Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Avto je bil do sedaj redno servisiran na poobla??enem servisu in tako bo tudi v bodo?e.upam da je bil do sedaj vozen normalno,od sedaj sigurno bo. Me pa zanima za mazdo 2.2 175 konjev 2013 kak?ni so simptomi za okvaro odmi?ne gredi? Sicer je v garanciji...pa vseeno spra?ujem.

Lp Jani
 

Napisano

Avto je bil do sedaj redno servisiran na poobla??enem servisu in tako bo tudi v bodo?e.upam da je bil do sedaj vozen normalno,od sedaj sigurno bo. Me pa zanima za mazdo 2.2 175 konjev 2013 kak?ni so simptomi za okvaro odmi?ne gredi? Sicer je v garanciji...pa vseeno spra?ujem.

 

Lp Jani

 

 

 

Prizge se opozorilo in ene par luck :) ...

 

IMG_3730-20171129-081924.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej tudi z prvimi dizli je bilo kao ful narobe to,da so zaribavali.

Seveda tistim pacientom, ki nikoli v ?ivljenju ne dvignejo havbe in pogledajo nivoja olja. Tisti so seveda blatili mazdo po forumih.

Tudi pri skyactiv motorjih je bil problem le pri letniku 2013 zaradi slabe obdelave

gredi. Pozneje so to te?avo odpravili.

Ja in pa seveda so spet pacienti(kot pri vseh znamkah), ki ne poslu?ajo motorja in samo gasa-pali- gasi. Za take dizli zagotovo niso in bodo imeli probleme.

In ja so neuni?ljivi v pravih rokah.

nima? prav... res je da je treba nivo olja kontrolirat, dandanes bi to moral avto za ta denar biti sposoben sam, da voznika opozori, da je nekaj narobe, ?e preden pride do resnih po?kodb.

 

Kar se ti?e pa poslu?anja zvoka motorja pa, 90% uporabnikov ni mehanikov, in ne morejo vedeti, kak?en je pravilen zvok motorja, ?e posebej pri dizlih, ki so v hladnih jutrih ve?inoma robati in treso?i, ko se ogrejejo pa spet malo manj, ?e pa sedi? kot uporabnik v kabini, ki so dandanes relativno dobro zvo?no izolirane, pa sploh ne more? oceniti ali je kaj narobe, ali pa ne...

 

vse zgoraj na?teto je odgovornost proizvajalca do kvalitete lastnega izdelka in se nikakor ne more in ne sme prelagati na odgovornost uporabnika!

 

p/s: ?e najve?ja neumnost ki je zapisana v navodilih nekaterih proizvajalcev: "Poraba olja je lahko tudi do 1L / 1000km, in s tem ?e ni ni? narobe. Svetujemo vam, da pri vsakem to?enju goriva preverite nivo olja."

Katastrofa... ?e nekdaj so nekateri Renoji imeli prikaz nivoja olja v motorju, ne vem zakaj je to danes tak te?ko pri bolj?ih/novej?ih/dra?jih avtih...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Sej tudi z prvimi dizli je bilo kao ful narobe to,da so zaribavali.

Seveda tistim pacientom, ki nikoli v ?ivljenju ne dvignejo havbe in pogledajo nivoja olja. Tisti so seveda blatili mazdo po forumih.

Ne bo ?ist dr?alo, ?eprav sem redno dvigoval haubo bi skoraj postal pacient.

Pacienti so pri mazdi, ker so skrivali da ima njihov motor tovarni?ko napako. (da ?e malo blatim) :hudicek:

 

To je pravilno - motor ima najbolj?i izkoristek ravno v obmo?ju med 80 in 90km/h,

Rekordno nizko porabo na relaciji ?iht-dom sem imel, ko zaradi prometa nisem presegel hitrosti 50km/h. Seveda je DZG menjalnik dr?al vrtljaje na rekordno nizki vrednosti kar ni glih zdravo za ma?ino.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ali pa ?e vozi? na avtoplin in se ti po?vi?gava ob misli na potro?njo goriva, ker ?e pogoltne pol litra ve? je to nekih 30?centov na 100km.

 

Naj ga le pije, na zdravje! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz vsak dan vozim za ve?jim ?tevilom dizlov in ti pa prav lepo di?ijo, zlasti tisti starej?ih letnikov ali pa novej?i in z odstranitvijo filtra. Tak ko pohodi gas toliko zakadi, da je nekaj ?asa vidljivost blizu nule! :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz vsak dan vozim za ve?jim ?tevilom dizlov in ti pa prav lepo di?ijo, zlasti tisti starej?ih letnikov ali pa novej?i in z odstranitvijo filtra. Tak ko pohodi gas toliko zakadi, da je nekaj ?asa vidljivost blizu nule! :(

 

 

Noja... tudi za kaksnim starim bencinarjem ravno ne disi prav lepo ... Ce se ze gremo na to... potem so najmanj smrdeci EV ... razen ce se ne zacne smodit kaksna elektricna napeljava  :lol:  :jezicek:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Da malo obudimo temo :) v zadnjih 5 dneh naredil cca 1900km - 1000km na avtocesti (Lj - toskana - LJ) ostalo pa naselja in mesta oz voznja po toskani. Poraba pa vidna iz slike (M32017, bencinar 2.0 120konjickov). Zelo pozitivno presenecen. V toskano smo celo prisli z 5.3l/100km. In da se razumemo voznje se ni prilagajalo cimnizji porabi. b61aa560e1de2393a7c4eae39370975e.jpg

Napisano

:notworth: Dr?i, Skyactiv bencinarji so res neverjetni, kar se porabe ti?e. :notworth:

Dajte ga meni,da ga "mu?ki"poteram pa da vidimo, koliko bo realna poraba.:)

 

 

Napisano

Dajte ga meni,da ga "mu?ki"poteram pa da vidimo, koliko bo realna poraba.:)

Nic bat tudi jaz znam dosezt ?mosko? porabo ;) ampak ob kulturni voznji pa dosezes zgornji rezultat. Na gor pa prakticno ni omejitev

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Napisano

Nic bat tudi jaz znam dosezt ?mosko? porabo ;) ampak ob kulturni voznji pa dosezes zgornji rezultat. Na gor pa prakticno ni omejitev

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sej, te porabe niso relevantne oz. niso pravi pokazatelj.Po Italijanskih avtocestah se itak vsi cijazijo 120 max. 130/uro.?e gre? v njihovem tempu je jasno, da bo poraba ni?ja.

 

 

Napisano

Sej, te porabe niso relevantne oz. niso pravi pokazatelj.Po Italijanskih avtocestah se itak vsi cijazijo 120 max. 130/uro.?e gre? v njihovem tempu je jasno, da bo poraba ni?ja.

Definitvno se strinjam. Ne glede na vse sem prej na isto destinacijo prisel z mukami pod 7.5/100km (Renault clio 2006, 96konjickov).

Napisano

mazda 6 cd140 gt

kulk velik je kesl za nafto ?

pa kuk je kj normalna poraba ?

js mam 18 col gume in mam porabo nekje med 7-7,5l

Napisano

Ej zanimiva je meni ta poraba...

Zdaj sem imel nekaj prete?no avtocestnih relacij, kjer sem vozil med 140 in 160 km/h, 3 odrasli v avtu. Ma moja stara gara (2008, 2.0, 147 km) ga ni pila ve? ko 7.1 do max 7.5 L. 

Se mi zdi, da avtu teh 4k obratov prav pa?e (najve?ji navor) in se dodaja plin res minimalno.

No kar ho?em povedat, kljub temu da zra?ni upor raste s kvadratom hitrosti, sem skoraj prepri?an da je razlika v porabi minimalna ?e vozim 120-130 ali pa 150 km/h.

 

LP!

Napisano

810 km z enim keslom pa pise da je se kao za 70 km

kombinirana voznja

men se zdi kr ok za tko mali kesl

mazda 6 cd140

Napisano

Jest sem imel na potovalnemu racunalniku ze 0 km remaining in sem se peljal se nadaljnih 5 km do crpalke in tankal polnega. Notri je slo 57 l tako, da je avto imel se 7-8 l benza, ko je kazalo 0 km remaining. Meni se je pa se tok cudno zdelo zakaj ima tako majhno rezervo. Zej vem, da nima :)

Napisano

A ima mazda 60L tank?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

z mojim prejsnim avtom

bmw 525d sm naredu 1100 km tu nekje

na bcju mi je pisal 7.1l

pa je dost tezji biu pa ga nism sparu in vecinoma mestna voznja

je pa res da ma 75l kesl se mi zdi

ampak vseen 2.5 masina 2002 letnik pa je majn pil k mazda

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Papir prenese vse. Bog ve, zakaj so pokvarljivi... Zato ker so nemški avti oh in sploh, da bi potencialne kupce mazd prestrašili in odvrnili od nakupa in jim ponudili nemške avte... 
    • Take imamo od "vplivnic". In potem se čudimo vedno bolj omejenim otrokom, ko poslušajo take kokoške. Nikoli ne zamudi, da bi bila dve minuti tiho.  https://www.24ur.com/popin/tuja-scena/kim-kardashian-ne-verjame-da-so-leta-1969-pristali-na-luni-sami-se-prepricajte.html  
    • Alex je kupil take, ki so boljše kot "original". "Original" so cenene made in china.  Ne skrbet ti za Alexa. Skrbi raje za svojo cx30, če jo sploh imaš. Ker nič ne izgleda tako, glede na tvoj nick. 😉 Mimogrede, RC Design so vesoljska ladja za originalne. Skoraj ne rabijo balansiranja.
    • A nima alex kao ful denarja (X motor, premium, pa ostale blabla objave) pol pa kup fejk feltne namesto originalnih? 
    • Po statistiki ADAC-a mazdi 3 in cx-30 nista med najbolj zanesljivimi avti v svojem razredu (spodnji srednji razred). Ta dva modela, registrirana v letih 2019 in 2020, sta bila v Nemčiji med bolj kvarljivimi modeli. ADAC-ova analiza zajema vozila, registrirana od 2015 do 2022. Mazda cx-30, ki je na trg prišla 2019, se je v zadnjih dveh letih izboljšala (spada med povrečno zanesljiva vozila), medtem ko so za mazdo 3 podatki na voljo le do leta 2020. Presenetljivo je, da se leta 2019 pri tem modelu zgodil velik preobrat, saj je od zanesljivega oziroma zelo zanesljivega zdrsnil med kvarljive oziroma celo zelo kvarljive avte. Več na spodnji povezavi. ADAC Pannenstatistik 2025: Sind Elektroautos zuverlässiger? WWW.ADAC.DE Die Bilanz der ADAC Pannenhilfe zeigt, welche Pkw am häufigsten...   Počasi bom svojo cx-30 vozil dve leti. Do sedaj nisem imel kakšnih težav in upam, da tako tudi ostane. Z avtom sem glede na razmerje med nakupno ceno ter opremo in kakovostjo, ki jo nudi, zelo zadovoljen. Tudi nad porabo se ne morem pritoževati. Skratka, priporočam.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.