Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

kaj nekim ?pila v glavi?

 

 

post-11-0-79922700-1488652099_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Me zanima, ali je kateri od teh res tako dober, kot razlagajo in bo na?el pot v serijske modele...

 

 

 

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

"Podatki niso ravno razveseljivi," pravi Marko Poli?, profesor psihologije na filozofski fakulteti.

Se popolnoma strinjam, da podatki niso razveseljivi. Javni prevoz je po svobodi ?el v kameno dobo.  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Glede javnega prevoza: sicer je to ?e kar nekaj ?asa nazaj, a ko je morala na?a nona na pregled v UKC Ljubljana, je bilo to dvodnevno potovanje. Z avtom je pa slabi dve uri vo?nje v eno smer...

 

Ko se je pa sestra odpravila v Maribor, je pa s Tomosom (ATX 50-C) pri?la hitreje kot ?e bi jo peljal v Most na So?i na vlak...

 

Kako bo? potem druga?e kot imel svoj avto?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

"Podatki niso ravno razveseljivi," pravi Marko Poli?, profesor psihologije na filozofski fakulteti.

Se popolnoma strinjam, da podatki niso razveseljivi. Javni prevoz je po svobodi ?el v kameno dobo.  

 

Ne ga preve? resno jemat... ?lovek pa? ne vidi celotne slike saj jo gleda le kot psiholog. ?e bi vedel, da je vo?nja veliko ljudem pa? neke vrste u?itek in zabava bi se izognil marsikateri napisani neumnosti.

 

pa jih na?tejmo nekaj:

- ve? avtomobilov nikakor ne pomeni ve?je onesna?evanje okolja - ve?je onasne?evanje lahko pomeni le ve? prevo?enih kilometrov z avtom po osebi nikakor pa ne ?tevilo avtov na 1000 prebivalcev.

- pri avtomobilih ne gre nikakor samo za psihologijo, kot trdi. Tukaj je notri toliko faktorjev, da je psihologija zgolj in samo eden izmed njih. ?e vedno trdim, da je ve?ini ljudem posedovanje avta nuja. Psiholo?ki vidik je ve? ali manj samo kak?en avto si izbere? in ali tak tip avta res potrebuje? (recimo ogromni SUV v mestu ali pa super?portnik ipd).

- da se psiholog ne spozna na promet je jasno v stavku, da svoboda gibanja negira samo sebe zaradi pove?anja prometa. Slovenija je ?e dale? od tega, da bi koli?ina prometa omejila samo sebe. ?e najve? to povzro?i tranzit, ki ni toliko odvisen od samih Slovencev in njihovega posedovanja avtomobilov. Ker se ?tevilo ljudi v Slo ne pove?uje tudi nek blazen strah odpade, bo pa treba omejit tranzit oziroma ga preusmeriti na alternativne poti.

- na prej?njo alinejo se navezuje tudi bedast dovtip, da ?e prekrijemo ves svet z asfaltom ne bo ve? kraja kamor bi se peljali. Ja ?e recimo vsem psihologom naredimo lobotomijo pol tud takih neresnih izjav ne bo.

- ljudje so se pripravljeni odpovedat drugim dobrinam za nov avto - hm ja, nekateri ne kadijo in popivajo ter nimajo dragih hobijev jih pa pa? nakup avta druga?e osre?i - to je tako banalno posplo?evanje, je pa res, da se najdejo tudi taki, ki se dejansko zakreditirajo ve? kot jim znese, ?eprav zadnje ?ase posojilodajalci zelo pazijo, da se to ne dogaja. Ampak zaradi nekaj takih posplo?evati na vse je pa neresno.

- zna?ilno delovanje potro?ni?ke dru?be... ja ljuba du?a, obstoj kapitalizma temelji na tem. V tem trenutku se da vsem izdelkom pove?at rok trajanja oziroma uporabnosti brez okvar, samo v trenutku tudi propade kapitalizem.

- spremeniti prioritete vrednot - se pravi zamenjat je treba narod, ker ni ni? vreden. Omogo?iti bolj?o mobilnost z javnimi sredstvi. Dragi psiholog, najprej je potrebno zbolj?ati javni promet, da ne bo? iz enega konca Lj na drugi z avtobusom rabil 45min, z avtom po obvoznici pa le 15, potem pa se bo ?ude?no vrednote oziroma prioritete za?ele spreminjati same po sebi in nikakor ne obratno.

- vedno in povsod bodo obstajali ljudje, ki si osebnost gradijo na zunanjih atributih: eni v obla?enju, drugi s pri?eskami, tretje z operacijo jo?k, potem so taki z izstopajo?im avtom, drugi z motorjem, nekateri ratajo psihologi itd.

- najbolj pa kiksne na koncu - a res misli, da se ljudje ?elijo vozit v avtonomnem avtu? Ali raje ?elijo sami prijeti za volan? A tisti, ki u?iva v jahanju konja bo enako u?ival v jahanju na elektri?nem nadomestku konja? Kot drugo pa ali si vsa industrija res ?eli avtonomnih vozil in uni?enju bli??a avtomobila kot prevoznega sredstva? To lahko pomeni propad 90% vseh avtomobilskih podjetij in na koncu ostane le eno ali dve z uniformiranimi samovodljivimi avtomobili ali karkoli bodo temu potem rekli. Mislim, da ko naro?i? taksi ti je prekleto vseeno kako zgleda in kak?en je, saj ni tvoj, ampak ti je bistvo, da te pripelje na destinacijo. Isto je z busom, a je gor zna?ka od mercedesa, man-a, irisbusa, neoplana itd sploh ni pomembno.

33112_1.png

Napisano

Po svobodi je ?el policentri?en razvoj (kot gnil produkt gnilega socializma), tudi v maloro, posledi?no so se dnevne migracije pove?ale enormno. A zdej smo pa razvajeni ker se moramo na ?iht vozit v  p.m.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

pa ?e kako res.... moji star?i so imel slu?be ?e dokaj pred nosom (beri od 500m do 2,5km) sam pa delam vsaj 15km v eno smer dnevno pa ?e to zdaj k sem vspet v Lj... prej je blo pa od 35-65km

33112_1.png

Napisano

Jaz sem imel pej?njo slu?bo 500 m stran zdaj pa 1,5 km.Lahko bi se vozil s kolesom a potem ne bi skoraj ve? premaknil avta z mesta.

Se pa? rad vozim.?e bi ?el z avtobusom bi potreboval to?no 25 min., z avtom pa 5 min.

 

 

Napisano

Neki za Slivko ... 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za "navadne smrtnike" je že na 10m prostoročno stoje brez naslona z pištolo zelo težko zadeti krog 10cm.   Tukaj veliko vlogo igrajo izkušnje,ki pa jih je domnevni atentator imel....pa še puška,leže,z naslonom...je čisto druga zgodba.
    • Super tematika za nedeljo popoldne. Sami snajperji smo na forumu. Verjetno je vse skupaj odvisno tudi od razdalje. 1 km ni enako kot 200 m.  Sam vem, da ko sem streljal z lokom na 90 m v tarčo, kjer je bila 10ka premera 10 cm, to niti približno ni enostavno. Pa je bilo za dober rezultat treba biti kar tam okrog.
    • Hvala za odličen odgovor in nasvet. Moti me to, da to prodajajo pa ni ne navodil niti da ni podprto v slo. Kako to, da ni regije Slovenija pod državami? Nemščine pač ne poznam in bo to problem. Očitno ne bo nič z uporabo tega.  Itak je zanimivo samo prvič pol te pa mine. Ampak je del opreme katere ne moreš uporabljat. To je sporno.  
    • Res je, ko gre za navadne tarče. Charlie je na tem soočenju nosil neprebojni jopič pod majico. Strel v telo/srce bi verjetno jopič zaustavil in cilj ne bi bil izpolnjen.    Strel v glavo je kljub splošnemu prepričanju naslednja najboljša tarča pa a je res? Če tarča sedi je glava del telesa, ki spole rok (ki pač niso tarča) najbolj giblje in to se je lepo videlo pri poskusu atentata na Trumpa. Ker je obrnil glavo je šel strel mimo. Tudi streli v glavo, če ni ravno v pasu 5cm po sredini, sa dostikrat zaradi kota zadetka tudi odbijejo od lobanje.   Vrat je en najbolj odprtih in občutljivih delov telesa, saj je večino sestavljen iz mehkih tkiv in hrbtenice. Skozi potekajo najpomembnejše žile za oskrbovanje možganov. Zadetek v žilo je praktično game over, ker vratu in žil na vratu se ne da zategniti s prevezo kot to narediš na nogi. Če to narediš na vratu, ali zadušiš človeka ali pa ustaviš dotok krvi v možgane.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.