Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Ženo še lahko, avta in strojev pa nikakor ne. Ker če bo ženo preveč pritisnil, bo vsaj kričala, ali ga bo pa tako užgala, da si bo zapomnil. Avto ali stroj pa, če ju preveč pritisne, se bosta kvečjemu pregrela in ti crknila, ko bo najmanj treba, popravilo bo pa drago...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Frendu postavili zelo lep mlaj in jaz v vlogi glavnega organizatorja ter koordinatorja aktivnosti. :)

IMG_20240521_201001.jpg

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res globok poklon maestru za tole predstavo, k je povozil vse.

 

Da ne bo narobe razumljeno, kar bom napisal v nadaljevanju, saj nikakor ne spremeni nič v zvezi z njegovim dosežkom. Tale Giro postaja drugorazredna dirka, saj razen Pogačarja, ki je številka ena so uspeli naslednjega po rangu na dirko dobiti šele 25. kolesarja sveta. Človek bi pričakoval vsaj še 10 kolesarjev v rangu vmes.

 

Tako, da očitno Tour ostaja liga zase, Vuelta nekje zadaj, Giro pa, če se bo tako nadaljevalo bo težko upihnil 110. rojstni dan. Se bodo morali Italijani krepko zamisliti kako naprej in kako spet bolj popularizirati Giro.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Morda so se ga pa malo ustrašili, nekaj je poškodovanih, ostalo je pa krivo še nekaj neresnosti organizatorja in sponzorjev.... 🤔😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Boss napisal:

Tako, da očitno Tour ostaja liga zase, Vuelta nekje zadaj, Giro pa, če se bo tako nadaljevalo bo težko upihnil 110. rojstni dan. Se bodo morali Italijani krepko zamisliti kako naprej in kako spet bolj popularizirati Giro.

Se strinjam.

 

In je zanimivo kako se spreminja.

Dokler ni Roglič šel na Vuelto, je bil Giro takoj za Tour-om, Vuelta pa stranski tir.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Bini napisal:

Tour je bil vedno N1, potem pa GIRO in za njim Vuelta.... :nevem:

 

Dejstvo, bilo je tako, ker vedno je bila nekak Vuelta skoraj mišljena, da se rešuje sezono za tiste, ki jim recimo kaj preaj ni uspelo al pa da so bili na Touru neuspešni. Se pravi je bila bolj tretja rupa na sviralu. Ampak za letos pa izgleda, da bo ta primat "tretje rupe" pobral kar Giro, ker tole je blo res vseskupaj neresno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Boss napisal:

 

Dejstvo, bilo je tako, ker vedno je bila nekak Vuelta skoraj mišljena, da se rešuje sezono za tiste, ki jim recimo kaj preaj ni uspelo al pa da so bili na Touru neuspešni. Se pravi je bila bolj tretja rupa na sviralu. Ampak za letos pa izgleda, da bo ta primat "tretje rupe" pobral kar Giro, ker tole je blo res vseskupaj neresno.

"Neresno" je bilo, ker je polovica top kolesarjev pač poškodovana. Tudi z njihovo udeležbo ne bi bilo nič kaj dosti bolje. Če pogledamo, da je Roglič lani šele v zadnjem brzincu za malo premagal Gerainta Thomasa in koliko je le ta zaostal letos. 

Saj tudi na touru ne bi dosti drugače. Pogi bo prišel, videl, užival in zmagal z veliko prednostjo. Če ga bo le služila sreča in ne so udeležen v kakem padcu. Vinegard pa se bo jokcal, če bo sploh nastopil, da je bil poškodovan in ne more vozit na polno. Prav tako ostali "ranjenci". 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Črn zmaj opravil tehnični pregled.

 

Kako so ga pa vztrajno raztezali na testnem poligonu, pa sem raje stran gledal, tisto je res mučenje podvozja. :(

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 28 minutami je Z M A J napisal:

Črn zmaj opravil tehnični pregled.

 

Kako so ga pa vztrajno raztezali na testnem poligonu, pa sem raje stran gledal, tisto je res mučenje podvozja. :(

Mene tudi pri scu boli, ko to gledam🫣. Vsaj do 4.leta starosti mi je to prihranjeno.... 👌😊😉

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah, fanta, tisto kar delajo na testu ni nič proti tistemu, kar se dogaja med vožnjo. Sploh, če odpelješ kak ovinek bolj na oštro.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Alex napisal:

"Neresno" je bilo, ker je polovica top kolesarjev pač poškodovana. Tudi z njihovo udeležbo ne bi bilo nič kaj dosti bolje. Če pogledamo, da je Roglič lani šele v zadnjem brzincu za malo premagal Gerainta Thomasa in koliko je le ta zaostal letos. 

Saj tudi na touru ne bi dosti drugače. Pogi bo prišel, videl, užival in zmagal z veliko prednostjo. Če ga bo le služila sreča in ne so udeležen v kakem padcu. Vinegard pa se bo jokcal, če bo sploh nastopil, da je bil poškodovan in ne more vozit na polno. Prav tako ostali "ranjenci". 

 

Sej sem napisal, da ne zmanjšujem pomena njegove zmage, ker bi zelo verjetno zmagal v vsakem primeru. Problem je le v tem, da ga dejasnko ni nihče ogrožal in da je na koncu še celo skakal v beg in 30km odvozil sam ter zmagal z 2minutama prednosti. Izgledalo je kot bi dirkal na neki lokalni dirki in ne na eni izmed edinih treh tritedenskih dirkah, ki bi morale bit viški kolesarske sezone. Poškodovanih tudi ni polovica in v vsakem primeru bi lahko med Pogačarjem in 25. Thomasom bilo vsaj še 10-15 po rangu vmes, ker ni poškodovanih 23. kolesarjev od pozicije 2 do 24.

 

Italijani bodo morali nekaj fejst spremenit, ker tole, če se bo nadaljevalo Gira kmalu ne bo več. Postal bo nepomembna dirka, če med top kolesarji ne bo zaželjen.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moram pohvalit voznika avtovleke, ki me je častil pijačo, ker sem ga čakal v razgretem ... ... ... onetu...

 

Sicer se pa z možakarjem že poznava, ni prvič, da je prišel pome. Nova tehnologija zbližuje ljudi, kar je tudi pohvalno...

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav iz Kopra...

 

In iz novega nadomestnega vozila:

Ford Tourneo Connect s sedmimi sedeži, sprednjim pogonom in 84 kW 1,5 litrskim bee eeen ... ... ... Torej, ni dizel. Zdaj pa gremo v domače hribe...

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Totalno sem ponosen na hči, ki takole zaključuje 8. razred, sem dobil tole obvestilo iz šole, na e-pošto. :)

IMG_20240528_213753.jpg

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kos kruha si zna odrezat? To je namreč izjavila ena učiteljica zadnjič na TV.

Vsi že vemo, da je učni načrt zastarel in da nekateri otroci in starši lovijo samo dobre ocene. Tisto kar je treba se napiflaš in čao, petica je tu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 urami je Boss napisal:

 

Sej sem napisal, da ne zmanjšujem pomena njegove zmage, ker bi zelo verjetno zmagal v vsakem primeru. Problem je le v tem, da ga dejasnko ni nihče ogrožal in da je na koncu še celo skakal v beg in 30km odvozil sam ter zmagal z 2minutama prednosti. Izgledalo je kot bi dirkal na neki lokalni dirki in ne na eni izmed edinih treh tritedenskih dirkah, ki bi morale bit viški kolesarske sezone. Poškodovanih tudi ni polovica in v vsakem primeru bi lahko med Pogačarjem in 25. Thomasom bilo vsaj še 10-15 po rangu vmes, ker ni poškodovanih 23. kolesarjev od pozicije 2 do 24.

 

Italijani bodo morali nekaj fejst spremenit, ker tole, če se bo nadaljevalo Gira kmalu ne bo več. Postal bo nepomembna dirka, če med top kolesarji ne bo zaželjen.

Ne bo. Še vedno bo veliko dobrih kolesarjev, ki se bodo hoteli pomeriti na Giru. Nekaj se šušlja, da naj bi drugo leto nastopil celo Vingegatd. Pogi je pa itak že potrdil udeležbo. Ena od tras naj bi šla zopet po Sloveniji (najmanj kar bo, bo cilj ene od etap v Novi Gorici). 

Začel bo pa Giro 2025 v Trstu z kronometrom. Tako, da bo šou z udeležbo ogromnega števila Slovencev za garantiran. 

Ne smemo pozabiti, da se je pojavilo kar nekaj dobrih mladih italijanskih kolesarjev, ki so že sedaj dobri in bodo najbrž krojili vrh kolesarstva v bodoče. 

In kot drugo, "Veliki" se izogibajo dirk, kjer nastopi Pogi, da se ne osmešijo. 

Oziroma, nočejo bit drugi ali tretji. 

Predvsem to velja za Vigegarda, ki razen na Touru skoraj ne nastopa nikjer drugje.

Tako, da se ni bati za bodočnost Gira. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V pričakovanju novih notranjih vrat in ploščic..mislim vse je že tu. Drug teden pride keramičar ploščice položit

 

20240601_135538.jpg

 

Pa okol okn skitat do konca in pobelit vse

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mal gledam diske na Fordu in ugotovim da so samo za 10mm manjši od saabovih:zvizga:

Dobro primejo uglavnem.

 

 

IMG_20240601_201900.jpg

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.