Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Včeraj sem pa bral, da naj bi blo samo prestavljeno na 2040. 

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

S fiziko se ne pogaja. :nevem: Politikom to nikoli ni bilo jasno, pa še zdaj jim ni. Bumbarji...

Napisano

Zakaj pa se s fiziko ne bi pogajali? So bili primerki, ki so se pogajali z astro-fiziko in jim je skoraj uspelo, pa jih je 'biologija' zeznila...

 

So delali koledar brez vikendov, pa so delavci vsak sedmi dan vzeli dopust... Po enajstih letih so odnehali...

 

Nekaj v tem smislu...

 

Koliko časa so vztrajali, da bodo prepovedali vozila z ICE motorji? A ni bilo tudi to nekih enajst let?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Kakšno vezo imajo neke nebuloze diktatorja Stalina s fiziko? Pozabi na te bumbarje. Njim ni nič drugega jasno, samo kako se na oblasti obdržati...

Napisano
pred 1 uro je Agerg napisal:

Kakšno vezo imajo neke nebuloze diktatorja Stalina s fiziko? Pozabi na te bumbarje. Njim ni nič drugega jasno, samo kako se na oblasti obdržati...

 

A tem pa je?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano (urejeno)

Če jaz to prav razumem, je večji dobiček (selitev proizvodnje v državo s cenejšo delovno silo) firmo spravil v bankrot...

 

SIOL.NET

Ameriško podjetje iRobot, ki ima v lasti pametne robotske sesalnike Roomba, je zaradi konkurence iz Kitajske in visokih carin vložilo zahtevo za zaščito pred stečajem, poroča BBC. Lastništvo podjetja bo tako...

 

 

Kakorkoli, dejstvo je, da če kupiš aparat za 480€, je narejen v Vietnamu, če ga kupiš pa za 180€, je narejen pa na Kitajskem: v vsakem primeru neki poševnooki, ki delajo za pest riža in ki delajo, kakor delajo - o kvaliteti ne bi...

 

 

Popravljeno od Slivka

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

Če jaz to prav razumem, je večji dobiček (selitev proizvodnje v državo s cenejšo delovno silo) firmo spravil v bankrot...

 

Tko nekak, čeprav je glavni vzrok pač tipično kapitalističen - pohlep. In z vsako stvarjo gre po isti poti - le kdaj jih bo izučilo al je vonj in barva denarja preveč močna droga.

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

v vsakem primeru neki poševnooki, ki delajo za pest riža in ki delajo, kakor delajo - o kvaliteti ne bi...

 

Vietnam mogoče še. Kitajci pa ne delajo več za pest riža. Je standard močno zrasel. 

 

O kvaliteti itak da nebi. Ker na zniževanju le te temelji kapitalizem kot ultimativni družbeni red. Za to smo se vendare boril!  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Dejansko bo Evrovizija nemoteno potekala,kot kaže. Brez par držav,ki jih ne bo nihče pogrešal.😉

https://slovenskenovice.delo.si/bulvar/glasba-in-film/to-je-dokoncni-seznam-nastopajocih-na-evroviziji-pet-drzav-tekmovanje-zapustilo-tri-so-se-vrnile

 

 

 

Napisano

Zakaj je morski prašiček morski prašiček? Ni morski, pa tudi prašiček ne. 🫣

Napisano

Tole je pa zanimiva zadeva, ker gre za ocenjevanje starih avtov in Tesla... hja hmmm... mal naj počakajo, da bodo čajnizi mogoče dosegli tako starost in bo takrat cela plejada proizvajalcev mnogo za Teslo. Ćajniz dela avto za 5 maksimalno 10 let in nič več.

 

WWW.TECHSPOT.COM

 

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je Boss napisal:

Tole je pa zanimiva zadeva, ker gre za ocenjevanje starih avtov in Tesla... hja hmmm... mal naj počakajo, da bodo čajnizi mogoče dosegli tako starost in bo takrat cela plejada proizvajalcev mnogo za Teslo. Ćajniz dela avto za 5 maksimalno 10 let in nič več.

 

WWW.TECHSPOT.COM

 

Saj ni nobenega na cesti več kot par let.😉

Čajnezi se učijo , zaposlujejo najboljše evropske avto dizajnerje in inženirje. Čez deset let bodo njihovi avtomobili top za pol denarja, kot jih ponujajo ostali. Pa bodo jokcali ostali proizvajalci avtomobilov,da jim sesuvajo proizvodnjo. 

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Čez deset let bodo njihovi avtomobili top za pol denarja, kot jih ponujajo ostali

5% max ceneje. 

 

Poglej kje so korejci in japonci trenutno 😉

Napisano

Ne vem od kje folku da kitajci niso kvalitetni. Je res da marsikaj bi lahko rekli glede kvalitete materialov v avtomobilu ali pa o vozni izkusnji, ampak, pod havbo pa dvomim da so slabi.

Malo pozabljamo da so kitajci pokupili kar nekaj evropskih znamk, in 100% od tam crpajo znanje, ali pa imajo razna partnerstva z japonci ali pa evropejci. Npr, forthing ima mitsubishijeve motorje, lynk&co je kitajska verzija volvota, lastnik Geelyja ima tudi lastnistvo volvota in lotusa.

Tko da, znanje imajo, so ga ze dolg nazaj kupil, ocitno bojo pa naredil isto kot kia pa kdo drug, poceni avtomobili, vzdrzljivi, mogoce se na materialih v kabini prispara, ko se mal uveljavijo pa cene gor, pa boljse materiale, pa je

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Pred kratkim sem bral članek, ko je direktno ene firme iz daljnega vzhoda dejal, da kitajci razvijejo avto na 90%, ne ubadajo se s podrobnostmi kot evropejci, ker jih večina uporabnikov sploh ne opazi in da je tu njihova tržna prednost.

In ta možakar je bil prej velika živina pri EU koncernu.

 

Ampak ja, ti veš več, kot njihov direktor razvoja, ki ima izkušnje z evropskimi in njihovimi avti.

Napisano

Tu je veliko kislo jabolko razvoja, če se je kdo kdaj ukvarjal z njim. Za zadnjih 20% potrebuješ 80% časa razvojnikov (ja, tudi tu velja pravilo 80-20), da speglaš detajle in narediš kvaliteten izdelek. To vse pomeni več denarja in potenicalno veliko razliko na koncu v ceni izdelka.

Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je godlike napisal:

Pred kratkim sem bral članek, ko je direktno ene firme iz daljnega vzhoda dejal, da kitajci razvijejo avto na 90%, ne ubadajo se s podrobnostmi kot evropejci, ker jih večina uporabnikov sploh ne opazi in da je tu njihova tržna prednost.

In ta možakar je bil prej velika živina pri EU koncernu.

 

Ampak ja, ti veš več, kot njihov direktor razvoja, ki ima izkušnje z evropskimi in njihovimi avti.

 

Rahlo si zgresil poanto mojega zapisa, ne trdim da so kitajski avtomobili oh in sploh, ne bojo pa razpadl. Motorjev svojih skoraj ne razvijajo, vse je iz drugih firm.

Tiste podrobnosti s katerimi se pa evropejci ukvarjajo, in tudi japonci pa korejci, pa zelo vpliva na to kako se avto vozi ali pa kako se pocutis v avtu.

 

Lej pred kratkim sem lynka, rentacar. Masina in menjalnik super, odziven avto, nimam pripomb.

Pol pa kvaliteta v kabini pa ne vem, zalost. Poceni plastika, avto je bil nov, tako da se ni bilo crickov, ampak bojo kmal pomoje, slaba zvocna izolacija. Asistencni sistemi pa ne vem kaj naj recem, je pa verjetno res to kar pravijo na raznih testih teh avtomobilov. Da je bil razvit za kitajske avtoceste, vecinoma obvoznice velikih mest, kjer vec al manj stojis v koloni in niso primerni za evropske ceste.

Tudi na splosno voznja, bl tko tko. Izvoz z avtoceste, kjer je 60 omejitev bi s katerokoli mazdo k sm jo do zdj vozu lahko 80 brez problema prpelov, v tem avtu mi je blo pa ze pr 50 rahlo nelagodno. Kle je unih 10% razlika v razvoju.

 

 

Aja, pa to je kitajc, ki pri nas stane ~50k, tako da rajs ne pomislim kako je s kitajci ki so polovico te cene.

Vseeno pa masina, menjalnik in pleh ne bojo kr narazn padl, ostalo je pa pofl.

Popravljeno od Matick
Napisano (urejeno)

Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔

Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... :nevem:

Popravljeno od Bini
Napisano

 ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.

 

Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa. 

 

Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.

33112_1.png

Napisano
pred 38 minutami je Boss napisal:

 ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.

 

Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa. 

 

Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.

Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.

Napisano

Iskreno:

Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).

 

Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.

 

Kitajci, ki jih proda, delajo.

 

Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.