Skoči na vsebino

Poraba goriva-Mazda 6 diesel


Priporočeno sporočilo

Mater cel teden me ni blo, dons morm pa tankat, o?itno parkiran saker porab tolk kot ?e se vozim. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem prav to?no. Ker je vse pregledal in kar mu je bilo sumljivo je o?istil malo potisnil. Je pa blindiral EGR ventil. Mislim da je bil on tisti glavni krivec za mojo slabo voljo. ko sem z avtom izpeljal iz dvori??a ga nisem ve? spoznal. Imel bistveno ve? mo?i,....... Mislim da je bil EGR ki ni deloval kot bi moral, po moje ni odpiral lopute in je jeb... cel sistem.

 

Dobro ,da vem.Ga bom tudi sam "zaplombiral"na mojem avtu,da ne bo ve? sra?kal. :hudicek:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v?eraj smo ?li v treh, slu?beno iz Vrtojbe v Bosno, od Reke do Senja po magistrali, potem pa v Senju gor na AC in vozili do ne vem katerega izhoda naprej od Splita, nato ?e enih 20 km po magistrali. Dor in nazaj 1100km. Po AC tempomat na 160,z reke do Senja ?ponanje, s Senja do avtoceste ?ponanje, skratka ve? ?as ?ponanje. Klima stalno pri?gana. Mazda 6 karavan, letnik 2004, 240000 km. Ga pra?am za probleme, ki jih je mogo?e kdaj mel,ne ni? posebnega, razen diskov in teh malenkosti. Pogledam porabo 6,4l :o Sode? kako avto vle?e sem predvideval da jih ima 143. Odgovori mi da jih ima 143, samo da je neka serija motorjev ki so bili narejeni za am. trg in da majo v originalu 180, ampak da so depotencirani. Jst se ?udim porabi, skoraj nemogo?a. Moja, ki jih ima 120 bi pri takem tempu vo?nje pila 8, 8.5 litra. Je pa tudi to zanimivo, sicer se nisem nikoli vozil v kaki drugi mazdi, razen te in moje, da ko ga je stisnil so mu ?li obrati brez kakega mu?enja do 4000. Moj vle?e do 3000-3200, potem je samo preganjanje. Ko se je njemu pri?gala klima, ko smo bili na mestu, sploh ni bilo razlike v delovanju motorja, meni pa za?ne po?teno klenkat, tako da predvidevam da je hin kak injektor al pa dva.... :angry2:

 

a je kaj res glede motorja, ko je rekel da je serija za am. trg ali??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja to ?e, samo ?e je res da imajo tam motoji 180KS?

 

Ne, nimajo ga. Ta tipo te je mal nasankal oz. kar precej. 180KM diesel se je pojavil le v motorju 2.2 in to konec 2008 v Mk. II razli?ici ?estke.

 

V ameriki so proizvajal in prodajal le Mazde 6 Mk. I z motorjema 2.3 (163KM) in 3.0 V6 s cca 220KM in to je to. Ameri se do zdaj niso kaj dosti zanimali za diesle tako, da bo Mazda za?ela v USA prodajati dieselske ?estice ?ele z naslednjim letom in sicer naj bi to bil nov motor tehnologije imenovane sky-d.

 

Pa da se vrnemo nazaj na tvoj primer: mazda 6 letnik 2004 ima 136KM in ne 143. 143KM motor je dobila ?ele v letu 2005 in to z DPF filtrom. Je pa nekaj res in sicer to, da 136KM motor v obratih nad 3.000 vle?e kar ob?utno bolje od 121KM. Do teh obratov sta nekako podobna nad temi obrati pa se vidi razlika tistih 15KM.

 

Kar se pa porabe ti?e pa tudi tvoja pri takem tempu (160km/h po ?tevcu) ne bi smela piti kaj dosti ?ez 7 litrov - da si pa videl na BC-ju porabo 6,4 pa lahko mirne du?e doda? kakih 0,7 - 0,8 litra saj ene tolk la?e BC glede na realno porabo v tem letniku z dieselskim motorjem.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa da se vrnemo nazaj na tvoj primer: mazda 6 letnik 2004 ima 136KM in ne 143. 143KM motor je dobila ?ele v letu 2005 in to z DPF filtrom. Je pa nekaj res in sicer to, da 136KM motor v obratih nad 3.000 vle?e kar ob?utno bolje od 121KM. Do teh obratov sta nekako podobna nad temi obrati pa se vidi razlika tistih 15KM.

 

 

No ja, kaj pa ?e jo je nabildal, mislim da 136KM ima krepko ?ez 143 konjev, menda okoli 160..... ;)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja, kaj pa ?e jo je nabildal, mislim da 136KM ima krepko ?ez 143 konjev, menda okoli 160..... ;)

 

Uradno je 136. Jih je pa na meritvah na?eloma nekaj ve? sam 160KM pa ziher ne, je pa res, da je lahko ?ipana pol pa je preko 160. Sicer se pa obeta en dyno day pa se lahko sproba, kolk je uradna specifikacija to?na. :bravo:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v?eraj smo ?li v treh, slu?beno iz Vrtojbe v Bosno, od Reke do Senja po magistrali, potem pa v Senju gor na AC in vozili do ne vem katerega izhoda naprej od Splita, nato ?e enih 20 km po magistrali. Dor in nazaj 1100km. Po AC tempomat na 160,z reke do Senja ?ponanje, s Senja do avtoceste ?ponanje, skratka ve? ?as ?ponanje. Klima stalno pri?gana. Mazda 6 karavan, letnik 2004, 240000 km. Ga pra?am za probleme, ki jih je mogo?e kdaj mel,ne ni? posebnega, razen diskov in teh malenkosti. Pogledam porabo 6,4l :o Sode? kako avto vle?e sem predvideval da jih ima 143.Odgovori mi da jih ima 143, samo da je neka serija motorjev ki so bili narejeni za am. trg in da majo v originalu 180, ampak da so depotencirani . Jst se ?udim porabi, skoraj nemogo?a. Moja, ki jih ima 120 bi pri takem tempu vo?nje pila 8, 8.5 litra. Je pa tudi to zanimivo, sicer se nisem nikoli vozil v kaki drugi mazdi, razen te in moje, da ko ga je stisnil so mu ?li obrati brez kakega mu?enja do 4000. Moj vle?e do 3000-3200, potem je samo preganjanje. Ko se je njemu pri?gala klima, ko smo bili na mestu, sploh ni bilo razlike v delovanju motorja, meni pa za?ne po?teno klenkat, tako da predvidevam da je hin kak injektor al pa dva.... :angry2:

 

a je kaj res glede motorja, ko je rekel da je serija za am. trg ali??

 

Kere bu?e. :jupiii::jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No ja, kaj pa ?e jo je nabildal, mislim da 136KM ima krepko ?ez 143 konjev, menda okoli 160..... ;)

 

ni je ?ipal, original vse. No, ?eprav BC la?e, bi mu pilo 7 l, lahko kaj ve?. Meni bi s tako vo?njo pilo 8 ?e ne ve?, sem 100%. Nekaj ne bo vredu z mojo ma?ino...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravilen odgovor.

 

Ja, moja je mela mal smole, jebi ga. Se zgodi. Hvala bogu, ni? vitalnega ni po?kodovanega. U bistvu prvih 20, 30 cm se vse se?raufa dol in na?raufa nove stvari gor.

 

Havba, obe lu?i, odija?, oba kilerja, prednji nosilec,...hvala bogu za kasko :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja mazda je pa na bolni?ki :(

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Vpra?anje:

 

Ali je kombi imel name??eno kljuko? :D

 

ajoj............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sj za webasto upgrade ?e velja :D

 

Racunaj na ta vikend, roba prihaja, zena pizdi pa kaj je to spet za avto vsak dan na vratih..... :P

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.