Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Avtobus zabetoniran 6.5-6.8.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni pa moj pije po BC 7,8 (povpre?je na 10.000km) se pravi realno okoli 8 l/100km, ?e bi imel pa ve?ino mestne vo?nje bi bilo pa okol 10 l/100km. Se mi ne zdi tako slabo za turbo s skoraj 160km, ker mi je Megane karavan 1.6 16v prej pil zelo podobno mogo?e 0,5 l manj s tem da je Peugeot bistveno bolj posko?en pa ?e te?ji je...Upam, da bom z novo mazdo 3 g120 pri?el na okoli 7 pa bi bil zadovoljen :)

Napisano

Jaz imam povpre?no skupno porabo 6.1 l/100km, Mazda3 2014 G100. Zanimivo, pa da mi ra?unalnik prav ni? ne la?e in je isto kot zra?unano :).

Napisano

Jaz imam povpre?no skupno porabo 6.1 l/100km, Mazda3 2014 G100. Zanimivo, pa da mi ra?unalnik prav ni? ne la?e in je isto kot zra?unano :).

 

ja zgleda da na trojkah ne la?ejo. Meni vedno to?no ka?e.. tudi celotna poraba do sedaj se razlikuje za samo 0,05l..

Napisano

Realno ali po BC? Tele ?estice namre? zelo rade la?ejo in to ne ravno malo... :) Moja trdi, da se zadovolji s 5,3l/100 km, ampak ji ne morem dopovedat, da sva realno nekje na 6,0... :) Kar je vseeno po moje dober rezultat, kljub temu, da ima v svojem repertoarju cca. 95% AC, preostanek pa regionalke in mesto.

Prera?unano 6,3 po BC 6,2. Zadnje dva meseca ne la?e:) Se poznajo relacije in zimske gume 16.

Napisano

Prera?unano 6,3 po BC 6,2. Zadnje dva meseca ne la?e:) Se poznajo relacije in zimske gume 16.

 

Mogo?e pa je Mazda pri faceliftu poskrbela ?e za natan?nej?e BC-je. :) Jaz sem do seda v cca. 120.000 kmj 3x resetiral povpre?no porabo in ta se vedno znova zasidra pri 5,3-5,4l. Sicer sem enkrat ali dvakrat celo realno pri?el na te cifre (gledano na celi tank), ampak skozi dalj?e ?asovno obdobje pa la?e najmanj pol litra.

Napisano

Imam ob?utek, da po zadnjem rednem servisu (nalo?ili so novo verzija programa motorja) je poraba malenkost padla.

Relacija AC kras-KP-kras-NG, kratke relacije po krasu in 1x na Vrem??ico (zimske gume). Skupno 751km in 52l  = 6,9l/100km  (po BC 6,6l/100km).

 

Ma ja no, za 175 podivjanih konjev je kar ok.

 

lp

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

:aaaaa:

 

Skoraj kot BTjka!

 

Kaj si pa vozil? V tem letnem ?asu najbr? gnoj na njivo...

To je moja povpre?na poraba  :P

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

To je moja povpre?na poraba  :P

 

Ja, tudi meni BTjka v povpre?ju kuri okoli 16,5 litra. Pozimi plu?i sneg, zdaj vozimo gnoj, potem delamo kurjavo, pa vozimo seno domov, pa koruzni zdrob za koko?i,... Vsak letni ?as ima svoje dogodke, ki dvignejo porabo. Zato pa spra?ujem, kaj si po?el. Domnevam, da nisi oral njivo, zato spra?ujem, ?e si vozil gnoj. Ali pa kak?ne pra?i?ke od kod, da bo jeseni kaj za na rampin...

Napisano

Glupo vpra?anje.

 

?ipiranje mazde6 bi prineslo manj?o porabo?

 

?e predpostavljamo, da nisem divjak in se vozim po avtocesti cca. 120 km/h.

 

Hvala. :)

Napisano

Pob, 

 

 

moje izku?nje, da je po ?ipanju ?e 3 avtov poraba padla, ampak res minimalno tam nekje 0,2l, tako da raje vozi dalje ?e misli? ?ipat zaradi porabe. ;) Se ne spla?a ne glede na to, kar tuning hi?e pi?ejo.

Napisano

@pele, o kak?nem znesku pa govorimo, ?e se avto ?ipira? Hvala. :)

Napisano

No na letnih 18kah se je poraba takoj dvignila:) 6,6

 

A ti porabo primerja? od tanka do tanka? Ali na dalj?e ?asovno obdobje? Jaz recimo med zimskimi 17-kami in letnimi 18-kami opazim zelo malo razliko. V bistvu sem naredil hitro analizo letnih in zimskih povpre?ij zadnjih treh let, podatki bazirajo na 136 tankanjih:

 

2017-03-2810h0611.png

 

Leto?njo zimo sem imel celo vi?jo porabo, kot lansko poletje. :)

Napisano

A ti porabo primerja? od tanka do tanka? Ali na dalj?e ?asovno obdobje? Jaz recimo med zimskimi 17-kami in letnimi 18-kami opazim zelo malo razliko. V bistvu sem naredil hitro analizo letnih in zimskih povpre?ij zadnjih treh let, podatki bazirajo na 136 tankanjih:

 

2017-03-2810h0611.png

 

Leto?njo zimo sem imel celo vi?jo porabo, kot lansko poletje. :)

Ja od tanka do tanka si jaz oz. mo? pi?e v neko aplikacijo:)

Napisano

Ja od tanka do tanka si jaz oz. mo? pi?e v neko aplikacijo:)

 

Pa so vsi preostali dejavniki bili enaki, kot pri prej?njem tanku? Hitrost vo?nje, relacije, razmerje mestna/primestna vo?nja in vo?nja po AC?

 

Spra?ujem zaradi tega, ker od tanka do tanka tudi ob 95% isti relaciji vsak dan lahko poraba varira tudi pol litra, pa tukaj ni nujno, da so se menjale gume ali kaj drugega. Recimo, jaz se dnevno vozim iz okolice Celja v LJ in nazaj, torej cca. 170 km avtoceste dnevno + ostali opravki. Tempo vo?nje ves ?as pribli?no enak z ob?asnimi poskoki preko omejitve. Tankam pribli?no vsak teden in ?e pogledam mojo zgodovino tankanja, lahko skoraj za vsako ve?je odstopanje v porabi povem, kaj je razlog. Razpon pa je od cca. 5,3l/100km do mislim da 7,6l/100 km. ?eprav za 7,6l dobro vem, kaj je razlog... :) Ne bo? verjela, ampak dela na ?tajerski AC med ?alcem in ?empetrom so se poznala na porabi. :) Zaradi tega te?ko re?e?, da je pa trenutno ve?ja poraba posledica menjave gum, posebej ?e vzame? v obzir, da pa niso vsi ostali dejavniki bili enaki, kot pri prej?njem tanku.

Napisano

Pob: Sam sem dal 400? z 20% popustom za novo mazdo 6. Starej?i avto ko ima? ceneje je. Je pa pod 300? te?ko da dobi? od priznane tuning hi?e.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

?e neki me zanima, kaj se same porabe ti?e...

 

tisti, ki spremljate porabo z raznimi programi na mobitelih, ali vam pride do velikega odstopanja glede na potovalni ra?unalnik? meni recimo sedaj pri letnih 17 col. gumah ka?e 4,5 l/100 km (za vsak tank resetiram), a ko vna?am podatke v program (GarageOnNet), mi prera?una, da porabim 5,3 l/100 km...

 

pa ?e, ali ko tankate, nehate tankat takoj, ko prvi? ven vr?e (tako jaz po?nem) ali tankate do fula - pa? dokler gre, gre? :D mogo?e pa? dost na random vn vr?e zati? in mi zarad tega prihaja do odstopanj... ne vem no. prosim za va?a mnenja.

 

hvala. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.