Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

pred 42 minutami je Slivka napisal:

 

Ja, sm kmet an s hribu doma, pa se ne zastopm prou preuč na vrhunsko tehnologijo, ma useen bi neki še reku:

 

1.) Mazda 5 ni ravno delovni stroj, je pa resnično praktičen in uporaben enoprostorec, kar ga uvršča med osebna vozila in ne med delovne stroje.

 

2.) Dvolitrski dizelaš iz Mazde 5 ne rezgeta tako divje, kot si ti očitno misliš.

 

3.) Mogoče dvolitrski dizelaš iz Mazde 5 rezgeta malo bolj, kot novi bencinarji, a tudi kar zavidljivo potegne (pa ne iz rezervoarja) - česar pa ti itak ne boš verjel...

 

4.) Pri petih otrocih v avtu radia ne slišim niti, če je na 29...

 

5.) Če greva pa z ženo sama, pa ni potrebe, da bi šepetala. In glede na to, da greva že počasi v leta, bova vedno bolj naglušna in šepetanje ne bo prišlo v poštev za komunikacijo...

 

6.) Če so res tako zelo blazno sofisticirani in imajo komponente iz najnovejše vesoljske tehnologije in so oh in sploh, zakaj imajo porabo primerljivo 14 let staremu delovnemu stroju v obliki Mazde BT-504x4 z 2,5 litrskim turbo-dizlom?

 

No, tukaj bi pa ti potreboval eno dobro predavanje iz motoroznanstva. Razlika dizel-benzinski motorji. Kar urno kake take  knjige v roke, ne samo pornografije prebirat. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

No, tukaj bi pa ti potreboval eno dobro predavanje iz motoroznanstva. Razlika dizel-benzinski motorji. Kar urno kake take  knjige v roke, ne samo pornografije prebirat. 😉

 

Zato pa vprašam tebe. Saj ni treba odgovorit na vseh šest vprašanj, dovolj je samo odgovor na šesto vprašanje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je Slivka napisal:

 

Zato pa vprašam tebe. Saj ni treba odgovorit na vseh šest vprašanj, dovolj je samo odgovor na šesto vprašanje.

In zopet ti svetujem en šnel kurs iz motor znanstva. 

Na kratko, da boš razumel, benzinar je lipicanec, dizel je osel. Prvi je hiter, drugi je garač in trmast. Tako nekako bi definitiral razliko med obema 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V tem članku sem dobil jasen odgovor, kdo je letošnjim kupcem Mazd plačal "zastonj" prvi servis v vrednosti 240 € in lepi Mazda skodelici. 😲 😀

 

Itak, kot vse, kar nam podari država iz naših žepov. :)

 

V tej covid-ukrajinski krizi se jih je veliko na račun krize fino namastilo, pa eni (tudi trgovinska zbornica) so tolk jokali, kako so bogi in naj jim država (beri davkoplačevalci) pomaga. In sedaj bom tem plačeval še elektriko? 🙃 🙄

 

image.png

 

https://siol.net/avtomoto/novice/izkupicek-najvecjega-avtotrgovca-manj-prodanih-le-se-leta-1992-594895

 

Popravljeno od Janez007
  • Začuden 1
  • Jezen 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je Janez007 napisal:

V tem članku sem dobil jasen odgovor, kdo je letošnjim kupcem Mazd plačal "zastonj" prvi servis v vrednosti 240 € in lepi Mazda skodelici. 😲 😀

 

Itak, kot vse, kar nam podari država iz naših žepov. :)

 

V tej covid-ukrajinski krizi se jih je veliko na račun krize fino namastilo, pa eni (tudi trgovinska zbornica) so tolk jokali, kako so bogi in naj jim država (beri davkoplačevalci) pomaga. In sedaj bom tem plačeval še elektriko? 🙃 🙄

 

image.png

 

https://siol.net/avtomoto/novice/izkupicek-najvecjega-avtotrgovca-manj-prodanih-le-se-leta-1992-594895

 

seveda, saj so se avti ki so bili pred časom v rangu 20-25k € podražili za 10k plus (zadnjič sem bral članek o P308, ki je sedaj osnovni model že kar 28k €, če gre pa za priključni hibrid je pa že kar 40k€)....ne vem no, včasih je bil to srednji nižji razred avtomobilov in so bile cene okrog 20k € ali pa sem jaz že vse pozabil :), sedaj so pa ti avti lepo okrog 30k€.....glede Porsche SLO pa verjetno ni težko, če prodajajo verjetno v povprečju avte ki so dražji od 40k€ in več kot takih prodajo večje so marže.....(in po drugi strani kateri in koliko znamk že oni zastopajo, pomojem oni naredijo polovico celotne prodaje v SLO, če ne celo več....), glede na to koliko po cestavi videma raznih A4/A6 zadnjih modelov in raznih BMW5, pa imajo kot kaže SLO veliko denarja in jim nakup takega avta, ki v štartu verjetno stane 50k € plus ni težava....

Popravljeno od sportman333
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

WWW.ZURNAL24.SI

Prvi mož Toyote trdi, da se avtomobilska industrija boji kritizirati električne avtomobile.

Jasno ko beli dan, eni še pa vedno sanjajo...... 😟🥴

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 43 minutami je Bini napisal:

Teh gratis servisov pri Mazdi ni veliko in tudi strošek ni velik.(cca 50-60€)To kamot pokrijejo sami pri A.hiši.... 😊Nam pa tudi pride prav... :prstgor:

Se strinjam. Če zaslužiš pri prodanem avtu 5 jurčkov in daš 1% nazaj kupcu, so vsi zadovoljni.  😆

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je Janez007 napisal:

Se strinjam. Če zaslužiš pri prodanem avtu 5 jurčkov in daš 1% nazaj kupcu, so vsi zadovoljni.  😆

Verjemi, da niso takšne marže na prodaji avtov. Vem iz prve roke, ker je Jereb (avto jereb) moj kolega. Največ zaslužijo na servisih in prodaji rezervnih delov. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je Alex napisal:

Verjemi, da niso takšne marže na prodaji avtov. Vem iz prve roke, ker je Jereb (avto jereb) moj kolega. Največ zaslužijo na servisih in prodaji rezervnih delov. 

 

Sem včasih na lastne oči videl marsikaj, tudi marže. In ja, se strinjam, od primera do primera so marže različne, med avtomobilskimi znamkami in med modeli znotraj znamke. Odvisno od politike prodajalca. Je pa dejstvo, da rekordni dobički prodajalcem avtomobilov v 2022 niso padli iz neba. :)  

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Verjemi, da niso takšne marže na prodaji avtov. Vem iz prve roke, ker je Jereb (avto jereb) moj kolega. Največ zaslužijo na servisih in prodaji rezervnih delov. 

Ja ne zdej gledat samo končnega prodajalca..imaš tu še kup dobaviteljev in uvoznikov

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ha, ha, ke pacienti. 😊

WWW.ZURNAL24.SI

Slabih 200.000 protestnikov zaradi domnevno slabega sojenja zahteva ponovitev finalne tekme med...

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda se to niti v sanjah ne bo zgodilo, samo FIFA je potiho vseeno favorizirala Argentince pa če si še tako govorijo, da ni res. Niti ena reprezentanca ni dobila tolk 11-metrovk kot prav oni in če se ne motim celo rekordno vseh pervenstev.

 

Pri tako izenačenih ekipah je dodelitev ene sporne 11-m argentini in v istem polčasu nedodelitev podobne franciji je pač že to dovolj, da te porine do prvaka prvenstva.

 

Aja pa vseeno mi je za Argentino al pa Francijo in bi napisal isto, če bi bili katerikoli drugi reprezentanci v taki situaciji.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Slivka napisal:

Tisti, ki to imate, poročajte, koliko se bo poznalo na položnicah!

He, he, kje so zdaj paničarji, ki so govorili, da nas bo zeblo zato, ker nimamo ruskega plina. Sedaj je vse potihnilo. 😄

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo na tele borzne cene vpliva tudi mila zima in so se špekulanti ustrašili, da vsega le ne bodo prodali tako, kot so si zamislili. Moji dobavitelji so verjetno že kupili "moj" plin za 2023 po 300 €/MWh in "mojo" elektriko za 2023 po 500€/MWh. 😲 🤣

 

Za nazaj vsi ti grafi izgledajo tako preprosto in logično. :) 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole za 2023 sem "ukadel" iz zadnjega Avtofokusa, za vsakega Mazdaša nekaj, upam, da ga bo tudi kdo kupil, Avtofokus :) 

 

za @NevLado

 

image.png

 

za @Slivka

 

image.png

 

za @Bini

 

image.png

 

in za @Alex

 

image.png

 

Ostali pa se bomo morali zadovoljiti s kakšnim drugim ciljem. 😀

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se ne bi branil tega, kar mi je Janez določil. Prava makina.👍

 

 

Mimogrede: Bogi Petrol. Revčki imajo izgubo in ubogi delničarji tudi. Toliko o solidarnosti do navadnega človeka. Navadni vojni dobičkarji. 😡

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je Alex napisal:

Se ne bi branil tega, kar mi je Janez določil. Prava makina.👍

 

 

Mimogrede: Bogi Petrol. Revčki imajo izgubo in ubogi delničarji tudi. Toliko o solidarnosti do navadnega človeka. Navadni vojni dobičkarji. 😡

Ni bilo zato, ker je makina. Ampak zato, ker ima še edini ročni menjalnik. 🤣

 

Alex, a nisi ti za kapitalizem? Tvoje izjave so pa take, kot bi prišle iz ust Kordiša.😉 🤣

 

Res niso bogi (Petrol), ampak tako kot je delala prejšnja vlada, se enostavno ne dela! In kdo bo to ekonomsko neumnost (1l bencina = 1€, za vsako ceno, čeprav ne gre), plačal? 😩 Podobnih min je prejšnja vlada naslednji nastavila kar nekaj.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Janez007 napisal:

Tole za 2023 sem "ukadel" iz zadnjega Avtofokusa, za vsakega Mazdaša nekaj, upam, da ga bo tudi kdo kupil, Avtofokus :) 

 

za @NevLado

 

image.png

 

za @Slivka

 

image.png

 

za @Bini

 

image.png

 

in za @Alex

 

image.png

 

Ostali pa se bomo morali zadovoljiti s kakšnim drugim ciljem. 😀

 

image.png

Tazadnja ma kr fajn blatnike,ja...

  • Haha 2
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Konkurent iz moje mladosti. :)

 

 

WWW.ZURNAL24.SI

Na spletni strani DoberAvto.si smo našli francosko avtomobilsko legendo iz devetdesetih let.

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
    • Ne se ti men norca delat. Ford je ustvarjen za poziranje. Ratajo lepe slike tudi, če je fotoaparat bolj "počasen". To ni ko Mazda, ki nikoli ni pri miru in moraš imeti že dober aparat, da rata dobra slika. Ne, ne, Ford je pozer, ga nekam postaviš in ga vsi ogledujejo. In kasneje upaš, da ga boš lahko prestavil drugam, da ga še tam lahko ogledujejo. Ker za drugo itak ni...   Ne vprašaj, kako vem. Poglej še v temo Jamralnik...
    • A je kdo danes v Kopru za kakšno pivo?   Ostalo pa... Kdor spremlja forum, itak ve, o čem se gre...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.