Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 21 minutami je Alex napisal:

Ha, ha, sem izvedel, kdo je ta. Prijazen fant drugače, a ga okolica pač ne razume. 😊 Ni škodljivec drugače. 

 

Fant pri petinpetdesetih?

 

Čudne pojme imate dol na Obali...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je Mraušk Mčk napisal:

Češka greška je zmagala z naskokom pred ostalimi:jupiii::vesel::bravo:

 

WWW.RTVSLO.SI

Škoda superb je zmagovalec 33. izbora za slovenski avto leta. Do petega mesta sledijo dacia duster, peugeot 3008, citroën C3/ë-C3 in...

 

Sami presežki od avtov. 😊

 

 

Napisano

Superb je odskočil od konkurence, ko je bilo še vseh 20 avtov v predizboru.

 

Tako, da tale moja napoved izpred dveh mesecev in pol je bila čisto preveč enostavna za napovedat pravilno. Sem pa vseeno mislil, da bo dobila vseh 60 možnih točk, ker dejansko je tole z naskokom najboljši avto tega izbora.

 

dne 26. 10. 2024 ob 18:32 je Boss napisal:

Drugač pa Škoda Superb brez dvoma - to je po moje najboljša Škoda ever.

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

Superb je odskočil od konkurence, ko je bilo še vseh 20 avtov v predizboru.

 

Tako, da tale moja napoved izpred dveh mesecev in pol je bila čisto preveč enostavna za napovedat pravilno. Sem pa vseeno mislil, da bo dobila vseh 60 možnih točk, ker dejansko je tole z naskokom najboljši avto tega izbora.

 

Dizain pa.... 🫣🥴😉

Napisano
WWW.RTVSLO.SI

Bi lahko Tadej Pogačar res začel boj za rumeno majico v domovini? "Francozi so se pripravljeni pogovarjati. Želeli bi si vladno pismo o...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Dizain pa.... 🫣🥴😉


Škoda ...

Sj veš kaj pravijo. Škoda je kt javna hiša. Sram te je ko vstopaš in izstopaš, ko si notr ti je pa fajn 

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Dizain pa.... 🫣🥴😉

 

A zato ker ni SUV? Oziroma ker gre za relativno minimalistično oblikovanje brez odvečnega kiča vsepovsod. Ja to ni avto za bahat se naokoli in kot žirafa gledat a te vsi vidijo. Men je recimo ravno to všeč, ker avta na kupujem, da se z njim važim naokoli in ta Škoda je dejansko to kar mi je všeč. Vse ima kar iščem... je limo, ima peta ogroma vrata, ogromen prtljažnik, paleto motorjev iz katerih lahko izbiraš, vso možno opremo, preizkušene motorje, je potovalnik in je udobnež, ki s pravim motorjem tudi pokaže zobe. Vse ima, edino kar nima so pa strešne sanke, kar je zame še dodaten plus...😜 zato je meni všeč.

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Seveda je, to ni klasičen HB, ker ima popolnoma nakazan prtljažnik in ne odsekanega zadka. Da pa se namesto, samo pokrova prtljažnika odpre še steklo do streha pa pač ne vpliva na samo obliko oziroma pojmenovanje le te.

 

image.png

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

Seveda je, to ni klasičen HB, ker ima popolnoma nakazan prtljažnik in ne odsekanega zadka. Da pa se namesto, samo pokrova prtljažnika odpre še steklo do streha pa pač ne vpliva na samo obliko oziroma pojmenovanje le te.

 

image.png

 

 

Medosna razdalja od golfa in potem razpotegnjena zadaj od blatnika nazaj za 1 meter. Zato tudi velik prtljažnik. 

Ha, če hočeš bit v sivem povprečju Slovencev potem je definitivno pravi avto oktavia ali superb. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 minutami je Alex napisal:

Medosna razdalja od golfa in potem razpotegnjena zadaj od blatnika nazaj za 1 meter. Zato tudi velik prtljažnik. 

Ha, če hočeš bit v sivem povprečju Slovencev potem je definitivno pravi avto oktavia ali superb. 

 

Spet imaš prav ...

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

 

Spet imaš prav ...

 

image.png

 

Dobro, so jo sedaj v zadnji izdaji malo nategnili. Prejšnje so bole pa samo raztegnjeni golfi. 

  • Haha 2
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Dobro, so jo sedaj v zadnji izdaji malo nategnili. Prejšnje so bole pa samo raztegnjeni golfi. 

Da nisi Superba zamenjal za Octavio ...

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Men se superb čist dopade, z 1.5 TSI motorjem, mi še izpita za vleko prikolice ni treba delat, tko da je to win-win. :) Placa pa tut na pretek :)

Napisano
pred 27 minutami je Alex napisal:

Dobro, so jo sedaj v zadnji izdaji malo nategnili. Prejšnje so bole pa samo raztegnjeni golfi. 

 

Superb je bil že od nekdaj večji kot Octavia, za katero pa res velja zgoraj napisano…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 58 minutami je SpEkTr napisal:

Men se superb čist dopade, z 1.5 TSI motorjem, mi še izpita za vleko prikolice ni treba delat, tko da je to win-win. :) Placa pa tut na pretek :)

 

Superb z 1,5 litrskim TSI?

 

Kje?

 

Zajeta slika.PNG

 

 

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

A zato ker ni SUV? Oziroma ker gre za relativno minimalistično oblikovanje brez odvečnega kiča vsepovsod. Ja to ni avto za bahat se naokoli in kot žirafa gledat a te vsi vidijo. Men je recimo ravno to všeč, ker avta na kupujem, da se z njim važim naokoli in ta Škoda je dejansko to kar mi je všeč. Vse ima kar iščem... je limo, ima peta ogroma vrata, ogromen prtljažnik, paleto motorjev iz katerih lahko izbiraš, vso možno opremo, preizkušene motorje, je potovalnik in je udobnež, ki s pravim motorjem tudi pokaže zobe. Vse ima, edino kar nima so pa strešne sanke, kar je zame še dodaten plus...😜 zato je meni všeč.

Zato pa imaš sedaj krasno 6tko....🤔😂😉

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Seveda je, to ni klasičen HB, ker ima popolnoma nakazan prtljažnik in ne odsekanega zadka. Da pa se namesto, samo pokrova prtljažnika odpre še steklo do streha pa pač ne vpliva na samo obliko oziroma pojmenovanje le te.

 

image.png

 

 

Ta je,  una na izboru bla pa karavan verzija... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.