon in brisača za se v službi "malo" umiti, da nebi sodelavke kej njurile....  Ni to za prakticirat, ne. 

Napisano

Ja, ni najbolj elegantno. Najbolj me pa pri e-kolesu jezi, da ne morem z njim v trgovino ali po drugih opravkih. Kje boš tega hudiča puščal zunaj? Ali pa s seboj res pravo verigo, ki pa je nerodna in težka, pa še nikoli nisi prepričan, če bo možno kje dobro priklenit. Ravno zdele imam tukaj manjši paket za oddat na pošto. Pa ne vem, če ne bom Mazde zagnal. Škoda pravzaprav.

Napisano

Ja to pa ne bo šlo. Jaz sem si na ebike vgradil alarm. Je na daljinca in ko ga kdo premakne začne piskati sirena. Vseeno ne grem z njim v trgovino.

Napisano
  dne 20. 5. 2022 ob 12:15 je Slivka napisal:

Jaz sem si pa ravno danes ogledoval eno e-kolo. Sem kar navdušen in bom najbrž res šel v nakup. Ima 125 ccm in 11 kW in baterijski zagon. Krasna zadeva, res nariše nasmeh na obrazu. Je pa res, kot je napisal predhodnik; danes zjutraj je bilo 11°C, zdaj jih je pa 26. Pa je težko skombinirat, kako se obleč...

Razširi  

Evo to bi blo zate. Bi bil pravi đek tam gor😁 

WWW.ELECTRIC-MOTION.FR

1st electric Trial & Trail bike Made in France

 

Napisano

In na kaj ga bom polnil? Doma imamo enofazno elektriko in  glavno varovalko, tako imenovano "pancerko" 16A. Za celo hišo! Ne živimo vsi v Ljubljanski kotlini, veš. Pa tudi ta njihov domet se v teh naših hribih kar stopi...

Suzuki je nov nekaj kovancev manj kot 3000€, poraba pa (uradno) liter in pol na sto km. Cene tegale pa nisem našel...

Napisano
  dne 22. 5. 2022 ob 6:30 je Slivka napisal:

In na kaj ga bom polnil? Doma imamo enofazno elektriko in  glavno varovalko, tako imenovano "pancerko" 16A. Za celo hišo! Ne živimo vsi v Ljubljanski kotlini, veš. Pa tudi ta njihov domet se v teh naših hribih kar stopi...

Suzuki je nov nekaj kovancev manj kot 3000€, poraba pa (uradno) liter in pol na sto km. Cene tegale pa nisem našel...

Razširi  

Napetost pa 180 V? 😉 

Napisano

Mi se pa že  na velik kopamo. Morje ima prijetnih 22°C. Je pa že gneča kot sredi poletja. 

 

 

Napisano
  dne 22. 5. 2022 ob 6:55 je Janez007 napisal:

Napetost pa 180 V? 😉 

Razširi  

Dosti nisi zgrešil. Pred žledom je res bilo samo 180V, potem je žled potrgal daljnovode in so popravilu. Zdaj napetost je tako kot mora biti, ampak tok je, kakršen je in temu primerne so tudi varovalke...

Napisano
  dne 22. 5. 2022 ob 6:30 je Slivka napisal:

In na kaj ga bom polnil? Doma imamo enofazno elektriko in  glavno varovalko, tako imenovano "pancerko" 16A. Za celo hišo! Ne živimo vsi v Ljubljanski kotlini, veš. Pa tudi ta njihov domet se v teh naših hribih kar stopi...

Suzuki je nov nekaj kovancev manj kot 3000€, poraba pa (uradno) liter in pol na sto km. Cene tegale pa nisem našel...

Razširi  

S 16A pancerko še e-bajka ne napolniš🙃. So pa pa naši politiki (Podobnili @ co.) govorili, da bomo avte polnili na javni razsvetljavi. Upam da jo že imate. 

 

Naša država, Evropa in cel svet je tako zelo v pi...., ker ga vodijo družboslovci!

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 23. 5. 2022 ob 12:58 je Mraušk Mčk napisal:

S 16A pancerko še e-bajka ne napolniš🙃. So pa pa naši politiki (Podobnili @ co.) govorili, da bomo avte polnili na javni razsvetljavi. Upam da jo že imate. 

 

Naša država, Evropa in cel svet je tako zelo v pi...., ker ga vodijo družboslovci!

Razširi  

No, mi bomo morda imeli doktorja elektrotehnike ...

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
  dne 23. 5. 2022 ob 12:58 je Mraušk Mčk napisal:

S 16A pancerko še e-bajka ne napolniš🙃. So pa pa naši politiki (Podobnili @ co.) govorili, da bomo avte polnili na javni razsvetljavi. Upam da jo že imate. 

 

Naša država, Evropa in cel svet je tako zelo v pi...., ker ga vodijo družboslovci!

Razširi  

 

Nekdanja evropska komisarka Violeta Bulc je izjavila, da elektrika pride iz vtičnice nato pa je odskakljala še eno rundo hoje po žerjavici.

  • Haha 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
  dne 23. 5. 2022 ob 12:58 je Mraušk Mčk napisal:

... ... ... ... So pa pa naši politiki (Podobnili @ co.) govorili, da bomo avte polnili na javni razsvetljavi. Upam da jo že imate. 

Razširi  

 

Ja, seveda jo imamo. In to zelo ekološko, energetsko samozadovoljivo ali kako se že temu reče. Sicer res dobro dela samo nekaj dni na mesec, zadovoljivo pa dela kar kakšnih 14 dni na mesec. Je pa vsaj ta prednost, da točno vemo, kdaj bo svetilo odlično in kdaj zadovoljivo - pogledamo na koledar luninih men: ob polni luni sveti odlično...

 

Sm kmet an s hribu doma, pa se na te stvari ne zastopm lih tanartabl, a mi lohka kdo mal razloži? Vem, da je Nikola delal poskuse za brezžični prenos elektrike. A to je zdaj že tako daleč, da bo elektrika z lune prišla sama v baterijo avta ali bom moral potegnit kabel do lune, da bom avto gor priklopil? Mislim, prej si omenjal, da se bo avte polnilo na javni razsvetljavi, torej pri nas na polni luni...

 

 

 

 

  dne 23. 5. 2022 ob 13:22 je Janez007 napisal:

No, mi bomo morda imeli doktorja elektrotehnike ...

Razširi  

 

Ma, resnici na ljubo: do zdaj sem največ bedarij slišal od visoko-izobraženih strokovnjakov.

 

Čeprav mi ni jasno, kje so to visoko izobrazbo dobili. Naša osnovna šola je sicer v dolini, pa vseeno stoji na 604 metrih nadmorske višine. Pa kamorkoli pridem, rečejo, da nimam dovolj visoke izobrazbe. Bomo morali zahtevati od občine, da nam postavi šolo na vrhu hriba, da bo višja... Ali pa je problem, ker je naša šola samo na dva štuka, bi morali dozidat, da bi bila višja... Ma, ki pa jst vem, ka sm kmet an s hribu doma...

Napisano
  dne 23. 5. 2022 ob 14:42 je Boss napisal:

 

Nekdanja evropska komisarka Violeta Bulc je izjavila, da elektrika pride iz vtičnice nato pa je odskakljala še eno rundo hoje po žerjavici.

Razširi  

Tudi Janša je v žaru predvolilne borbe izjavil, da se je s Hrvati dogovoril za dobavo plina, in to za tako zelo veliko  količino, ki kar nekajkrat presega teoretične zmožnosti transportnih poti med Cro in Slo.

Je jajčeglavec dokazal, da na partijski šoli niso imel fizike.

  • Haha 1
  • Ljubim 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Dobil novo vozniško dovoljenje. Spet ena kartica več v tošlnu. 

Mi je bil pinki bolj všeč:bravo:

 

 

 

 

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Rezerviral dopust v Dolomitih in Alpah konec julija 😎 kot je v moji navadi se je vzelo najcenejšo hotelsko sobo in pod želje jasno napisalo zahtevo , da sta bicikla v sobi 😎😎

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
    • Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.   Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.
    • Prav sitni ste s tem X motorjem, k v otroškem vrtcu. Še enkrat vsi Skyactive bencinarji znajo tole kombinirati s pravilnim tajmingom vžiga. Tako, da komot pustite i-Stop.   Pri dizlih pa tole ni glih, da bi non stop delovalo, ker vsak vžig obremeni zaganjač in aku. Tko, da tam bolj po pameti in res načeloma samo takrat, ko dejansko vidiš, da se bo stalo dlje in ne samo par sekund.
    • Včasih povratna informacija rada pretirava.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.