Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

Bom naslednji tank vozil po tvoje. Ti sporocim rezultate. Imam vedno iste relacije vsak teden. No, da pa ne bo potem izgovor za mojo visjo porabo nizke temperature, ki jih napovedujejo za naslednji teden pa lahko ti probas po moje.

Deal?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Deal. :bravo:

 

jaz bom sicer malo bolj te?ko sprobal tvoj na?in zato, ker se mi relacije dnevno spreminjajo saj mam kr precej terenskega dela. V?asih je cel teden samo mestne vo?nje naslednji? pa recimo same relacije tako, da bom te?ko izlu??il objektiven rezultat.

 

Sam pazi 1x sem ?e eno tako stavo dobil, ko smo ?li testirat porabo tako, da ti ne bo prav lahko pri tem seveda ne velja goljufat, ker v bistvu se tako goljufa samo samega sebe.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni? bat. To ne jemljem kot tekmovanje kdo ima prav inkdo ne.

 

Vseeno zaenkrat zagovoarjam svojo teorijo, bom pa sprobal v praksi ?e tvojo in ?e bodo rezultati tak?ni kot jih navaja? - hvala bogu, nau?il se bom nekaj novega ...

 

Samo ?e nekaj. Recimo pri cestninskih postajah od 40km/h do 140km/h, in pri ustavitvi do 50km/h v mestu pospe?im ?imprej (ne govorim v burnout-u) :P in potem vozim konstantno. Vse ostalo (zaviranje z motorjem in podobno) delam kot ?e dosedaj, ane?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Samo ?e nekaj. Recimo pri cestninskih postajah od 40km/h do 140km/h, in pri ustavitvi do 50km/h v mestu pospe?im ?imprej (ne govorim v burnout-u) :P in potem vozim konstantno. Vse ostalo (zaviranje z motorjem in podobno) delam kot ?e dosedaj, ane?

 

Absolutno.. tko je prav

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem pri vajinem testiranju zna bit ?e bosta naletela na gne?o oz. na promet, ko ne bosta vodilna v koloni. Tedaj se je pa? treba prilagajat pred teboj voze?emu in to zna bit jeba. Tak?ne vo?nje zna pa biti glavnina! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Problem pri vajinem testiranju zna bit ?e bosta naletela na gne?o oz. na promet, ko ne bosta vodilna v koloni. Tedaj se je pa? treba prilagajat pred teboj voze?emu in to zna bit jeba. Tak?ne vo?nje zna pa biti glavnina! :blush:

 

Jst nimam nikoli gu?ve ... Bom pa mogo?e celo posnel 100km poti za vsak na?in vo?nje posebej(iste relacije seveda), da bomo potem lahko primerjal. :bravo: (samo da nekaj stuhtamo, kam naj telefon pritrdim ...) :(

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preizkus bom prekinil ?e po treh dneh testiranj. Mislim, da so rezultati o?itni in da sicer ni potrebe da nadaljujem, vendar bom do konca tedna ?e vozil po tvojih navodilih, zato ker mi obi?ajno BC la?e za par dcl in obstaja mo?nost, da sedaj, ob druga?nem na?inu vo?nje la?e manj oz. ve? oz. v plus ali minus.

 

Po priblji?no 300-350 prevo?enih kilometrih je poraba po BC-ju 5,6l/100km (niha celo do 5,7 amak pustimo malenkosti). To mislim, da lahko dokazuje le 4 stvari;

 

1.- (Najverjetneje) Boss-ov na?in vo?nje ni najbolj ekonomi?en

2.- Najina avtomobila ne delujeta enako pri omenjenih na?inih vo?nje

3.- Jst ne znam vozit na tak na?in kot Boss oz. ne vozim isto (?eprav se mi zdi, da sem upo?teval vsa tvoja navodila)

4.- Jutranje nizke temperature so zvi?ale porabo (ne verjamem, ker nisem nikoli imel take razlike pozimi - poleti)

 

Verjamem, da ?e si ti vozil "po moje" si tudi ?e pri?el do nekih zaklju?kov. Upam da ne obratnih kot jaz!

:hohoho:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5,6l/100km ... a ti s tem nisoi zadovoljen? ?zmeden? Kolk je pa druga?e poraba s tvojim na?inom?

 

Ampak kakorkoli gledam ma? ti verjetno ve? ali manj samo relacijo, al kako?

 

 

 

Jaz ?e nisem za?el - ?akam, da spraznim tank po bo pa 900km trpljenja - se ne veselim :(

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5,6l/100km ... a ti s tem nisoi zadovoljen? ?zmeden? Kolk je pa druga?e poraba s tvojim na?inom?

 

Ampak kakorkoli gledam ma? ti verjetno ve? ali manj samo relacijo, al kako?

Jaz ?e nisem za?el - ?akam, da spraznim tank po bo pa 900km trpljenja - se ne veselim :(

 

Jst mam nekje 4,9l. (najmanj 4,7 - najve? 5,1)

 

Imam samo relacije, samo moslim, da bi to moralo bit v prid tvoji teoriji ... Pospe?ujem do porabe max 12 - 14l, potem pa pa? tako kot je treba. ?e se igram in imam ?as (in prostor da ne oviram drugih) pospe?ujem z najve? 10l, potem je poraba tudi 4,1l/100km.

 

BC la?e nekje 6dcl, ampak v kon?ni fazi ni va?no ali gleda? porabo po BC-ju ali dejansko ... (v tem primeru) :P

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko kupim Wankla (ni ?e definiram to?en datum), bom ?ef foruma po potro?nji, ne pa nujno tudi najhitrej?i na cesti! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pospe?ujemo do 100km/h z avtomobilom, ki ima 10sekundni pospe?ek do 100km/h. Ker ga ne bomo gnali ?ist do konca nam pri odlo?nem pospe?evanju to rata v 12 sekundah. Da bo la?je ra?unanje in da se ne zajebavamo z odvodi re?mo, da je pospe?ek enakomeren. Se pravi smo v teh 12 sekundah naredili 166metrov. Vzamemo porabo raje 20litrov za to razdaljo. V tem ?asu smo porabili torej 0,0332 litrov goriva. Nato smo do recimo do prevo?enega enega kilometra vozili z enakomerno porabo 5litrov v najvi?ji prestavi. Se pravi to je ?e 834metrov in je ?lo skozi motor ?e 0,0417litra goriva.

 

Tole sm jst razumel tko, da naj bi se tvoj na?in vo?nje obnesel na relacije ... :ne vem:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ve?krat, ko je treba spremenit hitrost bolj se pozna razlika. ?e se enkrat oba avta z razli?nima na?inoma vo?nje vozita enakomerno v najvi?ji prestavi logi?no, da ni razlike. Gre se za takrat, ko je treba spraviti vozilo do neke hitrosti - kako to naredi?? A hitro (vendar spet ne toliko, da bo vse skup kopalo po asfaltu - recimo s 3/4 mo?i) al po?asi (za dosegat trenutno porabo 10 litrov na BC-ju je to ultrapenzionisti?no pospe?evanje)?

 

Jaz zagovarjam sistem hitro, do ?eljene hitrosti potem pa kruzing v ?im vi?ji prestavi, da ni mote?e za motor.

 

Ok bom mal bolj na primerih razlo?u kako to jaz po?nem:

 

1.) pospe?evanje po zloglasnih cestninskih hi?icah (ne to ni naselje, kljub temu, da zgledajo kot nekak?ne vrstne hi?ice). Peljem se skozi pri cca 60km/h v tretji prestavi nato pa po?ten pritisk na gas do nekje 100km/h nato prestava v ?etrto in pospe?ek, do ?eljenih 140km/h, ter prestava 5 in 6 ter naprej s konstantno hitrostjo.

 

2.) v naselju od 0-50km/h - Prva ne preve? odlo?no, da lepo ujame? obrate in ne preve?, da ne vrti v prazno. Pri 20km/h druga, do 50km/h nato pa takoj tretja in ?etrta s konstantno hitrostjo. 5 je v uporabi ?ele po 70km/h (tam, kjer je dovoljeno).

 

3.) vsaka potrebna vmesna pospe?evanja so odlo?na, seveda pa mora biti avto v pravi prestavi. ?e je manj kot 1500 obratov, raje prestavim eno navzdol, kot, da bi ti??al motor v prazno iin kuru gorivo brez efekta.

 

4.) ampak kljub vsemu pazim, da se ne zaganjam od semaforja do semaforja in primerno zaviram z motorjem ter pospe?ujem, da ujamem zeleni val. V glavnem po pameti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A si 6. komu posodu :ne vem: :hohoho:

 

Narod ne ve kolk je omejitev in vozi 50-70km/h, se sploh ne spla?a ?altat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa sem zadovoljen, ker mi ?re LPG nekih 9 litrov (frigidne vo?nje prete?no), BC niti ve? ne gledam, ker take strelja da glava boli tako da imam kar uro na tistem prostor?ku nastavljeno! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zadnji tank popolnoma nadpovpre?no dinami?ne vo?nje in pospe?evanja... (ne ?param :) )

 

7.34 l/100km

 

za traktor s "136 KM" niti ni tako pretirano, u?itek v vo?nji turba?a pa zakon ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zadnji tank popolnoma nadpovpre?no dinami?ne vo?nje in pospe?evanja... (ne ?param :) )

 

7.34 l/100km

 

za traktor s "136 KM" niti ni tako pretirano, u?itek v vo?nji turba?a pa zakon ;)

 

Tle nekje se jaz vrtim zadnje ?ase.Samo gasa in ?ur. :bravo:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.