Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

Mare, mam kolega, ki je leer maher, pa ima neverjetno nizko porabo (zgleda bo neki na tem), vsaj glede na enga druzga z istim avtom, pa tut un ni lih "pritiska?" :P

 

No ampak zdej kok bolj pa trpijo zavore pa je drugo, medtem ko sklopka in menjalnik pa sta sigurno na bolj?em! :ne vem:

 

P.S. - Ti bi mogo?e s tak?no vo?njo pr?ou na 11.57 tko da se ti ne spla?a! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sishi, tut men to ni logi?no, sploh ko sem npr. ?e velikrat sli?u informacijo, da ti avto v "leru" tro?i nekje 0d 7 deci pa do dobr litr goriva! Zdej pa ne vem zakaj bi blo kej drga?, ?e ga ti u leru prbremza? na sameforju al pa ?e ti stoji doma na dvori??u pa je pr?gan! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni res! Motor med zaviranjem ne zapre popolnoma dotok goriva! Vbrizguje ga minimalno kot na ler gasu (kot pri nepritisnjeni pedlaki plina). S tem zavira zvezno. Se pravi ko zavira? z motorjem zvi?a? obrate (?tevilo vbrizgov) in s tem porabo goriva v primerjavi z zaviranjem z diski in ler gasom - ler obrati!

Kar ka?e ra?unalnik je pa...

 

Oprosti izrazu, da si nau? kaj naredu in prosim ne klobasaj kozlarij. Tvoja "teorija" mejbi velja za turbake za normalne bencinarje sigurno ne.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Oprosti izrazu, da si nau? kaj naredu in prosim ne klobasaj kozlarij. Tvoja "teorija" mejbi velja za turbake za normalne bencinarje sigurno ne.

 

Ti bom odgovoril brez opazk. Obstajajo sistemi vbrizgavanja s prekintivami in s stalnim vbrizgavanjem.

K-Jetronic in KE-Jetronic sta sistema s stalnim vbrizgavanjem.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preizkus je preprost... najdi prazen kos ravne ceste ali ve?ji parkplac ..

Lahko pa tudi jutranjo kolono, tam to lahko dela? do nezavesti vsak dan.

Avto v drugi nekoliko po?eni in spusti gas, pomno opazuj obratomer.!

Nalepem bo? za?util ?ude?,

ko zaviralni u?inek motorja preneha in avto rahlo potegne,in obdr?i hitrost..

Ponavadi okol 1000 rpm..

Takrat se za?ne vbrizg in v?ig in ostala znanost..

In sevede poraba.. :D

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne pa ne, izkljucis motor in das v ler :D

...

 

 

Po mo?nosti ?e klju? ven iz klju?avnice :D

 

 

 

 

 

 

Kaj pa vo?nja po AC: pospe?i? do ene 180 in prestavi? v ler, dokler ne pade hitrost pod 100km/h?

Kak?na bi bila poraba v primerjavi z konstanto hitrostjo?

 

 

 

 

Ne mislit, da bom to sam prakticiral, samo to da se prestavi v prosti tek se mi zdi goljufanje glede porabe in ni realen podatek.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ti bom odgovoril brez opazk. Obstajajo sistemi vbrizgavanja s prekintivami in s stalnim vbrizgavanjem.

K-Jetronic in KE-Jetronic sta sistema s stalnim vbrizgavanjem.

 

?lovek ti osnovnih izvedb ne lo?i?, ima? mono vbrizg, ta je na enem mestu(podobni kot stari vplinja?i le da elektronika regulira koliko bencina "ste?e" v motor po doma?e elektronika regulira pipo ker je dotok bencina za vse 4 cilindre je ves ?as odprta razlika je samo v pretoku) Vseeno pa ko spusti? gas in za?ne motor zavirat bencina ni.

 

Potem pa je tu ?e sodobnje?i ve?to?kovni vbrizg, tako ima vsak cilinder svojo ?obo ki "?prica" bencin neposredno v sesalne kanale vsakega cilindra. Ta sistem pa dela inpulzno, tako kot v?ig, pravtako se mu tudi spreminja kot predvbrizga kot pri v?igu kot predv?iga.

 

Kapira? sedaj razliko ? ?zmeden?

 

Pri obeh ni bencina (najve?krat tudi v?iga-iskre) ko motor zavira, do takrat ko obratomer pade do cca 1000rpm.

 

 

 

PS: ?e ?e kdorkoli i??e sisteme po netu ali pa pri kolegih naj se do konca pozanima in razi??e delovanje, pa ne bo takih nesporazumov :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kon?no mi je avto za?el kazati bolj normalno porabo, ?eprav ne vem v ?em je fora da je ?e prej ni ra?unal in je vedno kazal nekje med 8,9 in 9,1 litra na 100 km/h. V glavnem prej niti pomislil nisem da bi jest ?tevec porabe resetiral, ker sem mislil da pa? avtomatsko ra?una porabo na 100 km/h. No sedaj po resetiranju ?tevca porabe in 150 kilometrih predvsem mestne vo?nje mi ka?e povpre?no porabo 7,8 l/100 km. Zakaj prej ni ra?unal porabo kot se zagre pa nimam pojma in se mi niti ne sanja. Res pa da je avto verjetno preden sem ga kupil nekaj ?asa stal (to predvidevam po tem da je bil mal bolj ?udn vonj v avtu,kot da ni bil preluftan en cajt in tudi na za?etku ko sem pri?gal klimo je bil malo ?uden vonj), ampak to po moje nebi smel biti razlog. V glavnem, porabo ka?e kon?no normalno :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni pa ka?e skozi ve? sramezljiv , praba je pa skoz ista cca 0.5 - 0.7 manj?a od tiste po BC. ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni pa ka?e skozi ve? sramezljiv , praba je pa skoz ista cca 0.5 - 0.7 manj?a od tiste po BC. ?zmeden?

 

te pa ma? dizla :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.