Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 55 minutami je dvorjan napisal:

O, jebemtiš, tega pa ne vidiš vsak dan. Tankal slabo nafto ali kaj drugega?

 

Sprednji desni kolesni ležaj.

 

Ko sem ugotovil, da je nekaj narobe, je imel že toliko "lufta", da je guma opletala kar za kakšne 3 cm...

  • Začuden 2
  • Zmeden 2
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Ko sem ugotovil, da je nekaj narobe, je imel že toliko "lufta", da je guma opletala kar za kakšne 3 cm...

 

a na tehničnem pa niso nič opazili, al se je to začelo zelo na hitro dogajat?

 

Drugač pa nič sekirat samo nalepko gor daš Ford Ranger in je to to. Zadeva rešena.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

Sprednji desni kolesni ležaj.

 

Ko sem ugotovil, da je nekaj narobe, je imel že toliko "lufta", da je guma opletala kar za kakšne 3 cm...

Zanimivo da to nisi slišal, ko ste s prikolico romali okoli.

 

Takrat bi se že moralo slišat. Razen če BT-jka tak fejst šklopota, da se je porazgubilo v drugem hrupu 🤔

Napisano

Pred dvema dnevoma frendu pomagal plohe zlagati, mu je en zletel iz rok in direkt v stegensko mišico; mavrica danes

Kljub temu sem danes, namesto samopomilovanja odpeljal zelo konkretno MTB turo in brez kakega alkohola. :)

IMG_20240515_183929.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

a na tehničnem pa niso nič opazili, al se je to začelo zelo na hitro dogajat?

 

 

Lani avgusta na tehničnem niso nič opazili...

Napisano
pred 4 urami je godlike napisal:

Zanimivo da to nisi slišal, ko ste s prikolico romali okoli.

 

Takrat bi se že moralo slišat. Razen če BT-jka tak fejst šklopota, da se je porazgubilo v drugem hrupu 🤔

 

Malo je BTjka sama hrupna, malo so bili "hrupni" potniki, tudi italijanske avtoceste niso tako super, kot jih nekateri hvalijo...

 

Ne, nisem slišal. Slišal sem danes, ko sem se sam peljal v službo. In čedalje bolj opažal, da v ovinku ne drži smeri. Pa sem mislil, da je guma bolj prazna. No, na črpalki ugotovim, da so gume v redu in posumim na kolesni ležaj. Parkiram pred firmo, vzamem dvigalko, dvignem levo, zavrtim - nič nenavadnega. Spustim, prestavim na desno, začnem dvigat - in niti ne dvignem do konca guma gre kar po svoje. Najprej sem pomislil, da so kolesni vijaki popustili... Pa sem kmalu obsedel tam zraven avta in čakal, da dojamem, kaj sem odkril...

Napisano

... ti si vsaj opazil, kaj pa če bi se to zgodilo 80% voznikom 95% voznicam? Peljali bi se naprej kot da ni nič. To je namreč ta zastrašujoča statistika, ker ljudje so čedalje manj tehnično izobraženi. Če ni ustreznega App-a na telefonu ne vedo nič.

33112_1.png

Napisano

Prekleta reč pa FucksWagen... 

Imamo ga sicer devet mesecev, ampak dejansko ga uporabljamo polnih sedem mesecev. Kljub temu se še nisem navadil, da pritisk na sklopko ne izklopi tempomata...

Napisano

Meni je to super. Na Alfi mi je vgaševal. Čeprav hudo redko uporabim sklopko ob tempomatu.

No tudi tempomat, po navadi po tujini, da ne prekoračim.

 

Mogoče na Fordu, ker na deloviščih sam spusti na 60km/h+osebna toleranca. Pa ga morem dol menjat.

Napisano
pred 20 urami je Slivka napisal:

 

Malo je BTjka sama hrupna, malo so bili "hrupni" potniki, tudi italijanske avtoceste niso tako super, kot jih nekateri hvalijo...

 

Ne, nisem slišal. Slišal sem danes, ko sem se sam peljal v službo. In čedalje bolj opažal, da v ovinku ne drži smeri. Pa sem mislil, da je guma bolj prazna. No, na črpalki ugotovim, da so gume v redu in posumim na kolesni ležaj. Parkiram pred firmo, vzamem dvigalko, dvignem levo, zavrtim - nič nenavadnega. Spustim, prestavim na desno, začnem dvigat - in niti ne dvignem do konca guma gre kar po svoje. Najprej sem pomislil, da so kolesni vijaki popustili... Pa sem kmalu obsedel tam zraven avta in čakal, da dojamem, kaj sem odkril...

Vseeno si car, da,si kar pred firmo dal avto na dvigalko ob vseh celih gumah. 👍

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...

 

Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.

 

Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

J€#o ...

 

Moji sodelavci so kot novoletne lučke: ves čas visijo skupaj, pol jih ne dela, pol jih pa ni glih najbl bleščečih...

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Tisti, ki razume ženske, ja, tisti lahko tudi les švasa...

.....če mu veter ne ugaša elektrodo....🤭😁😉

  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano

Zmer pa cela Slovenija zabasana, ker majo avstrijčki praznike. Kopajo nej se gor na svojih jezerih.

Podpis.png

 

Napisano

Tale nadomestni bee eee eeen cicici narrrrrr pa ni zame.

 

Nisem navajen, da pohodim gas do konca - in se ne zgodi nič drugega kot da poraba naraste...

  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano

To ni kriv bencinar ampak podhranjenost.

 

Kot en kmet it hribov, bi moral vedet, da so tudi dizli lahko podhranjeni 😉

In da to nima veze z vrsto goriva. Še EV je lahko podhranjen.

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Tale nadomestni bee eee eeen cicici narrrrrr pa ni zame.

 

Nisem navajen, da pohodim gas do konca - in se ne zgodi nič drugega kot da poraba naraste...

Jst mam tud bencinarja, pa še nisem opazil da se nebi nič zgodil ko pohodim gas 🤣

Verjetno imaš napačnega

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Ljubim 2

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.