Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

 

zdaj pa ti prosiš, da bi dobil z lopato.... tud jaz mam namreč neki lopat doma tko, da bom že našel pravo.

 

Lahko ti najdeš pravo lopato, ma preden mene najdeš u teh hribih, te bo že vse minilo...

Napisano

No ja, sej če me bo minilo, greva pa lahko pol na pivo, ko te najdem.

  • Všeč 3
  • Haha 2

33112_1.png

Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

No ja, sej če me bo minilo, greva pa lahko pol na pivo, ko te najdem.

 

Ja, to se pa lahko potrudim, da me najdeš...

Napisano
pred 35 minutami je Slivka napisal:

 

Lahko ti najdeš pravo lopato, ma preden mene najdeš u teh hribih, te bo že vse minilo...

Tebe najdit je pa ja enostavno...

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

 

zdaj pa ti prosiš, da bi dobil z lopato.... tud jaz mam namreč neki lopat doma tko, da bom že našel pravo.

Vzemi ono za sneg, ker če ga boš predolgo iskal se boš lahko v tem času lahko vsaj skidal domow.... :zvizga:

pred 3 urami je Boss napisal:

 

zdaj pa ti prosiš, da bi dobil z lopato.... tud jaz mam namreč neki lopat doma tko, da bom že našel pravo.

Vzemi ono za sneg, ker če ga boš predolgo iskal se boš lahko v tem času lahko vsaj skidal domow.... :zvizga:

Napisano

Sem razmišljal o @Bini,k je gledal Fordove zarustane feltne😕...ajd,te sem zrihtal😃...samo,kaj če se spomni,in začne pljuvati zarustane vijake😬....

 

Malo heca mora biti🤪😉...bolj zarustani vijaki motijo mene,pa čeprav so radkapne čez🙄...in ker me zanimajo razni postopki,kateri se uporabljajo v restavratorstvu,sem se spravil zraven k bruniranju vijakov...tako za gušt,in da vidim,kako to gre...pač probaš,in se še kaj naučiš...

 

In sem vijake najprej namočil za dva tedna v alkoholni kis-prvič sem preizkusil metodo z kisom,in moram priznati,da sem postal zelo navdušen nad tem načinom...zelo temeljita metoda za dele,ki jih lahko popolnoma potopiš v to tekočino...prec začnejo mehurčki-prav impresivno,ker odstrani tudi plasti nikljanja.

Nato sem vijake namočil v nitro razredčilo...pač za vsak slučaj je treba vsa maščoba in olja dol...po tem pa DIY metoda "peskanja"...prevrtaš pokrovček steklene posode (pri meni od marmelade...upam,da žena ne bo pogruntala,da ena manjka😅) vijak in matica z podložkami in vpneš v bormašinco...naštimaš na relativno počasno vrtenje in sem pustil cca. eno uro.

Nato pa spet pranje z vodo,temeljito sušenje,in na to bruniranje.....

Tukaj sem uporabil metodo hladnega bruniranja,ki se uporablja za dele,katere ne smeš kaliti...ker vijaki morajo ostati relativno mehki,da niso krhki,torej metoda vročega bruniranja odpade.

In sem uporabil "Super Blue" znamke Birchwood Casey...zelo priljubljeno pri puškarjih.

Izvedel sem 3x bruniranje...vsakič spiranje z vodo,na grobo podrgnil z kuhinjskim papirjem,temeljito posušil z fenom,in spet bruniranje....

Seveda bi bilo še boljše,če bi po vsakem bruniranju vijake poliral...z tem načinom puškarji dosežejo neverjetno lepo in odporno površino...a pri vijakih "lepota" ni tako važna,bolj mi gre za korozijsko odpornost.

In po treh postopkih bruniranja,pranja,drgnjenja in sušenje...vse zmeraj brez dotika z kožo,da se na vijake ne prenese maščoba in kislina z kože!!!...na koncu "fiksiranje bruna z oljem. Jaz sem uporabil kar motorno olje Castrol,ki ga uporabljam za Forda.

 

Rezultat se mi kar dopade...bom uporabil še kdaj kje drugje.

 

In,ker sem jaz-spet slike in dva videa...želim prijeten ogled😉

IMG_20241104_143737.jpg

IMG_20241108_130039.jpg

IMG_20241108_135010.jpg

IMG_20241108_152918.jpg

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 16 urami je skritikrt napisal:

In sem vijake najprej namočil za dva tedna v alkoholni kis-prvič sem preizkusil metodo z kisom,in moram priznati,da sem postal zelo navdušen nad tem načinom...zelo temeljita metoda za dele,ki jih lahko popolnoma potopiš v to tekočino...prec začnejo mehurčki-prav impresivno,ker odstrani tudi plasti nikljanja.

Tukaj imam problem. Težko imam avto 2 tedna na klocnih. 🫣

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Tukaj imam problem. Težko imam avto 2 tedna na klocnih. 🫣

Te matice ima žena na fordu samo za pozimi...za letne-alu platišča ima gor D1-SPEC iz 7075 duraluminija...dolge,črne,na koncu zaprte.

Podobne kot te v linku,a starejši design iz enega kosa aluminija.

 

WWW.D1SPEC.COM.TW

Detailed information of Aluminum Steel bolts two in...

 

Napisano

Jaz furam stock matice. Pa ker so oboje Ford/Ronal felne imam ene matice.

 

Na Alfi so secgrdo lupili vijaki, tu so še ok.

Napisano

Se spomnim, ko je sodelavc pizdil nad Fordovimi maticami. Svoje sem takoj olupil. Res bedasto tole z maticami so pogruntal.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz sem jih olupil preventivno, ker vem da so pizdarije z njimi. Ni bilo veliko dela, če se jih lotiš prav:prstgor:

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Jaz sem kupil v sloveniji črne matice(mat sport) ker imam črna platišča,..zdej po 4 letih so tu pa tam kje popraskane ampak še vedno v redu

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Nove za službo:

20241112_113055.jpg

 

Stare Sennheiser HD 555 še delajo, ampak se pene trgajo, originalnih pa ni več. Sem jih že pred leti menjal. Narejen je tudi mod na HD 595. Če koga zanima, prodam zelo ugodno in si kupi nove pene pri kitajcih.

  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Napisano
pred 35 minutami je godlike napisal:

Stare Sennheiser HD 555 še delajo, ampak se pene trgajo, originalnih pa ni več. Sem jih že pred leti menjal. Narejen je tudi mod na HD 595. Če koga zanima, prodam zelo ugodno in si kupi nove pene pri kitajcih.

 

595 mam pa sam, kupljene za prvo študentsko plačo :D

Ampak tako malo nošene, da so kot nove :) 

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

A to so od walkmana.:lol:

 

Zgledajo lepo in nič kaj poceni.

To so za puriste. Preprosto kvalitetne slušalke.

Zraven imam še usb slušalke z mikrofonom za sestanke.

Cena je relativna stvar. Za nekoga dosti, za drugega osnovni rang.

 

pred 53 minutami je g.Wankel napisal:

 

595 mam pa sam, kupljene za prvo študentsko plačo :D

Ampak tako malo nošene, da so kot nove :) 

Moje so limited edition (modre), kupljene 2007 leta.

Mod na 595 nisem delal, dokler se nisem prepričal, da imajo isti driver in so samo s koščkom pene pridušene.

20241112_171250.jpg

20241112_171322.jpg

20241112_171305.jpg

20241112_171258.jpg

Pene sem 6-7 let nazaj dobil. Zdaj jih ni več. Kitajske ne bi probaval....

 

Nove so zaprte, ker v tej pisarni imajo radio in mi noter tolče.

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Nove za službo:

20241112_113055.jpg

 

Stare Sennheiser HD 555 še delajo, ampak se pene trgajo, originalnih pa ni več. Sem jih že pred leti menjal. Narejen je tudi mod na HD 595. Če koga zanima, prodam zelo ugodno in si kupi nove pene pri kitajcih.

image.jpeg

  • Všeč 1
  • Ljubim 2

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Nič posebnega… ;) 🤣

 

image.png

  • Všeč 3
  • Haha 3
  • Zmeden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Saj ni fora v tem, komu je vsec ali komu ni vsec ... Dejstvo je, da "baby dino" ni tako slab, kot ga nekateri zelijo prikazati... in je po mojem mnenju, trenutno boljsa izbira... predvsem je bolj "future proof" ... Ker X motor izgleda, da je na koncu svoje razvojne poti... in ga bo verjetno doletela podobna usoda, kot Wankel motor... Sama tehnologija je OK... ima pa svoje hibe ...   
    • No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji.  Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen.  Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu.  A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 
    • Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu
    • In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem. Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃     https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097  
    • Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.