Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Pred eno uro je Bini napisal:

So res legende tile snemalci in prisotni navijači, namesto, da bi cesto zaprli ali jih vsaj opozorili veselo navijajo, luda kuča....:nevem:

Tak je današnji svet, ljudem je vseeno za druge, samo na svojo korist gledajo 🤪😐

 

Ta potok je ves čas poplavljen in vse to je označeno s prometnimi znaki in pri mostu tud vidiš merilo, ki pove globino vode. Zdaj, če pa folk misli, da to ne velja nič pač piči čez, ker očitno hočejo izpast frajerji. Teh vidov je kot dreka in tisti, ki lepo peljejo počasi navadno pridejo brez težav čez, frajerčki, navadno v BMW-jih in tisti s službenimi vozili pa mal plavajo.

 

Prej bi rekel, da je to nesposobnost države oziroma lokalne skupnosti, da ne naredi most, sploh, ker je to dokaj prometna cesta in najkrajša povezava. Tukaj se vidi, da pri nas kaj takega sploh ne bi obstajalo in da bi bil vedno zgrajen most, v pravem Britanskem kapitalizmu je pa to stvar ekonomske računice.

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Boss napisal:

 

Ta potok je ves čas poplavljen in vse to je označeno s prometnimi znaki in pri mostu tud vidiš merilo, ki pove globino vode. Zdaj, če pa folk misli, da to ne velja nič pač piči čez, ker očitno hočejo izpast frajerji. Teh vidov je kot dreka in tisti, ki lepo peljejo počasi navadno pridejo brez težav čez, frajerčki, navadno v BMW-jih in tisti s službenimi vozili pa mal plavajo.

 

Prej bi rekel, da je to nesposobnost države oziroma lokalne skupnosti, da ne naredi most, sploh, ker je to dokaj prometna cesta in najkrajša povezava. Tukaj se vidi, da pri nas kaj takega sploh ne bi obstajalo in da bi bil vedno zgrajen most, v pravem Britanskem kapitalizmu je pa to stvar ekonomske računice.

 

 

 

He, He, Boss ne more brez, da ne bi  zajučil z "gnilim" kapitalizmom. Kaj pa pri nas, ko je še vedno veliko prehodov čez tirnice brez ramp? In je veliko nepotrebnih nesreč? Aja, tudi pri nas je "gnili" kapitalizem. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

 

He, He, Boss ne more brez, da ne bi  zajučil z "gnilim" kapitalizmom. Kaj pa pri nas, ko je še vedno veliko prehodov čez tirnice brez ramp? In je veliko nepotrebnih nesreč? Aja, tudi pri nas je "gnili" kapitalizem. 😊

2x gnil kapitalizem si napisal ti ne jaz - samo pravim, da tako v ZDA kot Britaniji se nič ne zgodi, če nima nekdo/kapital neki od tega. To je pač dejstvo pa kakor koli se trudiš, da bi prikazal drugače. Ja tud mosta ni, ker avti gredo lahko po vodi, medtem, ko za pešce je narejena brv, ki je mogoče desetino cene celega mosta, ampak ljudje pač ne morejo gazit po vodi, avti pa lahko. Vsaj nekateri mislijo da lahko.

 

Kar se pa prehoda čez progo tiče pa je zadeva enaka kot vključevanje oziroma prečenje prednostne ceste. Verjetno je jasno, da na vsakem možnem križišču tudi ni semaforja še manj pa ramp, da bi preprečevale prehod. V večini so vsaj znaki kot so znaki pri prehodu proge če ni ramp. Vsak, ki je naredil izpit verjetno ve kako mora tam voziti, pešci verjetno tudi, ker če znajo pridet varno čez cesto, ne vem zakaj jim to ne bi ratalo čez progo sploh pri naših vlakih, ki imajo na takih odsekih omejitev 70km/h.

 

Pa pustmo to in komentirajmo raje kaj dejansko vozniki počnejo narobe v tem primeru. In kakšne posledice so potem predvsem za motor, če slučajno vodo posesa skozi filter.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Boss napisal:

 

Ta potok je ves čas poplavljen in vse to je označeno s prometnimi znaki in pri mostu tud vidiš merilo, ki pove globino vode. Zdaj, če pa folk misli, da to ne velja nič pač piči čez, ker očitno hočejo izpast frajerji. Teh vidov je kot dreka in tisti, ki lepo peljejo počasi navadno pridejo brez težav čez, frajerčki, navadno v BMW-jih in tisti s službenimi vozili pa mal plavajo.

 

Prej bi rekel, da je to nesposobnost države oziroma lokalne skupnosti, da ne naredi most, sploh, ker je to dokaj prometna cesta in najkrajša povezava. Tukaj se vidi, da pri nas kaj takega sploh ne bi obstajalo in da bi bil vedno zgrajen most, v pravem Britanskem kapitalizmu je pa to stvar ekonomske računice.

 

 

Pri nas to rešuje rdeča luč(semafor) ne neke merilne palice itd,to je kar neki....☹️

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Bini napisal:

Pri nas to rešuje rdeča luč(semafor) ne neke merilne palice itd,to je kar neki....☹️

Ne povsod. Celovška, Dunajska , Šmartinska (pa še kakšna ) v Lj zna biti poplavljena ,pa ni tam nikjer semaforja zaradi vode v podvozu. 

 

Če ne veš kako globoka je voda,ne zapelješ vanjo . Simple :)

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Nejc1986 napisal:

Ne povsod. Celovška, Dunajska , Šmartinska (pa še kakšna ) v Lj zna biti poplavljena ,pa ni tam nikjer semaforja zaradi vode v podvozu. 

 

Če ne veš kako globoka je voda,ne zapelješ vanjo . Simple :)

To je pa res, ni šans, da grem v tako vodo🥴 Sem na lastne oči videl kako je ob poplavi ceste en pameten peljal za avtobusom in ga je odplaknilo s ceste na travnik-poplavljena travnik :vskalo:

Bilo je novembra v dokaj mrzli vodi🤪

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Zjutraj navsezgodaj je bil klic, da imajo težave z enim kisikovim priklopom. Med popravljanjem in odpravljanjem težav poslušam dva pacienta v bližini, ki sta se pogovarjala. Ko sem končal, ju vprašam, kje sta prebrala vse to, o čemer sta se pogovarjala. In mi pokažeta en star časopis (no, niti ne tako zelo star...). Pa sem si slikal nekaj meni zanimivih člankov. Najprej intervju z Ivom Boscarolom:

 

IMG_20220414_052435279.jpg

 

 

 

Še malo iz tega intervjuja, o tem, zakaj večina stvari crkne drugi dan po izteku garancije...

 

 

IMG_20220414_052516117.jpg

 

 

 

No, tudi tole se mi je zdelo zanimivo:

 

IMG_20220414_052334195.jpg

 

Zdaj samo čakam, če bo kdo protestiral proti napisanemu. Ker če ne bo nihče, obstaja možnost, da je vse to celo res...

Popravljeno od Slivka
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

Zjutraj navsezgodaj je bil klic, da imajo težave z enim kisikovim priklopom. Med popravljanjem in odpravljanjem težav poslušam dva pacienta v bližini, ki sta se pogovarjala. Ko sem končal, ju vprašam, kje sta prebrala vse to, o čemer sta se pogovarjala. In mi pokažeta en star časopis (no, niti ne tako zelo star...). Pa sem si slikal nekaj meni zanimivih člankov. Najprej intervju z Ivom Boscarolom:

 

IMG_20220414_052435279.jpg

 

 

 

Še malo iz tega intervjuja, o tem, zakaj večina stvari crkne drugi dan po izteku garancije...

 

 

IMG_20220414_052516117.jpg

 

 

 

No, tudi tole se mi je zdelo zanimivo:

 

IMG_20220414_052334195.jpg

 

Zdaj samo čakam, če bo kdo protestiral proti napisanemu. Ker če ne bo nihče, obstaja možnost, da je vse to celo res...

Zanimivo in v marsičem se strinjam.

 

Candy je že pred dobrimi 30 leti ljubljanski fakulteti za elektrotehniko naročil testiranje kondenzatorjev za belo tehniko z namenom, da ti ne bi zdržali preveč časa. Zeleni prehod, kot ga propagira EU (veternice, fotovoltaika, električni avtomobili, shranjevalniki el. energije) v praksi še zdaleč ni tak (zelo umazana tehnologija pridobivanja rudnin, kratka življenjska doba, ogromno strupenih odpadkov). Težave so velike in vedno večje (onesnaževanje, spremembe podnebja), vendar propagirane rešitve večinoma te težave po mojem prepričanju ne bodo rešile.

 

Do večjih sprememb bo vsekakor prišlo in že prihaja. Na lep ali grd način.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...

Saj ne, da bi bil nek blazni oboževalev SDSa, ampak tole, kar mi je poslal en prijatelj, se mi zdi pa krasno:

 

https://www.sds.si/novica/v-sds-predlagamo-ukinitev-obvezne-rtv-narocnine-21362?fbclid=IwAR2a6s1RVxZiSEFVqzqARqbuuoVDxel4r_c7N3hhHSOP5270RKNiunuOYd0

 

Upam, da jim uspe!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Just a moment... ROZETKA.COM.UA Da ne bo kdo rekel,da lažem-kovinsko ohišje menjalnika pri LTju. Tega v cenovni klasi  Akumulatorski vijačnik BS 18 LT BL SE - 602367840 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorski vijačnik BS 18 LT BL SE - 602367840   ...ne boš dobil nikjer🙄
    • A misliš udarni vijačnik ali vrtalnik.   Drugače pri Metabu velja: L/Li-hobi uporaba LT-že za domače entuziaste in profesionalce,obrtnike LTX-obrt in industrija...in za takšnje usekane kot sem jaz.   Še razlaga kratic pri vrtalnikih...in tudi drugem orodju...sicer na prvi pogled izgleda zelo komplicirano,a je ravno nasprotno. Prva kratica zmeraj pomeni vrsta orodja: BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer KS-kreissege...itd   Drua kratica-številka-pomeni napetilost akumulatorja/orodja pri batwrijskih orodjih...   Zactem pa pride lahko ena ali več kratic: BL-brushless Q-quick (hitro snemljiva glava) i-t.i. impuls funkcija-super za odvijačenje vijakov z poškodovanim nastavkom na glavi vijaka,za začetek vrtanja brez točkanja v okrogle cevi in ostalo kovino ter keramiko (za predrtje glazure) brez da ti sveder pobegne. Super je tudi za zarustane vijake...a pazljivo,ker se le ti kljub temu radi odlomijo. SE-Special Edition (black)   Ne smeš pa gledati mojega starega LT-ja,ki se praktično ne razlikuje od takratnega LTXa...takrat je bil LTX identičen z razliko pri motorju...mislim da je tam bil 4- polni motor...veliko močnejši.   Tudi aktualni LT vrtalniki nimajo impuls funkcije,nimajo kovinski vrat z ohišjem menjalnika (LT vseeno znotraj ima kovinsko ohišje menjalnika,vratu pa nima), in tudi. dve LED lučku,elektronska omejitev navora,zaščitna "antikickback" funkcija so rezervirani le za LTX.   Seveda pa se vse pri denarju ustavi...če vse to daš "na kup" in pretehtaš šele vidiš kakšna killer mašina za cvenk je tisti moj tazadnji LTX,k si napisal "za prste pilizati"...tobje razlog,za kaj sem vseeno "čapnil" najprej LTXa,in šele sedaj LTja😁. In sedaj je mogoče malce bolj jasno,za kaj mi je prastari LT tako pri srcu,da mi ni žal cvenka,samo da ne škripne...elekteonski navor,impuls,aluminija k dreka,in še perfektni stroj za levorokega uporabnika...   Zunal so dobri Baumarkteu.de,Lefeld,Gotools,Rubart...pri vseh teh sem že kupoval in vsi so OK...pač samo razlika,kaj imajo,in kaj ne,in seveda PTT Baumarkteu in Rubart imata super PTT ostali slabše...preračunaj. Drugače pa pri nas...odvisno kaj iščeš-Vsegrad in Povše sta zakon.   Če imaš še kako vprašanje-ni problem😉
    • Z družbo najeli luštno hiško za wikend, na planini Dol.
    • Najvišji navor 400 Nm Najv. navor rahljanja 620 Nm   Sem imel kar prav z 400 odvijanja 😉
    • @skritikrt sem prebral na strani 5. To temo sledim bolj občasno, tako da sem vijačnik spregledal.   Eno vprašanje še, razlika med LTX in LT? Razen navora....     Trenutno ne mika bolj ta odvijačnik za 220€. Baterijo mi šenkajo in kupim še samo polnilec. Sploh če je še nemec in naslednik ni več. Povše ga ima najceneje. Morem malo nemce pogledat. Maš ti kakàna priporočila kje gori vzet?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.