Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

haaa kera nostalgija :) ah ja, retro ?pili... obupna grafika, sound, framerate, n? save game file-ov, trailer za ?pil ni mel nobene veze s ?pilom in je bla zmer loterija kaj dejansko dobi?, nobenih popravkov za bug-e...

A radia ?tudent se spomne kdo s tistih cajtov? ''no fantje zdej pa kasete v roke'' je reku majstr in se je veselo snemal ?pile za spectruma :) Nalagal je pa 100 let tiste ?pile. Commodore je mel ?e nek turbo boost, sam ti je pa ful hitr kaseto zjebu... :)

Napisano

Nekdo si je "izposodil" mobilni radar iz Ljubljanske obvoznice :) ...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zato sem pa navedel, naj peljejo k Vene avtoplin mojstru, ker tale podjetje je sel k hudicu in se mi smilijo nategnjene stranke! :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ko se ne vetrnici za pridobivanje elektrike kaj pokvari, sicer ni fajn biti nekje v blizini... izgleda pa zelo zanimivo :) ...

 

http://sploid.gizmodo.com/a-malfunctioning-flaming-wind-turbine-is-actually-quit-1784760987

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ha! Fiat na Mx-5 naredu nov model 124 za 2017 :)

 

Pa to je stara zgodba (fiat =alfa).... Itak je pa zanimiv samo abarth

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pr' Hostar prihaja na velika platna ... :)

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Haha, spet ene FDV cvetka.

 

Gre za po?ivali??e Plitvice na AC mimo Zagreba pri Savi in ne za Plitvi?ka jezera. Da dol pade? kako so to povezali. :jupiii:

 

http://www.zurnal24.si/iz-avtomobila-resili-dveletnico-clanek-275970

 

Ni mi pa jasno kateri avto ti samodejno zaklene vrata, ko ma? klju?e notri. To je bedasto?a brez primere, razen ?e je ta izjava spet plod nepravilnega prevoda.

33112_1.png

Napisano

Ni mi pa jasno kateri avto ti samodejno zaklene vrata, ko ma? klju?e notri. To je bedasto?a brez primere, razen ?e je ta izjava spet plod nepravilnega prevoda.

Zloglasni "fauve" je ze en tak, ki se zna nazaj zaklenit, ko ga odklenes, ceprav vmes odpres zadnja vrata... Nevem kako je ce odpres voznikova.. Vem pa da si je mamin partner v Polotu tako zaklenil kljuce v avto ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja ce odpres voznikova ali katerakolinod stirih je ok se ne aktivira, s prtljaznimi pa ne dela.

 

Meni se je prav to zgodilo na exeotu, pred stacuno posebej odklenil samo prtljaznik, dal not gajbo nevedoc da sem se kljuce pograbil, zaprl se zaklepetal in ?kljoc...

 

Oce pripeljal rezervo.

Ne razumem samo tega kako 2 letnik lahko najde kljuce, ki so morali biti v prtlkazniku, ne zna pa vrat odpret s kljuko oz z gumbom spredaj (po navodilih cez okno seveda)?

 

Ni pa vag najhujsi, fiat ima se slabse, vag ima vsaj kljuko na havbi zadaj, punto na primer ni imel nic, zgolj gumb na armaturi in kljucih. Tako da tam ni tiste casovne opcije takoj ko zapres je gotovo.

 

Vag ma cca 40s do samozaklenitve vkolikor ne odpres vrat.

Se en problemcek je, ce je avto zaklenjen pa spustim sipe s kljucem se bo tudi sam nazaj zaklenil (ce ne odpres vrat) in potem tuli alarm...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja ce odpres voznikova ali katerakolinod stirih je ok se ne aktivira, s prtljaznimi pa ne dela.

 

 

Ni slo za prtljazna... ampak zadnja vrata za potnike za voznikovimi :) ... 

 

 

Ne razumem samo tega kako 2 letnik lahko najde kljuce, ki so morali biti v prtlkazniku, ne zna pa vrat odpret s kljuko oz z gumbom spredaj (po navodilih cez okno seveda)?

 

 

 

Ce je dvojno zaklepanje... ne mores odznotraj odpret na noben nacin... Edino z daljincem ali pa s kljucem od zunaj ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni se z zadnjimi odaktivkra. In se mi zdi da ne gre drugace, spet cudna zgodba

 

A z dvojnim se pol ne mores resiti z avta?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vag ma cca 40s do samozaklenitve vkolikor ne odpres vrat.

Se en problemcek je, ce je avto zaklenjen pa spustim sipe s kljucem se bo tudi sam nazaj zaklenil (ce ne odpres vrat) in potem tuli alarm...

Moja Mazda ima enako samo brez alarma.

 

Nekako mi ni jasno... enga otroka ti??i lulat, potniki stopijo ven, klju? ostane notri in avto se zaklene al kako? Pri Mazdi je edina mo?nost, da klju?e takole zaklene? samo v primeru, da je avto zaklenjen in samo s klju?em odpre? pritlja?na vrata, da? klju?e v prtlja?nik in ga nato zapre?. Druge opcije dejansko ni.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.