Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

 

Ker smo na?eli zelo zanimivo temo bi bilo dobro, da malo primerjamo na?in vo?nje se pravi kako pospe?ujemo zaviramo v katerih obratih kdo vozi, kako ?altamo in seveda tudi koliko ima kdo napumpane gume.

 

 

Zanimivo...

po 63.500km :) mam povprecno 7.2 l/100km.

Tlak v gumah: prazen avto: 2.4/2.4, polno: 2.6/2.9

Rezim: vecinoma avtoceste tempo 150-160-170 (tuki se vedno gibljem)...

Menjam pri 3500 do 4000 rpm...redko se vozim pod 2000rpm.

Se vedno me navdusuje ta turbo kick :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja mogoce je pa poraba res (pre)visoka pri tem modelu. V Delu sem bral supertest

po 50.000 km. Povprecna poraba 8,97 litra :o !

Bom skeniral pa dam sem gor, da si boste lahko prebral....

post-9-1115663373.jpg

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Dosti prepri?ljiva zadeva....ampak useeno sem ?e vedno ponosen lastnik mazde 3 Sport!!

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Test na 50.000 glih ni najbolj merodajen, ker bolj realen bi bil tisti pri 100.000 km. Predvsem zato, ker najve? obrabe se dogaja na za?etku, ko se deli med sabo ?e utekajo potem pa stopnja obrabe pada tako, da tudi tista "jaj?astost" valjev se verjetno ne bo nadaljevala s takim tempom in da 300.000+ km brez obnove motorja ne bi smel biti prevelik problem.

 

Tako, da lastniki trojk ne preve? skrbet, ker mislim, da je bil ta supertest nadvse spodbuden. :D

33112_1.png

Napisano

Se strinjam. Da se razumemo: ta clanek hvali Mazdo, ne graja!

Moja Mazda ima 250.000 Km :o . No problems at all ;) !

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ok.....sam ?e realno pogledamo zadevo.....in ?e avto dosti rabi?....se ga ve? kot 3 leta itak ne spla?a imet....to pomeni od prilike 150 000 km.....pol pa drugega...seveda ?e obstaja ta mo?nost......

 

Sicer pa me za trojko n? ne skrbi....in morem vam pa povedat da sem imel zdej 3 dni mo?nost vodzit novo astro 1.6 motor, torej kot moja mazda....in se definitivno ne more kosat z mazdo...sicer tudi zanimiva ampak je korak odzadaj.....

 

 

Mene je ?e to presenetlo, ker sem vedno govoril da japonca ne bom kupil :whatever: zdej pa poglejte to.,....zelo zelo navdu?en lastnik mazde....in ?e bi imel ?e enkrat za zbirat bi se ?e enkrat tako odlo?u....In zdej lahko kon?no re?em....

 

 

KAPO DOL PRED MAZDO.....!!! :rolleyes:

 

 

AMEN

 

 

daVid

Feel free....

Napisano

Ok.....sam ?e realno pogledamo zadevo.....in ?e avto dosti rabi?....se ga ve? kot 3 leta itak ne spla?a imet....

 

Zakaj pa ne???????????

Glih to se najbolj splaca.

Moja Mazda steje ze 15 pomladi pa imam NO PROBLEMS :) ?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

imam NO PROBLEMS :) ?

No, na koncu zgornjega citata bi moral biti ! - klicaj in ne vprasaj!

 

... imam NO PROBLEMS :)!

 

P.S. KAALman a si vidu k mi je ratal quote - hvala.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Mazda3-1.6sport.Poraba z zimskimi gumami do 8.2.Sedaj poleti z letnimi brez klime najmanj 7.6.Z klimo pa se vrti okoli 8.

Napisano

Ok zdej bom ?e jest en super test naredu pa poro?am kolk je blo.....

Feel free....

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Ok zdej bom ?e jest en super test naredu pa poro?am kolk je blo.....

 

No in ker David ?e ni naredil supertesta sem se jaz malce pozabaval s supertestno porabo na ?rpalkah od OMV in Petrola, ker pa? ve?ino na teh dveh tankam.

 

Od takrat ko so na poraba.com dodali mo?nost vpisovanja ?rpalke sem bil na Petrolu 7x in izmeril povpre?no porabo 6,50 l/100km. Na OMV-ju sem bil 11x in poraba je 6,52. Na MOL-u (ta kratica ne pomeni Mestna Ob?ina Ljubljana :) ) samo 2x (6,33l l/100km) in zato tega podatka ne bom navajal kot reprezentativnega saj je premalo merjenj.

 

Predvsem me je to zanimalo, ker se na raznih avto forumih kar naprej prerekajo katero gorivo je bolj?e in ugotovitev je popolnoma nepresenetljive saj je razlika med 5rolom in OMV samo 0,2 deci/100km kar, je zanemarljivo. Tudi pri MOL (ki ga vsi zelo hvalijo) je razlike manj kot 2 deci, kar spet ne pomeni, da je tam gorivo precej bolj?e kot zagovarjajo nekateri.

33112_1.png

Napisano

Ko smo ravno pri porabi. M6 je moj prvi diesel pa me zanima, pri kak?nih obratih naj bi vozil za najmanj?o porabo. V va?ih postih omenjate, da ne vozite pod 2000 in podobno.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

O neee pa ta poraba, zdej mam super sto noter nalit pa sem ga kar ti??al in se mi zdi da je bla neki cajta povpre?na poraba okol 15 litrov, zdej mam 300 km na ?tevcu, pa bo kmal zasvetla rezerva, katastrofa :))))

 

Bom pa povedal kok je naneslo vse skupi! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ko smo ravno pri porabi. M6 je moj prvi diesel pa me zanima, pri kak?nih obratih naj bi vozil za najmanj?o porabo. V va?ih postih omenjate, da ne vozite pod 2000 in podobno.

 

Jaz sem samo to ugotovil, da po?asno pospe?evanje (vo?nja v stilu penzionerjev) pove?uje porabo. ?im hitreje, ampak vseeno brez pretiravanja, pospe?it do ?elene hitrosti potem pa vo?nja v najvi?ji prestavi ampak spet ne, da obrati padejo pod cca 1.800. ?e pa ?e in je potrebno pospe?iti pa raje prestavo navzdol pa izkoristit navor ki, ga je najve? tam nekje okol 2k obratov. Tudi teranje v obrate (preko 4.000) nima smisla, ker je izkoristek preslab.

 

Je pa ta ?estka tudi moj prvi diesel sam kot ka?e sem ga kar dobro pogruntal, v kar pri?a tudi skupna poraba v podpisu :)

33112_1.png

Napisano

Pozdrav vsem!

 

Ja zanimiva debata tole o porabi! Mislim da je poraba zelo odvisna od na?ina vo?nje vsakega posameznika ker smo gotovo bolj razli?ni ?oferji, kot pa so razli?ni motorji glede porabe recimo pri mazdi 6 CD!Meni poraba niha od 7,2 pa do 8,9 pa? odvisno kje, kdaj, kako, zakaj itd.Pod 7l mi ni ratalo nikoli je pa res da se tudi nisem kdove kako trudil! Kot sem ?e enkrat napisal je BC verjetno najslab?i del te mazde zato ga sploh ne uporabljam gledam samo kolko kilometrov sem prevozil pa grem (okoli 750) na bencinsko! :pepsi: No ?e ti podatki: avto evo II CD SPORT COMBI Gume 205/55/16 motor ima vgrajen ?ip, tako da je identi?en kot ga ima nova ?estka (143KM)poraba pa se ni bistveno pove?ala po vgradnji, edino kak?en deci navzgor, kar pripisujem u?itkom pri pospe?evanju ki so res fenomenalni da more? probat zmeri znova... :ouje:

 

LP

Napisano

Tudi teranje v obrate (preko 4.000) nima smisla, ker je izkoristek preslab.

 

V?asih pa ne gre druga?e, kot da obrate tera? ?ez 4.000 :bravo:, ker pa? avto nima ?este prestave :( .

 

Sicer pa tudi jaz ne pazim na porabo. Sem mnenja, da ?e avto ?e ima tak?no mo? in navor je to potrebno izkoristiti.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Jaz pa se moram pohvalit da sem (kon?no) uspel spravit porabo na skor 12 litrov, pa noga je bla res kar po?tena, sicer pa cev cajt pa spet ne more? ti??at, ker pol se vmes zaleti? v kakega penzi?a, pa sledi evropsko poro?ilo in ostala jajca! :)

 

NO pa na koncu mi je na avtocesti celo bencina zmanjkal, ker nisem ra?unal da bo porabe tolk, pol pa kantica v kufru pride v po?tev (na sre?o je bla polna)!! :)

 

Aja pa bencin sem mev super 100, tko da po logiki nekaterih ki tok zaupajo v ta OMV fack, bi mogla bit sicer poraba (95 okt) najbr? 15 litrov, skratka vsa ?ast in slava OMV Super 100 :))))))))))))))))))))))))))))))

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

no ja moja poraba pri 323f z 1,5l motrjem in 88ks je poraba pri petrolovem 95 oktanskem bencinu pri ¨gorenski¨vo?ni taki da sm ?paru bencin je pr?la tud pod 7 litrov, zdej na super 100 pa ?e nism ?ist sigurn o porabi k je ?e mal premal KM narejenih, vendar je manj?a kot od petrola 95 okt.

Napisano

no ?e moje izku?nje: prej 95 oktanski benzin (petrol, OMV poraba 7,6 l)

potem 95 okt. benzin (Agip poraba 7,4l)

trenutno 100 okt. benzin (OMV poraba 7,1)

Meritve so bile narejene pri enakih okoli??inah z tremi tanki bencina (pribli?no polovico normalne vo?nje 50-90km/h 30% avtoceste 160=> in 20% ljubljanske kolona (1.-2. prestava) Narejeno z gumami 195/50/15

trenutno pa testiram kolk bi ?lo ?e manj, se pravi a se ga da spreviti ?e ni?je, vendar lahko re?em da pazim in ne grem nad 4000rpm rezultati bodo znani kmalu....

 

AVTO: 323F 1,5i 90KM, 90Kkm

 

 

LP Rok

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.