Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Hudo je to, da imamo vozniki podpovprečen IQ. Povprečje je namreč 100. 🤣

IQ pade dodatno, če ne voziš na bencin pa če avto ni bele barve. Tablca pa tud ne sme bit personalizirana.

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Slivka napisal:

Se pravi, da mi je IQ v enem dnevu padel iz 95,91 na 92,50...

Dejansko že kar tekom dneva, z eno potezo, ko se presedeš v Folciko. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

WWW.SLOVENSKENOVICE.SI

Policisti opozarjajo, da je leta 2021 noveliran zakon o pravilih cestnega prometa predvidel globo tudi za...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

SIOL.NET

Najbolj nora dirka po Španiji se je odvila leta 1960, piše Marcus Pereda v blogu za medij Roleur. V osrednji...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

SIOL.NET

Že skorajda ni dneva v zadnjem letu, ko ne bi prek radia poslušali o zastojih na slovenskih avtocestah. Ne samo...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tako pametovanje pa že dolg ne.. po njegovem so v tujini vsi neumni, ker širijo ceste na 6 ali 8 in več pasovnice. Širša cesta bo privabila več prometa - ta nebuloza se mantra že nekja časa - kot da promet trenutno samo čaka v garaži na trenutek, da bodo ceste širše in da plane nanje.

 

Vmes piše kako se je promet v zadnjih 20 letih ful povečal in to kljub temu, da nismo širili AC - ampak glej ga zlomka, kar sam od sebe. Kdo bi si mislil, da je verjetno vzrok v tem, da z vstopom v EU/Šengen smo ratali tranzitna država in da se je glavnina povečala na naslovu tovornega prometa. In če vemo, da en kamion vzame placa za tri osebne pomeni dvig za skoraj 20.000 kamionov v zadnjih 25 letih toliko kot, če bi bilo 60 tisoč avtov več. To situacijo lahko rešiš le na dva načina, ali drastično zvišaš cestnine za tovorni promet (spet bodo vsi kamionaji v luftu) al pa da razširiš ceste, ki bodo požrle ta promet.

 

Ne vem, če imamo tri pasove v eno smer in je skrajno desni "rezerviran" za kamione, ki lahko uporabljajo sredinskega za prehitevanje in pa seveda za osebna vozila, skrajno levi pa le za prehitevanje osebnih vozil je to kar v redu situacija. Če pogledamo vrhniški klane, ki je tri pasoven v smeri Kopra se ne spomnim, da bi se kadarkoli tam zgodil zastoj (pustimo zimske razmere, ker tisto ni normalno stanje) in to kljub temu, da gre cesta v klanec in marsikateri kamion ne zmore držat tempa 90km/h. Če pa že pa sigurno ne na klancu ampak bistveno naprej od Loma.

 

 

Da omejenec potem vpleta še neke oddaljene dogodke iz Juge, ki nimajo veze z današnjim časom in prometno situacijo danes je abotnost svoje vrste. Nakladanja kako so Gorenjski predori lepši kot Štajerski je seveda nova neumnost, ker je na Gorenjski AC praktično le en kratek manj kot 300m dolg raven predor Ljubno, če odštejemo Šentviškega, ki je še del Lj. Na štajerski je vsaj 6 predorov če odštejem Golovec, ki so bistveno daljši, tudi do več kot 10x toliko (predor Trojane mislim, da je 3km dolg) od tega gorenjskega in seveda ne morejo biti ravni kot puščica.

 

ceste z dvopasovnim prometom brez odstavnega so kategorizirane kot hitre ceste z omejitvijo 110km/h in nima baš nobene veze s preglednostjo kar bi človek z veljavnim izpitom moral vedeti.

 

Da bimbo razlaga, da je Posavje bolj vezano na Hrvaške AC kot na naše je tudi anahronizem svoje vrste, ker ne glede kam se gre iz Zasavja prideš ali v Lj, ali na Štajersko ali na Dolenjsko AC. Kje so kle Hrvaške AC verjetno ve le on.

 

Sorry za ta komentar, ampak taki idiotski članki, ki so namenjeni le sitnarjenju za brezveze mi dvignejo pritisk, sploh, ko vidiš da avtor res nima pojma o pojmu.

 

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

N1INFO.SI

Mlade Američanke uživajo odvajala z namenom spodbujanja prebave in s tem hujšanja. Strokovnjaki...

 

  • Začuden 1
  • Žalosten 1

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.