Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 10. 8. 2018 ob 5:53 je schurda napisal:

A Topla jih ne dela? Za mojo so mi ga zamenjali kar tam (l. 2007, 95Ah)

l 2007 ima ?e manualni Stop&go na klju?....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

80 Ah AGM (torej za avte s start stop) bi moral dobiti za cca. 150 EUR. Vgradnja ni nek bavbav.

 

Ali je akumulator ?e poseben pri avtih, ki imajo i-eloop ali je vsak AGM dober?

Napisano
  dne 9. 8. 2018 ob 5:01 je tomersa napisal:

V moji "novi" 6-i dizl l. 2014 je 80Ah. V?eraj sem bil na uradnem Mazda servisu na pregledu avta in ga moram tudi zamenjat pred zimo. Okoli 240? z menjavo.  :ne vem:

Sporo?i mi kak?no ima? zagonsko mo?, pa ti sporo?im za kak?no ceno ti lahko zrihtam 

Napisano
  dne 10. 8. 2018 ob 9:53 je 323 BA napisal:

80 Ah AGM (torej za avte s start stop) bi moral dobiti za cca. 150 EUR. Vgradnja ni nek bavbav.

 

Ali je akumulator ?e poseben pri avtih, ki imajo i-eloop ali je vsak AGM dober?

Jaz sem pelkota vpra?al je rekel da je za i-eloop vsak AGM after market se pravi neoriginal dober,.. jaz imam i-eloop in start&stop notri pa imam vgrajeno na novo AGM od boscha in sistemi delujejo pravilno

 

jajcadizlska.jpg

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
  dne 10. 8. 2018 ob 13:37 je MilkoMan napisal:

Sporo?i mi kak?no ima? zagonsko mo?, pa ti sporo?im za kak?no ceno ti lahko zrihtam 

 

Evo, mislim da je zagonska mo? 780A.

post-10359-0-08904800-1535687168_thumb.jpg

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Danes ho?em palit mojo "staro" 6-ko in glej ga zlomka, ?tevce mi zabije in-ni?. Ne pali starina. Pogledam, kdaj sem menjal akumulator in je notri malo ve? kot dve leti in tri mesece. Znamka-rocket. In je ?la raketa...Sem se malo pozanimal in je to najve?ji kr? od aku. Vgrajujejo jih prvovgradnjo v kia in ?e nekatere avte.In jih morajo na servisu lepo ppo vrsti menjavati. Sicer je garancija 3 leta a, glej ga zlomka, ta ne pokriva normalne izrabe ampak le po?kodbe.Tako,da vas opozorim, kaj ne smete kupovati. Res je, da je poceni a toliko je tudi vreden.

 

 

Napisano

Pri Topli po 25 mesecih brez vpra?anja zamenjali za novega in spet podalj?ali za 3 leta garancijo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Danes sem dobil novi Banner aku za 118?(po?tnine ni). Je pa 95AH.

?e dimenzije za tiste, ki ne veste to?no, kaj pa?e v mazdo dizel 1.gen.

D+/95Ah D=303mm, ?=173mm, V=202mm/Vi?.Skupaj=225mm.

Desni +.

 

 

Napisano

Danes sem dobil aku in ga zamenjal. Kako je super, ko z novim akumulatorjem skoraj izstreli motor skozi havbo, tako hitro v?ge... in naredil sem ?e biznis, je pri?el mimo model in vpra?al, ?e dam starega njemu za traktor?! Ja...Itak nisem vedel kam z njim. "Ti dam dva litra doma?ega olivnega olja", pravi model. Super, dober biznis. :)

 

 

Napisano

Ej..Alex ...dobro si to zrihtal..biznis..he he...lp

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Za tega pi?e, da je za sisteme kjer je potreba po hitrem polnjenju ala rekuperacija. Zato me zanima, ali gre oni drugi z linka lih tut notr

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
  dne 19. 11. 2019 ob 14:01 je goldhorn napisal:

Nujno rabim cenovno ugodno baterijo za ?estico 2004 dizel 2.0. Je kdo zadnje ?ase menjal?

Jaz sem vzel tega. Brezpla?na dostava in pa?e v Mk1 mazda 6.

 

https://www.mojpaket.si/akumulator-banner-95ah-desni-plus-power-bull-12v-kratki

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Moj akumulator verjetno zgublja mo?. Ker ni zaprtega tipa so mi "znanci" predlagali, da ga (po)o?ivim s polnilcem in dolitjem teko?ine. ?epki s slike se dajo odviti, ne vem pa katero teko?ino doliti, destilirano ali kislino in do katere vi?ine. Tudi to ali bi bilo potrebno med (po)o?ivljanjem ga odklopiti z avta ... samo potem ?e se ne motim je potrebno na novo nekaj nastaviti na avtu?

post-9520-0-55085500-1575712902_thumb.jpg

Napisano
  dne 7. 12. 2019 ob 10:02 je Baho napisal:

Moj akumulator verjetno zgublja mo?. Ker ni zaprtega tipa so mi "znanci" predlagali, da ga (po)o?ivim s polnilcem in dolitjem teko?ine. ?epki s slike se dajo odviti, ne vem pa katero teko?ino doliti, destilirano ali kislino in do katere vi?ine. Tudi to ali bi bilo potrebno med (po)o?ivljanjem ga odklopiti z avta ... samo potem ?e se ne motim je potrebno na novo nekaj nastaviti na avtu?

Kolikor vidim gre za AGM akumulator, tako da je dolivanje teko?ine tukaj vpra?ljivo. Ravno tako je verjetno dobro imeti polnilec za AGM akumulatorje. Po odklopu iz akumulatorja ne bo potrebno nobenega posebnega nastavljanja za normalno delovanje.

Napisano
  dne 7. 12. 2019 ob 10:02 je Baho napisal:

Moj akumulator verjetno zgublja mo?. Ker ni zaprtega tipa so mi "znanci" predlagali, da ga (po)o?ivim s polnilcem in dolitjem teko?ine. ?epki s slike se dajo odviti, ne vem pa katero teko?ino doliti, destilirano ali kislino in do katere vi?ine. Tudi to ali bi bilo potrebno med (po)o?ivljanjem ga odklopiti z avta ... samo potem ?e se ne motim je potrebno na novo nekaj nastaviti na avtu?

Po moje bo bolj potrebno odpreti denarnico kot "o?ivljati" odslu?eni akomulator.Sedaj prihaja zima, ve?krat bo tudi pod 10?C ali pa celo okoli 5 in vsituacija bo vedno slab?a. Ravno, ko se bo? odpravljal na smu?anje ali bog ne daj na samem smu?i??u zna totalno odpovedati. Kje bo? v nekem zakotnem kraju na?el pravi akomulator?

To je potro?ni materijal in ga je najbolje menjat. Tej akomulatorji naj bi zdr?ali 3-4 leta in to je to.

 

 

Napisano
  dne 7. 12. 2019 ob 11:05 je Alex napisal:

Po moje bo bolj potrebno odpreti denarnico kot "o?ivljati" odslu?eni akomulator.Sedaj prihaja zima, ve?krat bo tudi pod 10?C ali pa celo okoli 5 in vsituacija bo vedno slab?a. Ravno, ko se bo? odpravljal na smu?anje ali bog ne daj na samem smu?i??u zna totalno odpovedati. Kje bo? v nekem zakotnem kraju na?el pravi akomulator?

To je potro?ni materijal in ga je najbolje menjat. Tej akomulatorji naj bi zdr?ali 3-4 leta in to je to.

Za za?etek je potrebno izmeriti napetost akumulatorja zjutraj (pod pogojem, da je bil dan prej avto v pogonu vsaj pol ure). ?e ka?e 12,3 V (cca. 50 %) ali ve?, menjava ?e ni potrebna. Gre za drage akumulatorje in sam ne bi hitel z menjavo. ?ivljenjska doba pa je odvisna od razli?nih dejavnikov (npr. pogostost in trajanje vo?nje) in lahko precej variira.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pohvalno, da si vztrajal in nanizal toliko. kilometrov. Lepa tura je ta od Sečovelj do Grožnjana. Tebi bo všeč, meni je po Parenzani dolgočasna, ker se nič ne dogaja na njej. 🤗 Je pa Grožnjan lep za pogledat. Priporočam. Ko boš naslednjič na obali te vabimo, da greš z nami, da vidiš malo gozdove in pravo Istro od znotraj. Samo je priporočljivo polnovzmeteno kolo. 😊
    • Nekateri pač zaupajo vsemu, kar jim uturijo. 😉
    • Glej-kaj te pa stane,da pogledaš ta video? Saj jaz sem nekdaj tudi tako mislil...pa se do smrti učimo. Ja res je-veliko tonskih tehnikov tudi tako misli...res je pa tudi,da so največji grešniki za slab zvok ravno tonski tehniki...pišeš o komprediji itd...-točno to!   Poglej si video,pa se bova po tem dalje pogovarjala...upam,da ti ne bo padla krona z glave😅  Kralj je nag!
    • MG4 sem vozil. Sem napisal, zakaj je pri meni odpadel. Da ne omenjam delovanja varnostnih sistemov, ko bi me recimo ACC v snegu zapeljal v vozilo spredaj. Večkrat, ne enkrat. In pa pozimi mi zavore prvič skoraj niso nič prijele, si moral najprej zavirat v prazno, potem je bilo ok. Pač nekomu lega na cesti in kvaliteta notranjosti ne pomeni nič, drugemu pa vse. No, jaz sem ta čudak. In kot sem napisal, to je drugi avto in baterija ne bi smela biti težava. Vsekakor pa bi imel večjo baterijo, ampak to je to, za to ceno.   PS: Tisto z več konji je pa tudi smeh. Recimo meni osebno je še teh 107kW preveč, saj za dinamično vožnjo po ovinkih ne potrebuješ konjev, ampak dobro podvozje, da je hitrost čim bolj enakomerna. In glede na način vožnje večine EV vozil, bi tudi pol teh konjev zadostovalo. Se strinjam, eGolf 7.5 je top avto. Tudi lega na cesti, itd. je odlična. Kot sem napisal je v osnovi Golf in potem prirejen na EV, torej še nižje težišče. Kolikor se spomnim, se pelje precej lahkotneje kot MX-30. Baje pa precej žrejo prve pnevmatike, kar pa je verjetno posledica večje teže. Tudi pri MX-30 bo očitno enako.
    • Pol so dal pa DVD, ki so mu rekli natlačenka.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.