Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Ma se ne morem verjet. Pofukan (se opro??am izrazu) mazdin TPMS.

Ker jutri vozim ?enina, sem danes po dolgem ?asu pral avto. In kaj opazim.....?e en po?en ventil?ek. Toj ?e 3!!!

Evo tkole zgleda: https://www.dropbox.com/s/a03kyqq8mppkcr5/2015-07-17%2020.18.45.jpg?dl=0

 

Preveril sem in pu?a ne in tudi ni ?isto preklan. Toda tole bo potrebno menjat. Upam da zdr?i do konca sezone letnih (?eprav je ?e dolga). Bom pa tokrat tole menjal s kitom za popravilo. Bom kar k Pelkotu pelal in upam da bo znal skup dat :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Parkiral v gara?o in ugotovil da desna ?arnica (xenon) ne sveti  :vskalo:

Kak?en nasvet komu peljat to zamenjat?

 

Se mi pa zdi, da nekaj na random deluje....enkrat dela enkrat ne dela.

Mam na zalogi.  :ouje:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se drug teden oglasim, lahko preveri? kaj pravzaprav je? Ker sedaj ta lu? kar magi?no dela? Je lahko ?arnica tko on/off ali to pomeni kaj drugega? 

Lahko je, lahko pa se tud elektronika poslavlja - se da zrihtat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker je ?ena bolana, se nisma smela peljat toples.

Upam, da se dovolj segreje, do odhoda domov. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tokrat pa se jaz malo v jamralnik napisem...

 

Sinoci, ko sva se z zeno vracala iz krajsega dopusta, sva se odlocila, da se ustaviva se v City Park Ljubljana, da bi v Intersparu opravila se nekaj nakupov. Na strehi sem imel prtljaznik z dvemi kolesi... In sem zelel parkirati ob strani garazne hise, kjer ni omejitve visine in sem opazil nekaj prostih mest. Takoj ob vhodu iz krozisca pri Koloseju oz. Rollbaru je namescena priprava za kontrolo visine vozila. Ker nisem vedel, ali bodo kolesa na strehi previsoka, sem pod to "oviro" zapeljal zelo pocasi in ugotovil, da sem sicer previsok, vendar sem pricakoval, da je pac ovira namenjena kontroli visine, ne pa, da je narejena tako, da se tovor v to oviro zaplete. Tako se je zgodilo, da se je eno kolo zataknilo nekam na tej oviri in je kolo dobesedno "snelo" iz prtljaznika. Seveda se je pri tem prtljaznik zvil in potrgalo je varnostne jermencke, s katerimi so kolesa dodatno pritrjena. Sicer sem potem prtljaznik nekako uspel poravnati nazaj in kolo pritrdil, da sem se potem lahko tudi odpeljal domov...

 

Tale priprava za kontrolo visine bi morala biti narejenal tako, da se ne more previsok tovor zaplesti v oviro... Ampak samo da opozori voznika, da je vozilo previsoko za vstop v garazno hiso (ceprav jaz sploh nisem zelel v garazno hiso ampak na parkirisce poleg garazne hise, ki ni pokrito)... In da pac zaropota...

post-10-0-05112700-1437825722_thumb.jpg

post-10-0-47276500-1437825763_thumb.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se dobro sa ti kam na streho ni kaj padlo.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

 

Kolo je obviselo in ga je vrglo dol in je kar naenkrat lezalo na tleh za mano... potrgalo je jermencke in cisto zvilo prtljaznik ... Dobro da ni nikjer na avtu nic popraskano... niti na kolesu ni videti nekih poskodb ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sodelavec je pred leti na ta na?in po?kodoval streho svojega Legacyja, saj se mu je zaradi obremenitve vdrlo. Na strehi je imel tri kolesa, zapeljal pa v beton. Pri dveh nosilcih za kolesa Thule je popustil vijak na za to predvidenem mestu in kolesa so se "dvignila" - brez ?kode, razen da je moral po nov vijak. Tretji nosilec je bil Fappa in ta se je pre?k prtlja?nika dr?al "kot kamen-kost". Posledi?no je popustila streha pod enim od spojev vzdol?nega nosilca in strehe.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na poti na morje iz Jelovic proti Buzetu kliknem fotko motorja v prilogi in takrat se on odloci mal premaknit in legnit na bok....

Nic mu ni ker ga je resil kufer in cevna zascita, edino rocko sklopke bo treba zamenjat ker jo je mal zabilo. Ce se je Tilia izkazala je sedaj na vrati Triglav, pocil je kufer in v akciji motoristi za motoriste je v zavarovanju vkljucena prtljaga do 500?, za katero sem ze takrat vprasal ce so to tudi kufri in so rekli da.

Sedaj pa iz teorije v prakso drugi teden....

 

 

Ostalo pa v pohvalite se...

post-2637-0-27620800-1437851523_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Al pa, ?e se odpeljemo izpred bloka z odprtim prtal?nikom. Notri pa pes in kup ?are. Dobro, da ni bla nesre?a....Zakaj za vraga avto ni? ni zapisal...mo? pa ni videl - zaprla nisem pa jaz:(

Mazda ne poka?e da je kaj odprto? to bi nekako pri?akoval, da ti na kakem zaslonu poka?e da ima? odprt prtla?nik :S no ?e dobro da ni bilo nesre?e, sta hitro ugotovili?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Male udrtine so na "plehu". Mislim, da bi šlo ven z vakuumom...posametne točke po haubi ni strehi, ter malo po bočnih stebričkih.   Trese avto ne...zlorabljam ne...sem prerastel, raje "bremzam" z motorjem. Prednje ploščice sem zamenjal lansko leto.
    • Rabiš ličarja ali samo hladno glihanje?   Diske smo vozli včasih 200k km, pa 3 komplete pakn in je blo.   Uradna toleranca, je kak 1-2mm obrabe. Tak da če bi poslušal proizvajalce, bi vsako menjavo tudi diske menjal. Če so ok (ni rje, ne trese, ....), voziš naprej. Z obrabo, se manjša površina za toplotno prevodnost. Torej bi jih pri zlorabi prej pregrel.
    • Če boš avto kmalu prodal pusti tako kot je, če nimajo prevelikega roba in res niso čisto tanki v kar pa dvomim. Če boš pa avto imel še dalj časa pa tako moraš menjat, ker je brezveze čakat do konca... 😉
    • Kaj ti je vreme nagajalo.... 
    • Izkušnja... - Ford Transit (bencin), neko malo sranje od kao tovornega...1,3 motor bencinar, 3-je celidri  ne me hecat, s turbino...no ja...ropota kot V8, pri 150km/h mu praznemu zmanjka moči, ko ga naložiš še toliko prej, poraba nič manjša od 7l/km, povprečno enormno več (9+), ni to to. - Fiat Doblo Maxi, 1,6 dizel mašina, turbina, res da požrešen, 7 do 9l, + 10l AdBlue na vsakih cca 4000 km (malo nad 30€ na Petrolu), nosilnost 850kg, ne pozna obremenitve, razen ko mu zapnem še prikolico z cca 800kg, pa v Višnjegorski klanec mimogrede potegne na tempomat 110km/h (kolikor je pač omejitev) ali je 130? - Mazda 3 (Ja moja Maus), 2.0, ja...zavarovanje (kasko) in cestni okoli 800€, pelješ se kot car, pod polnim presingom (MB-KP...1,5h...pomlad, ponoči), normalna poraba 5litrov, pod presingom nisem niti gledal.   Moje mnenje, če sem se že priklopil, ker se dolgo nisem...   Če avto nima vsaj 4ih cilindrov, ni avto!   Štromarskih pa hibridov ne bom komentiral.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.