Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

pred 55 minutami je dvorjan napisal:

O, jebemtiš, tega pa ne vidiš vsak dan. Tankal slabo nafto ali kaj drugega?

 

Sprednji desni kolesni ležaj.

 

Ko sem ugotovil, da je nekaj narobe, je imel že toliko "lufta", da je guma opletala kar za kakšne 3 cm...

  • Začuden 2
  • Zmeden 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

Ko sem ugotovil, da je nekaj narobe, je imel že toliko "lufta", da je guma opletala kar za kakšne 3 cm...

 

a na tehničnem pa niso nič opazili, al se je to začelo zelo na hitro dogajat?

 

Drugač pa nič sekirat samo nalepko gor daš Ford Ranger in je to to. Zadeva rešena.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

 

Sprednji desni kolesni ležaj.

 

Ko sem ugotovil, da je nekaj narobe, je imel že toliko "lufta", da je guma opletala kar za kakšne 3 cm...

Zanimivo da to nisi slišal, ko ste s prikolico romali okoli.

 

Takrat bi se že moralo slišat. Razen če BT-jka tak fejst šklopota, da se je porazgubilo v drugem hrupu 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred dvema dnevoma frendu pomagal plohe zlagati, mu je en zletel iz rok in direkt v stegensko mišico; mavrica danes

Kljub temu sem danes, namesto samopomilovanja odpeljal zelo konkretno MTB turo in brez kakega alkohola. :)

IMG_20240515_183929.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je godlike napisal:

Zanimivo da to nisi slišal, ko ste s prikolico romali okoli.

 

Takrat bi se že moralo slišat. Razen če BT-jka tak fejst šklopota, da se je porazgubilo v drugem hrupu 🤔

 

Malo je BTjka sama hrupna, malo so bili "hrupni" potniki, tudi italijanske avtoceste niso tako super, kot jih nekateri hvalijo...

 

Ne, nisem slišal. Slišal sem danes, ko sem se sam peljal v službo. In čedalje bolj opažal, da v ovinku ne drži smeri. Pa sem mislil, da je guma bolj prazna. No, na črpalki ugotovim, da so gume v redu in posumim na kolesni ležaj. Parkiram pred firmo, vzamem dvigalko, dvignem levo, zavrtim - nič nenavadnega. Spustim, prestavim na desno, začnem dvigat - in niti ne dvignem do konca guma gre kar po svoje. Najprej sem pomislil, da so kolesni vijaki popustili... Pa sem kmalu obsedel tam zraven avta in čakal, da dojamem, kaj sem odkril...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

... ti si vsaj opazil, kaj pa če bi se to zgodilo 80% voznikom 95% voznicam? Peljali bi se naprej kot da ni nič. To je namreč ta zastrašujoča statistika, ker ljudje so čedalje manj tehnično izobraženi. Če ni ustreznega App-a na telefonu ne vedo nič.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prekleta reč pa FucksWagen... 

Imamo ga sicer devet mesecev, ampak dejansko ga uporabljamo polnih sedem mesecev. Kljub temu se še nisem navadil, da pritisk na sklopko ne izklopi tempomata...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je to super. Na Alfi mi je vgaševal. Čeprav hudo redko uporabim sklopko ob tempomatu.

No tudi tempomat, po navadi po tujini, da ne prekoračim.

 

Mogoče na Fordu, ker na deloviščih sam spusti na 60km/h+osebna toleranca. Pa ga morem dol menjat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je Slivka napisal:

 

Malo je BTjka sama hrupna, malo so bili "hrupni" potniki, tudi italijanske avtoceste niso tako super, kot jih nekateri hvalijo...

 

Ne, nisem slišal. Slišal sem danes, ko sem se sam peljal v službo. In čedalje bolj opažal, da v ovinku ne drži smeri. Pa sem mislil, da je guma bolj prazna. No, na črpalki ugotovim, da so gume v redu in posumim na kolesni ležaj. Parkiram pred firmo, vzamem dvigalko, dvignem levo, zavrtim - nič nenavadnega. Spustim, prestavim na desno, začnem dvigat - in niti ne dvignem do konca guma gre kar po svoje. Najprej sem pomislil, da so kolesni vijaki popustili... Pa sem kmalu obsedel tam zraven avta in čakal, da dojamem, kaj sem odkril...

Vseeno si car, da,si kar pred firmo dal avto na dvigalko ob vseh celih gumah. 👍

  • Všeč 2
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...

 

Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.

 

Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
pred 2 urama je Slivka napisal:

Tale nadomestni bee eee eeen cicici narrrrrr pa ni zame.

 

Nisem navajen, da pohodim gas do konca - in se ne zgodi nič drugega kot da poraba naraste...

Jst mam tud bencinarja, pa še nisem opazil da se nebi nič zgodil ko pohodim gas 🤣

Verjetno imaš napačnega

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ljubim 2

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.