Skoči na vsebino

Zavorne plo??ice

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

a ni smiselno ?e razdelilec mo?i oziroma tudi master cilinder menjat ce se menja oboje?

 

Vkolikor pa?e, sigurno. Sicer mora? globje pritisniti pedal, ?e so seveda zavorni batki kaj ve?ji. ?e niso, ne bo razlike. Sploh glede na to, da so vse ?eljusti enobatne. Pri meni je bilo treba pritisniti za mi?ji lulek globje. Pri S13, ko sem ?el iz navadnih na 4 batne ?eljusti pa se je poznalo, ko je treba pritisniti ful globje, da se vsi batki nafilajo. Tako, da ?e kdaj dobim to S13 nazaj je to prva predelava. :P
Napisano

Ne vem kako si testiral ampak ?e najblj se bo pa poznalo na kak?ni AC oziroma pri vi?jih hitrostih, ko bo avto samo po?epnil, pa brez kak?nega tresenja diskov itd... Pri Cliotu je bila pa tudi razlika pri nizkih hitrostih, ko si pobremzal pa se je takoj ustavil, zdaj pa kar no?ejo blokirati bremze.

 

Zadaj pa probaj skombinirati nekako diske od Mazde 6 in mogo?e del ?eljusti od GT, del od Mazde 6, ?e je kak?nna varianta. Ker edino tako bo razmerje spredaj/zadaj ostalo ?imbolj?e.

 

testiru sm na pregledni ravninski cesti in sm pospe?il do 120km/h, pa bremzu na full

 

kar se zadnjih ti?e bo treba neki ukrenit... :glare:

Napisano

Zadeva ni n? kej obetavna, ko re?i? situacijo z diskom pride drug problem in to je ugotovitev, da zadnja ?eljust nikakor ne pa?e iz 6-ke na F-ko :vskalo:

 

Objavljena slika

 

?alabajzi, komplet(diski+?eljust) od 6ke pa?e na F-ko bp.

 

Preverjeno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?alabajzi, komplet(diski+?eljust) od 6ke pa?e na F-ko bp.

 

Preverjeno.

 

Spredaj ali zadaj ali oboje?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Spredaj ali zadaj ali oboje?

 

Spredaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Spredaj.

 

Hehe, ti tud slabo bere? :harhar: Sej za spredi vejo da gre za zadi jih zanima.

33112_1.png

  • 5 let kasneje...
Napisano

Da ne na?enjam nove teme, bom kar eno staro iz naftalina potegnil... Opa?am cele drame glede zavor, blazne stro?ke pri menjavah, tudi precej nezadovoljstva nad kvaliteto originalnih zavor in podobno. Sam osebno pa sem zelo zadovoljen z originali. Pa me zanima, v ?em je te?ava, v zavorah ali zaviralcu?

 

Torej: Koliko vam zdr?ijo zavore?

 

V na?i gara?i sta dve Mazdi.

 

Za?nem najprej z BTjko. Ima skoraj 100.000 km, od tega velika velika ve?ina vo?enj po ovinkastih hribovskih poteh in kolovozih, po raznih gozdnih vlakah in podobno, skoraj polovico poti je s polno prikolico,... Veliko vo?enj je pod polno obremenitvijo po dolgih in strmih spustih. Kdor je bil kdaj na MPL ve, o ?em govorim. Na tem avtu smo pred zelo kratkim (niti 5000 km) drugi? zamenjali sprednje plo??ice (seveda na poobla??enem servisu in original Mazdine plo??ice), diski spredaj so ?e vedno originalni, ravno tako bobni zadaj in tudi zavorne obloge zadaj.

 

Drugi avto v na?i gara?i je pa Mazda 5. Praviloma se vozi po ovinkastih hribovskih poteh, se pa kar velikokrat odpravimo tudi na kak?ne kraj?e potepe (tam do 200 km dale?). V ?asu dopusta pa pripnemo po?itni?ko prikolico in se odpravimo na ve?ji potep (vsaj 600 km v 14ih dneh - zaenkrat so "ovira" majhni otroci, ki se naveli?ajo dalj?ih potovanj, druga?e bi ?li ?e dlje). Petka je blizu 200.000 km. Po?asi se napoveduje, da bomo ?e ?esti? na tem vozilu menjali zavorne plo??ice spredaj in ?etrti? zadaj (sem si vzel ?as in podrobno pregledal zapiske prej?njega lastnika). Vsi ?tirje diski so ?e originalni in (po mojem mnenju) bodo tudi po tej menjavi plo??ic ostali. So lepo ravni, gladki in tolsti.

Napisano

Na mazdah - govorim o novih ki sem jih imel - mazda 5, je drugi lastnik menjal na 80.000 na cx7 problem tresenja menjano 3x, potem sem dal aftermarket in ne vem kdaj je bojc menjal. Mazda 6 preventivno dal aftermarket, ne vem kdaj je spektr ce je menjal. Na 7ih novih seatih ne pred 100.000, trenutne so na 150.000 se povsem dobre ampak bodo preventivno menjane ta teden

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Menjal prvi? plo??ice spredaj na skoraj 120.000. Drugi? skupaj z diski na dobrih 200.000km. Zadnje so bile menjane do zdaj tudi enkrat skupaj z diski, ker so bili preve? zarjaveli.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ko sem kupil mazdo je imela po zgodovini menjane komplet diske + plo??ice pri 120.000. To dr?i ker je bil to slu?beni avto. Jaz sem ga prevzel pri 140.000. Sedaj sem pri 180.000 menjal zopet vse. Zadnje plo??ice so bile iztro?ene, zadnji diski so bili tudi kar proti koncu - po vsej verjetnosti posledica zaradi okvare zavorne ?eljusti in kratkih relacij...

 

Prve diske sem menjal zaradi cviljenja (konkrento cviljenje pri nizkih hitrostih in manj?em zaviranju). Prvo sem menjal samo plo??ice ampak ni pomagalo. Po menjavi diskov je sedaj ok.

 

V primerjavi s biv?o hondo je interval menjave kraj?i...

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Pri?el je ?as za menjavo zavornih plo??ic na Mazdi. Katere priporo?ate po va?ih izku?njah? Gre se za Mazdo 6 GG 1.8 2003 letnik.

TNX ;)

 

Vsake after vgradne razen originalnih.

 

 

Napisano

Vsake after vgradne razen originalnih.

Ja tudi na moji mazdurini,,,CX5,bo treba zamenjat prve zavorne plo??ice,to sem opazil pri menjavi zimskih gum na letne.verjetno bom dal gor TEXTAR,morajo bit mehke.original so drage full..kaj mislite ,,,,,lp

Napisano

Vsake after vgradne razen originalnih.

originalne res niso vredne pol pizde mrzle vode - cviljenje je na dnevnem redu.

33112_1.png

Napisano

Jaz imam cca. 14 dni spredaj ATE diske in plo??ice. Zamenjal, ker je pri original robi ?e drugi? do 185k km treslo pri zaviranju. Sedaj se pa tol?em po glavi, zakaj nisem to storil ?e pred tremi leti, ker grabijo dosti bolj?e. Pa kon?no imam od zavornega prahu umazana sprednja plati??a... :jupiii:

 

?e koga zanima...naro?il komplet (diski + plo??ice) v Nem?iji pri ATP Autoteile za cca. 125?...

Napisano

Jaz imam cca. 14 dni spredaj ATE diske in plo??ice. Zamenjal, ker je pri original robi ?e drugi? do 185k km treslo pri zaviranju. Sedaj se pa tol?em po glavi, zakaj nisem to storil ?e pred tremi leti, ker grabijo dosti bolj?e. Pa kon?no imam od zavornega prahu umazana sprednja plati??a... :jupiii:

 

?e koga zanima...naro?il komplet (diski + plo??ice) v Nem?iji pri ATP Autoteile za cca. 125?...

Samo ti ima? novej?o Mazdo. Ampak tudi ta informacija je dobra.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.